Paskyra
Hello, Sign in1,298.59 €
Suma: 1,298.59 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
Priekinės grotelės BMW 3 Serijos G20 / G21 (2019-2022) Juodos blizgios
GTI išvaizdos apdailos komplektas VW Golf VI Mk6 (2008-2013)
Full LED galiniai žibintai VW Golf 7 / 7.5 VII (2012-2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
M Sport apdailos komplektas skirtas BMW 3 Serijai F30 (Su PDC ir Žib. apiplovimais)
Suma: 1,298.59 €
Performance and
Styling parts
Autosportui dalis, bei kitus priedus naršykite paspaude "Katalogas"
Eksterjero dalis naršykite pasirinkę savo automobilį konfigūratoriuje.
Raskite reikalingas išorės dalis greičiau
Mūsų prekės
Peržiūrėti viskąUniversalus dyzelinių variklių katalizatorius, pagamintas iš nerūdijančio plieno, skirtas automobiliams, kurių talpa 2000–5000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400 CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliams su benzininiais varikliais ir 200 CPSi dyzeliniais varikliais, o sportiniuose ar tiuninguosiuose automobiliuose geriau naudoti sportinį katalizatorių, kurio tankis yra 100–200 CPSi, kad būtų užtikrintas geriausias įmanomas rezultatas. išmetamųjų dujų srautas.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 50 mm
- Ilgis: 455 mm
- Plotis: 150 mm
- Aukštis: 138 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Įvedimo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Universalus vamzdis išmetimo sistemoms kurti. Pagaminta iš nerūdijančio plieno.
Pavadinime nurodytas skersmuo matuojamas vamzdžio išorėje, sienelės storis: 1,5 mm.
Dussintuvo antgalis, skirtas Honda CRV automobiliui.
Pagamintas iš nerūdijančio plieno.
Padidinus išleidimo angos skersmenį, tonas sumažėja, o žemųjų dažnių garsas yra stipresnis.
Nuleidimo vamzdis, skirtas 2.0TFSI varikliui, sumontuotam:
- AUDI A4 B7 QUATTRO
Nuleidimo vamzdžio skersmuo: 3 coliai
Išėjimo skersmuo: 2,63 colio (63 mm)
Frankas: originalus 4 varžtų
TurboWorks lietvamzdis, pagamintas 100 % nerūdijančio plieno.
TurboWorks išmetimo kolektorius pagamintas iš 100 % ketaus.
Atliekant variklio derinimą, išmetimo kolektorius turėtų būti pakeistas pačioje pradžioje, nes išmetamosios dujos iš cilindro patenka į išmetimo kolektorių, kuris yra variklio korpuso dalis, tada nukreipiamas į pirmąją išmetimo vamzdžio sekciją ir tada. prie duslintuvo ar kelių serijinių duslintuvų, o po to į išmetimo vamzdį.
Matmenys ant eskizo galerijoje.
12 mėnesių garantija išduoda TurboWorks Polska – vienintelis dulkių platintojas Lenkijoje.
Taip pat siūlome lambda zondo adapterius, kurie pašalina katalizatoriaus klaidą.
O2 jutiklių adapteriai | Šiluminės juostos | Vario riešutai |
![]() |
![]() |
![]() |
Universalus vamzdis, skirtas įsiurbimo ir išmetimo sistemoms statyti.
Pagamintas iš aukštos kokybės SS304A2 nerūdijančio plieno.
Sienos storis 1,5 mm.
