Paskyra
Hello, Sign in1,415.49 €
Suma: 1,415.49 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
CLA45s apdailos komplektas Mercedes CLA C118 / X118 (Nuo 2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
Suma: 1,415.49 €
Variklio valdymo sistema AEM Series 2 Plug & Play Mitsubishi EVO VIII
2,084.96 €
AEM buvo pirmoji įmonė, pasiūliusi visą variklio valdymą naudodama lenktyninės transporto priemonės gamyklinius laidus ir jutiklius. Mūsų 2 serijos kištukas ir amp; Play EMS yra šios originalios programos kulminacija. Jis suderina tvirtą konstrukciją su mūsų patikrinta AEMtuner programine įranga, kad užtikrintų visišką variklio valdymą.
AEM 2 serijos kištukas ir amp; Play EMS kištukai tiesiogiai prijungiami prie transporto priemonės gamyklinio ECU laidų ir nereikalauja papildomų laidų ar techninės įrangos. Su Windows™ suderinama programinė įranga (XP, Vista, 7) supaprastina kopijavimą, peržiūrą ir duomenų apdorojimą. AEMtuner programinė įranga yra be galo reguliuojama. Tai leidžia derintojams užprogramuoti praktiškai bet kokį variklio valdymo, galios didintuvų ir pagalbinių įrenginių derinį ir tiksliai tiekti reikiamą degalų kiekį bei tinkamą uždegimo laiką bet kokiam padidinimo lygiui ar veikimo sąlygoms.
Funkcijos:
- Kišamas tiesiai į gamyklos laidus. Nereikia perjungti laidų
- Naudoja visus gamyklinius jutiklius
- Apima paleidimo kalibravimą
- Sistema visiškai įjungta ir atrakinta – niekada nemokėkite už atnaujinimus!
- Kontekstinė pagalba palengvina derinimo procesą
- Žemėlapiai gali būti apsaugoti slaptažodžiu derintuvo, kad būtų išvengta neteisėto naudojimo ar bendrinimo.
- Veikia su Windows suderinama programine įranga
- Sureguliuokite naudodami naują USB ryšio prievadą arba nuoseklųjį prievadą
- Veikia su visais AEM matuokliais
Specifikacijos:
- Iki 12 didžiausio ir laikymo purkštukų tvarkyklių
- Iki 8 tiesioginio uždegimo ritės išėjimų
- Iki 16 bendrosios paskirties išėjimų
- Iki 8 apibrėžiamų jungiklių įėjimų
- Iki 4 EGT įėjimų su degalų reguliavimu
- 1 MB vidinių duomenų registravimo
Tinka:
- Mitsubishi Lancer Evolution VIII 2003–2005 m.
- Mitsubishi Eclipse GS-T, GS-X, Eagle Talon TSI 1995–1999 m.
Pristatymo terminas 3 – 5 d.d
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.
Panašūs produktai
AEM F/IC-6 leidžia lenktynininkams sulėtinti užsidegimą ir tiekti tikslius degalų kiekius antrinės rinkos priverstinės indukcinės lenktynių varikliams su iki 6 cilindrų, nereikalaujant pasenusių FMU ar „pagreičio slėpimo“ valdiklių. Ši sistema veikia lygiagrečiai su gamykliniu ECU lenktyninėse transporto priemonėse su OBD-II su negamyklinėmis priverstinės indukcijos sistemomis su kintamu kumštelio laiku arba be jo ir apsaugo nuo derinimo apribojimų dėl sudėtingų gamyklinių laiko nustatymo schemų.
- F/IC-6 veikia su antrinės rinkos priverstinės indukcinės sistemos lenktyniniais automobiliais iki 6 cilindrų
- Idealiai tinka negamyklinėms priverstinės indukcinėms transporto priemonėms su kintamu kumštelio laiku (VTEC, VVTi, MiVEC ir kt.)
