Paskyra
Hello, Sign inPrekės kurioms taikomos nuolaidos
CLA45s apdailos komplektas Mercedes CLA C118 / X118 (Nuo 2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
Ecumaster EGT į CAN modulį
186.40 €
Paskirtis: atskiri kompiuteriai
Modulis, leidžiantis prie Ecumaster EMU kompiuterio prijungti iki 8 papildomų EGT termoporų.
Ryšys su Emu vyksta per CAN-Bus modulį.
Modulis gali bendrauti su kitais autonominiais valdikliais, turinčiais „Can-Bus“ ryšį, arba dirbti savarankiškai.
Pristatymo terminas 3 – 5 d.d
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.
Panašūs produktai
Taikymas: Ecumaster PMU16, PMU16 DL
Ecumaster USB į CAN modulis naudojamas ryšiui su PMU16 ir PMU16_DL.
ECUMASTER USB to CAN yra USB sąsaja, leidžianti vartotojui prisijungti prie CANbus tinklo.
Jis palaiko CAN 2.0A ir CAN 2.0B standartus.
Jame yra šviesos diodas, skirtas greitai diagnostikai, ir 120 omų terminalas, kurį galima įjungti arba išjungti, kad naudotojas būtų atlaisvintas nuo išorinių galūnių.
Ecumaster GPS modulis į CAN.
Šis GPS modulis, skirtas CAN, papildo CAN sistemą GPS duomenimis. Šie duomenys gali būti naudojami registruojant duomenis, ratų laikus ir greitį / pagreitį.
BATURIJOS IZOLIATORIAUS (GRANDINĖS IŠJUNGIKLIS):
Ecumaster Battery Isolator yra automobilių sporto inžinierius, sukurtas pagal FIA reikalavimus, kad izoliuotų akumuliatorių ir išjungtų variklį.
Įrenginys skirtas atšiaurioms automobilių sporto sąlygoms ir sveria tik 83 g. Jam būdinga visiškai puslaidininkinė konstrukcija, mechanikos trūkumas ir naudojami komponentai užtikrina ilgą tarnavimo laiką ir didelį patikimumą.
Įrenginyje yra įmontuota apsauga, kuri sumažina generatoriaus apkrovą nepridedant jokių išorinių elementų.
Avarinio elektros tiekimo nutraukimo metu nėra pavojaus sugadinti brangią elektroninę įrangą. Izoliatorius valdomas dviem išorinėmis jungtimis ir gali būti išjungtas per CAN magistralės pranešimą.
Pranešimas iš Ecumaster PMU16 gali būti išsiųstas susidūrimo ar kito atsitiktinio įvykio atveju. Įrenginį galima konfigūruoti per CANbus.
Taip pat siunčia diagnostinę informaciją, kurią gali naudoti kiti įrenginiai, o tai labai vertinga konfigūruojant ir atliekant diagnostiką. Įrenginys yra visiškai apsaugotas nuo perkaitimo ir viršįtampių.
Įrenginio būsena perduodama LED diodų pagalba.
Pagrindinės funkcijos:
- Svoris: 83 g
- Matmenys: 50 mm x 100 mm x 38,5 mm
– Įtampos diapazonas: pereinamasis 6–19 V, 28 V
(tik 12 V automobiliuose)
– Darbinės temperatūros diapazonas: –40°C+125°C
– Srovės talpa: 300 A nuolatinė, didžiausia iki 1000 A.
– Srovės matavimo skiriamoji geba 4A
- Srovės matavimo diapazonas: nuo -1000A iki 1000A
- Srovės matavimo tikslumas: ? 10 %
– Indukcinės apkrovos perjungimo galimybė: 600 mJ
- Korpusas: anoduotas aliuminis, apsaugos klasė IP67
– Didelės srovės gnybtai: nikeliuoti M8 gnybtai
arba Radlok jungtis
- Signalo jungtis: Deutsch ASX202-06PN
(pridedamas su ASX602-06SN suderinamas kištukas)
– Srovės suvartojimas taupant energiją: <1mA
– Srovės suvartojimas įjungtoje būsenoje: ~ 20 mA
– Variklio išjungimo galia: 3 A, didelė (VBat), žema (GND) arba Hi-Z
BATURIJOS IZOLIATORIAUS (GRANDINĖS IŠJUNGIKLIS):
Ecumaster Battery Isolator yra automobilių sporto inžinierius, sukurtas pagal FIA reikalavimus, kad izoliuotų akumuliatorių ir išjungtų variklį.
Įrenginys skirtas atšiaurioms automobilių sporto sąlygoms ir sveria tik 83 g. Jam būdinga visiškai puslaidininkinė konstrukcija, mechanikos trūkumas ir naudojami komponentai užtikrina ilgą tarnavimo laiką ir didelį patikimumą.
Įrenginyje yra įmontuota apsauga, kuri sumažina generatoriaus apkrovą nepridedant jokių išorinių elementų.
Avarinio elektros tiekimo nutraukimo metu nėra pavojaus sugadinti brangią elektroninę įrangą. Izoliatorius valdomas dviem išorinėmis jungtimis ir gali būti išjungtas per CAN magistralės pranešimą.
