Paskyra
Hello, Sign in695.19 €
Suma: 695.19 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
CLA45s apdailos komplektas Mercedes CLA C118 / X118 (Nuo 2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
Suma: 695.19 €
Variklio valdymo sistema AEM Series 2 Plug & Play Mitsubishi EVO VIII
2,084.96 €
AEM buvo pirmoji įmonė, pasiūliusi visą variklio valdymą naudodama lenktyninės transporto priemonės gamyklinius laidus ir jutiklius. Mūsų 2 serijos kištukas ir amp; Play EMS yra šios originalios programos kulminacija. Jis suderina tvirtą konstrukciją su mūsų patikrinta AEMtuner programine įranga, kad užtikrintų visišką variklio valdymą.
AEM 2 serijos kištukas ir amp; Play EMS kištukai tiesiogiai prijungiami prie transporto priemonės gamyklinio ECU laidų ir nereikalauja papildomų laidų ar techninės įrangos. Su Windows™ suderinama programinė įranga (XP, Vista, 7) supaprastina kopijavimą, peržiūrą ir duomenų apdorojimą. AEMtuner programinė įranga yra be galo reguliuojama. Tai leidžia derintojams užprogramuoti praktiškai bet kokį variklio valdymo, galios didintuvų ir pagalbinių įrenginių derinį ir tiksliai tiekti reikiamą degalų kiekį bei tinkamą uždegimo laiką bet kokiam padidinimo lygiui ar veikimo sąlygoms.
Funkcijos:
- Kišamas tiesiai į gamyklos laidus. Nereikia perjungti laidų
- Naudoja visus gamyklinius jutiklius
- Apima paleidimo kalibravimą
- Sistema visiškai įjungta ir atrakinta – niekada nemokėkite už atnaujinimus!
- Kontekstinė pagalba palengvina derinimo procesą
- Žemėlapiai gali būti apsaugoti slaptažodžiu derintuvo, kad būtų išvengta neteisėto naudojimo ar bendrinimo.
- Veikia su Windows suderinama programine įranga
- Sureguliuokite naudodami naują USB ryšio prievadą arba nuoseklųjį prievadą
- Veikia su visais AEM matuokliais
Specifikacijos:
- Iki 12 didžiausio ir laikymo purkštukų tvarkyklių
- Iki 8 tiesioginio uždegimo ritės išėjimų
- Iki 16 bendrosios paskirties išėjimų
- Iki 8 apibrėžiamų jungiklių įėjimų
- Iki 4 EGT įėjimų su degalų reguliavimu
- 1 MB vidinių duomenų registravimo
Tinka:
- Mitsubishi Lancer Evolution VIII 2003–2005 m.
- Mitsubishi Eclipse GS-T, GS-X, Eagle Talon TSI 1995–1999 m.
Pristatymo terminas 3 – 5 d.d
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.
Panašūs produktai
Skaitmeninis ECU Tuner 3 yra populiaraus skaitmeninio ECU Tuner 2 įpėdinis.
Naudojant galingesnį procesorių ir 8Mb DataFlash, buvo galima žymiai išplėsti įrenginio galimybes.
Pagrindiniai pakeitimai apima USB prievado palaikymą, du perjungiamus 4 žemėlapių rinkinius, kurių matmenys yra 16 x 16, pažangią adaptyviojo uždegimo įvestį, 4 kartus tikslesnį DAC keitiklį, prisijungimą prie DataFlash atminties neprisijungus ir daug kitų.
