Paskyra
Hello, Sign in4,285.10 €
Suma: 4,285.10 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
CLA45s apdailos komplektas Mercedes CLA C118 / X118 (Nuo 2019)
GTI išvaizdos apdailos komplektas VW Golf VI Mk6 (2008-2013)
Full LED galiniai žibintai VW Golf 7 / 7.5 VII (2012-2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
Suma: 4,285.10 €
Produkto plotis centimetrais | 8 |
---|---|
Produkto aukštis centimetrais | 16 |
Długość towaru w centymetrach [eng] | 27 |
Tūrinis svoris gramais | 576 |
Uždegimo laido spalva | Raudona |
PowerTEC uždegimo laidai AUDI V8 100 S6 3.6 4.2L V8 91-97 RED
223.90 €
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėl naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių tipų variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
AUDI | ||||||
100/100 AVANT | 4.2 V8 (MOT ABH) | 280 (206) | 8 | 1993 m. | – | |
S6 | 4.2 (MOT AEC) | 290 (213) | 8 | 1996 m. | – | 1997 m. |
V8 | 3,6 (MOT PT) | 250 (184) | 8 | 1988 m. | – | 1994 m. |
V8 | 4.2 (MOT ABH) | 280 (206) | 8 | 1991 m. | – | 1994 m. |
Pristatymo terminas 3 – 5 d.d
Papildoma informacija
Produkto plotis centimetrais | 8 |
---|---|
Produkto aukštis centimetrais | 16 |
Długość towaru w centymetrach [eng] | 27 |
Tūrinis svoris gramais | 576 |
Uždegimo laido spalva | Raudona |
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.
Panašūs produktai
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėl naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių tipų variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
BMW | ||||||
525 i | 2,5 l (MOT M20 B25) | 170 (125) | 6 | 1988 m. | – | 1988 m. |
530 i | 3,0 l (MOT M30 B35) | 188 (138) | 6 | 1988 m. | – | 1992 m. |
535 i | 3,4 l (MOT M30) | 180-205 (132-151) | 6 | 1981 m. | – | 1984 m. |
535 i | 3,5 l (MOT M30 B35) | 210 (154) | 6 | 1988 m. | – | 1993 m. |
633 CSi | 3.2 MOT (E24 M30 B32) | 197 (145) | 6 | 1978 m. | – | 1983 m. |
635 CSi | 3,5 MOT (M30 B35) | 220 (162) | 6 | 1984 m. | – | 1989 m. |
730 i | 3,0 l (MOT M30 B30) | 188–197 (138–145) | 6 | 1986 m. | – | 1994 m. |
732 i | 3,2 l (MOT M30 B32) | 200 (147) | 6 | 1984 m. | – | 1986 m. |
735 i | 3,5 l (MOT E32 M30 B35) | 210–218 (154–160) | 6 | 1988 m. | – | 1994 m. |
735 i | 3,5 l (MOT M30 B35) | 218 (160) | 6 | 1984 m. | – | 1986 m. |
M 535 i | 3,5 i (MOT M30 B35) | 185–218 (136–160) | 6 | 1985 m. | – | 1988 m. |
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėl naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių tipų variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
BMW | ||||||
320 i | 2,0 L (MOT M20 B20) | 122 (90) | 6 | 1977 m. | – | 1980 m. |
525 | 2,5 l | 150 (110) | 6 | 1973 m. | – | 1982 m. |
525 i | 2,5 l (MOT M20 B25) | 150 (110) | 6 | 1981 m. | – | 1987 m. |
528 | 2,8 l | 184 (135) | 6 | 1976 m. | – | 1981 m. |
528 | 2,8 l (M30) | 184 (135) | 6 | 1977 m. | – | 1981 m. |
528 i | 2,8 l (MOT M86) | 185 (136) | 6 | 1981 m. | – | 1988 m. |
