Paskyra
Hello, Sign in1,079.60 €
Suma: 1,079.60 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
CLA45s apdailos komplektas Mercedes CLA C118 / X118 (Nuo 2019)
GTI išvaizdos apdailos komplektas VW Golf VI Mk6 (2008-2013)
Full LED galiniai žibintai VW Golf 7 / 7.5 VII (2012-2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
Suma: 1,079.60 €
Produkto plotis centimetrais | 8 |
---|---|
Produkto aukštis centimetrais | 16 |
Długość towaru w centymetrach [eng] | 27 |
Tūrinis svoris gramais | 576 |
Uždegimo laido spalva | Mėlyna |
PowerTEC uždegimo laidai OPEL ASCONA C KADETT E OMEGA A 1.8 2.0L 85-94 BLUE
49.60 €
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėka naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
OPEL | ||||||
ASCONA C | 1.8i S18NV | 1985 m. | – | 1988 m. | ||
KADETT E | 1.8i NE/NT/NV/SV | 1986 m. | – | 1991 m. | ||
KADETT E | 2.0i NE/SEH/SER | 1987 m. | – | 1991 m. | ||
OMEGA A | 1.8 NVR / NV / SV | 1986 m. | – | 1994 m. | ||
OMEGA A | 1.8i SEH | 1986 m. | – | 1994 m. | ||
OMEGA A | 2.0i NE/SE | 1986 m. | – | 1994 m. | ||
VAUXHALL | ||||||
ASTRA MK II | 1.8i NE/NT/NV/SV | 1986 m. | – | 1991 m. | ||
ASTRA MK II | 2.0i NE/JI/SER | 1987 m. | – | 1991 m. | ||
CARLTONAS | 1,8 SV | 1986 m. | – | 1994 m. | ||
CARLTONAS | 1.8i SEH | 1986 m. | – | 1994 m. | ||
CARLTONAS | 2.0i ŠV/PV | 1986 m. | – | 1994 m. | ||
CAVALIER | 1.8i | 1985 m. | – | 1988 m. |
Išankstinis užsakymas – Teirautis dėl pristatymo
Papildoma informacija
Produkto plotis centimetrais | 8 |
---|---|
Produkto aukštis centimetrais | 16 |
Długość towaru w centymetrach [eng] | 27 |
Tūrinis svoris gramais | 576 |
Uždegimo laido spalva | Mėlyna |
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.
Panašūs produktai
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėka naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
AUDI | ||||||
80 | 1,6 L (ABM/DT/DTA/JU/PP/RN/RNA/SA) | 60–110 (44–81) | 4 | 1984 m. | – | 1986 m. |
80 | 1,6 L (ABM/DT/DTA/JU/PP/RN/RNA/SA) | 60–110 (44–81) | 4 | 1986 m. | – | 1991 m. |
SEAT | ||||||
CORDOBA (1993–1999) | 1,8 l (MOT ABA) | 4 | 1997 m. | – | ||
CORDOBA (1993–1999 m.) | 1,6 l (MOT ABU) | 75 (55) | 4 | 1993 m. | – | 1999 m. |
CORDOBA (1993–1999 m.) | 1,8 l (MOT ADZ) | 90 (66) | 4 | 1993 m. | – | 1996 m. |
IBIZA II | 1,05 L (MOT AAU) | 45 (33) | 4 | 1993 m. | – | 1999 m. |
IBIZA II | 1,6 l (MOT ABU) | 75 (55) | 4 | 1993 m. | – | |
IBIZA II | 1,6 l (MOT ADZ) | 90 (66) | 4 | 1993 m. | – | |
VOLKSWAGEN | ||||||
CADDY | 1,6 l (MOT EW/HN) | 75 (55) | 4 | 1984 m. | – | 1992 m. |
CADDY | 1,8 l (MOT JH) | 95 (70) | 4 | 1985 m. | – | 1992 m. |
