Paskyra
Hello, Sign in1,426.70 €
Suma: 1,426.70 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
CLA45s apdailos komplektas Mercedes CLA C118 / X118 (Nuo 2019)
GTI išvaizdos apdailos komplektas VW Golf VI Mk6 (2008-2013)
Full LED galiniai žibintai VW Golf 7 / 7.5 VII (2012-2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
Suma: 1,426.70 €
Produkto plotis centimetrais | 8 |
---|---|
Produkto aukštis centimetrais | 16 |
Długość towaru w centymetrach [eng] | 27 |
Tūrinis svoris gramais | 576 |
Uždegimo laido spalva | Raudona |
PowerTEC uždegimo laidai OPEL COMMODORE OMEGA A SENATOR 2.2-3.0L V6 75-94 RED
49.60 €
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėka naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
OPEL | ||||||
COMMODORE | 2,5 | 1975 m. | – | 1981 m. | ||
COMMODORE | 2,8 | 1975 m. | – | 1981 m. | ||
MONZA | 2,2 l – 2,8 l – 3,0 l | 6 | 1978 m. | – | 1986 m. | |
OMEGA A | 3,0 l (MOT C30LE CH.K100099->) | 155 (114) | 6 | 1987 m. | – | 1994 m. |
OMEGA A | 3,0 l (MOT C30NE / 30NE ->CH.K100098) | 155–175 (114–128) | 6 | 1987 m. | – | 1994 m. |
OMEGA A | 3.0i LE/NE | 1987 m. | – | 1990 m. | ||
SENATORIUS | 2,5 l (MOT 25NE) | 140 (103) | 6 | 1987 m. | – | 1993 m. |
SENATORIUS | 2,5i | 1987 m. | – | 1990 m. | ||
SENATORIUS | 2.5i, 3.0i | 1984 m. | – | 1987 m. | ||
SENATORIUS | 3.0i LE/NE | 1987 m. | – | 1992 m. | ||
SENATOR 3.0 I | 3,0 l (MOT C30LE) | 155 (114) | 6 | 1987 m. | – | 1993 m. |
SENATOR 3.0 I | 3,0 l (MOT C30NE / 30NE) | 175 (129) | 6 | 1987 m. | – | 1993 m. |
VAUXHALL | ||||||
CARLTONAS | 3.0i LE/NE | 1987 m. | – | 1990 m. | ||
OMEGA | ROYALE | 1978 m. | – | 1984 m. | ||
SENATORIUS | 2,5i ŠV | 1987 m. | – | 1990 m. | ||
SENATORIUS | 2.5i, 3.0i | 1984 m. | – | 1987 m. | ||
SENATORIUS | 3.0i LE/NE | 1987 m. | – | 1992 m. | ||
VICEROJUS | 1980 m. | – | 1983 m. |
Išankstinis užsakymas – Teirautis dėl pristatymo
Papildoma informacija
Produkto plotis centimetrais | 8 |
---|---|
Produkto aukštis centimetrais | 16 |
Długość towaru w centymetrach [eng] | 27 |
Tūrinis svoris gramais | 576 |
Uždegimo laido spalva | Raudona |
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.
