Paskyra
Hello, Sign in23,842.55 €
Suma: 23,842.55 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
Priekinės grotelės BMW 3 Serijos G20 / G21 (2019-2022) Juodos blizgios
GTI išvaizdos apdailos komplektas VW Golf VI Mk6 (2008-2013)
Full LED galiniai žibintai VW Golf 7 / 7.5 VII (2012-2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
M Sport apdailos komplektas skirtas BMW 3 Serijai F30 (Su PDC ir Žib. apiplovimais)
Suma: 23,842.55 €
Performance and
Styling parts
Autosportui dalis, bei kitus priedus naršykite paspaude "Katalogas"
Eksterjero dalis naršykite pasirinkę savo automobilį konfigūratoriuje.
Raskite reikalingas išorės dalis greičiau
Mūsų prekės
Peržiūrėti viskąUniversalus katalizatorius iš nerūdijančio plieno su metaliniu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 1200–2500 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliuose su benzininiais varikliais ir 200CPSi dyzeliniuose varikliuose.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 45 mm
- Ilgis: 385 mm
- Plotis: 170 mm
- Aukštis: 83 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Pristatymo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Aukštos kokybės išmetimo kolektoriaus įmonė K64 Performance
Sienos storis 3 mm garantuoja didelį patvarumą ir atsparumą įtrūkimams.
Matmenys:
- Išmetimo vamzdžio ir suspaudimo įtaiso lango skersmuo: 38/48 mm
- Turbo flanšas: T3
- IWastegate flanšas: V-BAND 2,5" (63 mm)
Sandari išmetimo kolektorius yra tolygiai veikiančio variklio su turbokompresoriumi pagrindas. Kai nuoseklusis kolektorius yra Crannog, išmetamųjų dujų energija į kompresorių nėra nukreipiama.
Dėl to sumažėja galia ir transporto priemonės dinamika, degimas ir padidėja triukšmas bei pakyla temperatūra variklio skyriuje.
Tada būtina pakeisti kolektorių.
Išmetimo kolektorių taip pat galima įsigyti kaip papildomus priedus:
O2 jutiklių adapteriai | Šiluminės juostos | Vario riešutai |
![]() |
![]() |
![]() |
Programa:
Padaryti | Serialas | Variklio tipas | Variklio CCM | Variklio AG (KW) | Metai nuo – metai iki |
---|---|---|---|---|---|
AUDI TT Roadster | FV | 2.0 TTS quattro | 1984 m. | 306 (225) | 2018-08 – iki dabar |
AUDI TT kupė | FV | 2.0 TTS quattro | 1984 m. | 306 (225) | 2018-08 – iki dabar |
AUDI A3/S3 Sportback | 8 V | S3 quattro | 1984 m. | 290 (213) | 2016-07–2020-10 |
AUDI A3/S3 hečbekas | 8 V | S3 quattro | 1984 m. | 290 (213) | 2016-07 - 2017-12 |
AUDI A3/S3 sedanas | 8 V | S3 quattro | 1984 m. | 310 (228) | 2016-06–2020-10 |
AUDI A3/S3 Sportback | 8 V | S3 quattro | 1984 m. | 310 (228) | 2016-06–2020-10 |
AUDI A3/S3 hečbekas | 8 V | S3 quattro | 1984 m. | 310 (228) | 2016-06 - 2017-12 |
AUDI TT Roadster | FV | 2.0 TTS quattro | 1984 m. | 286 (210) | 2015-02 – iki dabar |
AUDI TT kupė | FV | 2.0 TTS quattro | 1984 m. | 286 (210) | 2015-02 – iki dabar |
AUDI TT Roadster | FV | 2.0 TTS quattro | 1984 m. | 310 (228) | 2014-11 – iki dabar |
AUDI TT kupė | FV | 2.0 TTS quattro | 1984 m. | 310 (228) | 2014-11 – iki dabar |
AUDI A3/S3 sedanas | 8 V | S3 quattro | 1984 m. | 292 (215) | 2014-05 – 2020-10 |
AUDI A3/S3 Sportback | 8 V | S3 quattro | 1984 m. | 286 (210) | 2014-05 - 2016-08 |