CADDY II | 1,6 l (MOT 1F) | 75 (55) | 4 | 1995 m. | – | |
CORRADO | 2.0i ADY | 1994 m. | – | 1995 m. | ||
CORRADO | 1,8 (MOT PG) | 160 (118) | 4 | 1988 m. | – | 1993 m. |
GOLFAS II | 1,3 L (MOT MH/2G) | 55 (40) | 4 | 1984 m. | – | 1991 m. |
GOLFAS II | 1,6 l – 1,8 l | 72–98 (53–72) | 4 | 1984 m. | – | |
GOLFAS II | 1,6 l (MOT PZ,RE,RF,EZ,EZA,EW,HM) | 75–85 (55–63) | 4 | 1984 m. | – | 1991 m. |
GOLFAS II | 1,8 l (MOT DX/EV/PB/PF/GZ/KT) | 110 (81) | 4 | 1984 m. | – | 1994 m. |
GOLFAS II | 1,8 l (MOT PG) | 160 (118) | 4 | 1986 m. | – | 1991 m. |
GOLFAS II | 1,8 L (MOT 1P/EX/GU/GX/HV/RH/RP) | 90 (66) | 4 | 1985 m. | – | 1992 m. |
GOLFAS III | 2.0i 2E | 1991 m. | – | 1998 m. | ||
GOLFAS III | 2.0i ADY / AGG / AKR / AEP | 115 (85) | 1991 m. | – | 1997 m. | |
GOLFAS III | 1,6 l (MOT ABU) | 75 (55) | 4 | 1992 m. | – | 1997 m. |
GOLFAS III | 1,8 l (MOT ADZ) | 90 (66) | 4 | 1994 m. | – | |
GOLFAS IV | 2,0 l (MOT AGG) | 115 (85) | 4 | 1998 m. | – | |
JETTA II | 1,6 l (MOT EZ/HN/PN/RF) | 70–75 (51–55) | 4 | 1984 m. | – | 1991 m. |
JETTA II | 1,8 l (MOT DX/EV/PB/PF) | 112 (82) | 4 | 1984 m. | – | 1991 m. |
JETTA II | 1,8 l (MOT 1P / GU / GX / RH) | 90–105 (66–77) | 4 | 1986 m. | – | 1991 m. |
JETTA II | 1,8 l (MOT DS/GU/RH/RP) | 90 (66) | 4 | 1984 m. | – | 1991 m. |
PASSAT (TYP 32B) 1980 m. | 1,5 l | 4 | 1984 m. | – | 1985 m. | |
PASSAT (TYP 32B) 1980 m. | 1,6 l – 1,6 l (MOT RF/RL/PP) | 4 | 1984 m. | – | 1989 m. | |
PASSAT (TYP 32B) 1980 m. | 1,6 l (MOT DT/DTA/RL/EZ/RF) | 70–75 (51–55) | 4 | 1984 m. | – | 1991 m. |
PASSAT (TYP 32B) 1980 m. | 1,8 l (MOT DS./JV/JN/PF/PB) | 85–110 (63–81) | 4 | 1984 m. | – | 1990 m. |
PASSAT (TYP 3A2, 35I / 3A5, 35I) 1988 m. | 1,8 L (MOT AAM / ABS) | 75–90 (55–66) | 4 | 1991 m. | – | 1999 m. |
PASSAT (TYP 3A2, 35I / 3A5, 35I) 1988 m. | 2.0 ADY/AGG/AEP | 1990 m. | – | 1996 m. | ||
PASSAT (TYP 3A2, 35I / 3A5, 35I) 1988 m. | 1,8 l (MOT PL/KR) | 136 (100) | 4 | 1988 m. | – | 1992 m. |
PASSAT (TYP 3A2, 35I / 3A5, 35I) 1988 m. | 1,8 l – 1,8 l (MOT ABS / ADZ / RP) | 90 (66) | 4 | 1988 m. | – | 1996 m. |
POLO (TYP 6N1) | 1,8 l (MOT ADZ) | 90 (66) | 4 | 1997 m. | – | |
SANTANA | 1,8 L (MOT DS./JV/JN) | 90 (66) | 4 | 1984 m. | – | 1988 m. |
SCIROCCO II | 1,3 l (MOT HK) | 4 | 1984 m. | – | 1985 m. | |
SCIROCCO II | 1,6 l (MOT EW/RE) | 4 | 1984 m. | – | 1990 m. | |
ŠARANAS | 2.0i ADY | 1995 m. | – | |||
VENTO | 2.0 2E | 1991 m. | – | 1998 m. | ||
VENTO | 1,6 l (MOT ABU) | 75–90 (55–66) | 4 | 1992 m. | – | 1998 m. |
VENTO | 1,8 l (MOT ADZ / ABS / AAM) | 75–90 (55–66) | 4 | 1995 m. | – | |
VENTO | 1,8 l (MOT HOV ABS 2/4) | 90 (66) | 4 | 1992 m. | – | |
