Paskyra
Hello, Sign in0.00 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
Priekinės grotelės BMW 3 Serijos G20 / G21 (2019-2022) Juodos blizgios
M Sport apdailos komplektas skirtas BMW 3 Serijai F30 (Su PDC ir Žib. apiplovimais)
Performance and
Styling parts
Autosportui dalis, bei kitus priedus naršykite paspaude "Katalogas"
Eksterjero dalis naršykite pasirinkę savo automobilį konfigūratoriuje.
Raskite reikalingas išorės dalis greičiau
Mūsų prekės
Peržiūrėti viskąCometic C14007-064 Honda K20A/K20A2/K20A3/K20Z1/K20Z3/K24A .064" Armor Core išmetimo kolektoriaus tarpiklis
Išsami informacija:
- medžiaga : šarvai
- suspaustas storis: 0,064
- Port forma: ovalus
- Priešgalio dydis: 1,99 x 1,76
Programų sąrašas:
Acura
CSX (2007–2011)
 
CR-V (2002–2009 m.)
Sport katalizatorius pagamintas iš nerūdijančio plieno su metaliniu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 2000-3000cm3 stiprus>
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400 CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliams su benzininiais varikliais ir 200 CPSi dyzeliniais varikliais, o sportiniuose ar tiuninguosiuose automobiliuose geriau naudoti sportinį katalizatorių, kurio tankis yra 100–200 CPSi, kad būtų užtikrintas geriausias įmanomas rezultatas. išmetamųjų dujų srautas.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 50 mm
- Ilgis: 240–248 mm
- Plotis / aukštis: 122 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
|
Emisijos standartas |
Įvedimo data |
| DYZELAS | |
| EURO 1 | 1992-07-07 |
| EURO 2 | 1996-01-01 |
| EURO 3 | 01/2000 |
| EURO 4 | 2005-09 |
| 5 EURO | 2009–2014 m. |
| BENZINAS | |
| EURO 1 | 1992-07-07 |
| EURO 2 | 1996-01-01 |
| EURO 3 | 01/2000 |
| EURO 4 | 01/2005 |
| 5 EURO | 2009–2014 m. |
Išmetimo droselio modulis, valdomas atidarant vakuumą.
Išmetimo droselis valdo išmetamųjų dujų garso garsumą.
Įrenginys paprastai montuojamas iškart už katalizatoriaus.
Modulis atsidaro esant maždaug 1 BAR slėgiui.
Medžiaga: SS304 nerūdijantis plienas
Universalus dyzelinių variklių katalizatorius, pagamintas iš nerūdijančio plieno, skirtas automobiliams, kurių talpa 3000–5000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400 CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliams su benzininiais varikliais ir 200 CPSi dyzeliniais varikliais, o sportiniuose ar tiuninguosiuose automobiliuose geriau naudoti sportinį katalizatorių, kurio tankis yra 100–200 CPSi, kad būtų užtikrintas geriausias įmanomas rezultatas. išmetamųjų dujų srautas.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 55 mm
- Ilgis: 320–328 mm
- Plotis / aukštis: 122 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
|
Emisijos standartas |
Įvedimo data |
| DYZELAS | |
| EURO 1 | 1992-07-07 |
| EURO 2 | 1996-01-01 |
| EURO 3 | 01/2000 |
| EURO 4 | 2005-09 |
| 5 EURO | 2009–2014 m. |
| BENZINAS | |
| EURO 1 | 1992-07-07 |
| EURO 2 | 1996-01-01 |
| EURO 3 | 01/2000 |
| EURO 4 | 01/2005 |
| 5 EURO | 2009–2014 m. |
Programa:
| Padaryti | Serialas | Variklio tipas | Variklio CCM | Variklio AG (KW) | Metai nuo – metai iki |
|---|---|---|---|---|---|
| AUDI A3/S3 hečbekas | 8 l | 1,8 T quattro | 1781 m. | 180 (132) | 1998-10 - 2003-05 |
| AUDI A3/S3 hečbekas | 8 l | 1,8 T quattro | 1781 m. | 150 (110) | 1996-12 - 2003-05 |
