Paskyra
Hello, Sign in0.00 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
Priekinės grotelės BMW 3 Serijos G20 / G21 (2019-2022) Juodos blizgios
M Sport apdailos komplektas skirtas BMW 3 Serijai F30 (Su PDC ir Žib. apiplovimais)
Performance and
Styling parts
Autosportui dalis, bei kitus priedus naršykite paspaude "Katalogas"
Eksterjero dalis naršykite pasirinkę savo automobilį konfigūratoriuje.
Raskite reikalingas išorės dalis greičiau
Mūsų prekės
Peržiūrėti viskąSport katalizatorius pagamintas iš nerūdijančio plieno su metaliniu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa iki 2000cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400 CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliams su benzininiais varikliais ir 200 CPSi dyzeliniais varikliais, o sportiniuose ar tiuninguosiuose automobiliuose geriau naudoti sportinį katalizatorių, kurio tankis yra 100–200 CPSi, kad būtų užtikrintas geriausias įmanomas rezultatas. išmetamųjų dujų srautas.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 50 mm
- Ilgis: 225–233 mm
- Plotis / aukštis: 112 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
|
Emisijos standartas |
Įvedimo data |
| DYZELAS | |
| EURO 1 | 1992-07-07 |
| EURO 2 | 1996-01-01 |
| EURO 3 | 01/2000 |
| EURO 4 | 2005-09 |
| 5 EURO | 2009–2014 m. |
| BENZINAS | |
| EURO 1 | 1992-07-07 |
| EURO 2 | 1996-01-01 |
| EURO 3 | 01/2000 |
| EURO 4 | 01/2005 |
| 5 EURO | 2009–2014 m. |
Active TurboWorks išmetimo sistema Cat Back. Produktas skirtas toliau išvardytiems automobiliams.
Iškvėpimas atliekamas itin atsargiai naudojant aukščiausios kokybės nerūdijantį plieną.
Sistema leidžia padidinti automobilio galią optimizuojant greitį išmetamųjų dujų srautas iš variklio.
Išmetimo vamzdžio išjungimo naudojimas leidžia galite patogiai važiuoti maršrutu ir gerai išgirsti variklio garsą.
Sudėtyje yra elementų, parodytų nuotrauka.
Skirta:
- 2014+ BMW M2 3.0T
Vamzdžio skersmuo:
Antgalio skersmuo:
Lanksti išmetimo jungtis, pagaminta iš nerūdijančio plieno.
Jungties ilgis: 6 coliai (15,25 cm)
Vidinis skersmuo: 2,75 colio (7 cm)
Universalus katalizatorius, pagamintas iš nerūdijančio plieno su keraminiu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 700–1200 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliuose su benzininiais varikliais ir 200CPSi dyzeliniuose varikliuose.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 45 mm
- Ilgis: 285 mm
- Plotis: 125 mm
- Aukštis: 110 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
|
Emisijos standartas |
Pristatymo data |
| DYZELAS | |
| EURO 1 | 1992-07-07 |
| EURO 2 | 1996-01-01 |
| EURO 3 | 01/2000 |
| EURO 4 | 2005-09 |
| 5 EURO | 2009–2014 m. |
| BENZINAS | |
| EURO 1 | 1992-07-07 |
| EURO 2 | 1996-01-01 |
| EURO 3 | 01/2000 |
| EURO 4 | 01/2005 |
| 5 EURO | 2009–2014 m. |
Siūlome BMW E36 skirtą hidraulinį rankinį stabdį. Jis buvo skirtas paslėpti ir surinkti pradinėje vietoje. Be to, su žvaigždute, kuri lieka su originalia svirtimi, ji palieka galimybę veikti kaip originalas. Jis naudojamas užpakaliniams ratams užrakinti prijungiant prie stabdžių sistemos. Produktas daugiausia naudojamas automobiliams automobilių sporte, be kita ko, Drift, Rally, KJS, puiki alternatyva kasdieniniam automobiliui, lietui ar sniegui. Dėl trumpos "svirties" reikia įdėti daugiau jėgos nei vertikalių delninių su ilgesne rankena atveju.
Jis taip pat naudojamas kuriant nepriklausomą, papildomą stabdžių sistemą. Kituose mūsų aukcionuose siūlomų adapterių dėka papildomos stabdžių sistemos surinkimas ir konstrukcija tampa itin paprasta. Rekomenduojama montuoti ant atskirų gnybtų.
Į stabdį neįeina svirtis, kuri yra kiekvieno E36 originali komplektacija.
Gaminyje yra tvirtinimo skylių.
Mūsų gaminiuose yra buvo išbandytas ekstremaliomis sąlygomis įvairiose mūšio aikštėse, įskaitant driftą ir mitingus. Jie niekada nepasiteisino!
SPALVA: AUKSAS / SIDABRAS
APDAILA: CINKAS
Aukštos kokybės duslintuvas, pagamintas iš SS409 nerūdijančio plieno naudojant Hi-Flow technologiją.
Jie užtikrina maksimalų išmetamųjų dujų srautą.
Jie yra vieni geriausių slopinimas per duslintuvus rinkoje.
Platus galimų skersmenų, matmenų ir versijų pasirinkimas leis jums sukurti puikią išmetimo sistemą.
Visi duslintuvo matmenys pateikti nuotraukoje galeriją.
Metalinis išmetimo marškinėliai
Tee lengva sukurti naują išmetimo sistemą
Jo dėka jums nereikia gaišti laiko virinant sunkius kampus
Elementas gali būti naudojamas 2 išmetimo vamzdžiams sujungti į vieną (V tipo varikliai, Boxer) arba išmetimo vamzdžius atskirti į 2 duslintuvus.
Matmenys pateikti galerijoje esančioje nuotraukoje.
Universalus katalizatorius iš nerūdijančio plieno su metaliniu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 2000–5000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliuose su benzininiais varikliais ir 200CPSi dyzeliniuose varikliuose.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 60 mm
- Ilgis: 400 mm
- Plotis: 175 mm
- Aukštis: 100 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
|
Emisijos standartas |
Pristatymo data |
| DYZELAS | |
| EURO 1 | 1992-07-07 |
| EURO 2 | 1996-01-01 |
| EURO 3 | 01/2000 |
| EURO 4 | 2005-09 |
| 5 EURO | 2009–2014 m. |
| BENZINAS | |
| EURO 1 | 1992-07-07 |
| EURO 2 | 1996-01-01 |
| EURO 3 | 01/2000 |
| EURO 4 | 01/2005 |
| 5 EURO | 2009–2014 m. |
Naujausios prekės
Peržiūrėti viskąVisi statramsčiai pagaminti iš konstrukcinio plieno, kuris užtikrina tinkamą stiprumą ir standumą.
Kiekvienas tarpiklis yra padengtas milteliniu būdu ant juodo kilimėlio, po laku yra cinko gruntas, apsaugantis nuo korozijos.
Skirta:
- „Honda Civic VII“ hečbekas
Pagrindiniai tarpiklių naudojimo pranašumai ir priežastys:
- automobilio kėbulo standinimas
- geriau važiuoti posūkiuose
- rekomenduojama sportinei pakabai
- pagerina vairavimo komfortą
- neleidžia įskilti priekiniam stiklui
- rekomenduojama bet kokiam senesniam automobiliui
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.






