- Neturės įtakos klimato kontrolei, prietaisams ar kitiems CAN magistralės tinklo komponentams
- USB maitinamas, kad būtų galima pakeisti kalibravimą, kai išimama iš transporto priemonės
- 64 kb vidinis duomenų registravimas
FUNKCIJOS | F/IC-6 |
Injektorių kanalai | 6 |
Išplėstinis purkštuko apkrovos modeliavimas & Filtravimas | NE |
Laiko nustatymo kanalai (kumštelis + švaistiklis) | 3 |
Aukštos / žemos įtampos pasirenkami MAG tvarkyklės išėjimai | NE |
TPS įvestis | TAIP |
Žemėlapio jutiklis (įmontuotas) | TAIP |
ŽEMĖLAPIS (0–5v pertrauka) | TAIP |
Dažniu pagrįstas srauto matuoklio palaikymas | NE |
Spidometro perkalibratorius | NE |
O2 jutiklio kartojimas | TAIP |
Išorinė AFR įvestis | TAIP |
Bendrieji 0–5v remappers | 2 |
Boost Controller (reikalingas AEM 30-2400 solenoidas) | NE |
IAT registravimo įvestis | NE |
PC duomenų registravimas | TAIP |
Vidinė registravimo atmintis | 64 Kb |
VTEC išvestis / valdymas / +12 V perjungiamas išėjimas | TAIP |
MAG arba HALL jutiklis | 30-1910 |
MAG pikapo jutiklis. 80-90-ųjų platinama Honda | 1911 m. 30 d. |
MAG arba HALL su grandinės tvarkykle, skirta Chrysler transporto priemonių purkštuko apkrovai | 1913 m. 30 d. |
Skaitmeninis ECU Tuner 3 yra populiaraus skaitmeninio ECU Tuner 2 įpėdinis.
Naudojant galingesnį procesorių ir 8Mb DataFlash, buvo galima žymiai išplėsti įrenginio galimybes.
Pagrindiniai pakeitimai apima USB prievado palaikymą, du perjungiamus 4 žemėlapių rinkinius, kurių matmenys yra 16 x 16, pažangią adaptyviojo uždegimo įvestį, 4 kartus tikslesnį DAC keitiklį, prisijungimą prie DataFlash atminties neprisijungus ir daug kitų.
Įrenginio funkcijos:
- 4 nepriklausomi 16 x 16 žemėlapiai (kuro žemėlapis, du PWM žemėlapiai, uždegimo žemėlapis)
- 8 koregavimo žemėlapiai 16x1,
- 2 nepriklausomi, perjungiami žemėlapių rinkiniai,
- galimybė modifikuoti vieną analoginį signalą,
- 4 analoginiai įėjimai,
- įtaisyta DataFlash, leidžianti prisijungti be prijungto nešiojamojo kompiuterio,
- maitinimo šaltinio matavimas,
- galimybė keisti dažnio srauto matuoklio signalą (17Hz–4kHz),
- Uždegimo signalų paslauga naudojant indukcinius, Holo ir optinius jutiklius bei signalus, valdančius uždegimo modulį. Įrenginys palaiko tiek vieno galo, tiek subalansuotus signalus (diferencialinius)
- palaikymas daugeliui uždegimo tipų: 60-2, 36-2, 36-1, Multitooth, uždegimo moduliai,
- turbokompresoriaus kompresoriaus valdymo vožtuvo veikimas,
- 4 didelio pasipriešinimo purkštukų palaikymas (darbas „visos grupės“ sistemoje),
- parametrinė įjungimo / išjungimo išvestis,
- automatinis konvertavimas iš MAP į MAF naudojant mokymosi algoritmą,
- pradedant procedūrą,
- kelių dinaras,
- bet kurio analoginio jutiklio kalibravimo galimybė, kad analoginės vertės būtų rodomos tikrosiomis vertėmis (pvz., signalas iš jutiklio MAP juostomis, signalas iš plačiajuosčio ryšio zondo kaip AFR ir kt.),
- galimybė nemokamai atnaujinti programinę įrangą, kai įrenginys tobulinamas (pvz., nauji uždegimo režimai, papildomos funkcijos),
- ryšys su įrenginiu vykdomas naudojant USB jungtį
- 24 mėnesių garantija įrenginiui
Aparatinės įrangos reikalavimai:
Toliau nurodyta minimali konfigūracija reikalinga tinkamam bendradarbiavimui su įrenginiu.