628 Si – CSi | 2,8 L (MOT M86, M30) | 185 (136) | 6 | 1981 m. | – | 1984 m. |
630 | 3,0 l (MOT M30) | 185 (136) | 6 | 1976 m. | – | 1979 m. |
635 CSi | 3,5 MOT (M30 B35) | 220 (162) | 6 | 1980 m. | – | 1983 m. |
728 i | 2,8 l (MOT M30 B28) | 185 (136) | 6 | 1978 m. | – | 1986 m. |
730 | 3,0 L (MOT M30 B30) | 185 (136) | 6 | 1977 m. | – | 1979 m. |
745 i | 3,2 i (MOT M 30 B32) | 252 (185) | 6 | 1980 m. | – | 1982 m. |
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėl naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių tipų variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
AUDI | ||||||
A6 / A6 AVANT | 2.4 (MOT AGA) | 165 (121) | 6 | 1994 m. | – | |
A6 / A6 AVANT | 2.4 (MOT BDV) | 170 (125) | 6 | 2001 m. | – | 2004 m. |
A6 / A6 AVANT | 2.6 (MOT ABC) | 150 (110) | 6 | 1995 | – | |
A6 / A6 AVANT | 2.6 (MOT ACZ) | 140 (103) | 6 | 1997 m. | – | |
A6 / A6 AVANT | 2,8 (AAH / AEJ) | 175 (129) | 6 | 1997 m. | – | |
A6 / A6 AVANT | 2.8 (ALG/ACK/AQD) | 195 (143) | 6 | 1994 m. | – | 2000 |
A6 / A6 AVANT | 2.4 V6 (MOT AGA / ALF) | 165 (121) | 6 | 1997 m. | – | |
A6 / A6 AVANT | 2.4 V6 (MOT ALW) | 136 (100) | 6 | 1998 m. | – | |
A6 / A6 AVANT | 2.6 (MOT ACZ) | 140 (103) | 6 | 1997 m. | – | |
A6 / A6 AVANT | 2.6 V6 (MOT ABC) | 150 (110) | 6 | 1994 m. | – | 1997 m. |
A6 / A6 AVANT | 2,8 (MOT AQD) | 195 (143) | 6 | 1999 m. | – | 2000 |
A6 / A6 AVANT | 2.8 V6 (MOT AAH / AEJ) | 170 (125) | 6 | 1997 m. | – | |
A6 / A6 AVANT | 2.8 V6 (MOT AGE) | 180 (132) | 6 | 1997 m. | – | 1998 m. |
A6 / A6 AVANT | 2.8 V6 (MOT ALG / ACK) | 195 (143) | 6 | 1994 m. | – | |
A8 | 2.6 (MOT ABC) | 150 (110) | 6 | 1997 m. | – | |
A8 | 2.6 (MOT ACZ) | 140 (103) | 6 | 1997 m. | – | |
A8 | 2.8 (MOT ACK) | 195 (143) | 6 | 1995 | – | |
A8 | 2,8 (MOT AQD) | 195 (143) | 6 | 1999 m. | – | |
A8 | 2,8 l (MOT APR / AQD / ALG / AMX) | 195 (143) | 6 | 1994 m. | – | 2002 m. |
SKODA | ||||||
PUIKUS I | 2,8 l (MOT AMX/BBG) | 190 (140) | 4 | 2002 m. | – | |
VOLKSWAGEN | ||||||
PASSAT (TYP 3B2 / 3B5) 1996 m. | 2,8 30 V (MOT ALG / ACK / AHA / ATQ) | 195 (143) | 6 | 1996 m. | – |
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėka naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
ALFA ROMEO | ||||||
146 | 2,0 l (MOT AR67204) | 150 (110) | 4 | 1995 m. | – | |
155 | 2,0 l (MOT AR67204) | 150 (110) | 4 | 1992 m. | – | |
QUADRIFOGLIO | 2,0 l (MOT AR32301) | 150 (110) | 4 | 1998 m. | – | 2001 m. |
CHEVROLET | ||||||
AVEO DOHC | 1.4 16V 96497773 | 94 (69) | 4 | 2005 m. | ||
REZO DOHC | 1,6 16V 96497773 | 108 (79) | 4 | 2005 m. | – | |
DAEWOO | ||||||
LANOS 1.5 16V DOHC | 1,5 l (MOT A15DMS) | 100 (73) | 4 | 1997 m. | – | 1999 m. |
LANOS 1.6 16V DOHC | 1,6 l (MOT A16DMS) | 106 (78) | 4 | 1997 m. | – | |
NUBIRA 1.5 SX DOHC | 1,5 l (MOT A15DMS) | 106 (78) | 4 | 1997 m. | – | |
NUBIRA 1.6 SX DOHC | 1,6 l (MOT A16DMS) | 106 (78) | 4 | 1997 m. | – | |
TACUMA 1.6 DOHC | 1,6 l (MOT A16DMS) | 106 (78) | 4 | 1997 m. | – | |
LANCIA | ||||||
DELTA 2000 IE TURBO INTEGRALE | 2,0 l | 4 | 1987 m. | – |