AUDI A3/S3 sedanas | 8 V | S3 quattro | 1984 m. | 286 (210) | 2014-05 – iki dabar |
AUDI A3/S3 hečbekas | 8 V | S3 quattro | 1984 m. | 286 (210) | 2014-05 - 2016-08 |
AUDI A3/S3 kabrioletas | 8 V | S3 quattro | 1984 m. | 300 (221) | 2014-04 - 2020-10 |
AUDI A3/S3 Sportback | 8 V | 2.0 quattro, S3 quattro | 1984 m. | 280 (206) | 2013-05 – iki dabar |
AUDI A3/S3 Sportback | 8 V | S3 quattro | 1984 m. | 300 (221) | 2012-11–2020-10 |
AUDI A3/S3 hečbekas | 8 V | S3 quattro | 1984 m. | 300 (221) | 2012-11 - 2016-08 |
AUDI A3/S3 hečbekas | 8 V | S3 quattro | 1984 m. | 280 (206) | 2013-02 - 2014-07 |
AUDI A3/S3 sedanas | 8 V | S3 quattro | 1984 m. | 280 (206) | 2013-10 – iki dabar |
AUDI A3/S3 sedanas | 8 V | S3 quattro | 1984 m. | 300 (221) | 2013-10–2020-10 |
SEAT LEON / LEON ST hečbekas | LEON Mk III | 2.0 Cupra R | 1984 m. | 310 (228) | 2017-11 - 2018-08 |
SEAT LEON / LEON ST universalas | LEON Mk III | 2.0 Cupra 4Drive | 1984 m. | 300 (221) | 2016-11–2020-08 |
SEAT LEON / LEON ST universalas | LEON Mk III | 2.0 Cupra | 1984 m. | 300 (221) | 2016-11 - 2018-08 |
SEAT LEON / LEON ST kupė | LEON Mk III | 2.0 Cupra | 1984 m. | 300 (221) | 2017-01 - 2018-08 |
SEAT LEON / LEON ST hečbekas | LEON Mk III | 2.0 Cupra | 1984 m. | 300 (221) | 2017-01 - 2018-08 |
SEAT LEON / LEON ST universalas | LEON Mk III | 2.0 Cupra | 1984 m. | 290 (213) | 2015-10 – 2020-08 |
SEAT LEON / LEON ST kupė | LEON Mk III | 2.0 Cupra | 1984 m. | 290 (213) | 2015-10 - 2016-11 |
SEAT LEON / LEON ST hečbekas | LEON Mk III | 2.0 Cupra | 1984 m. | 290 (213) | 2015-10 – 2020-08 |
SEAT LEON / LEON ST universalas | LEON Mk III | 2.0 Cupra | 1984 m. | 280 (206) | 2013-10 – 2020-08 |
SEAT LEON / LEON ST universalas | LEON Mk III | 2.0 Cupra | 1984 m. | 265 (195) | 2013-10 – 2020-08 |
SEAT LEON / LEON ST kupė | LEON Mk III | 2.0 Cupra | 1984 m. | 280 (206) | 2013-10 - 2016-11 |
SEAT LEON / LEON ST kupė | LEON Mk III | 2.0 Cupra | 1984 m. | 265 (195) | 2013-10 - 2016-11 |
SEAT LEON / LEON ST hečbekas | LEON Mk III | 2.0 Cupra | 1984 m. | 265 (195) | 2013-10 – 2020-08 |
SEAT LEON / LEON ST hečbekas | LEON Mk III | 2.0 Cupra | 1984 m. | 280 (206) | 2013-10 – 2020-08 |
SKODA SUPERB universalas | SUPERB MK III | 2.0 TSI 4x4 | 1984 m. | 272 (200) | 2015-03 – iki dabar |
SKODA SUPERB hečbekas | SUPERB MK III | 2.0 TSI 4x4 | 1984 m. | 272 (200) | 2015-03 – iki dabar |
SKODA SUPERB universalas | SUPERB MK III | 2.0 TSI 4x4 | 1984 m. | 280 (206) | 2015-03 – iki dabar |
SKODA SUPERB hečbekas | SUPERB MK III | 2.0 TSI 4x4 | 1984 m. | 280 (206) | 2015-03 – iki dabar |
VW GOLF variantas | VII GOLFAS | 2.0 R 4motion | 1984 m. | 290 (213) | 2016-12–2020-08 |
VW GOLF hečbekas | VII GOLFAS | 2.0 R 4motion | 1984 m. | 290 (213) | 2016-12–2020-08 |
VW GOLF variantas | VII GOLFAS | 2.0 R 4motion | 1984 m. | 310 (228) | 2016-12–2020-08 |
VW GOLF hečbekas | VII GOLFAS | 2.0 R 4motion | 1984 m. | 310 (228) | 2016-12–2020-08 |
VW GOLF hečbekas | VII GOLFAS | 2.0 GTI Clubsport S | 1984 m. | 310 (228) | 2016-09 - 2017-03 |
VW GOLF hečbekas | VII GOLFAS | 2.0 GTI Clubsport | 1984 m. | 265 (195) | 2016-02 - 2017-03 |
