Paskyra
Hello, Sign in1,108.00 €
Suma: 1,108.00 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
Priekinės grotelės BMW 3 Serijos G20 / G21 (2019-2022) Juodos blizgios
GTI išvaizdos apdailos komplektas VW Golf VI Mk6 (2008-2013)
Full LED galiniai žibintai VW Golf 7 / 7.5 VII (2012-2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
M Sport apdailos komplektas skirtas BMW 3 Serijai F30 (Su PDC ir Žib. apiplovimais)
Suma: 1,108.00 €
Performance and
Styling parts
Autosportui dalis, bei kitus priedus naršykite paspaude "Katalogas"
Eksterjero dalis naršykite pasirinkę savo automobilį konfigūratoriuje.
Raskite reikalingas išorės dalis greičiau
Mūsų prekės
Peržiūrėti viskąProžektorių duslintuvas katalizatoriaus korpuse fi 45
Jis skirtas standartiniams varikliams, taip pat tiems, kurių sūkių dažnis viršija 7000 aps./min. Galios ir sukimo momento padidinimas iki 5%. Jo naudojimas žymiai padidina išmetamųjų dujų srauto greitį, palyginti su tradicine išmetimo sistema, taip pagerindamas oro ir kuro mišinio pakeitimą cilindruose.
Korpuso išvaizda, kaip ir originalus katalizatorius.
Universalus katalizatorius iš nerūdijančio plieno su metaliniu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 2000–5000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliuose su benzininiais varikliais ir 200CPSi dyzeliniuose varikliuose.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 50 mm
- Ilgis: 400 mm
- Plotis: 175 mm
- Aukštis: 100 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Pristatymo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Aukštos kokybės „TurboWorks“ išmetimo kolektorius, pagamintas iš 100 % 304SS plieno
3 mm storio sienelės garantuoja didelį stiprumą ir atsparumą įtrūkimams.
Tvirtas išmetimo kolektorius yra veikiančio turbokompresoriaus variklio pagrindas. . Įtrūkus serijiniam kolektorius, išmetamųjų dujų energija nėra nukreipiama į kompresorių.
Dėl to sumažėja automobilio galia ir dinamika, padidėja degimas, taip pat padidėja triukšmo emisija ir pakyla variklio temperatūra. skyrius.
Kolektorius turi būti pakeistas.
Tinka:
- Audi A3, A4, A6, S3, TT
- Skoda Octavia
- Seat Ibiza, Leon
- VW Bora, Golf, Jetta, Passat
- T3 turbinos mazgo flanšas
- 38 mm skersmens išmetimo angos išėjimas su 2 varžtais arba V-BAND
- Išmetimo langai flanše: fi 41mm
24 mėnesių garantija.
O2 jutiklių adapteriai | Šiluminės juostos | Vario riešutai |
![]() |
![]() |
![]() |
Išmetimo droselis valdo išmetamųjų dujų garso garsumą.
Įrenginys paprastai montuojamas iškart už katalizatoriaus, o išmetamųjų dujų srautas valdomas elektroniniu būdu valdomu droseliu.
Po to perkant papildomą amortizatorių galima jį jungti lygiagrečiai su valdikliu, kad vienu pulteliu vienu metu galėtume valdyti du droselius.
Idealiai tinka automobiliams su V arba bokseriniais varikliais, arba automobiliams su dvigubu Galiniai duslintuvai.
Rinkinį sudaro:
- Elektroninis 3 colių skersmens droselis
- Valdiklis
- Išmetimo adapteris
- V-Band + 2x tarpiklis
- 3,5 m prijungimo laidas
- Nuotolinio valdymo pultas
- Perjungiklis
Universalus dyzelinių variklių katalizatorius, pagamintas iš nerūdijančio plieno, skirtas automobiliams, kurių talpa 700–1900 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400 CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliams su benzininiais varikliais ir 200 CPSi dyzeliniais varikliais, o sportiniuose ar tiuninguosiuose automobiliuose geriau naudoti sportinį katalizatorių, kurio tankis yra 100–200 CPSi, kad būtų užtikrintas geriausias įmanomas rezultatas. išmetamųjų dujų srautas.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 50 mm
- Ilgis: 325 mm
- Plotis: 147 mm
- Aukštis: 97 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Įvedimo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Lanksti išmetimo segmento jungtis, pagaminta iš 409SS nerūdijančio plieno.