- Windows 2000, XP, Vista, Windows 7
- Ekrano skiriamoji geba mažiausiai 1024 x 768 16 bitų,
- Procesorius, kurio laikrodžio dažnis ne mažesnis kaip 600 MHz,
- USB prievadas
Rinkinio sudėtis:
- Digital Ecu Tuner 3 įrenginys,
- AA USB laidas,
- Kištukas,
- Kištuko kaiščių rinkinys,
- CD su programine įranga, tvarkyklėmis ir vartotojo instrukcijomis lenkų kalba,
- Diegiant įrenginį pravers papildomas rezistorių rinkinys ir lyginimo diodas.
Skaitmeninis ECU Tuner 3 yra populiaraus skaitmeninio ECU Tuner 2 įpėdinis.
Naudojant galingesnį procesorių ir 8Mb DataFlash, buvo galima žymiai išplėsti įrenginio galimybes.
Pagrindiniai pakeitimai apima USB prievado palaikymą, du perjungiamus 4 žemėlapių rinkinius, kurių matmenys yra 16 x 16, pažangią adaptyviojo uždegimo įvestį, 4 kartus tikslesnį DAC keitiklį, prisijungimą prie DataFlash atminties neprisijungus ir daug kitų.
Įrenginio funkcijos:
- 4 nepriklausomi 16 x 16 žemėlapiai (kuro žemėlapis, du PWM žemėlapiai, uždegimo žemėlapis)
- 8 koregavimo žemėlapiai 16x1,
- 2 nepriklausomi, perjungiami žemėlapių rinkiniai,
- galimybė modifikuoti vieną analoginį signalą,
- 4 analoginiai įėjimai,
- įtaisyta DataFlash, leidžianti prisijungti be prijungto nešiojamojo kompiuterio,
- maitinimo šaltinio matavimas,
- galimybė keisti dažnio srauto matuoklio signalą (17Hz–4kHz),
- Uždegimo signalų paslauga naudojant indukcinius, Holo ir optinius jutiklius bei signalus, valdančius uždegimo modulį. Įrenginys palaiko tiek vieno galo, tiek subalansuotus signalus (diferencialinius)
- palaikymas daugeliui uždegimo tipų: 60-2, 36-2, 36-1, Multitooth, uždegimo moduliai,
- turbokompresoriaus kompresoriaus valdymo vožtuvo veikimas,
- 4 didelio pasipriešinimo purkštukų palaikymas (darbas „visos grupės“ sistemoje),
- parametrinė įjungimo / išjungimo išvestis,
- automatinis konvertavimas iš MAP į MAF naudojant mokymosi algoritmą,
- pradedant procedūrą,
- kelių dinaras,
- bet kurio analoginio jutiklio kalibravimo galimybė, kad analoginės vertės būtų rodomos tikrosiomis vertėmis (pvz., signalas iš jutiklio MAP juostomis, signalas iš plačiajuosčio ryšio zondo kaip AFR ir kt.),
- galimybė nemokamai atnaujinti programinę įrangą, kai įrenginys tobulinamas (pvz., nauji uždegimo režimai, papildomos funkcijos),
- ryšys su įrenginiu vykdomas naudojant USB jungtį
- 24 mėnesių garantija įrenginiui
Aparatinės įrangos reikalavimai:
Toliau nurodyta minimali konfigūracija reikalinga tinkamam bendradarbiavimui su įrenginiu.
- Windows 2000, XP, Vista, Windows 7
- Ekrano skiriamoji geba mažiausiai 1024 x 768 16 bitų,
- Procesorius, kurio laikrodžio dažnis ne mažesnis kaip 600 MHz,
- USB prievadas
Rinkinio sudėtis:
- Digital Ecu Tuner 3 įrenginys,
- AA USB laidas,
- Kištukas,
- Kištuko kaiščių rinkinys,
- CD su programine įranga, tvarkyklėmis ir vartotojo instrukcijomis lenkų kalba,
- Diegiant įrenginį pravers papildomas rezistorių rinkinys ir lyginimo diodas.
