Paskyra
Hello, Sign in1,691.65 €
Suma: 1,691.65 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
CLA45s apdailos komplektas Mercedes CLA C118 / X118 (Nuo 2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
Suma: 1,691.65 €
Variklio valdymo sistema AEM Series 2 Plug & Play Mitsubishi EVO VIII
2,084.96 €
AEM buvo pirmoji įmonė, pasiūliusi visą variklio valdymą naudodama lenktyninės transporto priemonės gamyklinius laidus ir jutiklius. Mūsų 2 serijos kištukas ir amp; Play EMS yra šios originalios programos kulminacija. Jis suderina tvirtą konstrukciją su mūsų patikrinta AEMtuner programine įranga, kad užtikrintų visišką variklio valdymą.
AEM 2 serijos kištukas ir amp; Play EMS kištukai tiesiogiai prijungiami prie transporto priemonės gamyklinio ECU laidų ir nereikalauja papildomų laidų ar techninės įrangos. Su Windows™ suderinama programinė įranga (XP, Vista, 7) supaprastina kopijavimą, peržiūrą ir duomenų apdorojimą. AEMtuner programinė įranga yra be galo reguliuojama. Tai leidžia derintojams užprogramuoti praktiškai bet kokį variklio valdymo, galios didintuvų ir pagalbinių įrenginių derinį ir tiksliai tiekti reikiamą degalų kiekį bei tinkamą uždegimo laiką bet kokiam padidinimo lygiui ar veikimo sąlygoms.
Funkcijos:
- Kišamas tiesiai į gamyklos laidus. Nereikia perjungti laidų
- Naudoja visus gamyklinius jutiklius
- Apima paleidimo kalibravimą
- Sistema visiškai įjungta ir atrakinta – niekada nemokėkite už atnaujinimus!
- Kontekstinė pagalba palengvina derinimo procesą
- Žemėlapiai gali būti apsaugoti slaptažodžiu derintuvo, kad būtų išvengta neteisėto naudojimo ar bendrinimo.
- Veikia su Windows suderinama programine įranga
- Sureguliuokite naudodami naują USB ryšio prievadą arba nuoseklųjį prievadą
- Veikia su visais AEM matuokliais
Specifikacijos:
- Iki 12 didžiausio ir laikymo purkštukų tvarkyklių
- Iki 8 tiesioginio uždegimo ritės išėjimų
- Iki 16 bendrosios paskirties išėjimų
- Iki 8 apibrėžiamų jungiklių įėjimų
- Iki 4 EGT įėjimų su degalų reguliavimu
- 1 MB vidinių duomenų registravimo
Tinka:
- Mitsubishi Lancer Evolution VIII 2003–2005 m.
- Mitsubishi Eclipse GS-T, GS-X, Eagle Talon TSI 1995–1999 m.
Pristatymo terminas 3 – 5 d.d
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.
Panašūs produktai
Skaitmeninis ECU Tuner 3 yra populiaraus skaitmeninio ECU Tuner 2 įpėdinis.
Naudojant galingesnį procesorių ir 8Mb DataFlash, buvo galima žymiai išplėsti įrenginio galimybes.
Pagrindiniai pakeitimai apima USB prievado palaikymą, du perjungiamus 4 žemėlapių rinkinius, kurių matmenys yra 16 x 16, pažangią adaptyviojo uždegimo įvestį, 4 kartus tikslesnį DAC keitiklį, prisijungimą prie DataFlash atminties neprisijungus ir daug kitų.