Įrenginio funkcijos:
- 4 nepriklausomi 16 x 16 žemėlapiai (kuro žemėlapis, du PWM žemėlapiai, uždegimo žemėlapis)
- 8 koregavimo žemėlapiai 16x1,
- 2 nepriklausomi, perjungiami žemėlapių rinkiniai,
- galimybė modifikuoti vieną analoginį signalą,
- 4 analoginiai įėjimai,
- įtaisyta DataFlash, leidžianti prisijungti be prijungto nešiojamojo kompiuterio,
- maitinimo šaltinio matavimas,
- galimybė keisti dažnio srauto matuoklio signalą (17Hz–4kHz),
- Uždegimo signalų paslauga naudojant indukcinius, Holo ir optinius jutiklius bei signalus, valdančius uždegimo modulį. Įrenginys palaiko tiek vieno galo, tiek subalansuotus signalus (diferencialinius)
- palaikymas daugeliui uždegimo tipų: 60-2, 36-2, 36-1, Multitooth, uždegimo moduliai,
- turbokompresoriaus kompresoriaus valdymo vožtuvo veikimas,
- 4 didelio pasipriešinimo purkštukų palaikymas (darbas „visos grupės“ sistemoje),
- parametrinė įjungimo / išjungimo išvestis,
- automatinis konvertavimas iš MAP į MAF naudojant mokymosi algoritmą,
- pradedant procedūrą,
- kelių dinaras,
- bet kurio analoginio jutiklio kalibravimo galimybė, kad analoginės vertės būtų rodomos tikrosiomis vertėmis (pvz., signalas iš jutiklio MAP juostomis, signalas iš plačiajuosčio ryšio zondo kaip AFR ir kt.),
- galimybė nemokamai atnaujinti programinę įrangą, kai įrenginys tobulinamas (pvz., nauji uždegimo režimai, papildomos funkcijos),
- ryšys su įrenginiu vykdomas naudojant USB jungtį
- 24 mėnesių garantija įrenginiui
Aparatinės įrangos reikalavimai:
Toliau nurodyta minimali konfigūracija reikalinga tinkamam bendradarbiavimui su įrenginiu.
- Windows 2000, XP, Vista, Windows 7
- Ekrano skiriamoji geba mažiausiai 1024 x 768 16 bitų,
- Procesorius, kurio laikrodžio dažnis ne mažesnis kaip 600 MHz,
- USB prievadas
Rinkinio sudėtis:
- Digital Ecu Tuner 3 įrenginys,
- AA USB laidas,
- Kištukas,
- Kištuko kaiščių rinkinys,
- CD su programine įranga, tvarkyklėmis ir vartotojo instrukcijomis lenkų kalba,
- Diegiant įrenginį pravers papildomas rezistorių rinkinys ir lyginimo diodas.
AEM buvo pirmoji įmonė, pasiūliusi visą variklio valdymą naudodama lenktyninės transporto priemonės gamyklinius laidus ir jutiklius. Mūsų 2 serijos kištukas ir amp; Play EMS yra šios originalios programos kulminacija. Jis suderina tvirtą konstrukciją su mūsų patikrinta AEMtuner programine įranga, kad užtikrintų visišką variklio valdymą.
AEM 2 serijos kištukas ir amp; Play EMS kištukai tiesiogiai prijungiami prie transporto priemonės gamyklinio ECU laidų ir nereikalauja papildomų laidų ar techninės įrangos. Su Windows™ suderinama programinė įranga (XP, Vista, 7) supaprastina kopijavimą, peržiūrą ir duomenų apdorojimą. AEMtuner programinė įranga yra be galo reguliuojama. Tai leidžia derintojams užprogramuoti praktiškai bet kokį variklio valdymo, galios didintuvų ir pagalbinių įrenginių derinį ir tiksliai tiekti reikiamą degalų kiekį bei tinkamą uždegimo laiką bet kokiam padidinimo lygiui ar veikimo sąlygoms.
Funkcijos:
- Kišamas tiesiai į gamyklos laidus. Nereikia perjungti laidų
- Naudoja visus gamyklinius jutiklius
- Apima paleidimo kalibravimą
- Sistema visiškai įjungta ir atrakinta – niekada nemokėkite už atnaujinimus!
- Kontekstinė pagalba palengvina derinimo procesą
- Žemėlapiai gali būti apsaugoti slaptažodžiu derintuvo, kad būtų išvengta neteisėto naudojimo ar bendrinimo.