VENTO | 2,0 l (MOT ADY / AGG) | 115 (85) | 4 | 1994 m. | – | |
VENTO | 2,0 l (MOT HOV 2E 2) | 115 (85) | 4 | 1992 m. | – |
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėl naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių tipų variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
BMW | ||||||
525 i | 2,5 l (MOT M20 B25) | 170 (125) | 6 | 1988 m. | – | 1988 m. |
530 i | 3,0 l (MOT M30 B35) | 188 (138) | 6 | 1988 m. | – | 1992 m. |
535 i | 3,4 l (MOT M30) | 180-205 (132-151) | 6 | 1981 m. | – | 1984 m. |
535 i | 3,5 l (MOT M30 B35) | 210 (154) | 6 | 1988 m. | – | 1993 m. |
633 CSi | 3.2 MOT (E24 M30 B32) | 197 (145) | 6 | 1978 m. | – | 1983 m. |
635 CSi | 3,5 MOT (M30 B35) | 220 (162) | 6 | 1984 m. | – | 1989 m. |
730 i | 3,0 l (MOT M30 B30) | 188–197 (138–145) | 6 | 1986 m. | – | 1994 m. |
732 i | 3,2 l (MOT M30 B32) | 200 (147) | 6 | 1984 m. | – | 1986 m. |
735 i | 3,5 l (MOT E32 M30 B35) | 210–218 (154–160) | 6 | 1988 m. | – | 1994 m. |
735 i | 3,5 l (MOT M30 B35) | 218 (160) | 6 | 1984 m. | – | 1986 m. |
M 535 i | 3,5 i (MOT M30 B35) | 185–218 (136–160) | 6 | 1985 m. | – | 1988 m. |
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėl naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių tipų variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
BMW | ||||||
850 CSI | 5.6 i (MOT M70 B56) | 380 (280) | 12 | 1993 m. | – | 1996 m. |
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėka naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
AUDI | ||||||
A2 | 1,4 l (MOT AUA) | 75 (55) | 4 | 2000 | – | 2005 m. |
A3 | 1,8 l (MOT APG) | 125 (92) | 4 | 2000 | – | |
SEAT | ||||||
AROSA | 1,4 16 V (MOT AFK / ANM / AQQ / AUB) | 100 (74) | 4 | 2000 | – | |
AROSA | 1,4 16 V (MOT AHW / AKQ / APE) | 75 (55) | 4 | 1998 m. | – | |
CORDOBA (1999–2002 m.) | 1,4 l (MOT AUA / APE) | 75 (55) | 4 | 1999 m. | – | |
CORDOBA (1999–2002 m.) | 1,4 l (MOT AUB / AQQ) | 100 (74) | 4 | 2000 | – | |
IBIZA III | 1,4 l (MOT AUA / APE) | 75 (55) | 4 | 1999 m. | – | 2002 m. |
IBIZA III | 1,4 l (MOT AUB / AQQ / AFK / ANM) | 100 (74) | 4 | 1999 m. | – | |
INCA | 1,4 l (MOT AUA) | 45 (33) | 4 | 1996 m. | – | |
LEONAS | 1,4 l (MOT APE / AHW / AXP / BCA) | 75 (55) | 4 | 1999 m. | – | |
LEONAS | 1,6 l (MOT AUS) | 105 (77) | 4 | 2000 | – | |
TOLEDO II | 1,4 l (MOT APE / AHW, AXP) | 75 (55) | 4 | 1999 m. | – | |
TOLEDO II | 1,6 l (MOT AUS) | 105 (77) | 4 | 2000 | – | |
SKODA | ||||||
FABIJA | 1,4 (MOT AUA/AUB/BBZ/BBY) | 75–100 (55–74) | 4 | 1999 m. | – | |
FABIJA | 1,4 (MOT BKY) | 75 (55) | 4 | 2004 m. | – | |
OCTAVIA I | 1.4 (MOT AXP / BCA) | 75 (55) | 4 | 2000 | – | |
VOLKSWAGEN | ||||||
