Paskyra
Hello, Sign in1,359.30 €
Suma: 1,359.30 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
CLA45s apdailos komplektas Mercedes CLA C118 / X118 (Nuo 2019)
GTI išvaizdos apdailos komplektas VW Golf VI Mk6 (2008-2013)
Full LED galiniai žibintai VW Golf 7 / 7.5 VII (2012-2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
Suma: 1,359.30 €
Produkto plotis centimetrais | 8 |
---|---|
Produkto aukštis centimetrais | 16 |
Długość towaru w centymetrach [eng] | 27 |
Tūrinis svoris gramais | 576 |
Uždegimo laido spalva | Raudona |
PowerTEC uždegimo laidai OPEL COMMODORE OMEGA A SENATOR 2.2-3.0L V6 75-94 RED
49.60 €
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėka naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
OPEL | ||||||
COMMODORE | 2,5 | 1975 m. | – | 1981 m. | ||
COMMODORE | 2,8 | 1975 m. | – | 1981 m. | ||
MONZA | 2,2 l – 2,8 l – 3,0 l | 6 | 1978 m. | – | 1986 m. | |
OMEGA A | 3,0 l (MOT C30LE CH.K100099->) | 155 (114) | 6 | 1987 m. | – | 1994 m. |
OMEGA A | 3,0 l (MOT C30NE / 30NE ->CH.K100098) | 155–175 (114–128) | 6 | 1987 m. | – | 1994 m. |
OMEGA A | 3.0i LE/NE | 1987 m. | – | 1990 m. | ||
SENATORIUS | 2,5 l (MOT 25NE) | 140 (103) | 6 | 1987 m. | – | 1993 m. |
SENATORIUS | 2,5i | 1987 m. | – | 1990 m. | ||
SENATORIUS | 2.5i, 3.0i | 1984 m. | – | 1987 m. | ||
SENATORIUS | 3.0i LE/NE | 1987 m. | – | 1992 m. | ||
SENATOR 3.0 I | 3,0 l (MOT C30LE) | 155 (114) | 6 | 1987 m. | – | 1993 m. |
SENATOR 3.0 I | 3,0 l (MOT C30NE / 30NE) | 175 (129) | 6 | 1987 m. | – | 1993 m. |
VAUXHALL | ||||||
CARLTONAS | 3.0i LE/NE | 1987 m. | – | 1990 m. | ||
OMEGA | ROYALE | 1978 m. | – | 1984 m. | ||
SENATORIUS | 2,5i ŠV | 1987 m. | – | 1990 m. | ||
SENATORIUS | 2.5i, 3.0i | 1984 m. | – | 1987 m. | ||
SENATORIUS | 3.0i LE/NE | 1987 m. | – | 1992 m. | ||
VICEROJUS | 1980 m. | – | 1983 m. |
Išankstinis užsakymas – Teirautis dėl pristatymo
Papildoma informacija
Produkto plotis centimetrais | 8 |
---|---|
Produkto aukštis centimetrais | 16 |
Długość towaru w centymetrach [eng] | 27 |
Tūrinis svoris gramais | 576 |
Uždegimo laido spalva | Raudona |
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.
Panašūs produktai
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėka naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
DACIA | ||||||
1210/1301 | 1,2–1,3 l | 48–54 (35–40) | 4 | 1981 m. | – | |
1304/1310 MS/MLS | 1,4 l | 65 (48) | 4 | 1985 m. | – | |
DUSTER GLX | 1,4 l | 4 | 1984 m. | – | ||
FORD | ||||||
MAVERICK | 2.4i 4X4 KA24E | 1993 m. | – | |||
HONDA | ||||||
II PRELUDIJA | 1,8 l (MOT ES) | 4 | 1986 m. | – | 1990 m. | |
LADA | ||||||
NIVA 4X4 | 1,7 l | 80 (59) | 4 | 1994 m. | – | |