Dėl unikalaus dizaino jie leidžia atlikti individualius išmetimo sistemos lenkimus ir poslinkius.
Matmenys:
- bendras ilgis: 470 mm
- segmento elemento ilgis: 300 mm
- skersmuo: 89 mm
Nuleidimo vamzdis
Tinka daugeliui modelių su 2.0 TFSI su quattro
- VW PASSAT 3C (sedanas + variantas) 2.0 TSI (200KM / 210KM) 2006+
- VW GOLF V GTI 2.0 Turbo FSi (200 KM) 2005–2008 m.
- VW GOLF V GTI „EDITION 30“ 2.0 Turbo FSi (230 KM) 2007–2008 m.
- VW SCIROCCO 2.0 TSI (200 KM / 211 KM) 2008 m. ir daugiau
- VW SCIROCCO R
- VW JETTA V 2.0 Turbo FSi (200 KM) 2005+
- SEAT LEON 2.0 Turbo FSi (185 KM) 2006+
- SEAT LEON 2.0 Turbo FSi FR (200KM–211KM) 2006+
- SEAT LEON 2.0 Turbo FSi Cupra (240 KM) 2006+
- SEAT LEON 1.8 TFSi (160KM) 2008+
- SEAT LEON Cupra R 2.0 TSi (265 KM) 2010+
- SEAT ALTEA XL 2.0 Turbo FSi (200–211 KM) 2006 m. +
- SKODA OCTAVIA RS 2.0i Turbo FSi (200 KM) 2006+
- AUDI A3 8P 1.8 TFSi (160 KM) 2008–2013 m.
- AUDI A3 8P 2.0 TFSi (200 KM) 2005–2013 m.
- AUDI A3 8P Sportback 1.8 TFSi (160 KM) 2008 +
- AUDI A3 8P Sportback 2.0 TFSi (200 KM) 2005–2013 m.
- AUDI TT Mk2 Coupè / Roadster 2.0 TFSi (200KM / 211KM) 2007 +
- AUDI TT Mk2 Coupè / Roadster 1.8 TFSi (160 KM) 2008+
Vamzdžio skersmuo – 76 mm
Nuleidimo vamzdis visiškai pagamintas iš rūgštims atsparaus plieno.
Kiekvienas gaminio elementas pagamintas naudojant CNC technologiją.
24 mėnesių gamintojo garantija gaminiui.
Universalus dyzelinių variklių katalizatorius, pagamintas iš nerūdijančio plieno, skirtas automobiliams, kurių talpa 700–1900 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400 CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliams su benzininiais varikliais ir 200 CPSi dyzeliniais varikliais, o sportiniuose ar tiuninguosiuose automobiliuose geriau naudoti sportinį katalizatorių, kurio tankis yra 100–200 CPSi, kad būtų užtikrintas geriausias įmanomas rezultatas. išmetamųjų dujų srautas.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 45 mm
- Ilgis: 325 mm
- Plotis: 147 mm
- Aukštis: 97 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Įvedimo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Naujausios prekės
Peržiūrėti viskąVisi statramsčiai pagaminti iš konstrukcinio plieno, kuris užtikrina tinkamą stiprumą ir standumą.
Kiekvienas tarpiklis yra padengtas milteliniu būdu ant juodo kilimėlio, po laku yra cinko gruntas, apsaugantis nuo korozijos.
Skirta:
- „Honda Civic VII“ hečbekas
Pagrindiniai tarpiklių naudojimo pranašumai ir priežastys:
- automobilio kėbulo standinimas
- geriau važiuoti posūkiuose
- rekomenduojama sportinei pakabai
- pagerina vairavimo komfortą
- neleidžia įskilti priekiniam stiklui
- rekomenduojama bet kokiam senesniam automobiliui
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.