Paskyra
Hello, Sign in0.00 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
CLA45s apdailos komplektas Mercedes CLA C118 / X118 (Nuo 2019)
GTI išvaizdos apdailos komplektas VW Golf VI Mk6 (2008-2013)
Full LED galiniai žibintai VW Golf 7 / 7.5 VII (2012-2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
Produkto plotis centimetrais | 8 |
---|---|
Produkto aukštis centimetrais | 16 |
Długość towaru w centymetrach [eng] | 27 |
Tūrinis svoris gramais | 576 |
Uždegimo laido spalva | Raudona |
PowerTEC uždegimo laidai RENAULT CLIO R19 VOLVO 440 460 480 1.7L 87-95 RED
42.10 €
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėka naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
RENAULT | ||||||
CLIO | 1,7 l (MOT F2N) | 92 (68) | 4 | 1991 m. | – | 1992 m. |
R 19 | 1,7 l (MOT F3N) | 95 (70) | 4 | 1992 m. | – | 1995 m. |
VOLVO | ||||||
440/460 | 440 | 1989 m. | – | |||
440/460 | 440 CARB | 1989 m. | – | |||
440/460 | 460 CARB | 1989 m. | – | |||
440/460 | 460 i | 1989 m. | – | |||
480 | 1,7 | 1987 m. | – | |||
480 | 2.0 | 1987 m. | – |
Išankstinis užsakymas – Teirautis dėl pristatymo
Papildoma informacija
Produkto plotis centimetrais | 8 |
---|---|
Produkto aukštis centimetrais | 16 |
Długość towaru w centymetrach [eng] | 27 |
Tūrinis svoris gramais | 576 |
Uždegimo laido spalva | Raudona |
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.
Panašūs produktai
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėka naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
AUDI | ||||||
80 | 1,6 L (ABM/DT/DTA/JU/PP/RN/RNA/SA) | 60–110 (44–81) | 4 | 1984 m. | – | 1986 m. |
80 | 1,6 L (ABM/DT/DTA/JU/PP/RN/RNA/SA) | 60–110 (44–81) | 4 | 1986 m. | – | 1991 m. |
SEAT | ||||||
CORDOBA (1993–1999) | 1,8 l (MOT ABA) | 4 | 1997 m. | – | ||
CORDOBA (1993–1999 m.) | 1,6 l (MOT ABU) | 75 (55) | 4 | 1993 m. | – | 1999 m. |
CORDOBA (1993–1999 m.) | 1,8 l (MOT ADZ) | 90 (66) | 4 | 1993 m. | – | 1996 m. |
IBIZA II | 1,05 L (MOT AAU) | 45 (33) | 4 | 1993 m. | – | 1999 m. |
IBIZA II | 1,6 l (MOT ABU) | 75 (55) | 4 | 1993 m. | – | |
IBIZA II | 1,6 l (MOT ADZ) | 90 (66) | 4 | 1993 m. | – | |
VOLKSWAGEN | ||||||
CADDY | 1,6 l (MOT EW/HN) | 75 (55) | 4 | 1984 m. | – | 1992 m. |
CADDY | 1,8 l (MOT JH) | 95 (70) | 4 | 1985 m. | – | 1992 m. |
CADDY II | 1,6 l (MOT 1F) | 75 (55) | 4 | 1995 m. | – | |
CORRADO | 2.0i ADY | 1994 m. | – | 1995 m. | ||
CORRADO | 1,8 (MOT PG) | 160 (118) | 4 | 1988 m. | – | 1993 m. |
GOLFAS II | 1,3 L (MOT MH/2G) | 55 (40) | 4 | 1984 m. | – | 1991 m. |
GOLFAS II | 1,6 l – 1,8 l | 72–98 (53–72) | 4 | 1984 m. | – | |
GOLFAS II | 1,6 l (MOT PZ,RE,RF,EZ,EZA,EW,HM) | 75–85 (55–63) | 4 | 1984 m. | – | 1991 m. |