| AUDI A3/S3 hečbekas | 8 l | 1,8 T | 1781 m. | 180 (132) | 1998-12 - 2003-05 |
| AUDI A3/S3 hečbekas | 8P | 1,8 T | 1781 m. | 150 (110) | 2006-08 - 2012-08 |
| AUDI A3/S3 hečbekas | 8 l | 1,8 T, 1,8 Turbo | 1781 m. | 150 (110) | 1996-12 - 2003-05 |
| SEAT LEON / LEON ST hečbekas | LEON Mk I | 1,8 T Cupra R | 1781 m. | 209 (154) | 2002-02 - 2006-06 |
| SEAT LEON / LEON ST hečbekas | LEON Mk I | 1,8 T Cupra R | 1781 m. | 225 (165) | 2003-07 - 2006-06 |
| SKODA OCTAVIA universalas | OCTAVIA MK I | 1,8 T | 1781 m. | 150 (110) | 1998-07 - 2010-12 |
| SKODA OCTAVIA hečbekas | OCTAVIA MK I | 1,8 T | 1781 m. | 150 (110) | 1997-08 - 2010-12 |
| SKODA OCTAVIA hečbekas | OCTAVIA MK I | 1,8 T 4x4 | 1781 m. | 150 (110) | 2001-05 - 2006-05 |
| SKODA OCTAVIA universalas | OCTAVIA MK I | 1,8 T 4x4 | 1781 m. | 150 (110) | 2001-05 - 2006-05 |
| VW GOLF hečbekas | GOLFAS VI | 2,0 GTi | 1984 m. | 200 (147) | 2009-06 - 2013-11 |
| VW GOLF hečbekas | GOLFAS VI | 2,0 GTi | 1984 m. | 235 (173) | 2011-05 - 2012-11 |
| VW GOLF variantas | GOLFAS IV | 1,8 T | 1781 m. | 173 (127) | 1999-09 - 2001-12 |
| VW GOLF hečbekas | VII GOLFAS | 2.0 GTI | 1984 m. | 210 (155) | 2013-11 - 2017-03 |
| VW GOLF hečbekas | VII GOLFAS | 2.0 GTI Clubsport | 1984 m. | 265 (195) | 2016-02 - 2017-03 |
| VW GOLF hečbekas | VII GOLFAS | 2.0 GTI Clubsport S | 1984 m. | 310 (228) | 2016-09 - 2017-03 |
| VW GOLF variantas | GOLFAS IV | 1,8 T | 1781 m. | 180 (132) | 2002-05 - 2006-06 |
| VW GOLF hečbekas | VII GOLFAS | 2.0 GTI | 1984 m. | 245 (180) | 2017-03 – 2020-08 |
| VW GOLF hečbekas | GOLFAS IV | 1.8 GTI, 1.8 GTI Turbo | 1781 m. | 193 (142) | 2007-04 - 2009-12 |
| VW GOLF hečbeko furgonas | GOLFAS VI | 2,0 GTi | 1984 m. | 211 (155) | 2009-02 - 2012-11 |
| VW GOLF hečbeko furgonas | VII GOLFAS | 2,0 GTi | 1984 m. | 220 (162) | 2013-04 - 2017-03 |
| VW GOLF hečbeko furgonas | VII GOLFAS | 2,0 GTi | 1984 m. | 230 (169) | 2015-04 - 2017-03 |
| VW GOLF hečbekas | VII GOLFAS | 2.0 GTI TCR | 1984 m. | 290 (213) | 2018-11–2020-08 |
| VW GOLF hečbekas | GOLFAS IV | 1,8 GTI | 1781 m. | 179 (132) | 2007-01 - 2010-12 |
| VW GOLF hečbekas | GOLFAS VI | 2.0 GTI | 1984 m. | 203 (149) | 2010-01 - 2014-02 |
| VW GOLF hečbeko furgonas | GOLFAS III | 2.0 GTI | 1984 m. | 150 (110) | 1991-08 - 1997-09 |
| VW GOLF hečbekas | VII GOLFAS | 2.0 GTI | 1984 m. | 231 (170) | 2018-09 - 2021-03 |
| VW GOLF hečbekas | VIII GOLFAS | 2.0 GTI | 1984 m. | 245 (180) | 2020-08 – iki dabar |
| VW GOLF variantas | VIII GOLFAS | 2.0 GTI | 1984 m. | 245 (180) | 2020-09 – iki dabar |
| VW GOLF hečbekas | VIII GOLFAS | 2.0 GTI Clubsport | 1984 m. | 300 (221) | 2020–2010 m. – iki dabar |
| VW GOLF hečbekas | GOLFAS IV | 1,8 T GTI, 1,8 Turbo GTI | 1781 m. | 180 (132) | 2001-08 - 2005-06 |
| VW GOLF hečbekas | GOLFAS I | 1,8 GTI | 1781 m. | 112 (82) | 1982-08 - 1983-12 |
| VW GOLF hečbekas | GOLFAS II | 1,8 GTI G60 sinchronizavimas | 1781 m. | 160 (118) | 1988-08 - 1991-12 |
| VW GOLF hečbekas | GOLFAS II | 1.8 GTI Cat | 1781 m. | 107 (79) | 1987-01 - 1991-10 |
| VW GOLF hečbekas | GOLFAS II | 1,8 GTI | 1781 m. | 112 (82) | 1983-08 - 1991-10 |
| VW GOLF hečbekas | GOLFAS II | 1,8 GTI 16 V | 1781 m. | 129 (95) | 1986-02 - 1991-10 |
