Paskyra
Hello, Sign in907.50 €
Suma: 907.50 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
CLA45s apdailos komplektas Mercedes CLA C118 / X118 (Nuo 2019)
GTI išvaizdos apdailos komplektas VW Golf VI Mk6 (2008-2013)
Full LED galiniai žibintai VW Golf 7 / 7.5 VII (2012-2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
Suma: 907.50 €
Produkto plotis centimetrais | 8 |
---|---|
Produkto aukštis centimetrais | 16 |
Długość towaru w centymetrach [eng] | 27 |
Tūrinis svoris gramais | 576 |
Uždegimo laido spalva | Raudona |
PowerTEC uždegimo laidai AUDI V8 100 S6 3.6 4.2L V8 91-97 RED
223.90 €
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėl naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių tipų variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
AUDI | ||||||
100/100 AVANT | 4.2 V8 (MOT ABH) | 280 (206) | 8 | 1993 m. | – | |
S6 | 4.2 (MOT AEC) | 290 (213) | 8 | 1996 m. | – | 1997 m. |
V8 | 3,6 (MOT PT) | 250 (184) | 8 | 1988 m. | – | 1994 m. |
V8 | 4.2 (MOT ABH) | 280 (206) | 8 | 1991 m. | – | 1994 m. |
Pristatymo terminas 3 – 5 d.d
Papildoma informacija
Produkto plotis centimetrais | 8 |
---|---|
Produkto aukštis centimetrais | 16 |
Długość towaru w centymetrach [eng] | 27 |
Tūrinis svoris gramais | 576 |
Uždegimo laido spalva | Raudona |
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.
Panašūs produktai
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėka naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
ALFA ROMEO | ||||||
90 | 1,8 | 1984 m. | – | |||
90 | 2.0 6212 | 1984 m. | – | |||
90 | 2.0i 1713 | 1984 m. | – | |||
ALFETTA | 1972 m. | – | 1975 m. | |||
ALFETTA | 1976 m. | – | 1985 m. | |||
ALFETTA | 1,2 l | 4 | 1973 m. | – | 1985 m. | |
ALFETTA | 1,6 l | 4 | 1972 m. | – | 1984 m. | |
ALFETTA | 1,6 l | 4 | 1973 m. | – | 1985 m. | |
ALFETTA | 1,8 l | 4 | 1984 m. | – | 1986 m. | |
ALFETTA | 1,8 l | 4 | 1973 m. | – | 1985 m. | |
ALFETTA | 2,0 L | 4 | 1973 m. | – | 1985 m. | |
ALFETTA | 2,0 L | 4 | 1984 m. | – | 1986 m. | |
GIULIJA | 1,3 l | 4 | 1970 m. | – | 1978 m. | |
GIULIJA | 1,6 l | 4 | 1970 m. | – | 1978 m. | |
GIULIJA | 2,0 L | 4 | 1970 m. | – | 1978 m. | |
GIULIETTA | 1,3 | 1978 m. | – | 1986 m. | ||
GIULIETTA | 1,4 l | 4 | 1978 m. | – | 1986 m. | |
GIULIETTA | 1,6 1600 | 1978 m. | – | 1986 m. | ||
GIULIETTA | 1,6 l | 4 | 1978 m. | – | 1986 m. | |
GIULIETTA | 1,8 1678 | 4 | 1978 m. | – | 1986 m. | |
GIULIETTA | 2,0 1655 | 4 | 1978 m. | – | 1986 m. | |