NIVA 4X4 | 1,6 L (MOT VAZ 21214) | 73 (54) | 4 | 1976 m. | – | 1993 m. |
MAZDA | ||||||
616 | 1,6 l – 1,8 l | 4 | 1971 m. | – | 1974 m. | |
626 I | 1,6 l (MOT N-H6) – 2,0 l (MOT M-HE3) | 75–90 (55–66) | 4 | 1978 m. | – | 1983 m. |
929 | 1,6 l – 1,8 l | 4 | 1974 m. | – | 1977 m. | |
B1600-1800 | 4 | 1968 m. | – | 1971 m. | ||
PAIMTI | 4 | 1971 m. | – | 1978 m. | ||
PICK UP B 2000 | 4 | 1981 m. | – | |||
NISSAN-DATSUN | ||||||
PREJIJA | 2.4 i (MOT KA24E) | 133 (98) | 4 | 1992 m. | – | 1994 m. |
TERRANO II WG SLX-SGX R20 12V | 2,4 l (MOT KA24E) | 124 (91) | 4 | 1993 m. | – | 2002 m. |
PROTONAS | ||||||
1300/1500 12V | 1,3 l – 1,5 l | 4 | 1991 m. | – | ||
SEAT | ||||||
RONDA | 1,2 l (MOT 021 A) | 63 (46) | 4 | 1984 m. | – | 1987 m. |
SKODA | ||||||
PICK-UP L/LX | 1,3 l | 54–57 (40–42) | 4 | 1989 m. | – | 1994 m. |
SUBARU | ||||||
1800 ATĖMIMO | 4 | 1984 m. | – | |||
VIVIO GLI | 0,7 l | 44 (32) | 4 | 1993 m. | – | |
TOYOTA | ||||||
TERCEL | 1,5 l (MOT 3A) | 70 (51) | 4 | 1983 m. | – | 1988 m. |
YUGO / ZASTAVA | ||||||
750 CC | 0,7 l | 4 | ||||
YUGO 60 EFI | 1,1 L (MOT 128 A 000) | 65 (48) | 4 | 1988 m. | – | |
YUGO CABRIO/65 EFI/65 EFI S | 1,3 L (MOT 128 A 000) | 65 (48) | 4 | 1988 m. | – | |
YUGO FLORIDA / MIAMI / SANA | 1,1 l - 1,3 l - 1,4 l (MOT 160 A1000) | 4 | 1988 m. | – | 1995 m. |
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėl naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių tipų variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
BMW | ||||||
850 CSI | 5.6 i (MOT M70 B56) | 380 (280) | 12 | 1993 m. | – | 1996 m. |
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėka naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
ALFA ROMEO | ||||||
90 | 1,8 | 1984 m. | – | |||
90 | 2.0 6212 | 1984 m. | – | |||
90 | 2.0i 1713 | 1984 m. | – | |||
ALFETTA | 1972 m. | – | 1975 m. | |||
ALFETTA | 1976 m. | – | 1985 m. | |||
ALFETTA | 1,2 l | 4 | 1973 m. | – | 1985 m. | |
ALFETTA | 1,6 l | 4 | 1972 m. | – | 1984 m. | |
ALFETTA | 1,6 l | 4 | 1973 m. | – | 1985 m. | |
ALFETTA | 1,8 l | 4 | 1984 m. | – | 1986 m. | |
ALFETTA | 1,8 l | 4 | 1973 m. | – | 1985 m. | |
ALFETTA | 2,0 L | 4 | 1973 m. | – | 1985 m. | |
ALFETTA | 2,0 L | 4 | 1984 m. | – | 1986 m. | |
GIULIJA | 1,3 l | 4 | 1970 m. | – | 1978 m. | |
GIULIJA | 1,6 l | 4 | 1970 m. | – | 1978 m. | |
GIULIJA | 2,0 L | 4 | 1970 m. | – | 1978 m. | |
GIULIETTA | 1,3 | 1978 m. | – | 1986 m. | ||
GIULIETTA | 1,4 l | 4 | 1978 m. | – | 1986 m. | |
GIULIETTA | 1,6 1600 | 1978 m. | – | 1986 m. | ||
GIULIETTA | 1,6 l | 4 | 1978 m. | – | 1986 m. | |
GIULIETTA | 1,8 1678 | 4 | 1978 m. | – | 1986 m. | |
GIULIETTA | 2,0 1655 | 4 | 1978 m. | – | 1986 m. | |
GTV | 2.0 016# | 1980 m. | – | 1986 m. | ||