Pranešimas iš Ecumaster PMU16 gali būti išsiųstas susidūrimo ar kito atsitiktinio įvykio atveju. Įrenginį galima konfigūruoti per CANbus.
Taip pat siunčia diagnostinę informaciją, kurią gali naudoti kiti įrenginiai, o tai labai vertinga konfigūruojant ir atliekant diagnostiką. Įrenginys yra visiškai apsaugotas nuo perkaitimo ir viršįtampių.
Įrenginio būsena perduodama LED diodų pagalba.
Pagrindinės funkcijos:
- Svoris: 83 g
- Matmenys: 50 mm x 100 mm x 38,5 mm
– Įtampos diapazonas: pereinamasis 6–19 V, 28 V
(tik 12 V automobiliuose)
– Darbinės temperatūros diapazonas: –40°C+125°C
– Srovės talpa: 300 A nuolatinė, didžiausia iki 1000 A.
– Srovės matavimo skiriamoji geba 4A
- Srovės matavimo diapazonas: nuo -1000A iki 1000A
- Srovės matavimo tikslumas: ? 10 %
– Indukcinės apkrovos perjungimo galimybė: 600 mJ
- Korpusas: anoduotas aliuminis, apsaugos klasė IP67
– Didelės srovės gnybtai: nikeliuoti M8 gnybtai
arba Radlok jungtis
- Signalo jungtis: Deutsch ASX202-06PN
(pridedamas su ASX602-06SN suderinamas kištukas)
– Srovės suvartojimas taupant energiją: <1mA
– Srovės suvartojimas įjungtoje būsenoje: ~ 20 mA
– Variklio išjungimo galia: 3 A, didelė (VBat), žema (GND) arba Hi-Z
Taikymas: „Ecumaster EMU“, „EMU Black“, „Ecumaster“ klaviatūra, „Motec“, „Pectel“ ir kt.
Ecumaster PMU16-DL, palyginti su Ecumaster PMU16, turi integruotą labai efektyvią ir atsparią temperatūros atmintį duomenims registruoti.
Maitinimo valdymo blokas Ecumaster PMU (Power Management Unit) yra įrenginys, visiškai pašalinantis saugiklių dėžę ir reles automobilio instaliacijoje. Modulis yra visiškai programuojamas ir turi daugybę strategijų, tokių kaip nuoseklus įrenginių įjungimas ir išjungimas, įrenginio paleidimas iš naujo gedimo ar viršįtampio atveju, vėlesnis išjungimas nukritus įtampai tam tikra tvarka ir šviesos diodai, rodantys atskirų išėjimų būseną. . PMU žymiai supaprastina automobilio siją, sumažina visos instaliacijos svorį ir apsaugo automobilį nuo brangių gedimų.
IŠVADA:
- 10 x 25 A
- 6 x 15 A
- Skirtas išėjimas valytuvams su parkavimo funkcija
ĮVESTIS:
- 16 kartų perjungta
BENDRAVIMAS:
- 2 x CAN – įskaitant diagnostiką, energijos suvartojimą, įėjimo įtampą, klaidas.
KITI:
- Integruoti akselerometrai su maitinimo išjungimo funkcija avarijos metu.
- Šviesos diodai, rodantys išėjimų būseną.
- 256 MB atminties (prisijungimo greitis iki 500 Hz) (tik versija su įmontuotu duomenų kaupikliu)
KIŠTUKAS:
- 1 x 39 kaištis
- 1 x M6 smeigė
MATMENYS:
- 131 x 112 x 32 mm
SVORIS 345 g
Nesenei peržiūrėti produktai
AutoGauge STP2W serijos matuoklis
Vandeniui atsparus dizainas, nerūdijančio plieno rėmas, mechanizmas, pagrįstas žingsniniu varikliu.
Darbo diapazonas: 40–140°C
Tarpinis aušintuvas VW Golf 5/6 GTI.
TurboWorks tarpiniai aušintuvai turi puikų oro srautą. Garantuojame labai gerą patvarumą ir puikų aušinimą. Jie puikiai pakeičia serijinius tarpinius aušintuvus, padidinančius automobilio našumą.
Mūsų tarpiniai aušintuvai, kaip vieni iš nedaugelio, buvo išbandyti virš 10 barų.
Skirta modeliams:
- Audi A3 8P 1,8 TSI 118KW/160AG (2007–2012 m.)
- • Audi A3 8P 2,0 TFSI 147KW/200AG (2005–2012 m.)
- • Audi S3 8P 195KW / 265AG (2006–2012 m.)