AEM buvo pirmoji įmonė, pasiūliusi visą variklio valdymą naudodama lenktyninės transporto priemonės gamyklinius laidus ir jutiklius. Mūsų 2 serijos kištukas ir amp; Play EMS yra šios originalios programos kulminacija. Jis suderina tvirtą konstrukciją su mūsų patikrinta AEMtuner programine įranga, kad užtikrintų visišką variklio valdymą.
AEM 2 serijos kištukas ir amp; Play EMS kištukai tiesiogiai prijungiami prie transporto priemonės gamyklinio ECU laidų ir nereikalauja papildomų laidų ar techninės įrangos. Su Windows™ suderinama programinė įranga (XP, Vista, 7) supaprastina kopijavimą, peržiūrą ir duomenų apdorojimą. AEMtuner programinė įranga yra be galo reguliuojama. Tai leidžia derintojams užprogramuoti praktiškai bet kokį variklio valdymo, galios didintuvų ir pagalbinių įrenginių derinį ir tiksliai tiekti reikiamą degalų kiekį bei tinkamą uždegimo laiką bet kokiam padidinimo lygiui ar veikimo sąlygoms.
Funkcijos:
- Kišamas tiesiai į gamyklos laidus. Nereikia perjungti laidų
- Naudoja visus gamyklinius jutiklius
- Apima paleidimo kalibravimą
- Sistema visiškai įjungta ir atrakinta – niekada nemokėkite už atnaujinimus!
- Kontekstinė pagalba palengvina derinimo procesą
- Žemėlapiai gali būti apsaugoti slaptažodžiu derintuvo, kad būtų išvengta neteisėto naudojimo ar bendrinimo.
- Veikia su Windows suderinama programine įranga
- Sureguliuokite naudodami naują USB ryšio prievadą arba nuoseklųjį prievadą
- Veikia su visais AEM matuokliais
Specifikacijos:
- Iki 12 didžiausio ir laikymo purkštukų tvarkyklių
- Iki 8 tiesioginio uždegimo ritės išėjimų
- Iki 16 bendrosios paskirties išėjimų
- Iki 8 apibrėžiamų jungiklių įėjimų
- Iki 4 EGT įėjimų su degalų reguliavimu
- 1 MB vidinių duomenų registravimo
Tinka:
- 1991–1997 m. Mitsubishi 3000GT VR4
- 1991–1997 m. „Dodge Stealth TT“
AEM F/IC-6 leidžia lenktynininkams sulėtinti užsidegimą ir tiekti tikslius degalų kiekius antrinės rinkos priverstinės indukcinės lenktynių varikliams su iki 6 cilindrų, nereikalaujant pasenusių FMU ar „pagreičio slėpimo“ valdiklių. Ši sistema veikia lygiagrečiai su gamykliniu ECU lenktyninėse transporto priemonėse su OBD-II su negamyklinėmis priverstinės indukcijos sistemomis su kintamu kumštelio laiku arba be jo ir apsaugo nuo derinimo apribojimų dėl sudėtingų gamyklinių laiko nustatymo schemų.
- F/IC-6 veikia su antrinės rinkos priverstinės indukcinės sistemos lenktyniniais automobiliais iki 6 cilindrų
- Idealiai tinka negamyklinėms priverstinės indukcinėms transporto priemonėms su kintamu kumštelio laiku (VTEC, VVTi, MiVEC ir kt.)
