Paskyra
Hello, Sign inPrekės kurioms taikomos nuolaidos
Priekinės grotelės BMW 3 Serijos G20 / G21 (2019-2022) Juodos blizgios
GTI išvaizdos apdailos komplektas VW Golf VI Mk6 (2008-2013)
Full LED galiniai žibintai VW Golf 7 / 7.5 VII (2012-2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
M Sport apdailos komplektas skirtas BMW 3 Serijai F30 (Su PDC ir Žib. apiplovimais)
Performance and
Styling parts
Autosportui dalis, bei kitus priedus naršykite paspaude "Katalogas"
Eksterjero dalis naršykite pasirinkę savo automobilį konfigūratoriuje.
Raskite reikalingas išorės dalis greičiau
Mūsų prekės
Peržiūrėti viskąIšmetimo kolektorius skirtas:
- TOYOTA SUPRA 1993–96 3,0 l
TurboWorks išmetimo kolektorius pagamintas iš 100 % nerūdijančio plieno.
Išmetimo įrenginio lango skersmuo: 39 mm
Išmetimo skersmuo: 68 mm
Garantuotas galios padidėjimas iki 10%
Atliekant variklio derinimą, išmetimo kolektorių reikėtų keisti pačioje pradžioje, nes išmetamosios dujos iš cilindro eina į išmetimo kolektorių, kuris yra variklio korpuso dalis, tada nukreipiamas į pirmąją išmetimo vamzdžio dalį, o po to į duslintuvą arba kelis nuoseklius duslintuvus ir į išmetimo vamzdį.
komplekte yra tarpiklių komplektas.
Prekei suteikiame 24 mėnesių garantiją.
Taip pat siūlome lambda zondo adapterius, kurie pašalina katalizatoriaus klaidą.
p>
Downpipe, Audi RS3 8V
2,5 TFSI 2014 + 367 km QUATTRO
Vamzdžio skersmuo-63,5 mm
Kiekvienas elementas buvo pagamintas CNC technologija.
Buvo pritaikytas nerūdijančiam plienui.
Gaminiui suteikiama gamintojo garantija 24 mėn. laikotarpiui.
#. 8V0254499X 8U0131701A, OE, 8U0254499X, 8S0254499B, 8S0254499BX
Cometic C4200-030 Nissan SR20DE/SR20DET .030" MLS išmetimo kolektoriaus tarpiklis
Išsami informacija:
- Medžiaga: MLS
- Suspaustas storis: 0,030
- Prievado forma: Ovali
- Prievado dydis: 1,771 x 1,296
Programų sąrašas :
Nissan
(1991-1994, 1998-2001)
    (1993-2000)
Universalus dyzelinių variklių katalizatorius, pagamintas iš nerūdijančio plieno, skirtas automobiliams, kurių talpa 2000–3000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400 CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliams su benzininiais varikliais ir 200 CPSi dyzeliniais varikliais, o sportiniuose ar tiuninguosiuose automobiliuose geriau naudoti sportinį katalizatorių, kurio tankis yra 100–200 CPSi, kad būtų užtikrintas geriausias įmanomas rezultatas. išmetamųjų dujų srautas.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 60 mm
- Ilgis: 260–268 mm
- Plotis / aukštis: 122 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Įvedimo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
TurboWorks lietvamzdis, pagamintas iš nerūdijančio plieno.
Lietaus vamzdis skirtas:
- Opel Astra G H OPC 2.0
Matmenys:
- Išorinis skersmuo – 2,5 "63mm
- V formos juostos flanšo išorinis skersmuo – 99mm
- flanšo tvirtinimo angų atstumas - 3 x 74mm
Universalus dyzelinių variklių katalizatorius, pagamintas iš nerūdijančio plieno, skirtas automobiliams, kurių talpa 3000–5000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400 CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliams su benzininiais varikliais ir 200 CPSi dyzeliniais varikliais, o sportiniuose ar tiuninguosiuose automobiliuose geriau naudoti sportinį katalizatorių, kurio tankis yra 100–200 CPSi, kad būtų užtikrintas geriausias įmanomas rezultatas. išmetamųjų dujų srautas.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 55 mm
- Ilgis: 320–328 mm
- Plotis / aukštis: 122 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Įvedimo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Aukštos kokybės išmetimo kolektorius TurboWorks, pagamintas iš 100 % 304SS nerūdijančio plieno "garų vamzdis"
3 mm sienelės storis garantuoja patikimumą ir apsaugo nuo įtrūkimų.
Matmenys:
- Išmetimo angų skersmuo: 35 mm
- Išvadas: T4 Twin Scroll
24 mėnesių garantija.
Papildomi priedai:
O2 jutiklių adapteriai | Šiluminės juostos | Vario riešutai |
![]() |
![]() |
![]() |
Išmetimo sistemos flanšas.
Labai palengvina 4-1 kolektoriaus konstrukciją.
Aukšta kokybė.
- Medžiaga: 304SS nerūdijantis plienas
- Sienelės storis: 3 mm
- Vidinis įleidimo vamzdžių skersmuo: 42 mm
- Tvirtinimo flanšas: T4
Naujausios prekės
Peržiūrėti viskąVisi statramsčiai pagaminti iš konstrukcinio plieno, kuris užtikrina tinkamą stiprumą ir standumą.
Kiekvienas tarpiklis yra padengtas milteliniu būdu ant juodo kilimėlio, po laku yra cinko gruntas, apsaugantis nuo korozijos.
Skirta:
- „Honda Civic VII“ hečbekas
Pagrindiniai tarpiklių naudojimo pranašumai ir priežastys:
- automobilio kėbulo standinimas
- geriau važiuoti posūkiuose
- rekomenduojama sportinei pakabai
- pagerina vairavimo komfortą
- neleidžia įskilti priekiniam stiklui
- rekomenduojama bet kokiam senesniam automobiliui
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.