Paskyra
Hello, Sign in0.00 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
CLA45s apdailos komplektas Mercedes CLA C118 / X118 (Nuo 2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
Produkto plotis centimetrais | 4 |
---|---|
Produkto aukštis centimetrais | 6 |
Długość towaru w centymetrach [eng] | 8 |
Tūrinis svoris gramais | 32 |
EGR šalinimo komplektas JTD CDTI 16V
8.90 €
Deginamas CNC lazeriu iš 0H18N9 aukštos kokybės rūgštims atsparaus plieno lakšto 1,5 mm storio, atsparaus visoms išmetimo sistemos sąlygoms.
EGR vožtuvo paskirtis – sustabdyti išmetamųjų dujų patekimą į įsiurbimo kolektorių. Sumontavus dingsta signalai, rodantys EGR vožtuvo pažeidimą.
Po apakinimo variklio kultūra žymiai pagerėja (galia ir dinamika grįžta) ir apsaugo nuo būsimų gedimų bei anglies nuosėdų įsiurbimo sistemoje.
PARAIŠKŲ SĄRAŠAS:
„EGR” išmetamųjų dujų recirkuliacijos vožtuvo uždarymo rinkinys, skirtas RENAULT ir OPEL varikliams su 2,2 ir 2,5 dCi ir CDTI varikliais:
RENAULT su 2,2 dCi, 2,5 dCi varikliais:
AVANTIME (2002-2003) – 2,2 dCi, 150 km (variklis: G9T 712),
ESPACE III (2000–2002 m.) – 2,2 dCi, 115 km (variklis: G9T 710),
ESPACE III (2000–2002 m.) – 2,2 dCi, 130 km (varikliai: G9T 710, G9T 642),
ESPACE IV (2002->) – 2,2 dCi, 150KM (varikliai: G9T 742, G9T 743),
LAGUNA II (2001->) – 2,2 dCi, 140KM (varikliai: G9T 600, G9T 605, G9T 706, G9T 707),
LAGUNA II (2001->) – 2,2 dCi, 150 km (variklis: G9T 702, G9T 700),
LAGUNA II (2001->) – 2,2 dCi, 150KM (variklis: G9T 702, G9T 700),
VEL SATIS (2002->) – 2,2 dCi, 150 km (variklis: G9T 702, G9T 703),
MASTER II (2000->) – 2,2 dCi, 90 km (variklis: G9T 720, G9T 722, G9T 750),
TRAFIC II (2003->) – 2,5 dCi, 135 km (variklis: G9U 730),
OPEL/VAUXHALL su 2.5 CDTI varikliais:
VIVARO (2003->) – 2,5 CDTI, 135 km (variklis: G9U 730)
VIVARO (2003->) – 2,5 CDTI, 146 km (variklis: G9U 730)
MOVANO (2000->) – 2,5 CDTI, 135 km (variklis: G9U 730)
MOVANO (2000->) – 2,5 CDTI, 146 km (variklis: G9U 730)
KOMENTARAI:
Dangtelius rekomenduojama montuoti ir ant EGR vožtuvo, ir ant išmetimo kolektoriaus.
Neradote savo modelio ??
Kviečiame pasinaudoti paieškos sistema:
Pristatymo terminas 3 – 5 d.d
Papildoma informacija
Produkto plotis centimetrais | 4 |
---|---|
Produkto aukštis centimetrais | 6 |
Długość towaru w centymetrach [eng] | 8 |
Tūrinis svoris gramais | 32 |
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.
Panašūs produktai
Deginamas CNC lazeriu iš 0H18N9 aukštos kokybės rūgštims atsparaus plieno lakšto 1,5 mm storio, atsparaus visoms išmetimo sistemos sąlygoms.
EGR vožtuvo paskirtis – sustabdyti išmetamųjų dujų patekimą į įsiurbimo kolektorių.
Sumontavus dingsta signalai, rodantys EGR vožtuvo pažeidimą.
Po apakinimo variklio kultūra žymiai pagerėja (galia ir dinamika grįžta) ir apsaugo nuo būsimų gedimų bei anglies nuosėdų įsiurbimo sistemoje.
PARAIŠKŲ SĄRAŠAS
FORD:
- FOKUS MK1 (1998-2005)
– MONDEO MK2 MK3 (1996–2006)
- TRANSIT CONNECT (2002->)
Varikliai: 1,8 TDDi (90 KM, 1,8 TDCi (100 KM 115 KM) su vakuuminiu EGR vožtuvu
Neradote savo modelio ??
