Paskyra
Hello, Sign in0.00 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
Priekinės grotelės BMW 3 Serijos G20 / G21 (2019-2022) Juodos blizgios
M Sport apdailos komplektas skirtas BMW 3 Serijai F30 (Su PDC ir Žib. apiplovimais)
Performance and
Styling parts
Autosportui dalis, bei kitus priedus naršykite paspaude "Katalogas"
Eksterjero dalis naršykite pasirinkę savo automobilį konfigūratoriuje.
Raskite reikalingas išorės dalis greičiau
Mūsų prekės
Peržiūrėti viskąTurbo išmetimo kolektorius, skirtas modelu automobiliui, įtrauktam į pavadinimą.
TurboWorks išmetimo kolektorius, pagamintas iš 304SS nerūdijančio plieno.
Reguliuojant variklį, išmetimo kolektorius turėtų būti pakeistas iš pat pradžių, nes iš cilindro išstumiamos išmetamosios dujos dabar nukreipiamos į išmetimo kolektorių, kuris yra variklio korpuso dalis, tada nukreipiamos į pirmąją variklio dalį. išmetimo vamzdį, tada į duslintuvą arba kelis nuosekliai išdėstytus duslintuvus ir tada į išmetimo vamzdžio išleidimo angą.
Savo pasiūlyme taip pat turime lambda zondo adapterius, kurie pašalina katalizatoriaus klaidą.
Išėjimo skersmuo: 52,5 mm
Išmetimo lango dydis: 39,5 mm
Taip pat yra papildomų priedų, skirtų išmetimo kolektoriams:
| Lambda zondo adapteriai | Šiluminės juostos | Vario riešutai |
![]() |
![]() |
![]() |
Universalus katalizatorius iš nerūdijančio plieno su metaliniu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 2000–5000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliuose su benzininiais varikliais ir 200CPSi dyzeliniuose varikliuose.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 55 mm
- Ilgis: 400 mm
- Plotis: 175 mm
- Aukštis: 100 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
|
Emisijos standartas |
Pristatymo data |
| DYZELAS | |
| EURO 1 | 1992-07-07 |
| EURO 2 | 1996-01-01 |
| EURO 3 | 01/2000 |
| EURO 4 | 2005-09 |
| 5 EURO | 2009–2014 m. |
| BENZINAS | |
| EURO 1 | 1992-07-07 |
| EURO 2 | 1996-01-01 |
| EURO 3 | 01/2000 |
| EURO 4 | 01/2005 |
| 5 EURO | 2009–2014 m. |
Programa:
| Padaryti | Serialas | Variklio tipas | Variklio CCM | Variklio AG (KW) | Metai nuo – metai iki |
|---|---|---|---|---|---|
| AUDI A3/S3 hečbekas | 8P | 2.0 TFSI | 1984 m. | 200 (147) | 2004-09 - 2012-08 |
| SEAT LEON / LEON ST hečbekas | LEON Mk II | 2.0 TFSI | 1984 m. | 200 (147) | 2005-05 - 2009-03 |
| SEAT LEON / LEON ST hečbekas | LEON Mk II | 2.0 TFSI | 1984 m. | 211 (155) | 2009-06 - 2012-12 |
| SEAT LEON / LEON ST hečbekas | LEON Mk II | 2.0 TFSI | 1984 m. | 240 (177) | 2006-11 - 2011-05 |
| SEAT LEON / LEON ST hečbekas | LEON Mk II | 2.0 Cupra R | 1984 m. | 265 (195) | 2009-09 - 2012-12 |
| SEAT TOLEDO | TOLEDO Mk III | 2.0 TFSI | 1984 m. | 200 (147) | 2005-11 - 2009-05 |
| SEAT ALTEA, ALTEA XL | ALTEA | 2.0 TFSI | 1984 m. | 200 (147) | 2006-04 - 2009-05 |
| SEAT ALTEA, ALTEA XL | ALTEA XL | 2.0 Freetrack, 2.0 TFSI | 1984 m. | 211 (155) | 2009-05 – iki dabar |
| SEAT ALTEA, ALTEA XL | ALTEA XL | 2.0 TFSI 4x4 | 1984 m. | 211 (155) | 2009-05 – iki dabar |
| SKODA LAURA, OCTAVIA | 0 | 2.0 TFSI | 1984 m. | 200 (147) | 2005-10 - 2013-02 |
| SKODA SUPERB hečbekas | PUIKUS MK II | 2.0 TFSI | 1984 m. | 200 (147) | 2010-05 - 2015-05 |
| SKODA SUPERB universalas | PUIKUS MK II | 2.0 TFSI | 1984 m. | 200 (147) | 2010-05 - 2015-05 |
| VW GOLF hečbekas | GOLFAS V | 2.0 GTI | 1984 m. | 230 (169) | 2006-09 - 2008-12 |
| VW GOLF hečbekas | GOLFAS V | 2.0 GTI | 1984 m. | 200 (147) | 2004-10 - 2009-02 |
| VW GOLF variantas | GOLFAS V | 2.0 TFSI | 1984 m. | 200 (147) | 2007-06 - 2009-07 |
Downpipe įmonė TurboWorks su 200CPSI cat yra pagaminta iš 100 % nerūdijančio plieno nerūdijančio plieno.
