Paskyra
Hello, Sign in4,311.19 €
Suma: 4,311.19 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
Priekinės grotelės BMW 3 Serijos G20 / G21 (2019-2022) Juodos blizgios
GTI išvaizdos apdailos komplektas VW Golf VI Mk6 (2008-2013)
Full LED galiniai žibintai VW Golf 7 / 7.5 VII (2012-2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
M Sport apdailos komplektas skirtas BMW 3 Serijai F30 (Su PDC ir Žib. apiplovimais)
Suma: 4,311.19 €
Performance and
Styling parts
Autosportui dalis, bei kitus priedus naršykite paspaude "Katalogas"
Eksterjero dalis naršykite pasirinkę savo automobilį konfigūratoriuje.
Raskite reikalingas išorės dalis greičiau
Mūsų prekės
Peržiūrėti viskąUniversalus katalizatorius, pagamintas iš nerūdijančio plieno su keramikiniu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 700–1600 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliuose su benzininiais varikliais ir 200CPSi dyzeliniuose varikliuose.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 60 mm
- Ilgis: 225–233 mm
- Plotis/Aukštis: 122 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Pristatymo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Universalus dyzelinių variklių katalizatorius pagaminta iš nerūdijančio plieno, skirta 2000–3000 cm talpos automobiliams3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400 CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliams su benzininiais varikliais ir 200 CPSi dyzeliniais varikliais, o sportiniuose ar tiuninguosiuose automobiliuose geriau naudoti sportinį katalizatorių, kurio tankis yra 100–200 CPSi, kad būtų užtikrintas geriausias įmanomas rezultatas. išmetamųjų dujų srautas.
CPSi – langelis kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatorius).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 60 mm
- Ilgis: 260–268 mm
- Plotis / aukštis: 122 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Pristatymo data td> |
dyzelinas | |
EURO 1 | 07/1992 |
EURO 2 | 01/1996 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 09/2005 |
EURO 5 | 2009–2014 |
BENZINAS | |
EURO 1 | 07/1992 |
EURO 2 | 01/1996 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
EURO 5 | 2009–2014 |
Skirta naudoti sporto tikslais. Svirtis gali būti montuojama horizontaliai ir vertikaliai. Stabdys yra labai tvirtos konstrukcijos, nudažytas milteliniu būdu su minkšta ir patogia rankena. Į komplektą įeina elementai, pavaizduoti toliau pateiktose nuotraukose (rankena su tvirtinimu, pagrindinis cilindras).
Pagrindinis cilindras turi jungtis:
- įėjimas - AN4 - 7/16 "
- išėjimas - AN3 - 3/8 "
Movos standžioms (vario / plieno) arba lanksčioms žarnoms ir sportinių stabdžių žarnelių galima įsigyti mūsų parduotuvėje.
Montuojant ant lanksčių vamzdžių nereikia specializuoto troso gniuždymo.
Didelio našumo stabdžių sistemoms standartas yra AN3 – jis taikomas abiem linijoms, kur skersmuo bus 3,2 mm viduje ir 7,5 mm išorėje, taip pat suspaudžiamos jungiamosios detalės ir srieginės jungiamosios detalės, kurių sriegio dydis yra 3/8 colio.
Dėl daugybės jungiamųjų elementų mūsų parduotuvėje galite užbaigti paruoštą surinkimo rinkinys įvairiais būdais:
- Montavimas sistemoje, ant standartinių kabelių.
- Montavimas ant lanksčių žarnų prie nuoseklių gnybtų, prijunkite juos dvigubu bandžo varžtu ant gnybtų.
- Montavimas kaip atskira sistema tiksliems spaustukams su išsiplėtimo baku ant siurblio.
- Tvirtinimas prie standartinių suportų, stabdžio kojinio atsegimas.
- ir daugelis kitų..
Medžiaga: poliruotas nerūdijantis PLIENAS
Gamintojas: TurboWorks
2 METŲ GARANTIJA!
Matmenys pateikti paveikslėlyje.