- Neturės įtakos klimato kontrolei, prietaisams ar kitiems CAN magistralės tinklo komponentams
- USB maitinamas, kad būtų galima pakeisti kalibravimą, kai išimama iš transporto priemonės
- 64 kb vidinis duomenų registravimas
FUNKCIJOS | F/IC-6 |
Injektorių kanalai | 6 |
Išplėstinis purkštuko apkrovos modeliavimas & Filtravimas | NE |
Laiko nustatymo kanalai (kumštelis + švaistiklis) | 3 |
Aukštos / žemos įtampos pasirenkami MAG tvarkyklės išėjimai | NE |
TPS įvestis | TAIP |
Žemėlapio jutiklis (įmontuotas) | TAIP |
ŽEMĖLAPIS (0–5v pertrauka) | TAIP |
Dažniu pagrįstas srauto matuoklio palaikymas | NE |
Spidometro perkalibratorius | NE |
O2 jutiklio kartojimas | TAIP |
Išorinė AFR įvestis | TAIP |
Bendrieji 0–5v remappers | 2 |
Boost Controller (reikalingas AEM 30-2400 solenoidas) | NE |
IAT registravimo įvestis | NE |
PC duomenų registravimas | TAIP |
Vidinė registravimo atmintis | 64 Kb |
VTEC išvestis / valdymas / +12 V perjungiamas išėjimas | TAIP |
MAG arba HALL jutiklis | 30-1910 |
MAG pikapo jutiklis. 80-90-ųjų platinama Honda | 1911 m. 30 d. |
MAG arba HALL su grandinės tvarkykle, skirta Chrysler transporto priemonių purkštuko apkrovai | 1913 m. 30 d. |
Nesenei peržiūrėti produktai
Tarpinis aušintuvas VW Golf 5/6 GTI.
TurboWorks tarpiniai aušintuvai turi puikų oro srautą. Garantuojame labai gerą patvarumą ir puikų aušinimą. Jie puikiai pakeičia serijinius tarpinius aušintuvus, padidinančius automobilio našumą.
Mūsų tarpiniai aušintuvai, kaip vieni iš nedaugelio, buvo išbandyti virš 10 barų.
Skirta modeliams:
- Audi A3 8P 1,8 TSI 118KW/160AG (2007–2012 m.)
- • Audi A3 8P 2,0 TFSI 147KW/200AG (2005–2012 m.)
- • Audi S3 8P 195KW / 265AG (2006–2012 m.)
- • Audi TT 8J 1,8 TSI 118KW/160PS (2008–2014)
- • Audi TT 8J 2,0 TFSI 147-155KW/200-211PS (2006-2014) (netinka automobiliams su variklio kodu CETA; CESA)
- • „Audi TTS 8J 200KW/272PS“ (2008–2014 m.) (netinka automobiliams su variklio kodu CETA; CESA
- • Volkswagen Golf 5 GTI (ED 30) 147-169KW / 200-230 AG (2004-2008)
- • Volkswagen Golf 6 GTI (ED 35) (Cabrio) 155-173KW / 211-235 AG (2009-2013)
- • Volkswagen Golf 6 R (Cabrio) 199KW/270AG (2009–2013)
- • Volkswagen Scirocco 3 2,0 TSI 147-162KW/200-220PS (2008-2015)
- • Volkswagen Scirocco 3 R 195-206KW / 265-280 AG (2009-2015)
- • „Volkswagen EOS 2,0 TFSI 147KW/200PS“ (2006–2009 m.)
- • „Volkswagen EOS 2,0 TFSI 155KW/211PS“ (2009–2014 m.)
- • „Volkswagen Jetta 5 2,0 TFSI 147KW/200PS“ (2005–2010 m.)
- • „Volkswagen Jetta 6 2,0 TSI 155KW/211PS“ (2010–2014 m.)
- • Volkswagen Passat B7 1,8 TSI 118KW/160AG (2010–2012 m.)
- • „Volkswagen Passat B7 2,0 TSI 155KW/211PS“ (2010–2014 m.)
- • Volkswagen Passat CC 1,8 TSI 118KW/160PS (2008–2012)
- • Volkswagen Passat CC 2,0 TFSI 147KW/200AG (2008–2010)
- • „Volkswagen Passat CC 2,0 TSI 147KW/200PS“ (2010–2014 m.)
- • Volkswagen Beetle 2,0 TSI 147-155KW/200-211PS (2011-2014)
- • „Skoda Octavia 1Z 1,8 TSI 118KW/160PS“ (2008–2013 m.)
