Paskyra
Hello, Sign in0.00 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
Priekinės grotelės BMW 3 Serijos G20 / G21 (2019-2022) Juodos blizgios
M Sport apdailos komplektas skirtas BMW 3 Serijai F30 (Su PDC ir Žib. apiplovimais)
Performance and
Styling parts
Autosportui dalis, bei kitus priedus naršykite paspaude "Katalogas"
Eksterjero dalis naršykite pasirinkę savo automobilį konfigūratoriuje.
Raskite reikalingas išorės dalis greičiau
Mūsų prekės
Peržiūrėti viskąUniversalus dyzelinių variklių katalizatorius, pagamintas iš nerūdijančio plieno, skirtas automobiliams, kurių talpa 2000–3000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400 CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliams su benzininiais varikliais ir 200 CPSi dyzeliniais varikliais, o sportiniuose ar tiuninguosiuose automobiliuose geriau naudoti sportinį katalizatorių, kurio tankis yra 100–200 CPSi, kad būtų užtikrintas geriausias įmanomas rezultatas. išmetamųjų dujų srautas.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 55 mm
- Ilgis: 260–268 mm
- Plotis / aukštis: 122 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
|
Emisijos standartas |
Įvedimo data |
| DYZELAS | |
| EURO 1 | 1992-07-07 |
| EURO 2 | 1996-01-01 |
| EURO 3 | 01/2000 |
| EURO 4 | 2005-09 |
| 5 EURO | 2009–2014 m. |
| BENZINAS | |
| EURO 1 | 1992-07-07 |
| EURO 2 | 1996-01-01 |
| EURO 3 | 01/2000 |
| EURO 4 | 01/2005 |
| 5 EURO | 2009–2014 m. |
Išmetimo droselio modulis, valdomas atidarant vakuumą.
Išmetimo droselis valdo išmetamųjų dujų garso garsumą.
Įrenginys paprastai montuojamas iškart už katalizatoriaus.
Modulis atsidaro esant maždaug 1 BAR slėgiui.
Medžiaga: SS304 nerūdijantis plienas
Universalus aliuminio vamzdis, skirtas įsiurbimo sistemoms statyti.

Matmenys:
- Skersmuo (D): 12 mm,
- Tiesiai
- Ilgis (L): 76 mm
Taip pat siūlome didelį silikonų pasirinkimą..
Pasiurbiamasis vamzdis OPEL
- ASTRA G OPC 2.0T 1998-2004
- ASTRA H OPC 2.0T 2004-2014
Vamzdžio skersmuo – 63,5 mm
Nuleidimo vamzdis visiškai pagamintas iš rūgštims atsparaus plieno.
Kiekvienas gaminio elementas pagamintas naudojant CNC technologiją.
24 mėnesių gamintojo garantija gaminiui.
Universalus dyzelinių variklių katalizatorius, pagamintas iš nerūdijančio plieno, skirtas automobiliams, kurių talpa 2000–3000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400 CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliams su benzininiais varikliais ir 200 CPSi dyzeliniais varikliais, o sportiniuose ar tiuninguosiuose automobiliuose geriau naudoti sportinį katalizatorių, kurio tankis yra 100–200 CPSi, kad būtų užtikrintas geriausias įmanomas rezultatas. išmetamųjų dujų srautas.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 55 mm
- Ilgis: 260–268 mm
- Plotis / aukštis: 122 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
|
Emisijos standartas |
Įvedimo data |
| DYZELAS | |
| EURO 1 | 1992-07-07 |
| EURO 2 | 1996-01-01 |
| EURO 3 | 01/2000 |
| EURO 4 | 2005-09 |
| 5 EURO | 2009–2014 m. |
| BENZINAS | |
| EURO 1 | 1992-07-07 |
| EURO 2 | 1996-01-01 |
| EURO 3 | 01/2000 |
| EURO 4 | 01/2005 |
| 5 EURO | 2009–2014 m. |
Nusileidžiantis vamzdis BMW N47
- E81 E82 E87 E88 116d 118d 120d 123d N47 2006–2011 63,5 mm
- E90 E91 E92 E93 316d N47,N47N 2009–2011 63,5 mm 115 km
- E90 E91 E92 E93 318d N47,N47N 2007–2011 63,5 mm 136 143 km
- E90 E91 E92 E93 320d N47,N47N 2007–2011 63,5 mm 163 177 184 km
- E60 E61 520d N47 2006–2010 63,5 mm 177 km
- E84 x1 18d / 20d N47 2008–2012 m. 63,5 mm 143/177 km
Vamzdžio skersmuo – 63,5 mm
Nuleidimo vamzdis visiškai pagamintas iš rūgštims atsparaus plieno.
Kiekvienas gaminio elementas pagamintas naudojant CNC technologiją.
24 mėnesių gamintojo garantija gaminiui.
Slopintuvas katalizatoriaus korpuse fi 50
Jis skirtas standartiniams varikliams, taip pat tiems, kurių sūkių dažnis viršija 7000 aps./min. Galios ir sukimo momento padidinimas iki 5%. Jo naudojimas žymiai padidina išmetamųjų dujų srauto greitį, palyginti su tradicine išmetimo sistema, taip pagerindamas oro ir kuro mišinio pakeitimą cilindruose.
Korpuso išvaizda, kaip ir originalus katalizatorius.
Naujausios prekės
Peržiūrėti viskąVisi statramsčiai pagaminti iš konstrukcinio plieno, kuris užtikrina tinkamą stiprumą ir standumą.
Kiekvienas tarpiklis yra padengtas milteliniu būdu ant juodo kilimėlio, po laku yra cinko gruntas, apsaugantis nuo korozijos.
Skirta:
- „Honda Civic VII“ hečbekas
Pagrindiniai tarpiklių naudojimo pranašumai ir priežastys:
- automobilio kėbulo standinimas
- geriau važiuoti posūkiuose
- rekomenduojama sportinei pakabai
- pagerina vairavimo komfortą
- neleidžia įskilti priekiniam stiklui
- rekomenduojama bet kokiam senesniam automobiliui
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.






