GTV | 2.0 016# | 1980 m. | – | 1986 m. | ||
GTV | 2,0 L | 4 | 1982 m. | – | 1987 m. | |
VORAS | 1,3 l | 4 | 1968 m. | – | 1978 m. | |
VORAS | 1,3 l | 4 | 1978 m. | – | 1986 m. | |
VORAS | 1,6 l | 4 | 1971 m. | – | 1979 m. | |
VORAS | 2,0 l | 4 | 1979 m. | – | 1992 m. | |
VORAS | 2,0 L | 4 | 1971 m. | – | 1990 m. | |
VORAS | 2,0 L | 4 | 1979 m. | – | 1992 m. | |
VORAS | 2.0i | 1987 m. | – | 1990 m. | ||
FORD | ||||||
CAPRI MK2 | 1,6 l (MOT OHC) | 68–88 (50–65) | 4 | 1974 m. | – | 1978 m. |
CAPRI MK2 | 2,0 l (MOT OHC) | 90–98 (66–72) | 4 | 1974 m. | – | 1978 m. |
CAPRI MK3 | 1,6 l (MOT LCN) | 73 (54) | 4 | 1978 m. | – | 1985 m. |
CAPRI MK3 | 2,0 l (MOT OHC) | 87–101 (64–74) | 4 | 1978 m. | – | 1988 m. |
KONSULAS | 2,0 l (MOT OHC) | 90 (66) | 4 | 1974 m. | – | 1975 m. |
CORTINA MK4 | 1,6 l (MOT OHC) | 68–88 (50–65) | 4 | 1976 m. | – | 1979 m. |
CORTINA MK4 | 2,0 L | 87–95 (64–70) | 4 | 1976 m. | – | 1979 m. |
CORTINA MK5 | 1,6 l (MOT OHC) | 69–88 (51–65) | 4 | 1979 m. | – | 1982 m. |
CORTINA MK5 | 2,0 L | 90–100 (66–74) | 4 | 1979 m. | – | 1982 m. |
ESCORT MK2 RS2000 | 2,0 L | 100 (73) | 4 | 1973 m. | – | 1975 m. |
ESCORT MK2 RS2000 | 2,0 L (MOT NE) | 110 (80) | 4 | 1975 m. | – | 1980 m. |
ESCORT MK3 | 1,1 l (MOT GSE, GMA, GLB, GPA) | 50–59 (37–43) | 4 | 1980 m. | – | 1985 m. |
ESCORT MK3 | 1,3 l (MOT CVH) | 4 | 1980 m. | – | 1986 m. | |
ESCORT MK3 | 1,4 L (SU IŠSKYRIMU) | 4 | 1986 m. | – | 1990 m. | |
ESCORT MK3 | 1,6 l | 79–105 (58–77) | 4 | 1980 m. | – | 1990 m. |
ESCORT MK3 | 1,6 L (SU IŠSKYRIMU) | 79–105 (58–77) | 4 | 1990 m. | – | 1993 m. |
VIRUOTI ESKORTAS | 1,3 l | 4 | 1980 m. | – | 1986 m. | |
VIRUOTI ESKORTAS | 1,3 l | 4 | 1980 m. | – | 1986 m. | |
VIRUOTI ESKORTAS | 1,4 L (SU IŠSKYRIMU) | 4 | 1986 m. | – | 1990 m. | |
VIRUOTI ESKORTAS | 1,6 L (SU IŠSKYRIMU) | 4 | 1986 m. | – | 1990 m. | |
FIESTA MK1 XR2 (CARB) | 1,6 L (SU IŠSKYRIMU) | 84 (62) | 4 | 1981 m. | – | 1983 m. |
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėka naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
CITROEN | ||||||
BX | 1,6 1,6 XU5 | 1983 m. | – | 1988 m. | ||
BX | 1,9 1,9 XU9 | 1983 m. | – | 1988 m. | ||
BX (-->28/03/88) | 5 | 4 | 1987 m. | – | 1988 m. | |
BX 16 S- RSTRRS (-->28/03/88) | 1,6 l (MOT XU5) | 94 (69) | 4 | 1987 m. | – | 1988 m. |
BX 19 GT-TRS (-->28/03/88) | 1,9 l – 1,9 l | 105 (77) | 4 | 1987 m. | – | 1988 m. |
BX 19 SPORT / EVASION | 1,9 l (MOT XU9 2C) | 105 (77) | 4 | 1985 m. | – | 1989 m. |