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėka naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
AUDI | ||||||
80 | 1,6 L (ABM/DT/DTA/JU/PP/RN/RNA/SA) | 60–110 (44–81) | 4 | 1984 m. | – | 1986 m. |
80 | 1,6 L (ABM/DT/DTA/JU/PP/RN/RNA/SA) | 60–110 (44–81) | 4 | 1986 m. | – | 1991 m. |
SEAT | ||||||
CORDOBA (1993–1999) | 1,8 l (MOT ABA) | 4 | 1997 m. | – | ||
CORDOBA (1993–1999 m.) | 1,6 l (MOT ABU) | 75 (55) | 4 | 1993 m. | – | 1999 m. |
CORDOBA (1993–1999 m.) | 1,8 l (MOT ADZ) | 90 (66) | 4 | 1993 m. | – | 1996 m. |
IBIZA II | 1,05 L (MOT AAU) | 45 (33) | 4 | 1993 m. | – | 1999 m. |
IBIZA II | 1,6 l (MOT ABU) | 75 (55) | 4 | 1993 m. | – | |
IBIZA II | 1,6 l (MOT ADZ) | 90 (66) | 4 | 1993 m. | – | |
VOLKSWAGEN | ||||||
CADDY | 1,6 l (MOT EW/HN) | 75 (55) | 4 | 1984 m. | – | 1992 m. |
CADDY | 1,8 l (MOT JH) | 95 (70) | 4 | 1985 m. | – | 1992 m. |
CADDY II | 1,6 l (MOT 1F) | 75 (55) | 4 | 1995 m. | – | |
CORRADO | 2.0i ADY | 1994 m. | – | 1995 m. | ||
CORRADO | 1,8 (MOT PG) | 160 (118) | 4 | 1988 m. | – | 1993 m. |
GOLFAS II | 1,3 L (MOT MH/2G) | 55 (40) | 4 | 1984 m. | – | 1991 m. |
GOLFAS II | 1,6 l – 1,8 l | 72–98 (53–72) | 4 | 1984 m. | – | |
GOLFAS II | 1,6 l (MOT PZ,RE,RF,EZ,EZA,EW,HM) | 75–85 (55–63) | 4 | 1984 m. | – | 1991 m. |
GOLFAS II | 1,8 l (MOT DX/EV/PB/PF/GZ/KT) | 110 (81) | 4 | 1984 m. | – | 1994 m. |
GOLFAS II | 1,8 l (MOT PG) | 160 (118) | 4 | 1986 m. | – | 1991 m. |
GOLFAS II | 1,8 L (MOT 1P/EX/GU/GX/HV/RH/RP) | 90 (66) | 4 | 1985 m. | – | 1992 m. |
GOLFAS III | 2.0i 2E | 1991 m. | – | 1998 m. | ||
GOLFAS III | 2.0i ADY / AGG / AKR / AEP | 115 (85) | 1991 m. | – | 1997 m. | |
GOLFAS III | 1,6 l (MOT ABU) | 75 (55) | 4 | 1992 m. | – | 1997 m. |
GOLFAS III | 1,8 l (MOT ADZ) | 90 (66) | 4 | 1994 m. | – | |
GOLFAS IV | 2,0 l (MOT AGG) | 115 (85) | 4 | 1998 m. | – | |
JETTA II | 1,6 l (MOT EZ/HN/PN/RF) | 70–75 (51–55) | 4 | 1984 m. | – | 1991 m. |
JETTA II | 1,8 l (MOT DX/EV/PB/PF) | 112 (82) | 4 | 1984 m. | – | 1991 m. |
JETTA II | 1,8 l (MOT 1P / GU / GX / RH) | 90–105 (66–77) | 4 | 1986 m. | – | 1991 m. |
JETTA II | 1,8 l (MOT DS/GU/RH/RP) | 90 (66) | 4 | 1984 m. | – | 1991 m. |
PASSAT (TYP 32B) 1980 m. | 1,5 l | 4 | 1984 m. | – | 1985 m. | |
PASSAT (TYP 32B) 1980 m. | 1,6 l – 1,6 l (MOT RF/RL/PP) | 4 | 1984 m. | – | 1989 m. | |
PASSAT (TYP 32B) 1980 m. | 1,6 l (MOT DT/DTA/RL/EZ/RF) | 70–75 (51–55) | 4 | 1984 m. | – | 1991 m. |
PASSAT (TYP 32B) 1980 m. | 1,8 l (MOT DS./JV/JN/PF/PB) | 85–110 (63–81) | 4 | 1984 m. | – | 1990 m. |
PASSAT (TYP 3A2, 35I / 3A5, 35I) 1988 m. | 1,8 L (MOT AAM / ABS) | 75–90 (55–66) | 4 | 1991 m. | – | 1999 m. |
PASSAT (TYP 3A2, 35I / 3A5, 35I) 1988 m. | 2.0 ADY/AGG/AEP | 1990 m. | – | 1996 m. | ||
PASSAT (TYP 3A2, 35I / 3A5, 35I) 1988 m. | 1,8 l (MOT PL/KR) | 136 (100) | 4 | 1988 m. | – | 1992 m. |
PASSAT (TYP 3A2, 35I / 3A5, 35I) 1988 m. | 1,8 l – 1,8 l (MOT ABS / ADZ / RP) | 90 (66) | 4 | 1988 m. | – | 1996 m. |