GTV | 2,0 L | 4 | 1982 m. | – | 1987 m. | |
VORAS | 1,3 l | 4 | 1968 m. | – | 1978 m. | |
VORAS | 1,3 l | 4 | 1978 m. | – | 1986 m. | |
VORAS | 1,6 l | 4 | 1971 m. | – | 1979 m. | |
VORAS | 2,0 l | 4 | 1979 m. | – | 1992 m. | |
VORAS | 2,0 L | 4 | 1971 m. | – | 1990 m. | |
VORAS | 2,0 L | 4 | 1979 m. | – | 1992 m. | |
VORAS | 2.0i | 1987 m. | – | 1990 m. | ||
FORD | ||||||
CAPRI MK2 | 1,6 l (MOT OHC) | 68–88 (50–65) | 4 | 1974 m. | – | 1978 m. |
CAPRI MK2 | 2,0 l (MOT OHC) | 90–98 (66–72) | 4 | 1974 m. | – | 1978 m. |
CAPRI MK3 | 1,6 l (MOT LCN) | 73 (54) | 4 | 1978 m. | – | 1985 m. |
CAPRI MK3 | 2,0 l (MOT OHC) | 87–101 (64–74) | 4 | 1978 m. | – | 1988 m. |
KONSULAS | 2,0 l (MOT OHC) | 90 (66) | 4 | 1974 m. | – | 1975 m. |
CORTINA MK4 | 1,6 l (MOT OHC) | 68–88 (50–65) | 4 | 1976 m. | – | 1979 m. |
CORTINA MK4 | 2,0 L | 87–95 (64–70) | 4 | 1976 m. | – | 1979 m. |
CORTINA MK5 | 1,6 l (MOT OHC) | 69–88 (51–65) | 4 | 1979 m. | – | 1982 m. |
CORTINA MK5 | 2,0 L | 90–100 (66–74) | 4 | 1979 m. | – | 1982 m. |
ESCORT MK2 RS2000 | 2,0 L | 100 (73) | 4 | 1973 m. | – | 1975 m. |
ESCORT MK2 RS2000 | 2,0 L (MOT NE) | 110 (80) | 4 | 1975 m. | – | 1980 m. |
ESCORT MK3 | 1,1 l (MOT GSE, GMA, GLB, GPA) | 50–59 (37–43) | 4 | 1980 m. | – | 1985 m. |
ESCORT MK3 | 1,3 l (MOT CVH) | 4 | 1980 m. | – | 1986 m. | |
ESCORT MK3 | 1,4 L (SU IŠSKYRIMU) | 4 | 1986 m. | – | 1990 m. | |
ESCORT MK3 | 1,6 l | 79–105 (58–77) | 4 | 1980 m. | – | 1990 m. |
ESCORT MK3 | 1,6 L (SU IŠSKYRIMU) | 79–105 (58–77) | 4 | 1990 m. | – | 1993 m. |
VIRUOTI ESKORTAS | 1,3 l | 4 | 1980 m. | – | 1986 m. | |
VIRUOTI ESKORTAS | 1,3 l | 4 | 1980 m. | – | 1986 m. | |
VIRUOTI ESKORTAS | 1,4 L (SU IŠSKYRIMU) | 4 | 1986 m. | – | 1990 m. | |
VIRUOTI ESKORTAS | 1,6 L (SU IŠSKYRIMU) | 4 | 1986 m. | – | 1990 m. | |
FIESTA MK1 XR2 (CARB) | 1,6 L (SU IŠSKYRIMU) | 84 (62) | 4 | 1981 m. | – | 1983 m. |
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėka naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
AUDI | ||||||
80 | 1,6 L (ABM/DT/DTA/JU/PP/RN/RNA/SA) | 60–110 (44–81) | 4 | 1984 m. | – | 1986 m. |
80 | 1,6 L (ABM/DT/DTA/JU/PP/RN/RNA/SA) | 60–110 (44–81) | 4 | 1986 m. | – | 1991 m. |
SEAT | ||||||
CORDOBA (1993–1999) | 1,8 l (MOT ABA) | 4 | 1997 m. | – | ||
CORDOBA (1993–1999 m.) | 1,6 l (MOT ABU) | 75 (55) | 4 | 1993 m. | – | 1999 m. |
CORDOBA (1993–1999 m.) | 1,8 l (MOT ADZ) | 90 (66) | 4 | 1993 m. | – | 1996 m. |
IBIZA II | 1,05 L (MOT AAU) | 45 (33) | 4 | 1993 m. | – | 1999 m. |
IBIZA II | 1,6 l (MOT ABU) | 75 (55) | 4 | 1993 m. | – | |
IBIZA II | 1,6 l (MOT ADZ) | 90 (66) | 4 | 1993 m. | – | |
VOLKSWAGEN | ||||||
CADDY | 1,6 l (MOT EW/HN) | 75 (55) | 4 | 1984 m. | – | 1992 m. |