- • Skoda Octavia 1Z MK2 RS 147KW / 200 AG (2005–2009 m.)
- • „Skoda Octavia 1Z MK2 RS 155KW/211PS“ (2009–2013 m.)
- • Skoda Suberb 3T 2,0 TSI 147KW/200AG (2010–2013)
- • Seat Leon 1P 1,8 TFSI 118KW/160AG (2009–2012)*
- • Seat Leon 1P 2,0 TFSI 136KW/185AG (2005–2006)*
- • Seat Leon 1P FR 147KW/200AG (2006–2009)*
- • Seat Leon 1P FR 155KW/211PS (2009–2012)*
- • Seat Leon 1P Cupra 177KW/241AG (2007–2011)*
- • Seat Leon 1P Cupra R 195KW/265AG (2009–2012)*
- • Seat Leon 1P Copa Edition 210KW/286PS (2008)*
- • Seat Leon 1P Cupra R310 LE 228KW / 310 AG (2009–2012 m.)*
- • Seat Leon 1P Cupra R310 WCE 228KW / 310 AG (2009–2012 m.)*
* reikia šiek tiek modifikuoti transporto priemonę
Suteikia daugiau nei 50 % didesnį oro srautą, palyginti su standartiniu tarpiniu aušintuvu, skirtu 300–600 AG.
Šerdies matmenys
- Plotis: 600 mm
- Storis: 45 mm
- Aukštis: 415 mm
- Išėjimo angos: 70 mm
Programa:
Pagaminta | Variklio tipas | Variklis CCM | Variklis AG (KW) | Nuo metų iki metų |
---|---|---|---|---|
AUDI A3 (8P1) (2003–2013) | S3 quattro (BZC, CDLC) | 1984 m. | 256 (188) | 2007–2012 m. |
AUDI A3 Sportback (8PA) (2004–2015 m.) | S3 quattro (CDLC) | 1984 m. | 256 (188) | 2008–2013 m. |
AUDI A3 (8P1) (2003–2013) | 2.0 TFSI quattro (AXX, BWA, CCZA, CBFA, CCTA) | 1984 m. | 200 (147) | 2004–2012 m. |
AUDI A3 Kabriolet (8P7) (2008–2013) | 2.0 TFSI (CAWB, CCZA) | 1984 m. | 200 (147) | 2008–2013 m. |
SEAT ALHAMBRA (710, 711) (2010–2022 m.) | 2.0 TSI (CCZA) | 1984 m. | 200 (147) | 2010–2012 m. |
VW GOLF VI (5K1) (2008–2014 m.) | 2,0 R 4motion (CDLC, CRZA) | 1984 m. | 256 (188) | 2009–2013 m. |
VW SCIROCCO III (137, 138) (2008–2017) | 2,0 R (CDLC) | 1984 m. | 256 (188) | 2009–2017 m. |
VW GOLF VI (5K1) (2008–2014 m.) | 2,0 GTi (CCTA, CBFA, CCZA) | 1984 m. | 200 (147) | 2009–2013 m. |
AutoGauge STP2B serijos matuoklis
Vandeniui atsparus dizainas, nerūdijančio plieno rėmas, mechanizmas, pagrįstas žingsniniu varikliu.
Tachometras
- Veikimo diapazonas: 0–8 tūkst. RPM
Sportinis vandens radiatorius
Pagrindiniai matmenys:
Aukštis – 440 mm
Plotis – 600 mm
Šerdies storis – 35 mm
Kadangi tam tikrame modelyje gali būti kelių tipų aušintuvai, prieš pirkdami palyginkite matmenis su techniniu brėžiniu, pateiktu paskutinėje galerijos nuotraukoje.
Įkrovimo vamzdis, skirtas prekės pavadinime nurodytai markei ir modeliui. Komplekte yra visi reikalingi elementai, reikalingi montavimui automobilyje. Visuma padaryta labai kruopščiai ir tiksliai, suvirinti elementai vadinami TIGIEM, T-6061 aliuminio.
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.