Įleidimo skersmuo: 3" 76 mm
Išėjimo skersmuo: 60 mm
Universali alkūnė, skirta įleidimo ir išmetimo sistemų konstrukcijai.
PRO serija pasižymi storesne sienele, apdirbta siūle ir matine apdaila viduje ir išorėje.

Pagaminta iš aukštos kokybės nerūdijančio plieno SS304A2.
Sienos storis 3 mm.
Taip pat pasiekiama:
| Nerūdijantys vamzdžiai | Išplėsti nerūdijančio plieno vamzdžiai |
![]() |
![]() |
2,5" (4 varžtai) išmetimo flanšas, skirtas 2,5" V formos juostai
Medžiaga: ketus
Tai leidžia sukurti paprastą konstrukciją didelio srauto išmetimo sistemos.
Tinkamai parinkta korpuso forma leidžia pagreitinti išmetamųjų dujų srautą.
Universalus katalizatorius iš nerūdijančio plieno su metaliniu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 2000–5000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliuose su benzininiais varikliais ir 200CPSi dyzeliniuose varikliuose.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 50 mm
- Ilgis: 400 mm
- Plotis: 175 mm
- Aukštis: 100 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
|
Emisijos standartas |
Pristatymo data |
| DYZELAS | |
| EURO 1 | 1992-07-07 |
| EURO 2 | 1996-01-01 |
| EURO 3 | 01/2000 |
| EURO 4 | 2005-09 |
| 5 EURO | 2009–2014 m. |
| BENZINAS | |
| EURO 1 | 1992-07-07 |
| EURO 2 | 1996-01-01 |
| EURO 3 | 01/2000 |
| EURO 4 | 01/2005 |
| 5 EURO | 2009–2014 m. |
Active TurboWorks išmetimo sistema Cat Back. Produktas skirtas toliau išvardytiems automobiliams.
Iškvėpimas atliekamas itin atsargiai naudojant aukščiausios kokybės nerūdijantį plieną.
Sistema leidžia padidinti automobilio galią optimizuojant variklio išmetamųjų dujų srauto greitis.
Išmetimo vamzdžio išjungimo naudojimas leidžia patogiai važiuoti maršrutu ir gerai girdėti variklio garsą.
Sudėtyje yra nuotraukoje parodyti elementai.
Skirta:
- BMW G38 525/528/530/540 2.0T/3.0T 17+
Universalus katalizatorius, pagamintas iš nerūdijančio plieno su keraminiu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 700–1200 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliuose su benzininiais varikliais ir 200CPSi dyzeliniuose varikliuose.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 45 mm
- Ilgis: 285 mm
- Plotis: 125 mm
- Aukštis: 110 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
|
Emisijos standartas |
Pristatymo data |
| DYZELAS | |
| EURO 1 | 1992-07-07 |
| EURO 2 | 1996-01-01 |
| EURO 3 | 01/2000 |
| EURO 4 | 2005-09 |
| 5 EURO | 2009–2014 m. |
| BENZINAS | |
| EURO 1 | 1992-07-07 |
| EURO 2 | 1996-01-01 |
| EURO 3 | 01/2000 |
| EURO 4 | 01/2005 |
| 5 EURO | 2009–2014 m. |
Naujausios prekės
Peržiūrėti viskąVisi statramsčiai pagaminti iš konstrukcinio plieno, kuris užtikrina tinkamą stiprumą ir standumą.
Kiekvienas tarpiklis yra padengtas milteliniu būdu ant juodo kilimėlio, po laku yra cinko gruntas, apsaugantis nuo korozijos.
Skirta:
- „Honda Civic VII“ hečbekas
Pagrindiniai tarpiklių naudojimo pranašumai ir priežastys:
- automobilio kėbulo standinimas
- geriau važiuoti posūkiuose
- rekomenduojama sportinei pakabai
- pagerina vairavimo komfortą
- neleidžia įskilti priekiniam stiklui
- rekomenduojama bet kokiam senesniam automobiliui
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.











































