Paskyra
Hello, Sign in0.00 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
Priekinės grotelės BMW 3 Serijos G20 / G21 (2019-2022) Juodos blizgios
M Sport apdailos komplektas skirtas BMW 3 Serijai F30 (Su PDC ir Žib. apiplovimais)
Performance and
Styling parts
Autosportui dalis, bei kitus priedus naršykite paspaude "Katalogas"
Eksterjero dalis naršykite pasirinkę savo automobilį konfigūratoriuje.
Raskite reikalingas išorės dalis greičiau
Mūsų prekės
Peržiūrėti viskąPrograma:
| Gamykla | Serija | Variklio tipas | Variklis CCM | Variklis AG (KW) | Metai nuo – metai iki |
|---|---|---|---|---|---|
| AUDI A7/S7 Sportback | C7 | S7 quattro | 3993 | 450 (331) | 2014-07 - 2018-05 |
| AUDI A6/S6 sedanas | C7 | S6 quattro | 3993 | 450 (331) | 2014-10 - 2018-09 |
| AUDI A6 / S6 Avant | C7 | S6 quattro | 3993 | 450 (331) | 2014-10 - 2018-09 |
| AUDI A6/S6 sedanas | C7 | S6 quattro | 3993 | 420 (309) | 2012-02 - 2018-09 |
| AUDI A6 / S6 Avant | C7 | S6 quattro | 3993 | 420 (309) | 2012-02 - 2018-09 |
| AUDI A7/S7 Sportback | C7 | RS7 našumas quattro, RS7 quattro | 3993 | 605 (445) | 2015-11 - 2018-04 |
| AUDI A6 / S6 Avant | C7 | RS6 našumas quattro | 3993 | 605 (445) | 2015-11 - 2018-09 |
| AUDI A7/S7 Sportback | C7 | S7 quattro | 3993 | 420 (309) | 2012-02 - 2015-03 |
| AUDI A6 / S6 Avant | C7 | 4.0 TFSI quattro quattro, RS6 quattro | 3993 | 560 (412) | 2013-01 - 2018-09 |
| AUDI A7/S7 Sportback | C7 | RS7 quattro | 3993 | 560 (412) | 2013-10 - 2018-04 |
TurboWorks siurbimo vamzdis pagamintas iš 100 % nerūdijančio plieno.
- Išėjimo skersmuo: 63 mm
- Vamzdžio skersmuo – 76 mm
OEM numeriai
4G0254252LX
4G0254202NX
4G0254300K
4G0254350K
4G0254250QX
Išmetimo kolektorius, skirtas:
- 01-05 Honda Civic 1.7L DX
- 01-05 Honda Civic 1.7L LX
TurboWorks išmetimo kolektorius, 100 % nerūdijantis plienas.
Išmetimo įrenginio lango skersmuo: 38 mm
Išmetimo skersmuo: 48 mm
Garantuotas galios padidėjimas iki 10 %.
Tunninguojant variklį, išmetimo kolektorius turėtų būti pakeistas pačioje pradžioje, nes išmetamosios dujos, įspaustos nuo cilindras, yra tik išmetimo kolektoriuje, kuris yra variklio korpuso dalis, tada jie nukreipiami į pirmąją išmetimo vamzdžio sekciją, tada į duslintuvą arba kelis nuosekliai išdėstytus duslintuvus ir tada į išmetimo vamzdžio išleidimo dalį vamzdis.
Rinkinį sudaro antspaudų rinkinys.
Suteikiame gaminiui 24 mėnesių garantiją.
Metalinis išmetimo marškinėliai
Tee lengva sukurti naują išmetimo sistemą
Jo dėka jums nereikia gaišti laiko virinant sunkius kampus
Elementas gali būti naudojamas 2 išmetimo vamzdžiams sujungti į vieną (V tipo varikliai, Boxer) arba išmetimo vamzdžius atskirti į 2 duslintuvus.
Matmenys pateikti galerijoje esančioje nuotraukoje.