- Veikia su Windows suderinama programine įranga
- Sureguliuokite naudodami naują USB ryšio prievadą arba nuoseklųjį prievadą
- Veikia su visais AEM matuokliais
Specifikacijos:
- Iki 12 didžiausio ir laikymo purkštukų tvarkyklių
- Iki 8 tiesioginio uždegimo ritės išėjimų
- Iki 16 bendrosios paskirties išėjimų
- Iki 8 apibrėžiamų jungiklių įėjimų
- Iki 4 EGT įėjimų su degalų reguliavimu
- 1 MB vidinių duomenų registravimo
Tinka:
- 1991–1997 m. Mitsubishi 3000GT VR4
- 1991–1997 m. „Dodge Stealth TT“
AEM F/IC-6 leidžia lenktynininkams sulėtinti užsidegimą ir tiekti tikslius degalų kiekius antrinės rinkos priverstinės indukcinės lenktynių varikliams su iki 6 cilindrų, nereikalaujant pasenusių FMU ar „pagreičio slėpimo“ valdiklių. Ši sistema veikia lygiagrečiai su gamykliniu ECU lenktyninėse transporto priemonėse su OBD-II su negamyklinėmis priverstinės indukcijos sistemomis su kintamu kumštelio laiku arba be jo ir apsaugo nuo derinimo apribojimų dėl sudėtingų gamyklinių laiko nustatymo schemų.
- F/IC-6 veikia su antrinės rinkos priverstinės indukcinės sistemos lenktyniniais automobiliais iki 6 cilindrų
- Idealiai tinka negamyklinėms priverstinės indukcinėms transporto priemonėms su kintamu kumštelio laiku (VTEC, VVTi, MiVEC ir kt.)
- Neturės įtakos klimato kontrolei, prietaisams ar kitiems CAN magistralės tinklo komponentams
- USB maitinamas, kad būtų galima pakeisti kalibravimą, kai išimama iš transporto priemonės
- 64 kb vidinis duomenų registravimas
FUNKCIJOS | F/IC-6 |
Injektorių kanalai | 6 |
Išplėstinis purkštuko apkrovos modeliavimas & Filtravimas | NE |
Laiko nustatymo kanalai (kumštelis + švaistiklis) | 3 |
Aukštos / žemos įtampos pasirenkami MAG tvarkyklės išėjimai | NE |
TPS įvestis | TAIP |
Žemėlapio jutiklis (įmontuotas) | TAIP |
ŽEMĖLAPIS (0–5v pertrauka) | TAIP |
Dažniu pagrįstas srauto matuoklio palaikymas | NE |
Spidometro perkalibratorius | NE |
O2 jutiklio kartojimas | TAIP |
Išorinė AFR įvestis | TAIP |
Bendrieji 0–5v remappers | 2 |
Boost Controller (reikalingas AEM 30-2400 solenoidas) | NE |
IAT registravimo įvestis | NE |
PC duomenų registravimas | TAIP |
Vidinė registravimo atmintis | 64 Kb |
VTEC išvestis / valdymas / +12 V perjungiamas išėjimas | TAIP |
MAG arba HALL jutiklis | 30-1910 |
MAG pikapo jutiklis. 80-90-ųjų platinama Honda | 1911 m. 30 d. |
MAG arba HALL su grandinės tvarkykle, skirta Chrysler transporto priemonių purkštuko apkrovai | 1913 m. 30 d. |
AEM F/IC-6 leidžia lenktynininkams sulėtinti užsidegimą ir tiekti tikslius degalų kiekius antrinės rinkos priverstinės indukcinės lenktynių varikliams su iki 6 cilindrų, nereikalaujant pasenusių FMU ar „pagreičio slėpimo“ valdiklių. Ši sistema veikia lygiagrečiai su gamykliniu ECU lenktyninėse transporto priemonėse su OBD-II su negamyklinėmis priverstinės indukcijos sistemomis su kintamu kumštelio laiku arba be jo ir apsaugo nuo derinimo apribojimų dėl sudėtingų gamyklinių laiko nustatymo schemų.
- F/IC-6 veikia su antrinės rinkos priverstinės indukcinės sistemos lenktyniniais automobiliais iki 6 cilindrų
- Idealiai tinka negamyklinėms priverstinės indukcinėms transporto priemonėms su kintamu kumštelio laiku (VTEC, VVTi, MiVEC ir kt.)