Įrenginio funkcijos:
- 4 nepriklausomi 16 x 16 žemėlapiai (kuro žemėlapis, du PWM žemėlapiai, uždegimo žemėlapis)
- 8 koregavimo žemėlapiai 16x1,
- 2 nepriklausomi, perjungiami žemėlapių rinkiniai,
- galimybė modifikuoti vieną analoginį signalą,
- 4 analoginiai įėjimai,
- įtaisyta DataFlash, leidžianti prisijungti be prijungto nešiojamojo kompiuterio,
- maitinimo šaltinio matavimas,
- galimybė keisti dažnio srauto matuoklio signalą (17Hz–4kHz),
- Uždegimo signalų paslauga naudojant indukcinius, Holo ir optinius jutiklius bei signalus, valdančius uždegimo modulį. Įrenginys palaiko tiek vieno galo, tiek subalansuotus signalus (diferencialinius)
- palaikymas daugeliui uždegimo tipų: 60-2, 36-2, 36-1, Multitooth, uždegimo moduliai,
- turbokompresoriaus kompresoriaus valdymo vožtuvo veikimas,
- 4 didelio pasipriešinimo purkštukų palaikymas (darbas „visos grupės“ sistemoje),
- parametrinė įjungimo / išjungimo išvestis,
- automatinis konvertavimas iš MAP į MAF naudojant mokymosi algoritmą,
- pradedant procedūrą,
- kelių dinaras,
- bet kurio analoginio jutiklio kalibravimo galimybė, kad analoginės vertės būtų rodomos tikrosiomis vertėmis (pvz., signalas iš jutiklio MAP juostomis, signalas iš plačiajuosčio ryšio zondo kaip AFR ir kt.),
- galimybė nemokamai atnaujinti programinę įrangą, kai įrenginys tobulinamas (pvz., nauji uždegimo režimai, papildomos funkcijos),
- ryšys su įrenginiu vykdomas naudojant USB jungtį
- 24 mėnesių garantija įrenginiui
Aparatinės įrangos reikalavimai:
Toliau nurodyta minimali konfigūracija reikalinga tinkamam bendradarbiavimui su įrenginiu.
- Windows 2000, XP, Vista, Windows 7
- Ekrano skiriamoji geba mažiausiai 1024 x 768 16 bitų,
- Procesorius, kurio laikrodžio dažnis ne mažesnis kaip 600 MHz,
- USB prievadas
Rinkinio sudėtis:
- Digital Ecu Tuner 3 įrenginys,
- AA USB laidas,
- Kištukas,
- Kištuko kaiščių rinkinys,
- CD su programine įranga, tvarkyklėmis ir vartotojo instrukcijomis lenkų kalba,
- Diegiant įrenginį pravers papildomas rezistorių rinkinys ir lyginimo diodas.
AEM F/IC-6 leidžia lenktynininkams sulėtinti užsidegimą ir tiekti tikslius degalų kiekius antrinės rinkos priverstinės indukcinės lenktynių varikliams su iki 6 cilindrų, nereikalaujant pasenusių FMU ar „pagreičio slėpimo“ valdiklių. Ši sistema veikia lygiagrečiai su gamykliniu ECU lenktyninėse transporto priemonėse su OBD-II su negamyklinėmis priverstinės indukcijos sistemomis su kintamu kumštelio laiku arba be jo ir apsaugo nuo derinimo apribojimų dėl sudėtingų gamyklinių laiko nustatymo schemų.
- F/IC-6 veikia su antrinės rinkos priverstinės indukcinės sistemos lenktyniniais automobiliais iki 6 cilindrų
- Idealiai tinka negamyklinėms priverstinės indukcinėms transporto priemonėms su kintamu kumštelio laiku (VTEC, VVTi, MiVEC ir kt.)
- Neturės įtakos klimato kontrolei, prietaisams ar kitiems CAN magistralės tinklo komponentams
- USB maitinamas, kad būtų galima pakeisti kalibravimą, kai išimama iš transporto priemonės
- 64 kb vidinis duomenų registravimas
FUNKCIJOS | F/IC-6 |
Injektorių kanalai | 6 |
Išplėstinis purkštuko apkrovos modeliavimas & Filtravimas | NE |
Laiko nustatymo kanalai (kumštelis + švaistiklis) | 3 |
Aukštos / žemos įtampos pasirenkami MAG tvarkyklės išėjimai | NE |
TPS įvestis | TAIP |
Žemėlapio jutiklis (įmontuotas) | TAIP |
ŽEMĖLAPIS (0–5v pertrauka) | TAIP |
Dažniu pagrįstas srauto matuoklio palaikymas | NE |
Spidometro perkalibratorius | NE |
O2 jutiklio kartojimas | TAIP |
Išorinė AFR įvestis | TAIP |
Bendrieji 0–5v remappers | 2 |
Boost Controller (reikalingas AEM 30-2400 solenoidas) | NE |
IAT registravimo įvestis | NE |
PC duomenų registravimas | TAIP |
Vidinė registravimo atmintis | 64 Kb |
VTEC išvestis / valdymas / +12 V perjungiamas išėjimas | TAIP |
MAG arba HALL jutiklis | 30-1910 |
MAG pikapo jutiklis. 80-90-ųjų platinama Honda | 1911 m. 30 d. |
MAG arba HALL su grandinės tvarkykle, skirta Chrysler transporto priemonių purkštuko apkrovai | 1913 m. 30 d. |
AEM F/IC-6 leidžia lenktynininkams sulėtinti užsidegimą ir tiekti tikslius degalų kiekius antrinės rinkos priverstinės indukcinės lenktynių varikliams su iki 6 cilindrų, nereikalaujant pasenusių FMU ar „pagreičio slėpimo“ valdiklių. Ši sistema veikia lygiagrečiai su gamykliniu ECU lenktyninėse transporto priemonėse su OBD-II su negamyklinėmis priverstinės indukcijos sistemomis su kintamu kumštelio laiku arba be jo ir apsaugo nuo derinimo apribojimų dėl sudėtingų gamyklinių laiko nustatymo schemų.