BX 19 TRI / GTI (-->28/03/88) | 1,9 l (MOT XU9 M) | 105 (77) | 4 | 1987 m. | – | 1994 m. |
PEUGEOT | ||||||
205 | 1.6 AUTOMATINIS | 1986 m. | – | 1987 m. | ||
205 | 1,6 GTi, CTi | 1984 m. | – | 1989 m. | ||
Automatinis 205 GR | 1,6 l (MOT XU5 1C) | 4 | 1987 m. | – | 1988 m. | |
205 GTI-CTI | 1,6 l (MOT XU5 J / XU5 JA) | 105–115 (77–85) | 4 | 1987 m. | – | 1992 m. |
305 II GLS-GR-GT-GTX | 1,6 l – 1,9 l (XU51C / XU9J1) | 4 | 1987 m. | – | 1988 m. | |
305 | 1,6 GTi | 1983 m. | – | 1988 m. | ||
309 | 1,6 | 1985 m. | – | 1988 m. | ||
309 | 1,6 GTi, Si, SRi | 1987 m. | – | 1989 m. | ||
309 | 1.6i | 1986 m. | – | 1989 m. | ||
309 GR-SR-GT | 1,6 l – 1,9 l (MOT XU5S / XU9S) | 80–105 (59–77) | 4 | 1985 m. | – | 1989 m. |
405 | 1,6 | 1987 m. | – | 1988 m. | ||
405 GR-SR | 1,6 l – 1,9 l (MOT XU5 / XU9) | 91–110 (67–81) | 4 | 1988 m. | – | 1992 m. |
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėl naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių tipų variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
CHRYSLER | ||||||
PT CRUISER | 2,4 L GT | 223 (164) | 4 | 2003 m. | – | 2010 m. |
PT CRUISER 16V | 2.0 | 140 (103) | 4 | 2000 | – | 2010 m. |
PT CRUISER 16V | 2.4 | 150 (110) | 4 | 2000 | – | 2010 m. |
SEBRING | 2.0 | 140 (103) | 4 | 2001 m. | – | 2006 m. |
SEBRING | 2.4 (MOT EDZ) | 140 (103) | 4 | 1996 m. | – | 2000 |
VOYAGER III | 2.4 | 147 (108) | 4 | 2000 | – | 2005 m. |
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėka naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
DACIA | ||||||
1210/1301 | 1,2–1,3 l | 48–54 (35–40) | 4 | 1981 m. | – | |
1304/1310 MS/MLS | 1,4 l | 65 (48) | 4 | 1985 m. | – | |
DUSTER GLX | 1,4 l | 4 | 1984 m. | – | ||
FORD | ||||||
MAVERICK | 2.4i 4X4 KA24E | 1993 m. | – | |||
HONDA | ||||||
II PRELUDIJA | 1,8 l (MOT ES) | 4 | 1986 m. | – | 1990 m. | |
LADA | ||||||
NIVA 4X4 | 1,7 l | 80 (59) | 4 | 1994 m. | – | |
NIVA 4X4 | 1,6 L (MOT VAZ 21214) | 73 (54) | 4 | 1976 m. | – | 1993 m. |
MAZDA | ||||||
616 | 1,6 l – 1,8 l | 4 | 1971 m. | – | 1974 m. | |
626 I | 1,6 l (MOT N-H6) – 2,0 l (MOT M-HE3) | 75–90 (55–66) | 4 | 1978 m. | – | 1983 m. |
929 | 1,6 l – 1,8 l | 4 | 1974 m. | – | 1977 m. | |
B1600-1800 | 4 | 1968 m. | – | 1971 m. | ||
PAIMTI | 4 | 1971 m. | – | 1978 m. | ||
PICK UP B 2000 | 4 | 1981 m. | – | |||
NISSAN-DATSUN | ||||||
PREJIJA | 2.4 i (MOT KA24E) | 133 (98) | 4 | 1992 m. | – | 1994 m. |
TERRANO II WG SLX-SGX R20 12V | 2,4 l (MOT KA24E) | 124 (91) | 4 | 1993 m. | – | 2002 m. |
PROTONAS | ||||||
