Paskyra
Hello, Sign inPrekės kurioms taikomos nuolaidos
Priekinės grotelės BMW 3 Serijos G20 / G21 (2019-2022) Juodos blizgios
GTI išvaizdos apdailos komplektas VW Golf VI Mk6 (2008-2013)
Full LED galiniai žibintai VW Golf 7 / 7.5 VII (2012-2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
M Sport apdailos komplektas skirtas BMW 3 Serijai F30 (Su PDC ir Žib. apiplovimais)
Performance and
Styling parts
Autosportui dalis, bei kitus priedus naršykite paspaude "Katalogas"
Eksterjero dalis naršykite pasirinkę savo automobilį konfigūratoriuje.
Raskite reikalingas išorės dalis greičiau
Mūsų prekės
Peržiūrėti viskąUniversalus nerūdijančio plieno katalizatorius su metaliniu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 3000–5000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliuose su benzininiais varikliais ir 200CPSi dyzeliniuose varikliuose.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 60 mm
- Ilgis: 320–328 mm
- Plotis/Aukštis: 122 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Pristatymo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Universalus dyzelinių variklių katalizatorius, pagamintas iš nerūdijančio plieno, skirtas automobiliams, kurių talpa 3000–5000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400 CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliams su benzininiais varikliais ir 200 CPSi dyzeliniais varikliais, o sportiniuose ar tiuninguosiuose automobiliuose geriau naudoti sportinį katalizatorių, kurio tankis yra 100–200 CPSi, kad būtų užtikrintas geriausias įmanomas rezultatas. išmetamųjų dujų srautas.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 55 mm
- Ilgis: 320–328 mm
- Plotis / aukštis: 122 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Įvedimo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Nusileidimo vamzdis AUDI C6
- 2,7 A6 3,0 TDI 2005–2011 m.
Vamzdžio skersmuo – 76 mm
Nuleidimo vamzdis visiškai pagamintas iš rūgštims atsparaus plieno.
Kiekvienas gaminio elementas pagamintas naudojant CNC technologiją.
24 mėnesių gamintojo garantija gaminiui.
Universali aliuminio alkūnė, skirta įsiurbimo sistemoms konstruoti.
Alkūnė pagaminta liejimo technologija, todėl puikiai tinka suvirinimui su tarpiniais aušintuvais ar turbinomis.
Taip pat siūlome didelį silikonų pasirinkimą. .
Nuleidimo vamzdis skirtas:
- BMW B48 F30 330i
- BMW B48 F32 430i
Įleidimo skersmuo (vidinis): 89 mm
Išleidimo angos skersmuo (vidinis): 76 mm
TurboWorks lietvamzdis pagamintas iš 100 % nerūdijančio plieno.
Aukštos kokybės išmetimo kolektorius iš TurboWorks, pagamintas iš 100 % plieno 304SS
3 mm storio sienelės garantuoja didelį tvirtumą ir atsparumą įtrūkimams.
Versija su T4 Turbo Flanšas.
Išmetimo flanšų matmenys:
Tvirtas išmetimo kolektorius yra gerai veikiančio variklio su turbokompresoriumi pagrindas. Įtrūkus serijiniam kolektorius, išmetamosios dujos nėra nukreipiamos į kompresorių.
Dėl to sumažėja automobilio galia ir dinamika, padidėja degimas ir triukšmo sklaida bei pakyla temperatūra variklio skyriuje.
> Reikia pakeisti kolektorių.
24 mėnesių garantija.
O2 jutiklių adapteriai | Šiluminės juostos | Vario riešutai |
![]() |
![]() |
![]() |
Lanksti išmetimo jungtis, pagaminta iš nerūdijančio plieno.
Jungties ilgis: 6 colių (15,25 cm)
Vidinis skersmuo: 2,25 colio (5,71 cm)
Programa:
Padaryti | Serialas | Variklio tipas | Variklio CCM | Variklio AG (KW) | Metai nuo – metai iki |
---|---|---|---|---|---|
AUDI A3/S3 hečbekas | 8 l | 1,8 T, 1,8 Turbo | 1781 m. | 150 (110) | 1996-12 - 2003-05 |
AUDI TT kupė | 8N | 1,8 T | 1781 m. | 150 (110) | 2002-09 - 2006-06 |
AUDI TT kupė | 8N | 1,8 T | 1781 m. | 163 (120) | 2005-09 - 2006-06 |
AUDI TT kupė | 8N | 1,8 T | 1781 m. | 180 (132) | 1998-10 - 2006-06 |
AUDI TT kupė | 8N | 1,8 T | 1781 m. | 190 (140) | 2005-09 - 2006-06 |
SEAT LEON / LEON ST hečbekas | LEON Mk I | 1,8 20 V T | 1781 m. | 180 (132) | 1999-11 - 2006-06 |
SEAT LEON / LEON ST hečbekas | LEON Mk I | 1,8 T Cupra R | 1781 m. | 209 (154) | 2002-02 - 2006-06 |
SEAT LEON / LEON ST hečbekas | LEON Mk I | 1,8 T Cupra R | 1781 m. | 225 (165) | 2003-07 - 2006-06 |
SKODA OCTAVIA hečbekas | OCTAVIA MK I | RS 1,8 T | 1781 m. | 180 (132) | 2001-05 - 2006-01 |
SKODA OCTAVIA hečbekas | OCTAVIA MK I | 1,8 | 1781 m. | 125 (92) | 1996-09 - 2000-07 |
VW GOLF hečbekas | GOLFAS IV | 1,8 T | 1781 m. | 150 (110) | 1997-08 - 2005-06 |
išorinis skersmuo – 63 mm
įėjimo skersmuo – 90 mm
išėjimo skersmuo – 57 mm
Flanšas: originalus 4 varžtų
TurboWorks lietvamzdis su 100 CPSI kačiuku, pagamintas iš 100 % nerūdijančio plieno.
Naujausios prekės
Peržiūrėti viskąVisi statramsčiai pagaminti iš konstrukcinio plieno, kuris užtikrina tinkamą stiprumą ir standumą.
Kiekvienas tarpiklis yra padengtas milteliniu būdu ant juodo kilimėlio, po laku yra cinko gruntas, apsaugantis nuo korozijos.
Skirta:
- „Honda Civic VII“ hečbekas
Pagrindiniai tarpiklių naudojimo pranašumai ir priežastys:
- automobilio kėbulo standinimas
- geriau važiuoti posūkiuose
- rekomenduojama sportinei pakabai
- pagerina vairavimo komfortą
- neleidžia įskilti priekiniam stiklui
- rekomenduojama bet kokiam senesniam automobiliui
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.