Paskyra
Hello, Sign inPrekės kurioms taikomos nuolaidos
CLA45s apdailos komplektas Mercedes CLA C118 / X118 (Nuo 2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
Suma: 989.95 €
Ecumaster Lambda valdiklis į Can Sensors Bosch LSU 4.9
186.81 €
Ecumaster Lambda to CAN valdiklis yra kompaktiškas valdymo įrenginys
Bosch LSU 4.9 plačiajuosčio ryšio zondas ir CAN-BUS perdavimas. Galimos dvi programuojamos analoginės signalo linijos 0–5 V su CAN perdavimu.
Valdiklis naudoja specialią „Bosch“ lustą kartu su skaitmeniniu automobilio valdikliu, kad būtų galima tiksliai valdyti deguonies jutiklius ir apskaičiuoti AFR.
Keli valdikliai gali būti naudojami vienu metu vienoje CAN-BUS magistralėje.
Pagrindinės funkcijos:
– Palaiko Bosch LSU 4.9 (taip pat galima ir ADV versija)
– Darbinės įtampos diapazonas: 9–16 V
– Srovės suvartojimas: iki 3 A (šilimo metu)
– IP65 korpusas
– 2 programuojami analoginiai išėjimai 0-5 V.
– Ryšys ir konfigūracija: CAN 2.0A/B
Pristatymo terminas 3 – 5 d.d
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.
Panašūs produktai
Mūsų produktų asortimente taip pat yra CAN magistralės klaviatūra (galima su skirtingais klavišų išdėstymais). Sukurtas atlaikyti atšiauriausias sąlygas, visiškai neatsparus vandeniui, purvui ar kurui.
Taip pat turėtume paminėti, kad, palyginti su tradiciniu jungiklių skydeliu, laidai yra labai supaprastinti.
Įmontuoti šviesos diodai rodo mygtuko būseną (RGB spalvos) ir papildomai veikia kaip klaviatūros foninis apšvietimas.
Atskirų raktų veikimą galima visiškai konfigūruoti naudojant EMU BLACK arba PMU kliento programinę įrangą.
Unikali atskirų įdėklų pakeitimo sistemos idėja reiškia, kad naudojant esamą įdėklą galima lengvai pertvarkyti klaviatūros išdėstymą nepažeidžiant išvaizdos. Be to, gali būti tiekiami pasirinktiniai įdėklai.
Pagrindinės funkcijos
- Su CAN magistrale suderinama klaviatūra,
- 125 kb/s, 250 kb/s, 500 kb/s CAN magistralės greitis palaikomas,
- veikia su EMU BLACK (1 klaviatūra) ir PMU įrenginiais (iki 2 klaviatūrų),
- galimas pilnas tinkinimas,
- Įvertintas IP 67
BATURIJOS IZOLIATORIAUS (GRANDINĖS IŠJUNGIKLIS):
Ecumaster Battery Isolator yra automobilių sporto inžinierius, sukurtas pagal FIA reikalavimus, kad izoliuotų akumuliatorių ir išjungtų variklį.
Įrenginys skirtas atšiaurioms automobilių sporto sąlygoms ir sveria tik 83 g. Jam būdinga visiškai puslaidininkinė konstrukcija, mechanikos trūkumas ir naudojami komponentai užtikrina ilgą tarnavimo laiką ir didelį patikimumą.
Įrenginyje yra įmontuota apsauga, kuri sumažina generatoriaus apkrovą nepridedant jokių išorinių elementų.
Avarinio elektros tiekimo nutraukimo metu nėra pavojaus sugadinti brangią elektroninę įrangą. Izoliatorius valdomas dviem išorinėmis jungtimis ir gali būti išjungtas per CAN magistralės pranešimą.
Pranešimas iš Ecumaster PMU16 gali būti išsiųstas susidūrimo ar kito atsitiktinio įvykio atveju. Įrenginį galima konfigūruoti per CANbus.
Taip pat siunčia diagnostinę informaciją, kurią gali naudoti kiti įrenginiai, o tai labai vertinga konfigūruojant ir atliekant diagnostiką. Įrenginys yra visiškai apsaugotas nuo perkaitimo ir viršįtampių.
Įrenginio būsena perduodama LED diodų pagalba.
Pagrindinės funkcijos:
- Svoris: 83 g
- Matmenys: 50 mm x 100 mm x 38,5 mm
– Įtampos diapazonas: pereinamasis 6–19 V, 28 V
(tik 12 V automobiliuose)
– Darbinės temperatūros diapazonas: –40°C+125°C
– Srovės talpa: 300 A nuolatinė, didžiausia iki 1000 A.
– Srovės matavimo skiriamoji geba 4A
- Srovės matavimo diapazonas: nuo -1000A iki 1000A
- Srovės matavimo tikslumas: ? 10 %
– Indukcinės apkrovos perjungimo galimybė: 600 mJ
- Korpusas: anoduotas aliuminis, apsaugos klasė IP67
– Didelės srovės gnybtai: nikeliuoti M8 gnybtai
arba Radlok jungtis
- Signalo jungtis: Deutsch ASX202-06PN
(pridedamas su ASX602-06SN suderinamas kištukas)
– Srovės suvartojimas taupant energiją: <1mA
– Srovės suvartojimas įjungtoje būsenoje: ~ 20 mA
– Variklio išjungimo galia: 3 A, didelė (VBat), žema (GND) arba Hi-Z
Taikymas: „Ecumaster EMU“, „EMU Black“, „Ecumaster“ klaviatūra, „Motec“, „Pectel“ ir kt.
