Paskyra
Hello, Sign inPrekės kurioms taikomos nuolaidos
Priekinės grotelės BMW 3 Serijos G20 / G21 (2019-2022) Juodos blizgios
GTI išvaizdos apdailos komplektas VW Golf VI Mk6 (2008-2013)
Full LED galiniai žibintai VW Golf 7 / 7.5 VII (2012-2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
M Sport apdailos komplektas skirtas BMW 3 Serijai F30 (Su PDC ir Žib. apiplovimais)
Suma: 320.10 €
Performance and
Styling parts
Autosportui dalis, bei kitus priedus naršykite paspaude "Katalogas"
Eksterjero dalis naršykite pasirinkę savo automobilį konfigūratoriuje.
Raskite reikalingas išorės dalis greičiau
Mūsų prekės
Peržiūrėti viskąUniversalus dyzelinių variklių katalizatorius, pagamintas iš nerūdijančio plieno, skirtas automobiliams, kurių talpa 2000–3000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400 CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliams su benzininiais varikliais ir 200 CPSi dyzeliniais varikliais, o sportiniuose ar tiuninguosiuose automobiliuose geriau naudoti sportinį katalizatorių, kurio tankis yra 100–200 CPSi, kad būtų užtikrintas geriausias įmanomas rezultatas. išmetamųjų dujų srautas.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 55 mm
- Ilgis: 260–268 mm
- Plotis / aukštis: 122 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Įvedimo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Programa:
Padaryti | Serialas | Variklio tipas | Variklio CCM | Variklio AG (KW) | Metai nuo – metai iki |
---|---|---|---|---|---|
AUDI A3/S3 hečbekas | 8 l | 1,8 T, 1,8 Turbo | 1781 m. | 150 (110) | 1996-12 - 2003-05 |
AUDI TT kupė | 8N | 1,8 T | 1781 m. | 150 (110) | 2002-09 - 2006-06 |
AUDI TT kupė | 8N | 1,8 T | 1781 m. | 163 (120) | 2005-09 - 2006-06 |
AUDI TT kupė | 8N | 1,8 T | 1781 m. | 180 (132) | 1998-10 - 2006-06 |
AUDI TT kupė | 8N | 1,8 T | 1781 m. | 190 (140) | 2005-09 - 2006-06 |
SEAT LEON / LEON ST hečbekas | LEON Mk I | 1,8 20 V T | 1781 m. | 180 (132) | 1999-11 - 2006-06 |
SEAT LEON / LEON ST hečbekas | LEON Mk I | 1,8 T Cupra R | 1781 m. | 209 (154) | 2002-02 - 2006-06 |
SEAT LEON / LEON ST hečbekas | LEON Mk I | 1,8 T Cupra R | 1781 m. | 225 (165) | 2003-07 - 2006-06 |
SKODA OCTAVIA hečbekas | OCTAVIA MK I | RS 1,8 T | 1781 m. | 180 (132) | 2001-05 - 2006-01 |
SKODA OCTAVIA hečbekas | OCTAVIA MK I | 1,8 | 1781 m. | 125 (92) | 1996-09 - 2000-07 |
VW GOLF hečbekas | GOLFAS IV | 1,8 T | 1781 m. | 150 (110) | 1997-08 - 2005-06 |
išorinis skersmuo – 63 mm
įėjimo skersmuo – 90 mm
išėjimo skersmuo – 57 mm
Flanšas: originalus 4 varžtų
TurboWorks lietvamzdis su 100 CPSI kačiuku, pagamintas iš 100 % nerūdijančio plieno.
