Paskyra
Hello, Sign in658.20 €
Suma: 658.20 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
Priekinės grotelės BMW 3 Serijos G20 / G21 (2019-2022) Juodos blizgios
GTI išvaizdos apdailos komplektas VW Golf VI Mk6 (2008-2013)
Full LED galiniai žibintai VW Golf 7 / 7.5 VII (2012-2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
M Sport apdailos komplektas skirtas BMW 3 Serijai F30 (Su PDC ir Žib. apiplovimais)
Suma: 658.20 €
Performance and
Styling parts
Autosportui dalis, bei kitus priedus naršykite paspaude "Katalogas"
Eksterjero dalis naršykite pasirinkę savo automobilį konfigūratoriuje.
Raskite reikalingas išorės dalis greičiau
Mūsų prekės
Peržiūrėti viskąSport katalizatorius pagamintas iš nerūdijančio plieno su metaliniu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 2000-3000cm3 stiprus>
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400 CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliams su benzininiais varikliais ir 200 CPSi dyzeliniais varikliais, o sportiniuose ar tiuninguosiuose automobiliuose geriau naudoti sportinį katalizatorių, kurio tankis yra 100–200 CPSi, kad būtų užtikrintas geriausias įmanomas rezultatas. išmetamųjų dujų srautas.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 55 mm
- Ilgis: 240–248 mm
- Plotis / aukštis: 122 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Įvedimo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Aukšta kokybė per duslintuvą, pagamintą iš aukščiausios kokybės 304SS nerūdijančio plieno pagal Hi-FlowX technologiją.
Duslintuvai, pagaminti naudojant Hi-FlowX technologiją, sujungia Hi-Flow duslintuvą ir X vamzdį, taip maksimaliai padidindami galią ir geras slopinimas.
Jie užtikrina maksimalų išmetamųjų dujų srautą.
Jie yra vienas iš geriausias slopinimas per duslintuvus rinkoje.
Platus galimų skersmenų, matmenų ir versijų asortimentas leis jums sukurti puikią išmetimo sistemą.
Visi duslintuvo matmenys pateikti nuotrauka galerijoje.
Programa:
Gamykla | Serija | Variklio tipas | Variklis CCM | Variklis AG (KW) | Metai nuo – metai iki |
---|---|---|---|---|---|
AUDI A3/S3 hečbekas | 8P | A3 quattro | 1984 m. | 265 (195) | 2006-11 - 2012-08 |
AUDI A3/S3 Sportback | 8P | A3 quattro | 1984 m. | 265 (195) | 2008-06 - 2013-03 |
AUDI TT kupė | 8 J | 2.0 TTS quattro | 1984 m. | 265 (195) | 2008-05 - 2014-06 |
AUDI TT Roadster | 8 J | 2.0 TTS quattro | 1984 m. | 265 (195) | 2008-05 - 2014-06 |
SEAT LEON / LEON ST hečbekas | LEON Mk II | 2.0 Cupra R | 1984 m. | 265 (195) | 2009-09 - 2012-12 |
VW GOLF hečbekas | GOLFAS VI | 2.0 R 4motion | 1984 m. | 265 (195) | 2009-11 - 2011-05 |
VW GOLF kabrioletas | GOLFAS VI | 2,0 R | 1984 m. | 265 (195) | 2013-01 - 2016-05 |
VW SCIROCCO | Mk III | 2,0 R | 1984 m. | 265 (195) | 2009-11 - 2017-11 |
Matmenys:
- išorinis skersmuo – 76 mm
- įėjimo skersmuo – 75 mm
- išėjimo skersmuo – 73 mm
Pasiurbiamasis vamzdis AUDI VW
- A4 A6 1,6 1,8T 2,0 1995-2008 1997-2001
- PASSAT 1.6 1.8T 2.0 1996–2005 m.
Vamzdžio skersmuo – 76 mm
Nuleidimo vamzdis visiškai pagamintas iš rūgštims atsparaus plieno.
Kiekvienas gaminio elementas pagamintas naudojant CNC technologiją.
24 mėnesių gamintojo garantija gaminiui.
TurboWorks išmetimo tarpiklis.
Tinka 63 mm (2,5 colio) skersmens išmetimo sistemai
Storis: 2 mm
Produktas pagamintas iš aukštos kokybės išplėtoto grafito (sustiprinto perforuotu lakštu), atsparaus aukštai temperatūrai, visiškai pagamintas Lenkijoje!
Nusileidimo vamzdis BMW M47N2
- E87 118D 120D 2003–2007 m.
- E90 E91 318D 320D 2004–2007 m.
NR OE:
- 18307794914
Tinka Euro 3, mechaninė pavarų dėžė
jungiamojo vamzdžio skersmuo 55 mm
Vamzdžio skersmuo – 63,5 mm
Nuleidimo vamzdis visiškai pagamintas iš rūgštims atsparaus plieno.
Kiekvienas gaminio elementas pagamintas naudojant CNC technologiją.
24 mėnesių gamintojo garantija gaminiui.
Universalus katalizatorius iš nerūdijančio plieno su metaliniu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 1600–2000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliuose su benzininiais varikliais ir 200CPSi dyzeliniuose varikliuose.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 50 mm
- Ilgis: 240–248 mm
- Plotis/ Aukštis: 122 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Pristatymo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Naujausios prekės
Peržiūrėti viskąVisi statramsčiai pagaminti iš konstrukcinio plieno, kuris užtikrina tinkamą stiprumą ir standumą.
Kiekvienas tarpiklis yra padengtas milteliniu būdu ant juodo kilimėlio, po laku yra cinko gruntas, apsaugantis nuo korozijos.
Skirta:
- „Honda Civic VII“ hečbekas
Pagrindiniai tarpiklių naudojimo pranašumai ir priežastys:
- automobilio kėbulo standinimas
- geriau važiuoti posūkiuose
- rekomenduojama sportinei pakabai
- pagerina vairavimo komfortą
- neleidžia įskilti priekiniam stiklui
- rekomenduojama bet kokiam senesniam automobiliui
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.