Energijos valdymo blokas Ecumaster PMU (Power Management Unit) yra įrenginys, visiškai pašalinantis saugiklių dėžę ir reles automobilio instaliacijoje.
Modulis yra visiškai programuojamas ir turi daugybę strategijų, tokių kaip nuoseklus įrenginių įjungimas ir išjungimas, įrenginio paleidimas iš naujo gedimo ar viršįtampio atveju, vėlesnis išjungimas nukritus įtampai tam tikra tvarka ir šviesos diodai, rodantys atskirų išėjimų būseną. .
PMU žymiai supaprastina automobilio siją, sumažina visos instaliacijos svorį ir apsaugo automobilį nuo brangių gedimų.
IŠVADA:
- 10 x 25 A
- 6 x 15 A
- Skirtas išėjimas valytuvams su parkavimo funkcija
ĮVESTIS:
- 16 kartų perjungta
BENDRAVIMAS:
- 2 x CAN – įskaitant diagnostiką, energijos suvartojimą, įėjimo įtampą, klaidas.
KITI:
- Integruoti akselerometrai su maitinimo išjungimo funkcija avarijos metu.
- Šviesos diodai, rodantys išėjimų būseną.
- 256 MB atminties (prisijungimo greitis iki 500 Hz) (tik versija su įmontuotu duomenų kaupikliu)
KIŠTUKAS:
- 1 x 39 kaištis
- 1 x M6 smeigė
MATMENYS:
- 131 x 112 x 32 mm
SVORIS 345 g
Taikymas: Ecumaster EMU, EMU Black
Bluetooth belaidžio ryšio modulis, prijungtas prie Ecumaster EMU Can-bus modulio arba Ecumaster EMU Black.
Tai leidžia bendrauti su mobiliaisiais telefonais ir planšetiniais kompiuteriais, valdomais Android operacinės sistemos.
Įsigiję nurodykite CAN ryšio greitį: 125 kb/s, 250 kb/s, 500 kb/s arba 1 Mbit.
Šios informacijos trūkumas bus toks pat, kaip pasirinkus 500 kbps (dažniausiai naudojamą).
Ecumaster GPS modulis į CAN.
Šis GPS modulis, skirtas CAN, papildo CAN sistemą GPS duomenimis. Šie duomenys gali būti naudojami registruojant duomenis, ratų laikus ir greitį / pagreitį.
Nesenei peržiūrėti produktai
Ecumaster Lambda to CAN valdiklis yra kompaktiškas valdymo įrenginys
Bosch LSU 4.9 plačiajuosčio ryšio zondas ir CAN-BUS perdavimas. Galimos dvi programuojamos analoginės signalo linijos 0–5 V su CAN perdavimu.
Valdiklis naudoja specialią „Bosch“ lustą kartu su skaitmeniniu automobilio valdikliu, kad būtų galima tiksliai valdyti deguonies jutiklius ir apskaičiuoti AFR.
Keli valdikliai gali būti naudojami vienu metu vienoje CAN-BUS magistralėje.
Pagrindinės funkcijos:
- Palaiko Bosch LSU 4.9 (taip pat galima ir ADV versija)
– Darbinės įtampos diapazonas: 9–16 V
– Srovės suvartojimas: iki 3 A (šilimo metu)
- IP65 korpusas
- 2 programuojami analoginiai išėjimai 0-5 V.
– Ryšys ir konfigūracija: CAN 2.0A/B
Klocki hamulcowe samochodowe ULTIMAX2, przeznaczone są do samochodów osobowych, w tym modeli typu Van i Suv (4x4). Ten typ klocków EBC jest wykonany z najwyższej jakości materialałów ciernych, spełniających wymogi norma bezpieczeństwa hamulców ECE R90. Są bardzo dobrym zamiennikiem dla klocków fabrycznych, w bardzo przystępnej cenie. Klocki produkowane są z podkładkami antywibracyjnymi, ukośnymi ścięciami, szczeliną dylatacyjną oraz unikalną powłoką brake-in, zapewniają niezwykle krótki czas docierania. Zaletą klocków EBC jest ich zdolność do eliminacji szarpania przy hamowaniu - już po pierwszych 450-600 km przebiegu praktycznie kompensują szarpnięcia o umiarkowanym natężeniu. Okładziny cierne z materiału EBC pozwalają obniżyć zużycie tarcz hamulcowych o 50% w porównaniu z bardziej ściernymi materialałami półmetalicznymi. W przypadku oryginalnych części zamiennych, dość powszechna jest konieczność wymiany tarcz hamulcowych przy każdej wymianie klocków, natomiast w przypadku produktów EBC tarcza hamulcowa możzzno częcza hamulcowa mockdwa przetrwaty ści. I wcale nie oznacza to, że klocki zużywają się szybciej.

DANE TECHICZNE
- Wymiary Klocka A: 76 x 90 x 18 mm
- Wymiary Klocka B: 63 x 77 x 18 mm
- Homologacja ECE R90: ✅
- Przeznaczony na Tor wyścigowy: ❌
- Žastosowanie na oś: Przód
Rzeczywisty wygląd towaru może różnić się od tego, który widnieje na zdjęciach.
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.