Panašūs produktai
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėka naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
AUDI | ||||||
80 | 2,0 l – 2,2 l (MOT KK, WE, HP, JS) | 115 (85) | 5 | 1980 m. | – | 1984 m. |
80 | 2.0i | 1983 m. | – | 1985 m. | ||
80 | 2.0i | 1983 m. | – | 1985 m. | ||
80 | 2.2i | 1987 m. | – | 1991 m. | ||
80 | 2.3i | 1987 m. | – | 1991 m. | ||
90 | 2.2i KV | 1987 m. | – | 1991 m. | ||
90 | 2.3i (INC. QUATTRO) NG | 1987 m. | – | 1991 m. | ||
90 | 2.3i (INC. QUATTRO) NG | 1987 m. | – | 1991 m. | ||
200 | 2,1 l (MOT KH, WC, WJ, WS) | 136–170 (100–125) | 5 | 1979 m. | – | 1984 m. |
200 | 2.2i | 1981 m. | – | 1988 m. | ||
200 | 2.2i | 1981 m. | – | 1988 m. | ||
200 | 2.2i TURBO (INC. QUATTRO) | 1985 m. | – | 1989 m. | ||
200 | 2.3i TURBO QUATTRO | 1989 m. | – | 1991 m. | ||
100/100 AVANT | 1,9 l (MOT WH) | 100 (74) | 5 | 1981 m. | – | 1984 m. |
100/100 AVANT | 2.0i | 1988 m. | – | 1991 m. | ||
100/100 AVANT | 2,1 l (MOT WC) | 115 (85) | 5 | 1980 m. | – | 1983 m. |
100/100 AVANT | 2.2i | 1988 m. | – | 1991 m. | ||
100/100 AVANT | 2.2i TURBO | 1988 m. | – | 1991 m. | ||
100/100 AVANT | 2.2i TURBO | 1988 m. | – | 1991 m. | ||
100/100 AVANT | 2.3i (INC. QUATTRO) | 1989 m. | – | 1991 m. | ||
200 | 2,1 l (MOT KG/MC) | 136 (100) | 5 | 1983 m. | – | 1990 m. |
COUPÉ | 2.3i QUATTRO NG | 1987 m. | – | 1988 m. | ||
COUPÉ | 1,9 L (MOT WN) | 115 (85) | 5 | 1980 m. | – | 1983 m. |
COUPÉ | 2.2i | 1982 m. | – | 1984 m. | ||
VOLKSWAGEN | ||||||
PASSAT (32/33 tipas) | 2,0 l (MOT HP/JS) | 115 (85) | 5 | 1973 m. | – | 1984 m. |
PASSAT (TYP 32B) 1980 m. | 1,8 l (MOT WN) | 115 (85) | 5 | 1981 m. | – | 1984 m. |
SANTANA | 1,9–2,2 l (MOT HP/JS/WE/WN) | 115 (85) | 5 | 1981 m. | – | 1984 m. |
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėka naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
ALFA ROMEO | ||||||
90 | 1,8 | 1984 m. | – | |||
90 | 2.0 6212 | 1984 m. | – | |||
90 | 2.0i 1713 | 1984 m. | – | |||
ALFETTA | 1972 m. | – | 1975 m. | |||
ALFETTA | 1976 m. | – | 1985 m. | |||
ALFETTA | 1,2 l | 4 | 1973 m. | – | 1985 m. | |
ALFETTA | 1,6 l | 4 | 1972 m. | – | 1984 m. | |
ALFETTA | 1,6 l | 4 | 1973 m. | – | 1985 m. | |
ALFETTA | 1,8 l | 4 | 1984 m. | – | 1986 m. | |
ALFETTA | 1,8 l | 4 | 1973 m. | – | 1985 m. | |
ALFETTA | 2,0 L | 4 | 1973 m. | – | 1985 m. | |
ALFETTA | 2,0 L | 4 | 1984 m. | – | 1986 m. | |
GIULIJA | 1,3 l | 4 | 1970 m. | – | 1978 m. | |
GIULIJA | 1,6 l | 4 | 1970 m. | – | 1978 m. | |
GIULIJA | 2,0 L | 4 | 1970 m. | – | 1978 m. | |
GIULIETTA | 1,3 | 1978 m. | – | 1986 m. | ||
GIULIETTA | 1,4 l | 4 | 1978 m. | – | 1986 m. | |