- • Audi TT 8J 1,8 TSI 118KW/160PS (2008–2014)
- • Audi TT 8J 2,0 TFSI 147-155KW/200-211PS (2006-2014) (netinka automobiliams su variklio kodu CETA; CESA)
- • „Audi TTS 8J 200KW/272PS“ (2008–2014 m.) (netinka automobiliams su variklio kodu CETA; CESA
- • Volkswagen Golf 5 GTI (ED 30) 147-169KW / 200-230 AG (2004-2008)
- • Volkswagen Golf 6 GTI (ED 35) (Cabrio) 155-173KW / 211-235 AG (2009-2013)
- • Volkswagen Golf 6 R (Cabrio) 199KW/270AG (2009–2013)
- • Volkswagen Scirocco 3 2,0 TSI 147-162KW/200-220PS (2008-2015)
- • Volkswagen Scirocco 3 R 195-206KW / 265-280 AG (2009-2015)
- • „Volkswagen EOS 2,0 TFSI 147KW/200PS“ (2006–2009 m.)
- • „Volkswagen EOS 2,0 TFSI 155KW/211PS“ (2009–2014 m.)
- • „Volkswagen Jetta 5 2,0 TFSI 147KW/200PS“ (2005–2010 m.)
- • „Volkswagen Jetta 6 2,0 TSI 155KW/211PS“ (2010–2014 m.)
- • Volkswagen Passat B7 1,8 TSI 118KW/160AG (2010–2012 m.)
- • „Volkswagen Passat B7 2,0 TSI 155KW/211PS“ (2010–2014 m.)
- • Volkswagen Passat CC 1,8 TSI 118KW/160PS (2008–2012)
- • Volkswagen Passat CC 2,0 TFSI 147KW/200AG (2008–2010)
- • „Volkswagen Passat CC 2,0 TSI 147KW/200PS“ (2010–2014 m.)
- • Volkswagen Beetle 2,0 TSI 147-155KW/200-211PS (2011-2014)
- • „Skoda Octavia 1Z 1,8 TSI 118KW/160PS“ (2008–2013 m.)
- • Skoda Octavia 1Z MK2 RS 147KW / 200 AG (2005–2009 m.)
- • „Skoda Octavia 1Z MK2 RS 155KW/211PS“ (2009–2013 m.)
- • Skoda Suberb 3T 2,0 TSI 147KW/200AG (2010–2013)
- • Seat Leon 1P 1,8 TFSI 118KW/160AG (2009–2012)*
- • Seat Leon 1P 2,0 TFSI 136KW/185AG (2005–2006)*
- • Seat Leon 1P FR 147KW/200AG (2006–2009)*
- • Seat Leon 1P FR 155KW/211PS (2009–2012)*
- • Seat Leon 1P Cupra 177KW/241AG (2007–2011)*
- • Seat Leon 1P Cupra R 195KW/265AG (2009–2012)*
- • Seat Leon 1P Copa Edition 210KW/286PS (2008)*
- • Seat Leon 1P Cupra R310 LE 228KW / 310 AG (2009–2012 m.)*
- • Seat Leon 1P Cupra R310 WCE 228KW / 310 AG (2009–2012 m.)*
* reikia šiek tiek modifikuoti transporto priemonę
Suteikia daugiau nei 50 % didesnį oro srautą, palyginti su standartiniu tarpiniu aušintuvu, skirtu 300–600 AG.
Šerdies matmenys
- Plotis: 600 mm
- Storis: 45 mm
- Aukštis: 415 mm
- Išėjimo angos: 70 mm
Programa:
Pagaminta | Variklio tipas | Variklis CCM | Variklis AG (KW) | Nuo metų iki metų |
---|---|---|---|---|
AUDI A3 (8P1) (2003–2013) | S3 quattro (BZC, CDLC) | 1984 m. | 256 (188) | 2007–2012 m. |
AUDI A3 Sportback (8PA) (2004–2015 m.) | S3 quattro (CDLC) | 1984 m. | 256 (188) | 2008–2013 m. |
AUDI A3 (8P1) (2003–2013) | 2.0 TFSI quattro (AXX, BWA, CCZA, CBFA, CCTA) | 1984 m. | 200 (147) | 2004–2012 m. |
AUDI A3 Kabriolet (8P7) (2008–2013) | 2.0 TFSI (CAWB, CCZA) | 1984 m. | 200 (147) | 2008–2013 m. |
SEAT ALHAMBRA (710, 711) (2010–2022 m.) | 2.0 TSI (CCZA) | 1984 m. | 200 (147) | 2010–2012 m. |
VW GOLF VI (5K1) (2008–2014 m.) | 2,0 R 4motion (CDLC, CRZA) | 1984 m. | 256 (188) | 2009–2013 m. |
VW SCIROCCO III (137, 138) (2008–2017) | 2,0 R (CDLC) | 1984 m. | 256 (188) | 2009–2017 m. |
VW GOLF VI (5K1) (2008–2014 m.) | 2,0 GTi (CCTA, CBFA, CCZA) | 1984 m. | 200 (147) | 2009–2013 m. |
Sportinis vandens radiatorius automobiliui :
- Lexus IS300 2001-2005
Šerdies storis - 36 mm
Dėl tam tikrame modelyje yra kelių tipų aušintuvų galimybė, prieš pirkdami palyginkite matmenis su techniniu brėžiniu, pateiktu paskutinėje galerijos nuotraukoje.
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.