- F/IC-6 veikia su antrinės rinkos priverstinės indukcinės sistemos lenktyniniais automobiliais iki 6 cilindrų
- Idealiai tinka negamyklinėms priverstinės indukcinėms transporto priemonėms su kintamu kumštelio laiku (VTEC, VVTi, MiVEC ir kt.)
- Neturės įtakos klimato kontrolei, prietaisams ar kitiems CAN magistralės tinklo komponentams
- USB maitinamas, kad būtų galima pakeisti kalibravimą, kai išimama iš transporto priemonės
- 64 kb vidinis duomenų registravimas
FUNKCIJOS | F/IC-6 |
Injektorių kanalai | 6 |
Išplėstinis purkštuko apkrovos modeliavimas & Filtravimas | NE |
Laiko nustatymo kanalai (kumštelis + švaistiklis) | 3 |
Aukštos / žemos įtampos pasirenkami MAG tvarkyklės išėjimai | NE |
TPS įvestis | TAIP |
Žemėlapio jutiklis (įmontuotas) | TAIP |
ŽEMĖLAPIS (0–5v pertrauka) | TAIP |
Dažniu pagrįstas srauto matuoklio palaikymas | NE |
Spidometro perkalibratorius | NE |
O2 jutiklio kartojimas | TAIP |
Išorinė AFR įvestis | TAIP |
Bendrieji 0–5v remappers | 2 |
Boost Controller (reikalingas AEM 30-2400 solenoidas) | NE |
IAT registravimo įvestis | NE |
PC duomenų registravimas | TAIP |
Vidinė registravimo atmintis | 64 Kb |
VTEC išvestis / valdymas / +12 V perjungiamas išėjimas | TAIP |
MAG arba HALL jutiklis | 30-1910 |
MAG pikapo jutiklis. 80-90-ųjų platinama Honda | 1911 m. 30 d. |
MAG arba HALL su grandinės tvarkykle, skirta Chrysler transporto priemonių purkštuko apkrovai | 1913 m. 30 d. |
AEM buvo pirmoji įmonė, pasiūliusi visą variklio valdymą naudodama lenktyninės transporto priemonės gamyklinius laidus ir jutiklius. Mūsų 2 serijos kištukas ir amp; Play EMS yra šios originalios programos kulminacija. Jis suderina tvirtą konstrukciją su mūsų patikrinta AEMtuner programine įranga, kad užtikrintų visišką variklio valdymą.
AEM 2 serijos kištukas ir amp; Play EMS kištukai tiesiogiai prijungiami prie transporto priemonės gamyklinio ECU laidų ir nereikalauja papildomų laidų ar techninės įrangos. Su Windows™ suderinama programinė įranga (XP, Vista, 7) supaprastina kopijavimą, peržiūrą ir duomenų apdorojimą. AEMtuner programinė įranga yra be galo reguliuojama. Tai leidžia derintojams užprogramuoti praktiškai bet kokį variklio valdymo, galios didintuvų ir pagalbinių įrenginių derinį ir tiksliai tiekti reikiamą degalų kiekį bei tinkamą uždegimo laiką bet kokiam padidinimo lygiui ar veikimo sąlygoms.