GIULIETTA | 1,6 1600 | 1978 m. | – | 1986 m. | ||
GIULIETTA | 1,6 l | 4 | 1978 m. | – | 1986 m. | |
GIULIETTA | 1,8 1678 | 4 | 1978 m. | – | 1986 m. | |
GIULIETTA | 2,0 1655 | 4 | 1978 m. | – | 1986 m. | |
GTV | 2.0 016# | 1980 m. | – | 1986 m. | ||
GTV | 2,0 L | 4 | 1982 m. | – | 1987 m. | |
VORAS | 1,3 l | 4 | 1968 m. | – | 1978 m. | |
VORAS | 1,3 l | 4 | 1978 m. | – | 1986 m. | |
VORAS | 1,6 l | 4 | 1971 m. | – | 1979 m. | |
VORAS | 2,0 l | 4 | 1979 m. | – | 1992 m. | |
VORAS | 2,0 L | 4 | 1971 m. | – | 1990 m. | |
VORAS | 2,0 L | 4 | 1979 m. | – | 1992 m. | |
VORAS | 2.0i | 1987 m. | – | 1990 m. | ||
FORD | ||||||
CAPRI MK2 | 1,6 l (MOT OHC) | 68–88 (50–65) | 4 | 1974 m. | – | 1978 m. |
CAPRI MK2 | 2,0 l (MOT OHC) | 90–98 (66–72) | 4 | 1974 m. | – | 1978 m. |
CAPRI MK3 | 1,6 l (MOT LCN) | 73 (54) | 4 | 1978 m. | – | 1985 m. |
CAPRI MK3 | 2,0 l (MOT OHC) | 87–101 (64–74) | 4 | 1978 m. | – | 1988 m. |
KONSULAS | 2,0 l (MOT OHC) | 90 (66) | 4 | 1974 m. | – | 1975 m. |
CORTINA MK4 | 1,6 l (MOT OHC) | 68–88 (50–65) | 4 | 1976 m. | – | 1979 m. |
CORTINA MK4 | 2,0 L | 87–95 (64–70) | 4 | 1976 m. | – | 1979 m. |
CORTINA MK5 | 1,6 l (MOT OHC) | 69–88 (51–65) | 4 | 1979 m. | – | 1982 m. |
CORTINA MK5 | 2,0 L | 90–100 (66–74) | 4 | 1979 m. | – | 1982 m. |
ESCORT MK2 RS2000 | 2,0 L | 100 (73) | 4 | 1973 m. | – | 1975 m. |
ESCORT MK2 RS2000 | 2,0 L (MOT NE) | 110 (80) | 4 | 1975 m. | – | 1980 m. |
ESCORT MK3 | 1,1 l (MOT GSE, GMA, GLB, GPA) | 50–59 (37–43) | 4 | 1980 m. | – | 1985 m. |
ESCORT MK3 | 1,3 l (MOT CVH) | 4 | 1980 m. | – | 1986 m. | |
ESCORT MK3 | 1,4 L (SU IŠSKYRIMU) | 4 | 1986 m. | – | 1990 m. | |
ESCORT MK3 | 1,6 l | 79–105 (58–77) | 4 | 1980 m. | – | 1990 m. |
ESCORT MK3 | 1,6 L (SU IŠSKYRIMU) | 79–105 (58–77) | 4 | 1990 m. | – | 1993 m. |
VIRUOTI ESKORTAS | 1,3 l | 4 | 1980 m. | – | 1986 m. | |
VIRUOTI ESKORTAS | 1,3 l | 4 | 1980 m. | – | 1986 m. | |
VIRUOTI ESKORTAS | 1,4 L (SU IŠSKYRIMU) | 4 | 1986 m. | – | 1990 m. | |
VIRUOTI ESKORTAS | 1,6 L (SU IŠSKYRIMU) | 4 | 1986 m. | – | 1990 m. | |
FIESTA MK1 XR2 (CARB) | 1,6 L (SU IŠSKYRIMU) | 84 (62) | 4 | 1981 m. | – | 1983 m. |
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėl naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių tipų variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
BMW | ||||||
320 i | 2,0 L (MOT M20 B20) | 122 (90) | 6 | 1977 m. | – | 1980 m. |
525 | 2,5 l | 150 (110) | 6 | 1973 m. | – | 1982 m. |
525 i | 2,5 l (MOT M20 B25) | 150 (110) | 6 | 1981 m. | – | 1987 m. |
528 | 2,8 l | 184 (135) | 6 | 1976 m. | – | 1981 m. |
528 | 2,8 l (M30) | 184 (135) | 6 | 1977 m. | – | 1981 m. |