VW PASSAT variantas | B8 | 2.0 TSI 4motion | 1984 m. | 280 (206) | 2015-05 – iki dabar |
VW PASSAT sedanas | B8 | 2.0 TSI 4motion | 1984 m. | 280 (206) | 2015-05 – iki dabar |
VW GOLF variantas | VII GOLFAS | 2.0 R 4motion | 1984 m. | 280 (206) | 2015-03 - 2017-03 |
VW GOLF variantas | VII GOLFAS | 2.0 R 4motion | 1984 m. | 300 (221) | 2015-03 – 2020-08 |
VW GOLF hečbekas | VII GOLFAS | 2.0 R 4motion | 1984 m. | 300 (221) | 2013-11–2020-08 |
VW GOLF hečbekas | VII GOLFAS | 2.0 R 4motion, 2.0 TSI R 4motion | 1984 m. | 280 (206) | 2013-11 - 2017-03 |
Nuleidimo vamzdžio skersmuo: 3 coliai (76 mm)
Įleidimo skersmuo (vidinis): 77 mm
Išleidimo skersmuo (vidinis): 73 mm
Flanšas: originalus 4 varžtų
TurboWorks lietvamzdis su 200 CPSI kačiuku, pagamintas iš 100 % nerūdijančio plieno.
Dusintuvo antgalis, skirtas VW Polo.
Pagamintas iš nerūdijančio plieno.
Padidinus išleidimo angos skersmenį, tonas sumažėja, o žemųjų dažnių garsas yra stipresnis. p>
Autorius: POLIRUOTAS NERŪDijantis PLIENAS
Gamintojas: TurboWorks.
Įleidimo skersmuo: 3"
2 metų garantija!
Visi matmenys parodyti brėžinyje.
Universalus katalizatorius iš nerūdijančio plieno su metaliniu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 2000–5000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliuose su benzininiais varikliais ir 200CPSi dyzeliniuose varikliuose.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 55 mm
- Ilgis: 400 mm
- Plotis: 175 mm
- Aukštis: 100 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Pristatymo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Universalus nerūdijančio plieno katalizatorius su metaliniu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 3000–5000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliuose su benzininiais varikliais ir 200CPSi dyzeliniuose varikliuose.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 60 mm
- Ilgis: 320–328 mm
- Plotis/Aukštis: 122 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Pristatymo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Universalus katalizatorius iš nerūdijančio plieno su metaliniu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 1600–2000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliuose su benzininiais varikliais ir 200CPSi dyzeliniuose varikliuose.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 50 mm
- Ilgis: 240–248 mm
- Plotis/ Aukštis: 122 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Pristatymo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Naujausios prekės
Peržiūrėti viskąVisi statramsčiai pagaminti iš konstrukcinio plieno, kuris užtikrina tinkamą stiprumą ir standumą.
Kiekvienas tarpiklis yra padengtas milteliniu būdu ant juodo kilimėlio, po laku yra cinko gruntas, apsaugantis nuo korozijos.
Skirta:
- „Honda Civic VII“ hečbekas
Pagrindiniai tarpiklių naudojimo pranašumai ir priežastys:
- automobilio kėbulo standinimas
- geriau važiuoti posūkiuose
- rekomenduojama sportinei pakabai
- pagerina vairavimo komfortą
- neleidžia įskilti priekiniam stiklui
- rekomenduojama bet kokiam senesniam automobiliui
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.