Funkcijos:
- Kišamas tiesiai į gamyklos laidus. Nereikia perjungti laidų
- Naudoja visus gamyklinius jutiklius
- Apima paleidimo kalibravimą
- Sistema visiškai įjungta ir atrakinta – niekada nemokėkite už atnaujinimus!
- Kontekstinė pagalba palengvina derinimo procesą
- Žemėlapiai gali būti apsaugoti slaptažodžiu derintuvo, kad būtų išvengta neteisėto naudojimo ar bendrinimo.
- Veikia su Windows suderinama programine įranga
- Sureguliuokite naudodami naują USB ryšio prievadą arba nuoseklųjį prievadą
- Veikia su visais AEM matuokliais
Specifikacijos:
- Iki 12 didžiausio ir laikymo purkštukų tvarkyklių
- Iki 8 tiesioginio uždegimo ritės išėjimų
- Iki 16 bendrosios paskirties išėjimų
- Iki 8 apibrėžiamų jungiklių įėjimų
- Iki 4 EGT įėjimų su degalų reguliavimu
- 1 MB vidinių duomenų registravimo
Tinka:
- 1991–1997 m. Mitsubishi 3000GT VR4
- 1991–1997 m. „Dodge Stealth TT“
AEM buvo pirmoji įmonė, pasiūliusi visą variklio valdymą naudodama lenktyninės transporto priemonės gamyklinius laidus ir jutiklius. Mūsų 2 serijos kištukas ir amp; Play EMS yra šios originalios programos kulminacija. Jis suderina tvirtą konstrukciją su mūsų patikrinta AEMtuner programine įranga, kad užtikrintų visišką variklio valdymą.
AEM 2 serijos kištukas ir amp; Play EMS kištukai tiesiogiai prijungiami prie transporto priemonės gamyklinio ECU laidų ir nereikalauja papildomų laidų ar techninės įrangos. Su Windows™ suderinama programinė įranga (XP, Vista, 7) supaprastina kopijavimą, peržiūrą ir duomenų apdorojimą. AEMtuner programinė įranga yra be galo reguliuojama. Tai leidžia derintojams užprogramuoti praktiškai bet kokį variklio valdymo, galios didintuvų ir pagalbinių įrenginių derinį ir tiksliai tiekti reikiamą degalų kiekį bei tinkamą uždegimo laiką bet kokiam padidinimo lygiui ar veikimo sąlygoms.
Funkcijos:
- Kišamas tiesiai į gamyklos laidus. Nereikia perjungti laidų
- Naudoja visus gamyklinius jutiklius
- Apima paleidimo kalibravimą
- Sistema visiškai įjungta ir atrakinta – niekada nemokėkite už atnaujinimus!
- Kontekstinė pagalba palengvina derinimo procesą
- Žemėlapiai gali būti apsaugoti slaptažodžiu derintuvo, kad būtų išvengta neteisėto naudojimo ar bendrinimo.
- Veikia su Windows suderinama programine įranga
- Sureguliuokite naudodami naują USB ryšio prievadą arba nuoseklųjį prievadą
- Veikia su visais AEM matuokliais
Specifikacijos:
- Iki 12 didžiausio ir laikymo purkštukų tvarkyklių
- Iki 8 tiesioginio uždegimo ritės išėjimų
- Iki 16 bendrosios paskirties išėjimų
- Iki 8 apibrėžiamų jungiklių įėjimų
- Iki 4 EGT įėjimų su degalų reguliavimu
- 1 MB vidinių duomenų registravimo
Tinka:
- 1992–1995 m. „Civic“ / „Del Sol“ / „Integra“
- 1990–1995 m. akordas / preliudas (tik 2,1 l)
Nesenei peržiūrėti produktai
AT-FL-74 KIŠTUKO KEIČIAMAS EGR 1.4 TDI BNM BNV BHC ATL BAY
Profesionaliai pagamintas nerūdijančio plieno EGR išmetamųjų dujų recirkuliacijos vožtuvo pakaitalas. TIG suvirintas flanšas ir suplanuotas taip, kad būtų užtikrintas tobulas sukibimas su įsiurbimo kolektoriumi. Jis taip pat buvo CNC frezuotas po sandarinimo žiedu, kad būtų išvengta vėjo pūtimo jungties su kolektoriaus vietoje.