528 i | 2,8 l (MOT M86) | 185 (136) | 6 | 1981 m. | – | 1988 m. |
628 Si – CSi | 2,8 L (MOT M86, M30) | 185 (136) | 6 | 1981 m. | – | 1984 m. |
630 | 3,0 l (MOT M30) | 185 (136) | 6 | 1976 m. | – | 1979 m. |
635 CSi | 3,5 MOT (M30 B35) | 220 (162) | 6 | 1980 m. | – | 1983 m. |
728 i | 2,8 l (MOT M30 B28) | 185 (136) | 6 | 1978 m. | – | 1986 m. |
730 | 3,0 L (MOT M30 B30) | 185 (136) | 6 | 1977 m. | – | 1979 m. |
745 i | 3,2 i (MOT M 30 B32) | 252 (185) | 6 | 1980 m. | – | 1982 m. |
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėl naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių tipų variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
CHRYSLER | ||||||
300 C | 2,7–3,5 | 193–249 (142–183) | 6 | 2004 m. | – | |
300 mln. | 2,7–3,5 | 203-254 (149-187) | 6 | 1998 m. | – | |
CONCORDE V6 | 3,5 l | 215 (158) | 6 | 1993 m. | – | 1997 m. |
LHS V6 | 3,5 l | 211 (155) | 6 | 1994 m. | – | 1997 m. |
NEW YORKER | 3,5 l | 211 (155) | 6 | 1993 m. | – | 1998 m. |
SEBRING | 2,7 L V6 24 V | 203 (149) | 6 | 2001 m. | – | |
VISION V6 | 3,5 L 24 V | 211 (155) | 6 | 1993 m. | – | |
DODGE | ||||||
INDREPIDAS | 3,5 l | 215 (158) | 6 | 1993 m. | – | 1997 m. |
EAGLE | ||||||
VISION | 3,5 l | 215 (158) | 6 | 1993 m. | – | 1996 m. |
PLYMOUTH | ||||||
PROWLER | 3,5 l | 215 (158) | 6 | 1997 m. | – |
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėka naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
CITROEN | ||||||
BERLINGAS | 1,8 l (MOT XU7 JB) | 90 (66) | 4 | 1997 m. | – | |
BX 16 IMAGE/MILLÉSIME | 1,6 l (MOT XU5 MK / XU5 JPZ) | 90 (66) | 4 | 1992 m. | – | 1997 m. |
EVASION | 1,8 l (MOT XU7 JP) | 100 (74) | 4 | 1996 m. | – | |
JUMPER | 1.6i XU5 | 1995 m. | – | 2000 | ||
JUMPER | 2.0i XU10 | 1994 m. | – | 2000 | ||
JUMPER 27 C-CH | 2,0 l – 2,0 l (MOT XU10 J2C / J2U) | 110 (81) | 4 | 1994 m. | – | 2002 m. |
JUMPER 31 C-CH-M-MH | 2,0 i L (MOT XU10 J2U) | 110 (81) | 4 | 1994 m. | – | |
JUMPER 35 LH-MH-MS | 2,0 i L (MOT XU10 J2U) | 110 (81) | 4 | 1994 m. | – | |
JUMPY COMBI | 1,6 l (MOT XU5 JP/Z) | 80 (59) | 4 | 1995 m. | – | |
XANTIA | 1,6 l (MOT XU5 JP/Z) | 88 (65) | 4 | 1993 m. | – | 1998 m. |
XANTIA | 1.6i (8V) XU5JP | 1993 m. | – | |||
XANTIA | 1,8 l (MOT XU7 JB) | 90 (66) | 4 | 1997 m. | – | 1998 m. |
XANTIA | 1,8 l (MOT XU7 JP) | 103 (76) | 4 | 1993 m. | – | 1998 m. |
XANTIA | 1,8 l (MOT XU7 JP4) | 110 (81) | 4 | 1995 m. | – | 1998 m. |
XSARA | 1,8 l (MOT XU7 JB / JP) | 100 (74) | 4 | 1997 m. | – | 2000 |
XSARA | 1,8 l (MOT XU7 JP4) | 110 (81) | 4 | 1996 m. | – | 1997 m. |
ZX | 1,6 l (MOT XU5 MK / XU5 JPZ) | 89 (65) | 4 | 1991 m. | – | 1999 m. |
ZX | 1,8 l (MOT XU7 JP/L) | 103 (76) | 4 | 1991 m. | – | 1999 m. |