CADDY | 1,8 l (MOT JH) | 95 (70) | 4 | 1985 m. | – | 1992 m. |
CADDY II | 1,6 l (MOT 1F) | 75 (55) | 4 | 1995 m. | – | |
CORRADO | 2.0i ADY | 1994 m. | – | 1995 m. | ||
CORRADO | 1,8 (MOT PG) | 160 (118) | 4 | 1988 m. | – | 1993 m. |
GOLFAS II | 1,3 L (MOT MH/2G) | 55 (40) | 4 | 1984 m. | – | 1991 m. |
GOLFAS II | 1,6 l – 1,8 l | 72–98 (53–72) | 4 | 1984 m. | – | |
GOLFAS II | 1,6 l (MOT PZ,RE,RF,EZ,EZA,EW,HM) | 75–85 (55–63) | 4 | 1984 m. | – | 1991 m. |
GOLFAS II | 1,8 l (MOT DX/EV/PB/PF/GZ/KT) | 110 (81) | 4 | 1984 m. | – | 1994 m. |
GOLFAS II | 1,8 l (MOT PG) | 160 (118) | 4 | 1986 m. | – | 1991 m. |
GOLFAS II | 1,8 L (MOT 1P/EX/GU/GX/HV/RH/RP) | 90 (66) | 4 | 1985 m. | – | 1992 m. |
GOLFAS III | 2.0i 2E | 1991 m. | – | 1998 m. | ||
GOLFAS III | 2.0i ADY / AGG / AKR / AEP | 115 (85) | 1991 m. | – | 1997 m. | |
GOLFAS III | 1,6 l (MOT ABU) | 75 (55) | 4 | 1992 m. | – | 1997 m. |
GOLFAS III | 1,8 l (MOT ADZ) | 90 (66) | 4 | 1994 m. | – | |
GOLFAS IV | 2,0 l (MOT AGG) | 115 (85) | 4 | 1998 m. | – | |
JETTA II | 1,6 l (MOT EZ/HN/PN/RF) | 70–75 (51–55) | 4 | 1984 m. | – | 1991 m. |
JETTA II | 1,8 l (MOT DX/EV/PB/PF) | 112 (82) | 4 | 1984 m. | – | 1991 m. |
JETTA II | 1,8 l (MOT 1P / GU / GX / RH) | 90–105 (66–77) | 4 | 1986 m. | – | 1991 m. |
JETTA II | 1,8 l (MOT DS/GU/RH/RP) | 90 (66) | 4 | 1984 m. | – | 1991 m. |
PASSAT (TYP 32B) 1980 m. | 1,5 l | 4 | 1984 m. | – | 1985 m. | |
PASSAT (TYP 32B) 1980 m. | 1,6 l – 1,6 l (MOT RF/RL/PP) | 4 | 1984 m. | – | 1989 m. | |
PASSAT (TYP 32B) 1980 m. | 1,6 l (MOT DT/DTA/RL/EZ/RF) | 70–75 (51–55) | 4 | 1984 m. | – | 1991 m. |
PASSAT (TYP 32B) 1980 m. | 1,8 l (MOT DS./JV/JN/PF/PB) | 85–110 (63–81) | 4 | 1984 m. | – | 1990 m. |
PASSAT (TYP 3A2, 35I / 3A5, 35I) 1988 m. | 1,8 L (MOT AAM / ABS) | 75–90 (55–66) | 4 | 1991 m. | – | 1999 m. |
PASSAT (TYP 3A2, 35I / 3A5, 35I) 1988 m. | 2.0 ADY/AGG/AEP | 1990 m. | – | 1996 m. | ||
PASSAT (TYP 3A2, 35I / 3A5, 35I) 1988 m. | 1,8 l (MOT PL/KR) | 136 (100) | 4 | 1988 m. | – | 1992 m. |
PASSAT (TYP 3A2, 35I / 3A5, 35I) 1988 m. | 1,8 l – 1,8 l (MOT ABS / ADZ / RP) | 90 (66) | 4 | 1988 m. | – | 1996 m. |
POLO (TYP 6N1) | 1,8 l (MOT ADZ) | 90 (66) | 4 | 1997 m. | – | |
SANTANA | 1,8 L (MOT DS./JV/JN) | 90 (66) | 4 | 1984 m. | – | 1988 m. |
SCIROCCO II | 1,3 l (MOT HK) | 4 | 1984 m. | – | 1985 m. | |
SCIROCCO II | 1,6 l (MOT EW/RE) | 4 | 1984 m. | – | 1990 m. | |
ŠARANAS | 2.0i ADY | 1995 m. | – | |||
VENTO | 2.0 2E | 1991 m. | – | 1998 m. | ||
VENTO | 1,6 l (MOT ABU) | 75–90 (55–66) | 4 | 1992 m. | – | 1998 m. |
VENTO | 1,8 l (MOT ADZ / ABS / AAM) | 75–90 (55–66) | 4 | 1995 m. | – | |
VENTO | 1,8 l (MOT HOV ABS 2/4) | 90 (66) | 4 | 1992 m. | – | |