Universalus nerūdijančio plieno katalizatorius su metaliniu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 3000–5000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliuose su benzininiais varikliais ir 200CPSi dyzeliniuose varikliuose.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 60 mm
- Ilgis: 320–328 mm
- Plotis/Aukštis: 122 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
|
Emisijos standartas |
Pristatymo data |
| DYZELAS | |
| EURO 1 | 1992-07-07 |
| EURO 2 | 1996-01-01 |
| EURO 3 | 01/2000 |
| EURO 4 | 2005-09 |
| 5 EURO | 2009–2014 m. |
| BENZINAS | |
| EURO 1 | 1992-07-07 |
| EURO 2 | 1996-01-01 |
| EURO 3 | 01/2000 |
| EURO 4 | 01/2005 |
| 5 EURO | 2009–2014 m. |
Sport katalizatorius pagamintas iš nerūdijančio plieno su metaliniu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 3000-5000cm3 stiprus>
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400 CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliams su benzininiais varikliais ir 200 CPSi dyzeliniais varikliais, o sportiniuose ar tiuninguosiuose automobiliuose geriau naudoti sportinį katalizatorių, kurio tankis yra 100–200 CPSi, kad būtų užtikrintas geriausias įmanomas rezultatas. išmetamųjų dujų srautas.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 55 mm
- Ilgis: 260–268 mm
- Plotis / aukštis: 122 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
|
Emisijos standartas |
Įvedimo data |
| DYZELAS | |
| EURO 1 | 1992-07-07 |
| EURO 2 | 1996-01-01 |
| EURO 3 | 01/2000 |
| EURO 4 | 2005-09 |
| 5 EURO | 2009–2014 m. |
| BENZINAS | |
| EURO 1 | 1992-07-07 |
| EURO 2 | 1996-01-01 |
| EURO 3 | 01/2000 |
| EURO 4 | 01/2005 |
| 5 EURO | 2009–2014 m. |
Universalus dyzelinių variklių katalizatorius, pagamintas iš nerūdijančio plieno, skirtas automobiliams, kurių talpa 2000–5000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400 CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliams su benzininiais varikliais ir 200 CPSi dyzeliniais varikliais, o sportiniuose ar tiuninguosiuose automobiliuose geriau naudoti sportinį katalizatorių, kurio tankis yra 100–200 CPSi, kad būtų užtikrintas geriausias įmanomas rezultatas. išmetamųjų dujų srautas.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 60 mm
- Ilgis: 455 mm
- Plotis: 150 mm
- Aukštis: 138 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
|
Emisijos standartas |
Įvedimo data |
| DYZELAS | |
| EURO 1 | 1992-07-07 |
| EURO 2 | 1996-01-01 |
| EURO 3 | 01/2000 |
| EURO 4 | 2005-09 |
| 5 EURO | 2009–2014 m. |
| BENZINAS | |
| EURO 1 | 1992-07-07 |
| EURO 2 | 1996-01-01 |
| EURO 3 | 01/2000 |
| EURO 4 | 01/2005 |
| 5 EURO | 2009–2014 m. |
Universalus dyzelinių variklių katalizatorius, pagamintas iš nerūdijančio plieno, skirtas automobiliams, kurių talpa 3000–5000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400 CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliams su benzininiais varikliais ir 200 CPSi dyzeliniais varikliais, o sportiniuose ar tiuninguosiuose automobiliuose geriau naudoti sportinį katalizatorių, kurio tankis yra 100–200 CPSi, kad būtų užtikrintas geriausias įmanomas rezultatas. išmetamųjų dujų srautas.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 60 mm
- Ilgis: 320–328 mm
- Plotis / aukštis: 122 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
|
Emisijos standartas |
Įvedimo data |
| DYZELAS | |
| EURO 1 | 1992-07-07 |
| EURO 2 | 1996-01-01 |
| EURO 3 | 01/2000 |
| EURO 4 | 2005-09 |
| 5 EURO | 2009–2014 m. |
| BENZINAS | |
| EURO 1 | 1992-07-07 |
| EURO 2 | 1996-01-01 |
| EURO 3 | 01/2000 |
| EURO 4 | 01/2005 |
| 5 EURO | 2009–2014 m. |
Naujausios prekės
Peržiūrėti viskąVisi statramsčiai pagaminti iš konstrukcinio plieno, kuris užtikrina tinkamą stiprumą ir standumą.
Kiekvienas tarpiklis yra padengtas milteliniu būdu ant juodo kilimėlio, po laku yra cinko gruntas, apsaugantis nuo korozijos.
Skirta:
- „Honda Civic VII“ hečbekas
Pagrindiniai tarpiklių naudojimo pranašumai ir priežastys:
- automobilio kėbulo standinimas
- geriau važiuoti posūkiuose
- rekomenduojama sportinei pakabai
- pagerina vairavimo komfortą
- neleidžia įskilti priekiniam stiklui
- rekomenduojama bet kokiam senesniam automobiliui
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.






