GOLFAS II | 1,8 l (MOT DX/EV/PB/PF/GZ/KT) | 110 (81) | 4 | 1984 m. | – | 1994 m. |
GOLFAS II | 1,8 l (MOT PG) | 160 (118) | 4 | 1986 m. | – | 1991 m. |
GOLFAS II | 1,8 L (MOT 1P/EX/GU/GX/HV/RH/RP) | 90 (66) | 4 | 1985 m. | – | 1992 m. |
GOLFAS III | 2.0i 2E | 1991 m. | – | 1998 m. | ||
GOLFAS III | 2.0i ADY / AGG / AKR / AEP | 115 (85) | 1991 m. | – | 1997 m. | |
GOLFAS III | 1,6 l (MOT ABU) | 75 (55) | 4 | 1992 m. | – | 1997 m. |
GOLFAS III | 1,8 l (MOT ADZ) | 90 (66) | 4 | 1994 m. | – | |
GOLFAS IV | 2,0 l (MOT AGG) | 115 (85) | 4 | 1998 m. | – | |
JETTA II | 1,6 l (MOT EZ/HN/PN/RF) | 70–75 (51–55) | 4 | 1984 m. | – | 1991 m. |
JETTA II | 1,8 l (MOT DX/EV/PB/PF) | 112 (82) | 4 | 1984 m. | – | 1991 m. |
JETTA II | 1,8 l (MOT 1P / GU / GX / RH) | 90–105 (66–77) | 4 | 1986 m. | – | 1991 m. |
JETTA II | 1,8 l (MOT DS/GU/RH/RP) | 90 (66) | 4 | 1984 m. | – | 1991 m. |
PASSAT (TYP 32B) 1980 m. | 1,5 l | 4 | 1984 m. | – | 1985 m. | |
PASSAT (TYP 32B) 1980 m. | 1,6 l – 1,6 l (MOT RF/RL/PP) | 4 | 1984 m. | – | 1989 m. | |
PASSAT (TYP 32B) 1980 m. | 1,6 l (MOT DT/DTA/RL/EZ/RF) | 70–75 (51–55) | 4 | 1984 m. | – | 1991 m. |
PASSAT (TYP 32B) 1980 m. | 1,8 l (MOT DS./JV/JN/PF/PB) | 85–110 (63–81) | 4 | 1984 m. | – | 1990 m. |
PASSAT (TYP 3A2, 35I / 3A5, 35I) 1988 m. | 1,8 L (MOT AAM / ABS) | 75–90 (55–66) | 4 | 1991 m. | – | 1999 m. |
PASSAT (TYP 3A2, 35I / 3A5, 35I) 1988 m. | 2.0 ADY/AGG/AEP | 1990 m. | – | 1996 m. | ||
PASSAT (TYP 3A2, 35I / 3A5, 35I) 1988 m. | 1,8 l (MOT PL/KR) | 136 (100) | 4 | 1988 m. | – | 1992 m. |
PASSAT (TYP 3A2, 35I / 3A5, 35I) 1988 m. | 1,8 l – 1,8 l (MOT ABS / ADZ / RP) | 90 (66) | 4 | 1988 m. | – | 1996 m. |
POLO (TYP 6N1) | 1,8 l (MOT ADZ) | 90 (66) | 4 | 1997 m. | – | |
SANTANA | 1,8 L (MOT DS./JV/JN) | 90 (66) | 4 | 1984 m. | – | 1988 m. |
SCIROCCO II | 1,3 l (MOT HK) | 4 | 1984 m. | – | 1985 m. | |
SCIROCCO II | 1,6 l (MOT EW/RE) | 4 | 1984 m. | – | 1990 m. | |
ŠARANAS | 2.0i ADY | 1995 m. | – | |||
VENTO | 2.0 2E | 1991 m. | – | 1998 m. | ||
VENTO | 1,6 l (MOT ABU) | 75–90 (55–66) | 4 | 1992 m. | – | 1998 m. |
VENTO | 1,8 l (MOT ADZ / ABS / AAM) | 75–90 (55–66) | 4 | 1995 m. | – | |
VENTO | 1,8 l (MOT HOV ABS 2/4) | 90 (66) | 4 | 1992 m. | – | |
VENTO | 2,0 l (MOT ADY / AGG) | 115 (85) | 4 | 1994 m. | – | |
VENTO | 2,0 l (MOT HOV 2E 2) | 115 (85) | 4 | 1992 m. | – |
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėka naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
AUDI | ||||||
50 | 1.1 H# | 1974 m. | – | 1978 m. | ||
50 | 1,3 HH | 1974 m. | – | 1978 m. | ||
VOLKSWAGEN | ||||||
CADDY | 1,5 | 1974 m. | – | 1983 m. | ||
CADDY | 1,6 | 1974 m. | – | 1983 m. | ||
CADDY | 1,8 | 1974 m. | – | 1983 m. | ||