Kviečiame pasinaudoti paieškos sistema:
Deginamas CNC lazeriu iš 0H18N9 aukštos kokybės rūgštims atsparaus plieno lakšto 1,5 mm storio, atsparaus visoms išmetimo sistemos sąlygoms.
EGR vožtuvo paskirtis – sustabdyti išmetamųjų dujų patekimą į įsiurbimo kolektorių. Sumontavus dingsta signalai, rodantys EGR vožtuvo pažeidimą.
Po apakinimo variklio kultūra žymiai pagerėja (galia ir dinamika grįžta) ir apsaugo nuo būsimų gedimų bei anglies nuosėdų įsiurbimo sistemoje.
PARAIŠKŲ SĄRAŠAS:
PEUGEOT
307 (3A/C) (2000.08 m.) 2.0 HDi 90 90KM ; 135 136 km
307 Break (3E) (2002.03 m.) 2.0 HDI 90 90KM ; 110 107 km
307 SW (3H) (2002.03 m.) 2.0 HDI 90 90KM
406 (8B) (1995.10–2004.05) 2.0 HDI 90 90KM ; 110 107 km ; 110 109 km
406 Break (8E/F) (1996.10–2004.10) 2.0 HDI 90 90KM ; 110 109 km
607 (9D, 9U) (nuo 2000.01) 2.0 HDI 107KM ; 109 km; 136 km
806 (221) (1994.06–2002.08) 2.0 HDI 109 km
EXPERT (224) (1995.12 m.) 2,0 HDI 109 km
EKSPERTĖ Nadwozie Pełne (222 m.) (1995 m. 07 m.) 2,0 HDI 94 km
EKSPERTĖ Nadwozie Pełne (VF3A,_, VF3U_, VF3X_) (2007.01 m.) 2.0 HDi 140 136 km
EXPERT Platforma / Podwozie (2007.01 m.) 2.0 HDi 140 136KM
EXPERT Tepee (VF3V,_) (2007.01 m.) 2.0 HDi 140 136KM
CITROEN
BERLINGO (MF) (1996.07 m.) 2.0 HDI 90 (MFRHY) 90KM
BERLINGO Nadwozie Pełne (M,_) (1996.07 m.) 2.0 HDI 90 4WD 90KM
BERLINGO Nadwozie Pełne (M_) (1996.07 m.) 2.0 HDI 90 (MBRHY, MCRHY) 90KM
C5 (DC_) (2001.03–2004.08) 2.0 HDi 107KM
C5 (DC_) (2001.03–2004.08) 2.0 HDi (DCRHYB) 90KM
C5 (DC_) (2001.03–2004.08) 2.0 HDi (DCRHZB, DCRHZE) 109 km
C5 Break (DE,_) (2001.06–2004.08) 2.0 HDi 109KM
C5 Break (DE_) (2001.06–2004.08) 2.0 HDi (DERHSB, DERHSE) 107KM
C5 Break (DE,_) (2001.06–2004.08) 2.0 HDi (DERHYB) 90KM
JUMPY (2007.01 m.) 2.0 HDi 140 136 km
XANTIA (X2) (1998.01–2003.04) 2.0 HDI 90 90KM ; 109 109 km
XANTIA Break (X2) (1998.01–2003.04) 2.0 HDI 90 90KM ; 109 109 km
XSARA (N1) (1997.04–2005.04) 2.0 HDi 90 90KM ; 109 109 km
XSARA Break (N2) (1997.10–2005.08) 2.0 HDi 90 90KM ; 109 109 km
XSARA kupė (N0) (1998.02–2005.04) 2.0 HDi 90 90KM ; 109 109 km
XSARA PICASSO (N68) (1999.12 m.) 2.0 HDi 90KM
Neradote savo modelio ??
Kviečiame pasinaudoti paieškos sistema:
Aukštos kokybės EGR vožtuvo adapteris / keitimas.
Keitimas atliekamas naudojant vandens pjaustytuvą WATERJET FLOW iš aukštos kokybės 0H18N9 10 mm storio rūgštims atsparaus plieno lakšto ir 54x2 mm nerūdijančio plieno vamzdžių, atsparių viskam sąlygos išmetimo sistemoje.