Lenktynių vamzdžio gale buvo padaryta apykaklė, kad laidas neslystų.
Be to, komplekte yra iš nerūdijančio plieno išpjautas išmetimo kolektoriaus kamštis ir kamščio sandariklis. Medžiaga: nerūdijantis plienas.
Medžiaga: nerūdijantis plienas.
Pakeitimo EGR naudojimo pranašumai:
Turbo buferis greičiau veikia mažesniu greičiu,
Pažeisto EGR klijavimo su anglies įsiurbimo vamzdžiu problemos pašalinimas
didesnis oro srautas
dėl to, kad naudojamas nerūdijantis plienas, atsparus mechaniniams pažeidimams
aukšta darbo estetika
matmenys:
Vamzdžio skersmuo – 51 mm
Bendras ilgis – 69 mm
SUDERINAMUMAS
Variklio talpa 1,4 TDI BNM BNV BHC ATL BAY
VW Golf Mk4 – AXR 100
Audi A2
Seat Cordoba, Ibiza
Volkswagen Fox, Polo 6N
Škoda Fabia, Roomster
Kita su VW varikliais, variklio kodas BNM BNV BHC ATL BAY
ORIGINALIŲ VOŽTUVIŲ KATALOGŲ NUMERIAI
AUDI / SEAT / SKODA VW:
045 129 637 A - 045129637 A - 045129637A
Diegiant pakaitalą naujesniuose modeliuose, reikia įsikišti į valdymo programą. Programiškai nepašalinus vožtuvo, dėl agregato pasirodys variklio klaida „CHECK ENGINE“
AUTOMOBILIAI GALĖJO IŠSKYRIUS KITUS SIŪLOMOS DALIES PASIRINKIMUS, PIRKDAMI PATVIRTINSITE, KAD DALIS TELPA JŪSŲ AUTOMOBILIUI
Mišimoto universalus aliuminio radiatorius, idealus originalaus gamintojo radiatoriaus atnaujinimas, suteiks jūsų automobiliui vėsesnį ir efektyvesnį variklį. ... Tai padidins aušinimo efektyvumą 30 %, pagerins variklio funkcijas ir, svarbiausia, apsaugos jūsų automobilį nuo perkaitimo ir galimo variklio gedimo.
TurboWorks tarpiniai aušintuvai pasižymi puikiu oro srautu. Garantuojame labai gerą patvarumą ir puikų aušinimą. Jie puikiai pakeičia serijinius tarpinius aušintuvus padidindami automobilio našumą.
Mūsų tarpiniai aušintuvai, kaip vieni iš nedaugelio, buvo išbandyti aukštesnėje nei 10 barų slėgyje.
Tinka BMW F80/F82/F83 M3 M4 2014+
Šerdies matmenys: 180 x 280 x 90 mm
TurboWorks tarpiniai aušintuvai turi efektyvią COOL-TEC+ šerdį, o sienos pagamintos iš aukščiausios kokybės poliruoto aliuminio.
Kitos šerdys turi rečiau išdėstytas briaunas, todėl aušinimas prastas, o COOL-TEC+ šerdys pagamintos iš storesnių briaunų, o tai garantuoja reikšmingą aušinimo pagerėjimą.
Toliau esančioje nuotraukoje matote, kaip kuriamas naujasis COOL-TEC+ branduolys
Radiatoriaus adapteris alyvos filtrui su įmontuotu termostatu.
Švino sriegis: AN10
Termostato darbinė temperatūra: 78 °C
Rinkinį sudaro:
- stovas alyvos filtrui
- 2x AN10 išvesties adapteris
- 3 / 4UNF tvirtinimo adapteris.
Super Seal vandeniui atsparių jungčių rinkinys, 6 vnt. 2–12 PIN
- 1 jungties 2 PIN kodas
- 1 x jungties 3 PIN kodas
- 1 jungties 4 PIN kodas
- 1 jungties 6 PIN kodas
- 1 x 8 PIN jungtis
- 1 x jungties 12 PIN kodas
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.