Programa:
Padaryti | Serialas | Variklio tipas | Variklio CCM | Variklio AG (KW) | Metai nuo – metai iki |
---|---|---|---|---|---|
AUDI A3/S3 sedanas | 8 V | 2.0 TFSI | 1984 m. | 220 (162) | 2015-11–2020-10 |
SKODA SUPERB universalas | SUPERB MK III | 2.0 TSS | 1984 m. | 220 (162) | 2015-03 – iki dabar |
SKODA OCTAVIA universalas | OCTAVIA MK III | 2.0 TSI RS | 1984 m. | 230 (169) | 2015-05 - 2020-10 |
SKODA OCTAVIA hečbekas | OCTAVIA MK III | 2.0 TSI RS | 1984 m. | 230 (169) | 2015-05 - 2020-10 |
SKODA SUPERB hečbekas | SUPERB MK III | 2.0 TSS | 1984 m. | 220 (162) | 2015-03 – iki dabar |
SKODA OCTAVIA universalas | OCTAVIA MK III | 2.0 TSI RS | 1984 m. | 220 (162) | 2012-11 - 2017-02 |
SKODA OCTAVIA hečbekas | OCTAVIA MK III | 2.0 TSI RS | 1984 m. | 220 (162) | 2013-05 - 2017-02 |
VW PASSAT variantas | B8 | 2.0 380 TSI, 2.0 TSI | 1984 m. | 220 (162) | 2014-08 – iki dabar |
VW PASSAT sedanas | B8 | 2.0 TSI, 2.0 TSI Comfortline Highline | 1984 m. | 220 (162) | 2015-02 – iki dabar |
VW GOLF hečbekas | VII GOLFAS | 2.0 GTI | 1984 m. | 230 (169) | 2013-04–2020-08 |
VW GOLF hečbekas | VII GOLFAS | 2.0 GTI, 2.0 TSI GTI | 1984 m. | 220 (162) | 2013-04–2020-08 |
Nuleidimo vamzdžio skersmuo: 76 mm (3 coliai)
Išorinis skersmuo: 66 mm
TurboWorks lietvamzdis su 200 CPSI kačiuku, pagamintas iš 100 % nerūdijančio plieno.
Flanšas – redukcinis turbinos ir išmetimo sklendės.
Matmenys:
- Aukštis: 65 mm
- Plotis: 97 mm
- Ilgis: 123 mm
Atstumas tarp varžtų:
- T3 – 45 mm x 85 mm
- T4 – 70 mm x 80 mm
- WG – 70 mm, angos skersmuo 30 mm
Universalus katalizatorius, pagamintas iš nerūdijančio plieno su metaliniu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 1600–3000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliuose su benzininiais varikliais ir 200CPSi dyzeliniuose varikliuose.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 50 mm
- Ilgis: 430 mm
- Plotis: 150 mm
- Aukštis: 138 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Pristatymo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Turbo „Subaru Impreza WRX STi“ žemo vamzdžio flanšas.
Tinka:
Twin Scroll Turbo
1200-921-002 412-02002-016
VF36, VF37 , VF42
Tikslūs matmenys pateikti paskutinėje nuotraukoje.
Universalus katalizatorius iš nerūdijančio plieno su keraminiu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 700–2000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliuose su benzininiais varikliais ir 200CPSi dyzeliniuose varikliuose.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 55 mm
- Ilgis: 375 mm
- Plotis: 147 mm
- Aukštis: 97 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Pristatymo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Lanksti išmetimo jungtis, pagaminta iš nerūdijančio plieno.
Jungties ilgis: 6 coliai (15,25 cm)
Vidinis skersmuo: 2,75 colio (7 cm)
Naujausios prekės
Peržiūrėti viskąVisi statramsčiai pagaminti iš konstrukcinio plieno, kuris užtikrina tinkamą stiprumą ir standumą.
Kiekvienas tarpiklis yra padengtas milteliniu būdu ant juodo kilimėlio, po laku yra cinko gruntas, apsaugantis nuo korozijos.
Skirta:
- „Honda Civic VII“ hečbekas
Pagrindiniai tarpiklių naudojimo pranašumai ir priežastys:
- automobilio kėbulo standinimas
- geriau važiuoti posūkiuose
- rekomenduojama sportinei pakabai
- pagerina vairavimo komfortą
- neleidžia įskilti priekiniam stiklui
- rekomenduojama bet kokiam senesniam automobiliui
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.