Kai pastebite, kad automobilis prarado buvusią galią, trūkčioja greitėjant ir rūko, greičiausiai kaltas EGR vožtuvas. Mechaninio EGR gedimo priežastis – vožtuvo viduje susikaupusios anglies nuosėdos, kurios padidina jo atsparumą veikimo metu. Jis nepakankamai greitai reaguoja į spaudžiamas dujas. Anglies nuosėdos taip pat kaupiasi vožtuvo priekyje ir gali būti nuolat keliamos, nepaisant didėjančio variklio sūkių skaičiaus.
EGR vožtuvo paskirtis – sustabdyti išmetamųjų dujų patekimą į įsiurbimo kolektorių. Dėl to minėti EGR vožtuvo pažeidimo signalai dažnai išnyksta, o automobilis grįžta į prieš gedimą buvusius parametrus.
WATERJET pjovimo staklės naudojimas pjovimo procese užtikrina žemą apdirbimo temperatūrą, kuri ne pakeisti pjaunamų medžiagų savybes. CNC lazerinių pjaustytuvų pagalba pagamintos detalės, padidindamos temperatūrą pjovimo vietoje, praranda medžiagų, iš kurių jos pagamintos, savybes.
Suderinamumas:
Flanšas, keitimas „EGR“ išmetamųjų dujų recirkuliacijos vožtuvui, skirtam šių markių varikliams:
BMW X5 (E53) 3.0 d - variklio kodas M57 306 D1 - 2001.05 metai ->
BMW 7 (E65, E66) 740 d - variklio kodas N67 398 D1 - 2002.10 metai ->
BMW 7 (E38) 740 d - variklio kodas M67 D39 - 1999.05 - metai 2001.11
BMW 7 (E38) 730 d - variklio kodas M57 306 D1 - 2000.04 - metai 2001.11 BMW 7 (E38) 730 d - variklio kodas M57 D30 - 1998.08 - 2000.04 metai
BMW 5 Touring (E39) 530 d - variklio kodas M57 D30 - 2000 m. - 2004.05
( BMW 5 Touring E39) 530 d - variklio kodas M57 D30 - gimęs 1998.08 - 2000.09
BMW 5 Touring (E39) 525 d - variklio kodas M57 256 D1, M57 D25 - metai 2000.02 - 2000 BMW5
. Touring (E39) 520 d - variklio kodas M47 D20, M47 204 D1 - metai 2000.02 - 2003.09
BMW 5 (E39) 530 d - variklio kodas M57 D30 - metai 2000.09 - 2003 BMW. 5 (E39) 530 d - variklio kodas M57 D30 - metai 1998.08 - 2000.09
BMW 5 (E39) 525 d - variklio kodas M57 256 D1, M57 D25 - metai 2000.02 - 2003 BMW6
. 5 (E39) 520 d - variklio kodas M47 D20, M47 204 D1 - metai 2000.02 - 2003.06
BMW 3 Touring (E46) 330 xd - variklio kodas M57 D30 - metai 2000.06 - 20
BMW 3 Touring (E46) 330 d - variklio kodas M57 D30, M57 306 D1 - metai 1999.10 - 2005.02
BMW 3 Touring (E46) 320 d - variklio kodas M47N 204 D4 - metai 2009 -09 - 2001 m.
09 - 2001 m.
BMW 3 Touring (E46) 320 d - variklio kodas M47 D20, M47 204 D1 - metai 2000.03 - 2001.09
BMW 3 Touring (E46) 318 d - variklio kodas M47N 204 D4.0 - metai 20 -03.0 20.0.0
BMW 3 Touring (E46) 318 d - variklio kodas M47 D20, M47 204 D1 - metai 2002.03 - 2005.02
BMW 3 kabrioletas (E46) 320 Cd - variklio kodas M47N 204 D4 - metai 2005.02 ->
BMW 3 kupė (E46) 320 Cd - variklio kodas M47N 204 D4 - 2003/11 metai ->
BMW 3 Compact (E46) 320 td - variklio kodas M47N 204 D4 - metai 2001.09 - 2005.02
BMW 3 Compact (E46) 318 td - variklio kodas M47N 204 D4 - metai 2003.03 - 2005.02
BMW 3 (E90) - variklis M0 D447 - 2005.09 metai ->
BMW 3 (E46) 330 xd - variklio kodas M57 D30 - 2000.06 - 2005.02 metai
BMW 3 (E46) 330 d - variklio kodas M57 D30, M57 D1 - metai 1999.10 - 2005.02
BMW 3 E46 320d - variklio kodas M47N 204 D4 - metai 2001.09 - 2005.02
BMW 3 E46 320d - variklio kodas M47 D20, 1 balandis D17 D20, 1 - 2001.09
BMW 3 E46 318d - variklio kodas M47N 204 D4 - metai 2003.03 - 2005.02
BMW 3 318d - variklio kodas M47 D20, M47 204 D1 - metai 20 -301.0
Aukštos kokybės EGR vožtuvo adapteris / keitimas.