BORA | 1,4 l (MOT AHW / AKQ / APE / AXP) | 75 (55) | 4 | 1998 m. | – | |
BORA | 1,6 l (MOT ATN / AUS / AZD) | 105 (77) | 4 | 2000 | – | |
CADDY II | 1,4 l (MOT AUA) | 75 (55) | 4 | 2000 | – | |
GOLFAS IV | 1,4 l (MOT AHW / APE / AKQ / AXP) | 75 (55) | 4 | 1997 m. | – | |
GOLFAS IV | 1,6 l (MOT ATN / AUS / AZD / BCB) | 105 (77) | 4 | 2000 | – | |
GOLFAS IV | 2,0 l (MOT AGG) | 115 (85) | 4 | 1998 m. | – | |
GOLFAS V | 1,4 l (MOT AHW) | 75 (55) | 4 | 2003 m. | – | |
LUPO | 1,4 l (MOT AFK / ANM / AQQ / AUB) | 100 (74) | 4 | 1998 m. | – | |
LUPO | 1,4 l (MOT AHW / APE / AKQ / AUA) | 75 (55) | 4 | 1998 m. | – | |
LUPO | 1,6 l (MOT ARC) | 125 (92) | 4 | 1999 m. | – | 2000 |
LUPO | 1,6 l (MOT AVY / AWY) | 125 (92) | 4 | 2000 | – | |
NAUJAS VABALAS | 1,6 (MOT AWH) | 100 (74) | 4 | 1999 m. | – | 2000 |
POLO (TYP 6N1) | 1,6 l (MOT AJV) | 120 (88) | 4 | 1998 m. | – | 1999 m. |
POLO (TYP 6N2) | 1,4 l (MOT AFK / AUB) | 100 (74) | 4 | 1999 m. | – | |
POLO (TYP 6N2) | 1,4 l (MOT AUA / APE / AHW) | 75 (55) | 4 | 1999 m. | – | 2001 m. |
POLO (TYP 6N2) | 1,6 l (MOT ARC) | 125 (92) | 4 | 1999 m. | – | 2000 |
POLO (TYP 6N2) | 1,6 l (MOT AWY) | 125 (92) | 4 | 2000 | – |
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėka naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
AUDI | ||||||
50 | 1.1 H# | 1974 m. | – | 1978 m. | ||
50 | 1,3 HH | 1974 m. | – | 1978 m. | ||
VOLKSWAGEN | ||||||
CADDY | 1,5 | 1974 m. | – | 1983 m. | ||
CADDY | 1,6 | 1974 m. | – | 1983 m. | ||
CADDY | 1,8 | 1974 m. | – | 1983 m. | ||
GOLFAS I | 1.1 FA / GG | 1974 m. | – | 1983 m. | ||
GOLFAS I | 1,3 GF/GS | 1974 m. | – | 1983 m. | ||
GOLFAS I | 1,5 FH / JB | 1974 m. | – | 1983 m. | ||
GOLFAS I | 1,6 FP / FN / EM | 1974 m. | – | 1983 m. | ||
GOLFAS I | 1,6 GTi | 1978 m. | – | 1982 m. | ||
GOLFAS I | 1,8 GTi | 1982 m. | – | 1984 m. | ||
JETTA | 1.1 FA / GG | 1979 m. | – | 1984 m. | ||
JETTA | 1,3 GF/GS | 1979 m. | – | 1984 m. | ||
JETTA | 1,5 JB | 1979 m. | – | 1984 m. | ||
JETTA | 1,6 FR/EM/HN | 1979 m. | – | 1984 m. | ||
SCIROKAS I | 1.1 FA / FJ / GG | 1974 m. | – | 1983 m. | ||
SCIROKAS I | 1,3 | 1974 m. | – | 1983 m. | ||
SCIROKAS I | 1,5 JB | 1974 m. | – | 1983 m. | ||
SCIROKAS I | 1,6 | 1974 m. | – | 1983 m. | ||
SCIROKAS I | 1,8 | 1974 m. | – | 1983 m. |
Nesenei peržiūrėti produktai
Cometic C4592-045 Nissan VQ35DE 2 versija / VQ35HR / VQ37VHR .045" MLS cilindro galvutės tarpiklis, 97 mm skersmuo, RHS
Išsami informacija:
- medžiaga : MLS
- Suspaustas storis: 0,045
- Angos forma: apvali
- Angos dydis (MM): 97 <li # sluoksnių: 3
- Orientacija: dešinė
Programų sąrašas:
Infiniti
EX35 (2012 m.)