Programa:
Padaryti | Serialas | Variklio tipas | Variklio CCM | Variklio AG (KW) | Metai nuo – metai iki |
---|---|---|---|---|---|
AUDI A3/S3 hečbekas | 8P | 2.0 TFSI | 1984 m. | 200 (147) | 2004-09 - 2012-08 |
AUDI A3/S3 Sportback | 8P | 2.0 TFSI | 1984 m. | 200 (147) | 2004-09 - 2013-03 |
AUDI TT kupė | 8 J | 2.0 TFSI | 1984 m. | 200 (147) | 2006-08 - 2010-06 |
AUDI TT Roadster | 8 J | 2.0 TFSI | 1984 m. | 200 (147) | 2007-03 - 2010-06 |
SEAT ALTEA, ALTEA XL | ALTEA | 2.0 TFSI | 1984 m. | 200 (147) | 2006-04 - 2009-05 |
SEAT ALTEA, ALTEA XL | ALTEA XL | 2.0 TFSI | 1984 m. | 200 (147) | 2006-10 - 2009-05 |
SEAT LEON / LEON ST hečbekas | LEON Mk II | 2.0 TFSI | 1984 m. | 185 (136) | 2005-09 - 2006-05 |
SEAT TOLEDO | TOLEDO Mk III | 2.0 TFSI | 1984 m. | 200 (147) | 2005-11 - 2009-05 |
SKODA LAURA, OCTAVIA | 0 | 2.0 TFSI | 1984 m. | 200 (147) | 2005-10 - 2013-02 |
VW EOS | EOS | 2.0 TFSI | 1984 m. | 200 (147) | 2006-03 - 2015-08 |
VW GOLF hečbekas | GOLFAS V | 2.0 GTI | 1984 m. | 200 (147) | 2004-10 - 2009-02 |
VW GOLF variantas | GOLFAS V | 2.0 TFSI | 1984 m. | 200 (147) | 2007-06 - 2009-07 |
VW JETTA, BORA, VENTO | MK III | 2.0 TFSI | 1984 m. | 200 (147) | 2005-10 - 2010-10 |
Downpipe turi šiluminį skydą.
TurboWorks siurbimo vamzdis pagamintas iš 100 % nerūdijančio plieno.
- Įleidimo skersmuo: 76 mm
- Išėjimo skersmuo: 76 mm
HIDRAULINIS RANKINIS STABDŽIS VERTIKALUS 2 LYGIO DRIFT SIURBLYS / RALIS / KJS
Galima reguliuoti į Pion/Level padėtį.
Visas korpusas pagamintas iš geros kokybės plieno. Svirties kreipiamieji elementai pagaminti iš slankiojančios medžiagos !!!
Reguliuojamas svirties ilgis – vairuotojas gali reguliuoti pagal savo skonį.
Šiuo metu tai yra vienintelis tokio reguliavimo stabdys Lenkijoje.
Minkšta putplasčio rankena – užtikrina didelį komfortą ir sukibimą.
Visas korpusas pagamintas iš cinkuoto plieno, padengto milteliniu būdu ir supjaustyto leserio, kuris užtikrina 100% darbo kokybės pakartojamumą.
Pjaukite 3 mm plieną ir rankeną (su reguliuojama) 6 mm.
Pasaulinėje rinkoje naujoviško plieno skląsčio detalės dažniausiai pagamintos iš aliuminio.
Įranga - 2 siurbliai (0,625) - siurblio laikiklis - reguliuojamos stabdžių svirtys su putomis.
Pagrindiniame cilindre yra jungtys:
- įvadas – AN4 – 7/16 "
- išvadas – AN3 – 3/8 "
Naujausios prekės
Peržiūrėti viskąVisi statramsčiai pagaminti iš konstrukcinio plieno, kuris užtikrina tinkamą stiprumą ir standumą.
Kiekvienas tarpiklis yra padengtas milteliniu būdu ant juodo kilimėlio, po laku yra cinko gruntas, apsaugantis nuo korozijos.
Skirta:
- „Honda Civic VII“ hečbekas
Pagrindiniai tarpiklių naudojimo pranašumai ir priežastys:
- automobilio kėbulo standinimas
- geriau važiuoti posūkiuose
- rekomenduojama sportinei pakabai
- pagerina vairavimo komfortą
- neleidžia įskilti priekiniam stiklui
- rekomenduojama bet kokiam senesniam automobiliui
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.