Keitimas atliekamas naudojant vandens pjaustytuvą WATERJET FLOW iš aukštos kokybės 0H18N9 10 mm storio rūgštims atsparaus plieno lakšto ir 54x2 mm nerūdijančio plieno vamzdžių, atsparių viskam sąlygos išmetimo sistemoje.
Kai pastebite, kad automobilis prarado buvusią galią, trūkčioja greitėjant ir rūko, greičiausiai kaltas EGR vožtuvas. Mechaninio EGR gedimo priežastis – vožtuvo viduje susikaupusios anglies nuosėdos, kurios padidina jo atsparumą veikimo metu. Jis nepakankamai greitai reaguoja į spaudžiamas dujas. Anglies nuosėdos taip pat kaupiasi vožtuvo priekyje ir gali būti nuolat keliamos, nepaisant didėjančio variklio sūkių skaičiaus.
EGR vožtuvo paskirtis – sustabdyti išmetamųjų dujų patekimą į įsiurbimo kolektorių. Dėl to minėti EGR vožtuvo pažeidimo signalai dažnai išnyksta, o automobilis grįžta į prieš gedimą buvusius parametrus.
WATERJET pjovimo staklės naudojimas pjovimo procese užtikrina žemą apdirbimo temperatūrą, kuri ne pakeisti pjaunamų medžiagų savybes. CNC lazerinių pjaustytuvų pagalba pagamintos detalės, padidindamos temperatūrą pjovimo vietoje, praranda medžiagų, iš kurių jos pagamintos, savybes.
Suderinamumas:
Flanšas, keitimas "EGR" išmetamųjų dujų recirkuliacijos vožtuvui, skirtas šių markių varikliams:
p>
LAND ROVER
DISCOVERY 2 TD5 – rocznik 1998–2004
DEFENDER TD5 – rocznik 1998–2006
Deginamas CNC lazeriu iš 0H18N9 aukštos kokybės rūgštims atsparaus plieno lakšto 1,5 mm storio, atsparaus visoms išmetimo sistemos sąlygoms.
EGR vožtuvo paskirtis – sustabdyti išmetamųjų dujų patekimą į įsiurbimo kolektorių. Sumontavus dingsta signalai, rodantys EGR vožtuvo pažeidimą.
Po apakinimo variklio kultūra žymiai pagerėja (galia ir dinamika grįžta) ir apsaugo nuo būsimų gedimų bei anglies nuosėdų įsiurbimo sistemoje.
PARAIŠKŲ SĄRAŠAS:
Transporto priemonėms, kurių EGR yra variklio priekyje:
– FORD Transit 2.0 TDCi, 2.2 TDCi, 2.4 TDCi
silnikas: ZSD-420, ZSD-422, ZSD-424
– FORD Mondeo 2.0 TDCi, 2.2 TDCi, 2.0 TDDi
silnikas: ZSD-420, ZSD-422, ZSD-424
– Jaguar 2.0/2.2 D tipo X
silnikas: ZSD-420, ZSD-422, ZSD-424
KOMENTARAI:
Nesuderinama su modeliais, kuriuose EGR yra sumontuotas variklio gale (išmetimo pusėje).
Viršutinė riba taikoma varikliams su EURO 3
Neradote savo modelio ??