GOLFAS I | 1.1 FA / GG | 1974 m. | – | 1983 m. | ||
GOLFAS I | 1,3 GF/GS | 1974 m. | – | 1983 m. | ||
GOLFAS I | 1,5 FH / JB | 1974 m. | – | 1983 m. | ||
GOLFAS I | 1,6 FP / FN / EM | 1974 m. | – | 1983 m. | ||
GOLFAS I | 1,6 GTi | 1978 m. | – | 1982 m. | ||
GOLFAS I | 1,8 GTi | 1982 m. | – | 1984 m. | ||
JETTA | 1.1 FA / GG | 1979 m. | – | 1984 m. | ||
JETTA | 1,3 GF/GS | 1979 m. | – | 1984 m. | ||
JETTA | 1,5 JB | 1979 m. | – | 1984 m. | ||
JETTA | 1,6 FR/EM/HN | 1979 m. | – | 1984 m. | ||
SCIROKAS I | 1.1 FA / FJ / GG | 1974 m. | – | 1983 m. | ||
SCIROKAS I | 1,3 | 1974 m. | – | 1983 m. | ||
SCIROKAS I | 1,5 JB | 1974 m. | – | 1983 m. | ||
SCIROKAS I | 1,6 | 1974 m. | – | 1983 m. | ||
SCIROKAS I | 1,8 | 1974 m. | – | 1983 m. |
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėl naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių tipų variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
CHRYSLER | ||||||
300 C | 2,7–3,5 | 193–249 (142–183) | 6 | 2004 m. | – | |
300 mln. | 2,7–3,5 | 203-254 (149-187) | 6 | 1998 m. | – | |
CONCORDE V6 | 3,5 l | 215 (158) | 6 | 1993 m. | – | 1997 m. |
LHS V6 | 3,5 l | 211 (155) | 6 | 1994 m. | – | 1997 m. |
NEW YORKER | 3,5 l | 211 (155) | 6 | 1993 m. | – | 1998 m. |
SEBRING | 2,7 L V6 24 V | 203 (149) | 6 | 2001 m. | – | |
VISION V6 | 3,5 L 24 V | 211 (155) | 6 | 1993 m. | – | |
DODGE | ||||||
INDREPIDAS | 3,5 l | 215 (158) | 6 | 1993 m. | – | 1997 m. |
EAGLE | ||||||
VISION | 3,5 l | 215 (158) | 6 | 1993 m. | – | 1996 m. |
PLYMOUTH | ||||||
PROWLER | 3,5 l | 215 (158) | 6 | 1997 m. | – |
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėka naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
ALFA ROMEO | ||||||
90 | 1,8 | 1984 m. | – | |||
90 | 2.0 6212 | 1984 m. | – | |||
90 | 2.0i 1713 | 1984 m. | – | |||
ALFETTA | 1972 m. | – | 1975 m. | |||
ALFETTA | 1976 m. | – | 1985 m. | |||
ALFETTA | 1,2 l | 4 | 1973 m. | – | 1985 m. | |
ALFETTA | 1,6 l | 4 | 1972 m. | – | 1984 m. | |
ALFETTA | 1,6 l | 4 | 1973 m. | – | 1985 m. | |
ALFETTA | 1,8 l | 4 | 1984 m. | – | 1986 m. | |
ALFETTA | 1,8 l | 4 | 1973 m. | – | 1985 m. | |
ALFETTA | 2,0 L | 4 | 1973 m. | – | 1985 m. | |
ALFETTA | 2,0 L | 4 | 1984 m. | – | 1986 m. | |
GIULIJA | 1,3 l | 4 | 1970 m. | – | 1978 m. | |
GIULIJA | 1,6 l | 4 | 1970 m. | – | 1978 m. | |
GIULIJA | 2,0 L | 4 | 1970 m. | – | 1978 m. | |
GIULIETTA | 1,3 | 1978 m. | – | 1986 m. | ||
GIULIETTA | 1,4 l | 4 | 1978 m. | – | 1986 m. | |
GIULIETTA | 1,6 1600 | 1978 m. | – | 1986 m. | ||
GIULIETTA | 1,6 l | 4 | 1978 m. | – | 1986 m. | |
GIULIETTA | 1,8 1678 | 4 | 1978 m. | – | 1986 m. | |
GIULIETTA | 2,0 1655 | 4 | 1978 m. | – | 1986 m. | |