- Neturės įtakos klimato kontrolei, prietaisams ar kitiems CAN magistralės tinklo komponentams
- USB maitinamas, kad būtų galima pakeisti kalibravimą, kai išimama iš transporto priemonės
- 64 kb vidinis duomenų registravimas
FUNKCIJOS | F/IC-6 |
Injektorių kanalai | 6 |
Išplėstinis purkštuko apkrovos modeliavimas & Filtravimas | NE |
Laiko nustatymo kanalai (kumštelis + švaistiklis) | 3 |
Aukštos / žemos įtampos pasirenkami MAG tvarkyklės išėjimai | NE |
TPS įvestis | TAIP |
Žemėlapio jutiklis (įmontuotas) | TAIP |
ŽEMĖLAPIS (0–5v pertrauka) | TAIP |
Dažniu pagrįstas srauto matuoklio palaikymas | NE |
Spidometro perkalibratorius | NE |
O2 jutiklio kartojimas | TAIP |
Išorinė AFR įvestis | TAIP |
Bendrieji 0–5v remappers | 2 |
Boost Controller (reikalingas AEM 30-2400 solenoidas) | NE |
IAT registravimo įvestis | NE |
PC duomenų registravimas | TAIP |
Vidinė registravimo atmintis | 64 Kb |
VTEC išvestis / valdymas / +12 V perjungiamas išėjimas | TAIP |
MAG arba HALL jutiklis | 30-1910 |
MAG pikapo jutiklis. 80-90-ųjų platinama Honda | 1911 m. 30 d. |
MAG arba HALL su grandinės tvarkykle, skirta Chrysler transporto priemonių purkštuko apkrovai | 1913 m. 30 d. |
AEM buvo pirmoji įmonė, pasiūliusi visą variklio valdymą naudodama lenktyninės transporto priemonės gamyklinius laidus ir jutiklius. Mūsų 2 serijos kištukas ir amp; Play EMS yra šios originalios programos kulminacija. Jis suderina tvirtą konstrukciją su mūsų patikrinta AEMtuner programine įranga, kad užtikrintų visišką variklio valdymą.
AEM 2 serijos kištukas ir amp; Play EMS kištukai tiesiogiai prijungiami prie transporto priemonės gamyklinio ECU laidų ir nereikalauja papildomų laidų ar techninės įrangos. Su Windows™ suderinama programinė įranga (XP, Vista, 7) supaprastina kopijavimą, peržiūrą ir duomenų apdorojimą. AEMtuner programinė įranga yra be galo reguliuojama. Tai leidžia derintojams užprogramuoti praktiškai bet kokį variklio valdymo, galios didintuvų ir pagalbinių įrenginių derinį ir tiksliai tiekti reikiamą degalų kiekį bei tinkamą uždegimo laiką bet kokiam padidinimo lygiui ar veikimo sąlygoms.
Funkcijos:
- Kišamas tiesiai į gamyklos laidus. Nereikia perjungti laidų
- Naudoja visus gamyklinius jutiklius
- Apima paleidimo kalibravimą
- Sistema visiškai įjungta ir atrakinta – niekada nemokėkite už atnaujinimus!
- Kontekstinė pagalba palengvina derinimo procesą
- Žemėlapiai gali būti apsaugoti slaptažodžiu derintuvo, kad būtų išvengta neteisėto naudojimo ar bendrinimo.
- Veikia su Windows suderinama programine įranga
- Sureguliuokite naudodami naują USB ryšio prievadą arba nuoseklųjį prievadą
- Veikia su visais AEM matuokliais
Specifikacijos:
- Iki 12 didžiausio ir laikymo purkštukų tvarkyklių
- Iki 8 tiesioginio uždegimo ritės išėjimų
- Iki 16 bendrosios paskirties išėjimų
- Iki 8 apibrėžiamų jungiklių įėjimų
- Iki 4 EGT įėjimų su degalų reguliavimu
- 1 MB vidinių duomenų registravimo
Tinka:
- 1992–1995 m. „Civic“ / „Del Sol“ / „Integra“
- 1990–1995 m. akordas / preliudas (tik 2,1 l)
Nesenei peržiūrėti produktai
Su šiuo adapteriu jūsų variklio alyva geriau aušinama dėl aukštos kokybės aliuminio adapterio konstrukcijos.