Kviečiame pasinaudoti paieškos sistema:
Nesenei peržiūrėti produktai
Klocki hamulcowe samochodowe REDSTUFF, są wybierane przez naszych Klientów głównie z dwóch powodów. Po pierwsze dlatego, że przy obniżonej o 60-90% emisji pyłów są pod tym względem najlepszym produktem, jaki można spotkać na rynku. A te minimalne ilości pyłu łatwo usunąć przez zwykłe zmycie, ponieważ nie zawierają one cząstek włókien stalowych, jak to ma miejsce w przypadku klocków pozostałych serii EBC Stabdžiai oraz innych gaminant kloowych. Po drugie, już od zimnych hamulców hamują równie dobrze jak klocki oryginalne, a po rozgrzaniu działają jeszcze efektywniej. Okładziny wykonane są z kompozytu ciernego na bazie włókien Aramidowych wzmacnianego spiekami ceramicznymi. W porównaniu do wcześniejszej generacji klocków EBC Redstuff (z okładzinami ciernymi bez domieszki ceramiki) ten materiał jest o lata świetlne do przodu. Jest trwalszy, lepiej hamuje i jest cichszy. Klocki te zapewniają imponującą skuteczność przy częstym intensywnym hamowaniu. W porównaniu z półmetalicznymi klockami hamulcowymi, emitują znacznie mniej pyłu i są w stanie wyhamować klasyczną limuzynę, sportowe auto kompaktowe, bądź stuningowanego kr 3 hatchbacka z prędkościh 16na0 km szym w porównaniu z oryginalną częścią zamienną. Pokryte są opracowaną przez EBC specjalną powłoką brake-in konserwującą powierzchnię tarcz i przyspieszającą proces docierania. Nominalny współczynnik tarcia jest równy 0,5 przy obniżonej arba około 50% emisji pyłów. Mają szczególne zastosowanie w samochodach z napędem na cztery koła jak np. Subaru Impreza oraz Mitsubishi Evo, su również doskonałe w cięższych samochodach jak BMW M3/M5 czy Audi A4/A6.

DANE TECHICZNE
- Wymiary Klocka A: 106 x 56 x 17 mm
- Homologacja ECE R90: ✅
- Przeznaczony na Tor wyścigowy: ❌
- Zastosowanie na oś: Tył
Lengvas sportinio aušinimo skysčio bakas.
Pagaminta iš aliuminio.
Didelis žalos stiprumas.
Aliuminio kamštiena.
Skirtas kaip papildomas aušalo skysčio bakas. Skirta Holden Commodore VS, VT, VX, VY, VZ, VE V6 V8.
Matmenys:
Vidinis užpildo skersmuo: 38 mm
Išorinis varnų skersmuo: 9/16 mm
Plotis: 95 mm
Aukštis: 95 mm
Storis: 85 mm
Deginamas CNC lazeriu iš 0H18N9 aukštos kokybės rūgštims atsparaus plieno lakšto 1,5 mm storio, atsparaus visoms išmetimo sistemos sąlygoms.
EGR vožtuvo paskirtis – sustabdyti išmetamųjų dujų patekimą į įsiurbimo kolektorių. Sumontavus dingsta signalai, rodantys EGR vožtuvo pažeidimą.
Po apakinimo variklio kultūra žymiai pagerėja (galia ir dinamika grįžta) ir apsaugo nuo būsimų gedimų bei anglies nuosėdų įsiurbimo sistemoje.
PARAIŠKŲ SĄRAŠAS:
"EGR" išmetamųjų dujų recirkuliacijos vožtuvo uždarymo rinkinys, skirtas RENAULT ir OPEL varikliams su 2,2 ir 2,5 dCi ir CDTI varikliais:
RENAULT su 2,2 dCi, 2,5 dCi varikliais:
AVANTIME (2002-2003) – 2,2 dCi, 150 km (variklis: G9T 712),
ESPACE III (2000–2002 m.) – 2,2 dCi, 115 km (variklis: G9T 710),
ESPACE III (2000–2002 m.) – 2,2 dCi, 130 km (varikliai: G9T 710, G9T 642),
ESPACE IV (2002->) – 2,2 dCi, 150KM (varikliai: G9T 742, G9T 743),
LAGUNA II (2001->) – 2,2 dCi, 140KM (varikliai: G9T 600, G9T 605, G9T 706, G9T 707),
LAGUNA II (2001->) – 2,2 dCi, 150 km (variklis: G9T 702, G9T 700),
LAGUNA II (2001->) – 2,2 dCi, 150KM (variklis: G9T 702, G9T 700),
VEL SATIS (2002->) – 2,2 dCi, 150 km (variklis: G9T 702, G9T 703),
MASTER II (2000->) – 2,2 dCi, 90 km (variklis: G9T 720, G9T 722, G9T 750),
TRAFIC II (2003->) – 2,5 dCi, 135 km (variklis: G9U 730),
OPEL/VAUXHALL su 2.5 CDTI varikliais:
VIVARO (2003->) – 2,5 CDTI, 135 km (variklis: G9U 730)
VIVARO (2003->) – 2,5 CDTI, 146 km (variklis: G9U 730)
MOVANO (2000->) – 2,5 CDTI, 135 km (variklis: G9U 730)
MOVANO (2000->) – 2,5 CDTI, 146 km (variklis: G9U 730)
KOMENTARAI:
Dangtelius rekomenduojama montuoti ir ant EGR vožtuvo, ir ant išmetimo kolektoriaus.