1300/1500 12V | 1,3 l – 1,5 l | 4 | 1991 m. | – | ||
SEAT | ||||||
RONDA | 1,2 l (MOT 021 A) | 63 (46) | 4 | 1984 m. | – | 1987 m. |
SKODA | ||||||
PICK-UP L/LX | 1,3 l | 54–57 (40–42) | 4 | 1989 m. | – | 1994 m. |
SUBARU | ||||||
1800 ATĖMIMO | 4 | 1984 m. | – | |||
VIVIO GLI | 0,7 l | 44 (32) | 4 | 1993 m. | – | |
TOYOTA | ||||||
TERCEL | 1,5 l (MOT 3A) | 70 (51) | 4 | 1983 m. | – | 1988 m. |
YUGO / ZASTAVA | ||||||
750 CC | 0,7 l | 4 | ||||
YUGO 60 EFI | 1,1 L (MOT 128 A 000) | 65 (48) | 4 | 1988 m. | – | |
YUGO CABRIO/65 EFI/65 EFI S | 1,3 L (MOT 128 A 000) | 65 (48) | 4 | 1988 m. | – | |
YUGO FLORIDA / MIAMI / SANA | 1,1 l - 1,3 l - 1,4 l (MOT 160 A1000) | 4 | 1988 m. | – | 1995 m. |
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėka naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
AUDI | ||||||
A2 | 1,4 l (MOT AUA) | 75 (55) | 4 | 2000 | – | 2005 m. |
A3 | 1,8 l (MOT APG) | 125 (92) | 4 | 2000 | – | |
SEAT | ||||||
AROSA | 1,4 16 V (MOT AFK / ANM / AQQ / AUB) | 100 (74) | 4 | 2000 | – | |
AROSA | 1,4 16 V (MOT AHW / AKQ / APE) | 75 (55) | 4 | 1998 m. | – | |
CORDOBA (1999–2002 m.) | 1,4 l (MOT AUA / APE) | 75 (55) | 4 | 1999 m. | – | |
CORDOBA (1999–2002 m.) | 1,4 l (MOT AUB / AQQ) | 100 (74) | 4 | 2000 | – | |
IBIZA III | 1,4 l (MOT AUA / APE) | 75 (55) | 4 | 1999 m. | – | 2002 m. |
IBIZA III | 1,4 l (MOT AUB / AQQ / AFK / ANM) | 100 (74) | 4 | 1999 m. | – | |
INCA | 1,4 l (MOT AUA) | 45 (33) | 4 | 1996 m. | – | |
LEONAS | 1,4 l (MOT APE / AHW / AXP / BCA) | 75 (55) | 4 | 1999 m. | – | |
LEONAS | 1,6 l (MOT AUS) | 105 (77) | 4 | 2000 | – | |
TOLEDO II | 1,4 l (MOT APE / AHW, AXP) | 75 (55) | 4 | 1999 m. | – | |
TOLEDO II | 1,6 l (MOT AUS) | 105 (77) | 4 | 2000 | – | |
SKODA | ||||||
FABIJA | 1,4 (MOT AUA/AUB/BBZ/BBY) | 75–100 (55–74) | 4 | 1999 m. | – | |
FABIJA | 1,4 (MOT BKY) | 75 (55) | 4 | 2004 m. | – | |
OCTAVIA I | 1.4 (MOT AXP / BCA) | 75 (55) | 4 | 2000 | – | |
VOLKSWAGEN | ||||||
BORA | 1,4 l (MOT AHW / AKQ / APE / AXP) | 75 (55) | 4 | 1998 m. | – | |
BORA | 1,6 l (MOT ATN / AUS / AZD) | 105 (77) | 4 | 2000 | – | |
CADDY II | 1,4 l (MOT AUA) | 75 (55) | 4 | 2000 | – | |
GOLFAS IV | 1,4 l (MOT AHW / APE / AKQ / AXP) | 75 (55) | 4 | 1997 m. | – | |
GOLFAS IV | 1,6 l (MOT ATN / AUS / AZD / BCB) | 105 (77) | 4 | 2000 | – | |
GOLFAS IV | 2,0 l (MOT AGG) | 115 (85) | 4 | 1998 m. | – | |
GOLFAS V | 1,4 l (MOT AHW) | 75 (55) | 4 | 2003 m. | – | |
LUPO | 1,4 l (MOT AFK / ANM / AQQ / AUB) | 100 (74) | 4 | 1998 m. | – | |