VENTO | 2,0 l (MOT ADY / AGG) | 115 (85) | 4 | 1994 m. | – | |
VENTO | 2,0 l (MOT HOV 2E 2) | 115 (85) | 4 | 1992 m. | – |
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėka naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
CITROEN | ||||||
BERLINGAS | 1,8 l (MOT XU7 JB) | 90 (66) | 4 | 1997 m. | – | |
BX 16 IMAGE/MILLÉSIME | 1,6 l (MOT XU5 MK / XU5 JPZ) | 90 (66) | 4 | 1992 m. | – | 1997 m. |
EVASION | 1,8 l (MOT XU7 JP) | 100 (74) | 4 | 1996 m. | – | |
JUMPER | 1.6i XU5 | 1995 m. | – | 2000 | ||
JUMPER | 2.0i XU10 | 1994 m. | – | 2000 | ||
JUMPER 27 C-CH | 2,0 l – 2,0 l (MOT XU10 J2C / J2U) | 110 (81) | 4 | 1994 m. | – | 2002 m. |
JUMPER 31 C-CH-M-MH | 2,0 i L (MOT XU10 J2U) | 110 (81) | 4 | 1994 m. | – | |
JUMPER 35 LH-MH-MS | 2,0 i L (MOT XU10 J2U) | 110 (81) | 4 | 1994 m. | – | |
JUMPY COMBI | 1,6 l (MOT XU5 JP/Z) | 80 (59) | 4 | 1995 m. | – | |
XANTIA | 1,6 l (MOT XU5 JP/Z) | 88 (65) | 4 | 1993 m. | – | 1998 m. |
XANTIA | 1.6i (8V) XU5JP | 1993 m. | – | |||
XANTIA | 1,8 l (MOT XU7 JB) | 90 (66) | 4 | 1997 m. | – | 1998 m. |
XANTIA | 1,8 l (MOT XU7 JP) | 103 (76) | 4 | 1993 m. | – | 1998 m. |
XANTIA | 1,8 l (MOT XU7 JP4) | 110 (81) | 4 | 1995 m. | – | 1998 m. |
XSARA | 1,8 l (MOT XU7 JB / JP) | 100 (74) | 4 | 1997 m. | – | 2000 |
XSARA | 1,8 l (MOT XU7 JP4) | 110 (81) | 4 | 1996 m. | – | 1997 m. |
ZX | 1,6 l (MOT XU5 MK / XU5 JPZ) | 89 (65) | 4 | 1991 m. | – | 1999 m. |
ZX | 1,8 l (MOT XU7 JP/L) | 103 (76) | 4 | 1991 m. | – | 1999 m. |
ZX | 1,8 l (MOT XU7 JP4) | 110 (81) | 4 | 1996 m. | – | 1997 m. |
ZX | 1.8i XU7 | 1991 m. | – | 1995 m. | ||
ZX | 1,9 l (MOT XU9 JAK / JAZ) | 122 (90) | 4 | 1993 m. | – | 1999 m. |
ZX | 1.9i XU9 | 1991 m. | – | 1995 m. | ||
FIAT | ||||||
DUCATO | 2,0 l (MOT XU10 J2C / J2U – RFW / RFL) | 110 (81) | 4 | 1994 m. | – | 2002 m. |
DUCATO | 2.0i RFL/F/W | 1994 m. | – | |||
ULYSSE | 2,0 l (MOT LFW) | 100 (74) | 4 | 1997 m. | – | 2002 m. |
PEUGEOT | ||||||
205 | 1.6i (PIN kodas) | 1991 m. | – | 1994 m. | ||
405 | 1.6i (DiS) | 1987 m. | – | |||
405 | 1.8i (DiS) | 1993 m. | – | |||
406 | 1.6iE | 1996 m. | – | |||
406 | 1.8iE | 1996 m. | – | |||
205 | 1,6 l (MOT XU5 M3Z) | 88 (65) | 4 | 1991 m. | – | 1994 m. |
205 GTI KAT. | 1,9 l (MOT XU9J) | 104–120 (76–88) | 4 | 1987 m. | – | 1994 m. |
Automatinis 306 XT-XT | 1,8 L (MOT XU7 JP) | 103 (76) | 4 | 1993 m. | – | |
405 | 1,8 l (MOT XU7 JP) | 100 (74) | 4 | 1991 m. | – | 1995 m. |
405 | 1,9 l (MOT XU9) | 109 (80) | 4 | 1988 m. | – | 1992 m. |
405 GL-GR-SR-STILIUS | 1,6 l (MOT XU5 M / XU5 JPZ) | 89 (65) | 4 | 1992 m. | – | 1995 m. |
406 | 1,8 l (MOT XU7 JB) | 90 (66) | 4 | 1997 m. | – | 2004 m. |
406 1,6 SL | 1,6 l (MOT XU5 JP) | 90 (66) | 4 | 1996 m. | – | 2004 m. |