Neradote savo modelio ??
Kviečiame pasinaudoti paieškos sistema:
Cometic C5418-064 Chevrolet Mark-IV Big Block V8 .064" ArmorCore išmetimo kolektoriaus tarpiklių rinkinys, Brodix Big Duke/Head Hunter galvutės
Išsami informacija:
- Medžiaga: šarvai
- suspaustas storis: 0,064
- prievado forma: D forma
- Prievado dydis: 2 038 x 1 869
Programų sąrašas:
Chevrolet
„Bel Air“ (1965–1975)
Biscayne (1965–1972)   (1973–1974)
C10 pikapas (1968–1974) 1974 m. 1965–1973)
Chevy II (1968 m.)
Corvette (1965–1974)
El Camino (1966–1975)
Turtas (1969–1970)
G10 Van (1973–1974)
G20 (1976)
G20 Van (1973–1974)
G30 (1975-1976, 1988-1990)
G30 furgonas (1973-1974, 1988-1990)
Impala (1965–1976)
K10 (1976–1976, 1979–1980)
K10 pikapas (1968–1974)
K10 priemiestis (1968–1974)
K20 (1976)
K20 pikapas (1968–1974)
K20 priemiestis (1968 m.)
K30 (1977-1977, 1980-1986)
K30 pikapas (1968–1974)
K3500 (1988–1990)
K5 Blazer (1976–1978)
Kingswood (1969–1972)
Laguna (1973–1975)
Malibu (1965-1967, 1973-1975)
Monte Karlas (1970–1975)
Nova (1969–1972)
P10 Van (1973)
P20 (1976)
P20 Van (1970)
P30 (1975–1989)
P30 Van (1970–1974)
R20 (1987–1988)
R20 priemiestis (1987–1988)
R2500 (1989 m.)
R2500 priemiestis (1989–1990)
R30 (1987–1988)
R3500 (1989–1990)
Townsman (1969–1972)
V20 priemiestis (1987–1988)
V2500 priemiestis (1990 m.)
V30 (1987–1988)
V3500 (1989–1990)
GMC
C15 priemiestis (1975–1978)
C15/C1500 priemiestis (1968–1974)
C1500 pikapas (1968–1980)
C1500 Suburban (1979–1980)
C25 priemiestis (1975–1978)
C25/C2500 pikapas (1968–1978)
C25 / C2500 priemiestis (1968–1974)
C2500 pikapas (1979–1986)
C2500 Suburban (1979–1986)
C35/C3500 pikapas (1968–1978)
C3500 pikapas (1979-1986, 1988-1990)
G25 / G2500 furgonas (1975–1976)
G35 / G3500 furgonas (1973-1974, 1976-1976, 1988-1990)
Jimmy (1973)
K15 / K1500 pikapas (1968 m.)
K15 / K1500 priemiestis (1968–1974)
K1500 pikapas (1968-1974, 1976-1976, 1979-1980)
K25 pikapas (1976–1978)
K25 priemiestis (1976–1977)
K25 / K2500 pikapas (1968–1974)
K25 / K2500 priemiestis (1968–1974)
K35 / K3500 pikapas (1968–1974)
K3500 pikapas (1979-1986, 1988-1990)
P15 / P1500 furgonas (1979 m.)
P25 / P2500 furgonas (1970–1971)
P35 Van (1975–1978)
P35 / P3500 furgonas (1970–1971, 1973–1974)
P3500 furgonas (1979–1989)
R2500 pikapas (1987–1989 m.)
R2500 priemiestis (1987–1990)
R3500 pikapas (1987–1990)
Sprintas (1971–1975)
V3500 pikapas (1987–1990)
Pontiac
Acadian (1968–1971)
Beaumont (1965–1969)
Laurentianas (1966–1970)
Parisienne (1966–1970)
Strato vadovas (1965–1970 m.)
Įrenginys padeda aušinti turbiną, nustatydamas variklio veikimo laiką išjungus degimą.
Ištraukus raktelį, automobilis veiks tuščiąja eiga tiek laiko, kiek bus nustatyta, ačiū. iki kurios turbina atvės ir tai neleis jai sunaikinti.
Pagaminta Japonijoje.
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.