  G35 (2007–2013)
M35 (2012 m.)
  Q70 (2014–2019 m.) Q70 QX70 (2014–2017 m.)
Nissan
370Z (2009–2020)
„Altima“ (2007–2018 m.)
Maxima (2009-2014, 2016-2020)
Murano (2009–2020 m.)
Pathfinder (2013–2016 m.)
Quest (2011–2017 m.)
AST Multipoint Weld In V5 riedėjimo narvas su 10 taškų į korpusą. Sutvirtinimo plokštės yra 3 mm storio plieno ir yra suprojektuotos ir pagamintos specialiai kiekvienam automobiliui, kad būtų užtikrintas maksimalus saugumas ir tvirtinimas prie važiuoklės. Riedėjimo narvas pristatomas suvirinimo komplekte, nedažytas, sudarytas iš 45 mm skersmens pagrindinio lanko iš E355 plieno, likusi konstrukcija pagaminta iš 40 mm skersmens E355 plieno.
Lazerio skaitytuvo technologijos dėka garantuojame tikslų 3D dizainą, kuris tinka jūsų transporto priemonėje.
Į šio straipsnio kainą įeina:
– Suvirinimo rinkinys
– Įtvarai
– Sutvirtinimo plokštės
- Varžtai, poveržlės ir veržlės
– Individualūs dokumentai
– Montavimo vadovas
– Lipdukų rinkinys
- Suvirinimo T pavyzdys
* Pasitarkite su savo federacija / sporto organizacija dėl minimalių saugos reikalavimų, taikomų jūsų transporto priemonei, versijai, varikliui ir testo tipui ir (arba) čempionatui, kurį ketinama žaisti, net jei šis narvas tinka visų modelių varikliams.
* Dėl šių konstrukcijų reikia pritaikyti ir (arba) atšaukti transporto priemonės vidaus elementus (prietaisų skydelį, durų plokštes, apmušalus, galines sėdynes...)
Cometic C4160-030 Honda K20A3 .030" MLS išmetimo kolektoriaus tarpiklis
Išsami informacija:
- medžiaga: MLS
- suspaustas storis : .030
- Prievado forma: ovali
- Prievado dydis: 1,821 x 1,545
Programų sąrašas:
Acura
RSX (2002–2004)
Honda
)
Cometic C4345-051 Nissan VQ35DE, 1 versija, VQ40DE .051" MLS cilindro galvutės tarpiklis, 96 mm skylė, LHS
Išsami informacija:
- Medžiaga: MLS
- Suspaustas storis: 0,051
- Angos forma: apvali
- Angos dydis (MM): 96 <li # sluoksnių: 3
- Orientacija: kairėn
Programų sąrašas:
Infiniti
(2003–2008)
Nissan 350Z (2003–2006)  2002–2008 m.   br> NV3500 (2012–2015)
  )
Cometic C4246-040 Volkswagen 1,8/2,0L EA827 .040" MLS cilindro galvutės tarpiklis, 85 mm skylė
Išsami informacija:
- Medžiaga: MLS
- li>
- Suspaustas storis: 0,040
- Angos forma: apvali
- Angos dydis (MM): 85 <li # sluoksnių: 3
- Orientacija: nėra
Programų sąrašas:
Audi
4000 (1984 m.)
  1987–1993)
Quantum (1984–1985)   (1983–1984)
Volkswagen (Euro)
  Golf (1993–1994)
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.