LUPO | 1,4 l (MOT AHW / APE / AKQ / AUA) | 75 (55) | 4 | 1998 m. | – | |
LUPO | 1,6 l (MOT ARC) | 125 (92) | 4 | 1999 m. | – | 2000 |
LUPO | 1,6 l (MOT AVY / AWY) | 125 (92) | 4 | 2000 | – | |
NAUJAS VABALAS | 1,6 (MOT AWH) | 100 (74) | 4 | 1999 m. | – | 2000 |
POLO (TYP 6N1) | 1,6 l (MOT AJV) | 120 (88) | 4 | 1998 m. | – | 1999 m. |
POLO (TYP 6N2) | 1,4 l (MOT AFK / AUB) | 100 (74) | 4 | 1999 m. | – | |
POLO (TYP 6N2) | 1,4 l (MOT AUA / APE / AHW) | 75 (55) | 4 | 1999 m. | – | 2001 m. |
POLO (TYP 6N2) | 1,6 l (MOT ARC) | 125 (92) | 4 | 1999 m. | – | 2000 |
POLO (TYP 6N2) | 1,6 l (MOT AWY) | 125 (92) | 4 | 2000 | – |
Nesenei peržiūrėti produktai
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėka naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
OPEL | ||||||
COMMODORE | 2,5 | 1975 m. | – | 1981 m. | ||
COMMODORE | 2,8 | 1975 m. | – | 1981 m. | ||
MONZA | 2,2 l - 2,8 l - 3,0 l | 6 | 1978 m. | – | 1986 m. | |
OMEGA A | 3,0 l (MOT C30LE CH.K100099->) | 155 (114) | 6 | 1987 m. | – | 1994 m. |
OMEGA A | 3,0 l (MOT C30NE / 30NE ->CH.K100098) | 155–175 (114–128) | 6 | 1987 m. | – | 1994 m. |
OMEGA A | 3.0i LE/NE | 1987 m. | – | 1990 m. | ||
SENATORIUS | 2,5 l (MOT 25NE) | 140 (103) | 6 | 1987 m. | – | 1993 m. |
SENATORIUS | 2,5i | 1987 m. | – | 1990 m. | ||
SENATORIUS | 2.5i, 3.0i | 1984 m. | – | 1987 m. | ||
SENATORIUS | 3.0i LE/NE | 1987 m. | – | 1992 m. | ||
SENATOR 3.0 I | 3,0 l (MOT C30LE) | 155 (114) | 6 | 1987 m. | – | 1993 m. |
SENATOR 3.0 I | 3,0 l (MOT C30NE / 30NE) | 175 (129) | 6 | 1987 m. | – | 1993 m. |
VAUXHALL | ||||||
CARLTONAS | 3.0i LE/NE | 1987 m. | – | 1990 m. | ||
OMEGA | ROYALE | 1978 m. | – | 1984 m. | ||
SENATORIUS | 2,5i ŠV | 1987 m. | – | 1990 m. | ||
SENATORIUS | 2.5i, 3.0i | 1984 m. | – | 1987 m. | ||
SENATORIUS | 3.0i LE/NE | 1987 m. | – | 1992 m. | ||
VICEROJUS | 1980 m. | – | 1983 m. |
Cometic C5286-045 Ford 5.0L Gen-1 Coyote Modular V8 0,045" MLS cilindro galvutės tarpiklis, 94 mm skylė, RHS
Išsami informacija:
- Medžiaga: MLS
- Suspaustas storis: 0,045
- Angos forma: apvali
- Angos dydis (MM): 94 <li # sluoksnių : 3
- Orientacija: dešinė
Programų sąrašas:
Ford
F-150 (2011–2014 m.)
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.
Reikia pagalbos?
Klientų aptarnavimas
Užduokite klausimą
Reikalinga detalesnė informacija apie prekę ar domina pristatymo terminas jeigu prekės šiuo metu neturime?
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.