ZX | 1,8 l (MOT XU7 JP4) | 110 (81) | 4 | 1996 m. | – | 1997 m. |
ZX | 1.8i XU7 | 1991 m. | – | 1995 m. | ||
ZX | 1,9 l (MOT XU9 JAK / JAZ) | 122 (90) | 4 | 1993 m. | – | 1999 m. |
ZX | 1.9i XU9 | 1991 m. | – | 1995 m. | ||
FIAT | ||||||
DUCATO | 2,0 l (MOT XU10 J2C / J2U – RFW / RFL) | 110 (81) | 4 | 1994 m. | – | 2002 m. |
DUCATO | 2.0i RFL/F/W | 1994 m. | – | |||
ULYSSE | 2,0 l (MOT LFW) | 100 (74) | 4 | 1997 m. | – | 2002 m. |
PEUGEOT | ||||||
205 | 1.6i (PIN kodas) | 1991 m. | – | 1994 m. | ||
405 | 1.6i (DiS) | 1987 m. | – | |||
405 | 1.8i (DiS) | 1993 m. | – | |||
406 | 1.6iE | 1996 m. | – | |||
406 | 1.8iE | 1996 m. | – | |||
205 | 1,6 l (MOT XU5 M3Z) | 88 (65) | 4 | 1991 m. | – | 1994 m. |
205 GTI KAT. | 1,9 l (MOT XU9J) | 104–120 (76–88) | 4 | 1987 m. | – | 1994 m. |
Automatinis 306 XT-XT | 1,8 L (MOT XU7 JP) | 103 (76) | 4 | 1993 m. | – | |
405 | 1,8 l (MOT XU7 JP) | 100 (74) | 4 | 1991 m. | – | 1995 m. |
405 | 1,9 l (MOT XU9) | 109 (80) | 4 | 1988 m. | – | 1992 m. |
405 GL-GR-SR-STILIUS | 1,6 l (MOT XU5 M / XU5 JPZ) | 89 (65) | 4 | 1992 m. | – | 1995 m. |
406 | 1,8 l (MOT XU7 JB) | 90 (66) | 4 | 1997 m. | – | 2004 m. |
406 1,6 SL | 1,6 l (MOT XU5 JP) | 90 (66) | 4 | 1996 m. | – | 2004 m. |
406 1.8 SL-SR | 1,8 l (MOT XU7 JP4 / L / L3) | 112 (82) | 4 | 1996 m. | – | |
BOKSERIS | 2,0 l – 2,0 l (MOT XU10 J2C / J2U) | 4 | 1994 m. | – | 2002 m. | |
BOKSERIS | 2.0i | 1994 m. | – | |||
EKSPERTAS | 2.0i | 1995 m. | – | |||
PARTNERIS | 1,8 (MOT XU7JB) | 4 | 1997 m. | – |
Nesenei peržiūrėti produktai
Cometic C4363-051 Nissan VQ35DE, 1 versija, VQ40DE .051" MLS cilindro galvutės tarpiklis, 100 mm skylė, RHS
Išsami informacija:
- Medžiaga: MLS
- Suspaustas storis: 0,051
- Angos forma: apvali
- Angos dydis (MM): 100 <li # sluoksnių: 3
- Orientacija: dešinė
Programų sąrašas:
Infiniti
(2003–2008)
Nissan 350Z (2003–2006)  2002–2008 m.   br> NV3500 (2012–2015)
  )
Alyvos aušintuvas užtikrina saugumą jūsų automobiliui važiuojant grubiai.
Jis gali būti naudojamas pavarų dėžei, varikliui, diferencialui aušinti.
Esminis drifto elementas, ralis ir kitos motorinės disciplinos.
Pagaminta iš patvaraus aliuminio.
Rinkinį sudaro:
- vėsesnis
- eilutė
- juostos
- montavimo laikiklis
Pagrindiniai matmenys:
- aukštis: 137 mm
- plotis: 230 mm
- storis: 18 mm
Sujungimo skersmuo: 10 mm
Įrenginys padeda aušinti turbiną, nustatydamas variklio veikimo laiką išjungus degimą.
Ištraukus raktelį, automobilis veiks tuščiąja eiga tiek laiko, kiek bus nustatyta, ačiū. iki kurios turbina atvės ir tai neleis jai sunaikinti.
Pagaminta Japonijoje.
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.