406 1.8 SL-SR | 1,8 l (MOT XU7 JP4 / L / L3) | 112 (82) | 4 | 1996 m. | – | |
BOKSERIS | 2,0 l – 2,0 l (MOT XU10 J2C / J2U) | 4 | 1994 m. | – | 2002 m. | |
BOKSERIS | 2.0i | 1994 m. | – | |||
EKSPERTAS | 2.0i | 1995 m. | – | |||
PARTNERIS | 1,8 (MOT XU7JB) | 4 | 1997 m. | – |
Nesenei peržiūrėti produktai
TurboWorks išmetimo kolektorius pagamintas iš 100% nerūdijančio plieno.
Atliekant variklio derinimą, išmetimo kolektorius turėtų būti pakeistas pačioje pradžioje, nes išmetamosios dujos iš cilindro patenka į išmetimą kolektorius, kuris yra variklio korpuso dalis, tada nukreipiamas į pirmąją išmetimo vamzdžio sekciją, o tada į duslintuvą arba kelis nuoseklius duslintuvus, o tada į išmetimo vamzdį.
- Vakarų vartų vamzdžio skersmuo: 41 mm.
Komplektą sudaro tarpiklių rinkinys.
Gaminiui suteikiame 24 mėnesių garantiją.
Taip pat siūlome lambda zondo adapterius, kurie pašalina katalizatoriaus klaidą. p>
O2 jutiklių adapteriai | Šiluminės juostos | Vario riešutai |
![]() |
![]() |
![]() |
ACL Race guoliai sukurti dirbti pačiomis ekstremaliausiomis sąlygomis ir labiausiai įtemptiems varikliams.
Dėl ilgametės patirties guolių stiklų gamyboje kiekvienas komplektas idealiai tinka varikliui.
Pažangus technologinis procesas leidžia guoliui prisitaikyti prie deformacijų, kylančių esant dideliems sūkiams ir padeda gaminti hidrodinamines alyvos plėveles.
Dėl šios technologijos kartu su pažangia kaušelio geometrija jie idealiai tinka labai įtemptiems varikliams.</ P>
Dauguma langų taip pat yra kelių kitų matmenų:</ p>
- STDX -0,025 mm (laisvesnis nei nominalus)</ li>
- STD +0 000 mm (vardinis)</ li>
- + 0,025 mm (griežčiau nei vardinis)</ li>
- + 0,25 mm (pirmasis veleno pjūvis)</ li>
- + 0,50 mm (antrasis veleno pjūvis)</ li> </ Ul>
Tarcze hamulcowe samochodowe GŁADKIE, to wysokiej jakości zamiennik seryjnych tarcz hamulcowych, których wytrzymałość oraz skuteczność hamowania jest dużo lepsza od seryjnych tarcz. Tarcze są produkowane w Wielkiej Brytanii oraz w Niemczech (obecnie produkcja poszerzona została o kolejne kraje takie jak Japonia i Włochy). Specjalnie opracowana technologia oraz dobór komponentów, pozwalają na bezproblemowe oraz długie użytkowanie tarcz. Ich wytrzymałość powoduje że, mogą współpracować ze wszystkimi klockami EBC Brakes, włącznie z klockami serii RED STUFF (czerwonymi), YELLOW (żółtymi) oraz BLUE (niebieskimi).
DANE TECHICZNE
- Tip: Gładkie
- Pełne / Wentylowane: Pełne
- Ilość otworów: 4
- Šrednica (mm): 251
- Vysokość (mm): 65
- Grubość (mm): 10
- Minimalna grubość (mm): 9
- Zastosowanie na oś: Tył
Rzeczywisty wygląd towaru może różnić się od tego, który widnieje na zdjęciach.
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.