Programa:
Padaryti | Serija | Variklio tipas | Variklio CCM | Variklio AG (KW) | Metai nuo – metai iki |
---|---|---|---|---|---|
AUDI A3/S3 hečbekas | 8 V | S3 quattro | 1984 m. | 310 (228) | 2016-06 - 2017-12 |
AUDI A3/S3 sedanas | 8 V | S3 quattro | 1984 m. | 310 (228) | 2016-06–2020-10 |
AUDI A3/S3 Sportback | 8 V | S3 quattro | 1984 m. | 310 (228) | 2016-06–2020-10 |
AUDI TT kupė | FV | 2.0 TTS quattro | 1984 m. | 310 (228) | 2014-11 – iki dabar |
AUDI TT Roadster | FV | 2.0 TTS quattro | 1984 m. | 310 (228) | 2014-11 – iki dabar |
SEAT LEON / LEON ST hečbekas | LEON Mk III | 2.0 Cupra R | 1984 m. | 310 (228) | 2017-11 - 2018-08 |
VW GOLF hečbekas | VII GOLFAS | 2.0 R 4motion | 1984 m. | 310 (228) | 2016-12–2020-08 |
VW GOLF variantas | VII GOLFAS | 2.0 R 4motion | 1984 m. | 310 (228) | 2016-12–2020-08 |
Nuleidimo vamzdžių įmonė TurboWorks yra pagaminta iš 100 % nerūdijančio plieno nerūdijančio plieno.
- Įleidimo skersmuo: 3 coliai 76 mm
- Išėjimo skersmuo: 2,75 colio 70 mm
- lietvamzdis su šilumos skydu
Dvisluoksnis šilumos ekranas naudojamas apsaugoti aplinkines dalis, laidus ir žarnas nuo lietvamzdžių spinduliuojamos šilumos.
Integruota šilumos izoliacija sumažina paviršiaus temperatūrą iki 70 %! Dėl ko jis yra absoliutus nugalėtojas, palyginti su įprastu terminiu įvyniojimu ar keraminėmis dangomis.
Tai labai svarbu ne tik dėl saugos priežasčių, bet ir turi įtakos variklio veikimui, nes sumažina apatinės dangčio temperatūrą. Labai rekomenduojame šią parinktį, ypač lietvamzdžiams.
Universali alkūnė, skirta įleidimo ir išmetimo sistemų konstrukcijai.
PRO serija pasižymi storesne sienele, apdirbta siūle ir matine apdaila viduje ir išorėje.
Pagaminta iš aukštos kokybės nerūdijančio plieno SS304A2.
Sienos storis 3 mm.
Taip pat pasiekiama:
Nerūdijantys vamzdžiai | Išplėsti nerūdijančio plieno vamzdžiai |
![]() |
![]() |
Universalus katalizatorius iš nerūdijančio plieno su metaliniu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 2000–5000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliuose su benzininiais varikliais ir 200CPSi dyzeliniuose varikliuose.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 60 mm
- Ilgis: 400 mm
- Plotis: 175 mm
- Aukštis: 100 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Pristatymo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Naujausios prekės
Peržiūrėti viskąVisi statramsčiai pagaminti iš konstrukcinio plieno, kuris užtikrina tinkamą stiprumą ir standumą.
Kiekvienas tarpiklis yra padengtas milteliniu būdu ant juodo kilimėlio, po laku yra cinko gruntas, apsaugantis nuo korozijos.
Skirta:
- „Honda Civic VII“ hečbekas
Pagrindiniai tarpiklių naudojimo pranašumai ir priežastys:
- automobilio kėbulo standinimas
- geriau važiuoti posūkiuose
- rekomenduojama sportinei pakabai
- pagerina vairavimo komfortą
- neleidžia įskilti priekiniam stiklui
- rekomenduojama bet kokiam senesniam automobiliui
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.