POLO (TYP 6N1) | 1,8 l (MOT ADZ) | 90 (66) | 4 | 1997 m. | – | |
SANTANA | 1,8 L (MOT DS./JV/JN) | 90 (66) | 4 | 1984 m. | – | 1988 m. |
SCIROCCO II | 1,3 l (MOT HK) | 4 | 1984 m. | – | 1985 m. | |
SCIROCCO II | 1,6 l (MOT EW/RE) | 4 | 1984 m. | – | 1990 m. | |
ŠARANAS | 2.0i ADY | 1995 m. | – | |||
VENTO | 2.0 2E | 1991 m. | – | 1998 m. | ||
VENTO | 1,6 l (MOT ABU) | 75–90 (55–66) | 4 | 1992 m. | – | 1998 m. |
VENTO | 1,8 l (MOT ADZ / ABS / AAM) | 75–90 (55–66) | 4 | 1995 m. | – | |
VENTO | 1,8 l (MOT HOV ABS 2/4) | 90 (66) | 4 | 1992 m. | – | |
VENTO | 2,0 l (MOT ADY / AGG) | 115 (85) | 4 | 1994 m. | – | |
VENTO | 2,0 l (MOT HOV 2E 2) | 115 (85) | 4 | 1992 m. | – |
Nesenei peržiūrėti produktai
ACL Race guoliai sukurti dirbti pačiomis ekstremaliausiomis sąlygomis ir labiausiai įtemptiems varikliams.
Dėl ilgametės patirties guolių stiklų gamyboje kiekvienas komplektas idealiai tinka varikliui.
Pažangus technologinis procesas leidžia guoliui prisitaikyti prie deformacijų, kylančių esant dideliems sūkiams ir padeda gaminti hidrodinamines alyvos plėveles.
Dėl šios technologijos kartu su pažangia kaušelio geometrija jie idealiai tinka labai įtemptiems varikliams.
Dauguma stiklų taip pat yra kelių kitų matmenų:
- STDX – 0,025 mm (laisvesnis nei vardinis)
- STD +0 000 mm (vardinis)
- + 0,025 mm (griežčiau nei vardinis)
- + 0,25 mm (pirmasis veleno pjūvis) )
- + 0,50 mm (antrasis veleno pjūvis)
Šis „Roll Cage“ yra pagamintas pagal FIA J priedą ir yra šios versijos: AUDI Quattro (Typ185) Sport 2.1 20V Turbo
AST varžtas V4 riedėjimo narve su 6 taškais prie korpuso, prisukamas ant 6 sutvirtinimo plokščių, privirintų prie korpuso. Šios sutvirtinimo plokštės yra pagamintos iš 3 mm storio plieno ir yra suprojektuotos bei pagamintos specialiai kiekvienam automobiliui, siekiant maksimalaus saugumo ir tvirtinimo ant važiuoklės. Riedėjimo narvas pristatomas suvirintas ir nedažytas, jį sudaro pagrindinis 45 mm skersmens lankas iš E355 plieno, likusi konstrukcijos dalis pagaminta iš 40 mm skersmens E355 plieno. Konstrukcija padalinta į kelias dalis, kad būtų lengviau surinkti transporto priemonėje
Lazerio skaitytuvo technologijos dėka garantuojame tikslų 3D dizainą, kuris tinka jūsų transporto priemonėje.
Į šio straipsnio kainą įeina:
– Suvirintas ritininis narvas
- FIA jungtys
– Sutvirtinimo plokštės
- Varžtai, poveržlės ir veržlės
– Individualūs dokumentai
– Montavimo vadovas
– Lipdukų rinkinys
* Ši konstrukcija suprojektuota ir pagaminta pagal FIA J priedą. Pasitarkite su savo federacija / sporto organizacija dėl minimalių saugos reikalavimų, būdingų jūsų transporto priemonei, versijai, varikliui ir testo tipui ir (arba) čempionatui, kurį ketinama žaisti, net jei šis apsidraudimo narvas tinka visų modelių varikliams.
* Dėl šių konstrukcijų reikia pritaikyti ir (arba) atšaukti transporto priemonės vidaus elementus (prietaisų skydelį, durų plokštes, apmušalus, galines sėdynes...)
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.