GTV | 2.0 016# | 1980 m. | – | 1986 m. | ||
GTV | 2,0 L | 4 | 1982 m. | – | 1987 m. | |
VORAS | 1,3 l | 4 | 1968 m. | – | 1978 m. | |
VORAS | 1,3 l | 4 | 1978 m. | – | 1986 m. | |
VORAS | 1,6 l | 4 | 1971 m. | – | 1979 m. | |
VORAS | 2,0 l | 4 | 1979 m. | – | 1992 m. | |
VORAS | 2,0 L | 4 | 1971 m. | – | 1990 m. | |
VORAS | 2,0 L | 4 | 1979 m. | – | 1992 m. | |
VORAS | 2.0i | 1987 m. | – | 1990 m. | ||
FORD | ||||||
CAPRI MK2 | 1,6 l (MOT OHC) | 68–88 (50–65) | 4 | 1974 m. | – | 1978 m. |
CAPRI MK2 | 2,0 l (MOT OHC) | 90–98 (66–72) | 4 | 1974 m. | – | 1978 m. |
CAPRI MK3 | 1,6 l (MOT LCN) | 73 (54) | 4 | 1978 m. | – | 1985 m. |
CAPRI MK3 | 2,0 l (MOT OHC) | 87–101 (64–74) | 4 | 1978 m. | – | 1988 m. |
KONSULAS | 2,0 l (MOT OHC) | 90 (66) | 4 | 1974 m. | – | 1975 m. |
CORTINA MK4 | 1,6 l (MOT OHC) | 68–88 (50–65) | 4 | 1976 m. | – | 1979 m. |
CORTINA MK4 | 2,0 L | 87–95 (64–70) | 4 | 1976 m. | – | 1979 m. |
CORTINA MK5 | 1,6 l (MOT OHC) | 69–88 (51–65) | 4 | 1979 m. | – | 1982 m. |
CORTINA MK5 | 2,0 L | 90–100 (66–74) | 4 | 1979 m. | – | 1982 m. |
ESCORT MK2 RS2000 | 2,0 L | 100 (73) | 4 | 1973 m. | – | 1975 m. |
ESCORT MK2 RS2000 | 2,0 L (MOT NE) | 110 (80) | 4 | 1975 m. | – | 1980 m. |
ESCORT MK3 | 1,1 l (MOT GSE, GMA, GLB, GPA) | 50–59 (37–43) | 4 | 1980 m. | – | 1985 m. |
ESCORT MK3 | 1,3 l (MOT CVH) | 4 | 1980 m. | – | 1986 m. | |
ESCORT MK3 | 1,4 L (SU IŠSKYRIMU) | 4 | 1986 m. | – | 1990 m. | |
ESCORT MK3 | 1,6 l | 79–105 (58–77) | 4 | 1980 m. | – | 1990 m. |
ESCORT MK3 | 1,6 L (SU IŠSKYRIMU) | 79–105 (58–77) | 4 | 1990 m. | – | 1993 m. |
VIRUOTI ESKORTAS | 1,3 l | 4 | 1980 m. | – | 1986 m. | |
VIRUOTI ESKORTAS | 1,3 l | 4 | 1980 m. | – | 1986 m. | |
VIRUOTI ESKORTAS | 1,4 L (SU IŠSKYRIMU) | 4 | 1986 m. | – | 1990 m. | |
VIRUOTI ESKORTAS | 1,6 L (SU IŠSKYRIMU) | 4 | 1986 m. | – | 1990 m. | |
FIESTA MK1 XR2 (CARB) | 1,6 L (SU IŠSKYRIMU) | 84 (62) | 4 | 1981 m. | – | 1983 m. |
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėka naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
CITROEN | ||||||
BERLINGAS | 1,8 l (MOT XU7 JB) | 90 (66) | 4 | 1997 m. | – | |
BX 16 IMAGE/MILLÉSIME | 1,6 l (MOT XU5 MK / XU5 JPZ) | 90 (66) | 4 | 1992 m. | – | 1997 m. |
EVASION | 1,8 l (MOT XU7 JP) | 100 (74) | 4 | 1996 m. | – | |
JUMPER | 1.6i XU5 | 1995 m. | – | 2000 | ||
JUMPER | 2.0i XU10 | 1994 m. | – | 2000 | ||
JUMPER 27 C-CH | 2,0 l – 2,0 l (MOT XU10 J2C / J2U) | 110 (81) | 4 | 1994 m. | – | 2002 m. |
JUMPER 31 C-CH-M-MH | 2,0 i L (MOT XU10 J2U) | 110 (81) | 4 | 1994 m. | – | |
JUMPER 35 LH-MH-MS | 2,0 i L (MOT XU10 J2U) | 110 (81) | 4 | 1994 m. | – | |
JUMPY COMBI | 1,6 l (MOT XU5 JP/Z) | 80 (59) | 4 | 1995 m. | – | |