| VW GOLF hečbekas | GOLFAS II | 1,8 GTI 16 V | 1781 m. | 139 (102) | 1986-02 - 1990-06 |
| VW GOLF hečbekas | GOLFAS II | 1,8 GTI G60 | 1781 m. | 160 (118) | 1990-04 - 1991-07 |
| VW GOLF variantas | GOLFAS IV | 1,8 T | 1781 m. | 150 (110) | 2000-05 - 2006-06 |
| VW GOLF hečbekas | GOLFAS V | 2.0 GTI | 1984 m. | 200 (147) | 2004-10 - 2009-02 |
| VW GOLF hečbekas | GOLFAS III | 2.0 GTI 16V | 1984 m. | 150 (110) | 1992-08 - 1997-08 |
| VW GOLF hečbekas | GOLFAS II | 1,8 GTI | 1781 m. | 105 (77) | 1985-01 - 1985-07 |
| VW GOLF hečbekas | GOLFAS V | 2.0 GTI | 1984 m. | 230 (169) | 2006-09 - 2008-12 |
| VW GOLF hečbekas | GOLFAS II | 1,8 GTI 16 V | 1781 m. | 136 (100) | 1986-08 - 1988-07 |
| VW GOLF hečbekas | GOLFAS VI | 2,0 GTi | 1984 m. | 210 (155) | 2009-04 - 2012-11 |
| VW GOLF hečbekas | GOLFAS II | 2.0 GTI | 1984 m. | 136 (100) | 1989-09 - 1992-12 |
| VW GOLF hečbekas | VII GOLFAS | 2.0 GTI, 2.0 TSI GTI | 1984 m. | 220 (162) | 2013-04–2020-08 |
| VW GOLF hečbekas | VII GOLFAS | 2.0 GTI | 1984 m. | 230 (169) | 2013-04–2020-08 |
| VW GOLF hečbekas | GOLFAS II | 1,8 GTI | 1781 m. | 107 (79) | 1985-08 - 1987-10 |
| VW GOLF kabrioletas | GOLFAS VI | 2.0 GTI | 1984 m. | 211 (155) | 2012-05 - 2016-05 |
| VW GOLF hečbekas | GOLFAS IV | 1,8 T | 1781 m. | 150 (110) | 1997-08 - 2005-06 |
Išėjimo skersmuo (vidinis) – 79 mm
Turbo tarpiklis Toyota Celica MR2 3S-GTE CT26 CT20
Tinka turbinoms:
- Toyota MR2 – 3S-GTE / CT26, CT20
- Toyota Celica 3S-GTE / CT26, CT20
Cometic C5872-030 Chrysler 6.1L Gen-3 Hemi .030" MLS išmetimo kolektoriaus tarpiklių rinkinys
Išsami informacija:
- Medžiaga: nepadengta MLS
li>
- Suspaustas storis: 0,030
- Prievado forma: D forma
- Prievado dydis: 2,082 x 1,508
Programų sąrašas:
Chrysler
  300 (2005–2010)
Dodge
„Challenger“ (2008–2010)
Grand Cherokee (WK) (2006–2010)
Aukštos kokybės „TurboWorks“ išmetimo kolektorius, pagamintas iš 100 % 304SS plieno
3 mm storio sienelės garantuoja didelį stiprumą ir atsparumą įtrūkimams.
Twin Scroll versija.
Sandarus išmetimo kolektorius yra veikiančio turbokompresoriaus variklio pagrindas. Įtrūkus serijiniam kolektorius, išmetamųjų dujų energija nėra nukreipiama į kompresorių.
Dėl to sumažėja automobilio galia ir dinamika, padidėja degimas, taip pat padidėja triukšmo emisija ir pakyla variklio temperatūra. skyrius.
Kolektorius turi būti pakeistas.
24 mėnesių garantija.
| O2 jutiklių adapteriai | Šiluminės juostos | Vario riešutai |
![]() |
![]() |
![]() |
Naujausios prekės
Peržiūrėti viskąVisi statramsčiai pagaminti iš konstrukcinio plieno, kuris užtikrina tinkamą stiprumą ir standumą.
Kiekvienas tarpiklis yra padengtas milteliniu būdu ant juodo kilimėlio, po laku yra cinko gruntas, apsaugantis nuo korozijos.
Skirta:
- „Honda Civic VII“ hečbekas
Pagrindiniai tarpiklių naudojimo pranašumai ir priežastys:
- automobilio kėbulo standinimas
- geriau važiuoti posūkiuose
- rekomenduojama sportinei pakabai
- pagerina vairavimo komfortą
- neleidžia įskilti priekiniam stiklui
- rekomenduojama bet kokiam senesniam automobiliui
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.
Reikia pagalbos?
Klientų aptarnavimas
Užduokite klausimą
Reikalinga detalesnė informacija apie prekę ar domina pristatymo terminas jeigu prekės šiuo metu neturime?









