Universalus Radiatoriaus laikiklis TurboWorks 16 eilučių 260x125x50 AN10 iš RS-Ultimate leidžia lengvai ir stabiliai sumontuoti aušintuvą bet kurioje vietoje.
Universalų TurboWorks 16 eilučių 260x125x50 AN10 aušintuvo tvirtinimą sukūrė RS-Ultimate, kad montavimas būtų kuo paprastesnis ir tuo pačiu užtikrintų stabilų tvirtinimą. Laikiklis turi angas AN jungtims, todėl aušintuvą galima montuoti dviejose padėtyse, su jungtimis iš viršaus ir apačios. Šis sprendimas leidžia konfigūruoti radiatorių stovint ir pakabinamoje versijoje, priklausomai nuo laisvos vietos automobilyje. Tvirtinimo detalės papildomai padengtos milteliniu būdu, kad būtų užtikrinta ilgametė antikorozinė apsauga.
Įdiegimas labai paprastas. Viską prisukame varžtais BE suvirinimo.
Gamintojas: RS-Ultimate
Narvas, plieninis S355, 2 [mm] storio
Dengimas milteliniu būdu
Juoda spalva
surinkimas varžtais
Rinkinyje yra:
1 vnt. TurboWorks universalus 16 eilių montavimo pagrindas 260x125x50 AN10
2 vnt. radiatoriaus šoniniai laikikliai
tvirtinimo varžtų rinkinys
į komplektą neįeina radiatorius, radiatorius parduodamas atskirai.
Cometic C4574-036 Subaru EJ255 2 versija, 2007–2018 EJ257 .036" MLS cilindro galvutės tarpiklis, 101 mm anga
Išsami informacija:
- Medžiaga: MLS
- Suspaustas storis: 0,036
- Angos forma: apvali
- Angos dydis (MM): 101 <li # sluoksnių: 3
- Orientacija: nėra
Programų sąrašas:
Saab
  9–2X (2006 m.)
Subaru (2004–2006 m.)
2004–2014 m.   >
Inovatyvūs LM-2 Ultimate parduotuvės rinkiniai leidžia išnaudoti maksimalias arklio galias. „Ultimate Shop“ rinkiniai yra vieno arba dviejų kanalų versijos, juose yra 18 pėdų jutiklio kabelis, išmetimo gnybtas, indukcinis spaustukas ir kaištis / kištukas.
Patobulinkite LM-2 funkcijas:
- Patentuotas „DirectDigital“ plačiajuosčio jutiklio valdymas, 100 procentų skaitmeninė plačiajuosčio oro ir degalų santykio technologija
- Plačiajuostis O2 suderinamas su visų tipų degalais
- OBD-II nuskaitymo įrankis – nuskaitykite / išvalykite DTC ir registruokite iki 16 kanalų CAN OBD-II duomenų
- Prisijunkite tiesiai prie SD kortelės
- Žurnalo duomenų atkūrimas ekrane ir (arba) naudojant galingą „LogWorks“ programinę įrangą
- Didelis didelio kontrasto grafinis LCD
- Įtaisytas apsukų per minutę keitiklis (tiesioginis dažnis arba su pasirenkamu indukciniu spaustuku)
- 4 visiškai diferencijuoti analoginiai įėjimai
- 2 konfigūruojami linijiniai analoginiai išėjimai
- Visoms jungtims skirtos teigiamos užrakto jungtys
- Patobulinkite MTS serijos įvestį ir išvestį
- USB ryšys su kompiuteriu
Apima LM-2 matuoklį su vienu O2 jutikliu, 18 pėdų jutiklio laidą, išmetimo gnybtą, indukcinį spaustuką ir 2 kaiščius / kištukus.
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.