XANTIA | 1,6 l (MOT XU5 JP/Z) | 88 (65) | 4 | 1993 m. | – | 1998 m. |
XANTIA | 1.6i (8V) XU5JP | 1993 m. | – | |||
XANTIA | 1,8 l (MOT XU7 JB) | 90 (66) | 4 | 1997 m. | – | 1998 m. |
XANTIA | 1,8 l (MOT XU7 JP) | 103 (76) | 4 | 1993 m. | – | 1998 m. |
XANTIA | 1,8 l (MOT XU7 JP4) | 110 (81) | 4 | 1995 m. | – | 1998 m. |
XSARA | 1,8 l (MOT XU7 JB / JP) | 100 (74) | 4 | 1997 m. | – | 2000 |
XSARA | 1,8 l (MOT XU7 JP4) | 110 (81) | 4 | 1996 m. | – | 1997 m. |
ZX | 1,6 l (MOT XU5 MK / XU5 JPZ) | 89 (65) | 4 | 1991 m. | – | 1999 m. |
ZX | 1,8 l (MOT XU7 JP/L) | 103 (76) | 4 | 1991 m. | – | 1999 m. |
ZX | 1,8 l (MOT XU7 JP4) | 110 (81) | 4 | 1996 m. | – | 1997 m. |
ZX | 1.8i XU7 | 1991 m. | – | 1995 m. | ||
ZX | 1,9 l (MOT XU9 JAK / JAZ) | 122 (90) | 4 | 1993 m. | – | 1999 m. |
ZX | 1.9i XU9 | 1991 m. | – | 1995 m. | ||
FIAT | ||||||
DUCATO | 2,0 l (MOT XU10 J2C / J2U – RFW / RFL) | 110 (81) | 4 | 1994 m. | – | 2002 m. |
DUCATO | 2.0i RFL/F/W | 1994 m. | – | |||
ULYSSE | 2,0 l (MOT LFW) | 100 (74) | 4 | 1997 m. | – | 2002 m. |
PEUGEOT | ||||||
205 | 1.6i (PIN kodas) | 1991 m. | – | 1994 m. | ||
405 | 1.6i (DiS) | 1987 m. | – | |||
405 | 1.8i (DiS) | 1993 m. | – | |||
406 | 1.6iE | 1996 m. | – | |||
406 | 1.8iE | 1996 m. | – | |||
205 | 1,6 l (MOT XU5 M3Z) | 88 (65) | 4 | 1991 m. | – | 1994 m. |
205 GTI KAT. | 1,9 l (MOT XU9J) | 104–120 (76–88) | 4 | 1987 m. | – | 1994 m. |
Automatinis 306 XT-XT | 1,8 L (MOT XU7 JP) | 103 (76) | 4 | 1993 m. | – | |
405 | 1,8 l (MOT XU7 JP) | 100 (74) | 4 | 1991 m. | – | 1995 m. |
405 | 1,9 l (MOT XU9) | 109 (80) | 4 | 1988 m. | – | 1992 m. |
405 GL-GR-SR-STILIUS | 1,6 l (MOT XU5 M / XU5 JPZ) | 89 (65) | 4 | 1992 m. | – | 1995 m. |
406 | 1,8 l (MOT XU7 JB) | 90 (66) | 4 | 1997 m. | – | 2004 m. |
406 1,6 SL | 1,6 l (MOT XU5 JP) | 90 (66) | 4 | 1996 m. | – | 2004 m. |
406 1.8 SL-SR | 1,8 l (MOT XU7 JP4 / L / L3) | 112 (82) | 4 | 1996 m. | – | |
BOKSERIS | 2,0 l – 2,0 l (MOT XU10 J2C / J2U) | 4 | 1994 m. | – | 2002 m. | |
BOKSERIS | 2.0i | 1994 m. | – | |||
EKSPERTAS | 2.0i | 1995 m. | – | |||
PARTNERIS | 1,8 (MOT XU7JB) | 4 | 1997 m. | – |
Nesenei peržiūrėti produktai
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėka naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
RENAULT | ||||||
CLIO | 1,7 l (MOT F2N) | 92 (68) | 4 | 1991 m. | – | 1992 m. |
R 19 | 1,7 l (MOT F3N) | 95 (70) | 4 | 1992 m. | – | 1995 m. |
VOLVO | ||||||
440/460 | 440 | 1989 m. | – | |||
440/460 | 440 CARB | 1989 m. | – | |||
440/460 | 460 CARB | 1989 m. | – | |||
440/460 | 460 i | 1989 m. | – | |||
480 | 1,7 | 1987 m. | – | |||
480 | 2.0 | 1987 m. | – |
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.