Paskyra
Hello, Sign in2,528.77 €
Suma: 2,528.77 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
Priekinės grotelės BMW 3 Serijos G20 / G21 (2019-2022) Juodos blizgios
GTI išvaizdos apdailos komplektas VW Golf VI Mk6 (2008-2013)
Full LED galiniai žibintai VW Golf 7 / 7.5 VII (2012-2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
M Sport apdailos komplektas skirtas BMW 3 Serijai F30 (Su PDC ir Žib. apiplovimais)
Suma: 2,528.77 €
Performance and
Styling parts
Autosportui dalis, bei kitus priedus naršykite paspaude "Katalogas"
Eksterjero dalis naršykite pasirinkę savo automobilį konfigūratoriuje.
Raskite reikalingas išorės dalis greičiau
Mūsų prekės
Peržiūrėti viskąNuleidimo vamzdis skirtas:
- BMW 125i F20 2012–2015 m.
- BMW 125i F21 2012–2015 m.
- BMW 220i F22 2014–2016 m.
- BMW 220i F23 2014–2016 m.
- BMW 228i F22 2014–2016 m.
- BMW 228i F23 2014–2016 m.
- BMW 320i F30 2012–2015 m.
- BMW 320i F31 2012–2015 m.
- BMW 320i F34 2012–2015 m.
- BMW 328i F30 2011–2015 m.
- BMW 328i xDrive F30 2012–2015 m.
- BMW 328i F31 2011–2015 m.
- BMW 328i F34 2011–2015 m.
- BMW 420i F32 2014–2016 m.
- BMW 420i xDrive F32 2014–2016 m.
- BMW 420i F33 2014–2016 m.
- BMW 420i xDrive F33 2014–2016 m.
- BMW 420i F36 2014–2016 m.
- BMW 428i F32 2013–2016 m.
- BMW 428i xDrive F32 2013–2016 m.
- BMW 428i F33 2013–2016 m.
- BMW 428i xDrive F33 2013–2016 m.
- BMW 428i F36 2013–2016 m.
TurboWorks siurbimo vamzdis pagamintas iš 100 % nerūdijančio plieno.
Įtraukta su termine juosta.
- Įleidimo skersmuo: 93 mm
- Išėjimo skersmuo: 60 mm
Programa:
Padaryti | Serialas | Variklio tipas | Variklio CCM | Variklio AG (KW) | Metai nuo – metai iki |
---|---|---|---|---|---|
AUDI A3/S3 hečbekas | 8 l | 1,8 T quattro | 1781 m. | 180 (132) | 1998-10 - 2003-05 |
AUDI A3/S3 hečbekas | 8 l | 1,8 T quattro | 1781 m. | 150 (110) | 1996-12 - 2003-05 |
AUDI A3/S3 hečbekas | 8 l | 1,8 T | 1781 m. | 180 (132) | 1998-12 - 2003-05 |
AUDI A3/S3 hečbekas | 8P | 1,8 T | 1781 m. | 150 (110) | 2006-08 - 2012-08 |
AUDI A3/S3 hečbekas | 8 l | 1,8 T, 1,8 Turbo | 1781 m. | 150 (110) | 1996-12 - 2003-05 |
SEAT LEON / LEON ST hečbekas | LEON Mk I | 1,8 T Cupra R | 1781 m. | 209 (154) | 2002-02 - 2006-06 |
SEAT LEON / LEON ST hečbekas | LEON Mk I | 1,8 T Cupra R | 1781 m. | 225 (165) | 2003-07 - 2006-06 |
SKODA OCTAVIA universalas | OCTAVIA MK I | 1,8 T | 1781 m. | 150 (110) | 1998-07 - 2010-12 |
SKODA OCTAVIA hečbekas | OCTAVIA MK I | 1,8 T | 1781 m. | 150 (110) | 1997-08 - 2010-12 |
SKODA OCTAVIA hečbekas | OCTAVIA MK I | 1,8 T 4x4 | 1781 m. | 150 (110) | 2001-05 - 2006-05 |
SKODA OCTAVIA universalas | OCTAVIA MK I | 1,8 T 4x4 | 1781 m. | 150 (110) | 2001-05 - 2006-05 |
VW GOLF hečbekas | GOLFAS VI | 2,0 GTi | 1984 m. | 200 (147) | 2009-06 - 2013-11 |
VW GOLF hečbekas | GOLFAS VI | 2,0 GTi | 1984 m. | 235 (173) | 2011-05 - 2012-11 |
VW GOLF variantas | GOLFAS IV | 1,8 T | 1781 m. | 173 (127) | 1999-09 - 2001-12 |
VW GOLF hečbekas | VII GOLFAS | 2.0 GTI | 1984 m. | 210 (155) | 2013-11 - 2017-03 |
VW GOLF hečbekas | VII GOLFAS | 2.0 GTI Clubsport | 1984 m. | 265 (195) | 2016-02 - 2017-03 |
VW GOLF hečbekas | VII GOLFAS | 2.0 GTI Clubsport S | 1984 m. | 310 (228) | 2016-09 - 2017-03 |
VW GOLF variantas | GOLFAS IV | 1,8 T | 1781 m. | 180 (132) | 2002-05 - 2006-06 |
VW GOLF hečbekas | VII GOLFAS | 2.0 GTI | 1984 m. | 245 (180) | 2017-03 – 2020-08 |
VW GOLF hečbekas | GOLFAS IV | 1.8 GTI, 1.8 GTI Turbo | 1781 m. | 193 (142) | 2007-04 - 2009-12 |
VW GOLF hečbeko furgonas | GOLFAS VI | 2,0 GTi | 1984 m. | 211 (155) | 2009-02 - 2012-11 |
VW GOLF hečbeko furgonas | VII GOLFAS | 2,0 GTi | 1984 m. | 220 (162) | 2013-04 - 2017-03 |
VW GOLF hečbeko furgonas | VII GOLFAS | 2,0 GTi | 1984 m. | 230 (169) | 2015-04 - 2017-03 |
VW GOLF hečbekas | VII GOLFAS | 2.0 GTI TCR | 1984 m. | 290 (213) | 2018-11–2020-08 |
VW GOLF hečbekas | GOLFAS IV | 1,8 GTI | 1781 m. | 179 (132) | 2007-01 - 2010-12 |
VW GOLF hečbekas | GOLFAS VI | 2.0 GTI | 1984 m. | 203 (149) | 2010-01 - 2014-02 |
VW GOLF hečbeko furgonas | GOLFAS III | 2.0 GTI | 1984 m. | 150 (110) | 1991-08 - 1997-09 |
VW GOLF hečbekas | VII GOLFAS | 2.0 GTI | 1984 m. | 231 (170) | 2018-09 - 2021-03 |
VW GOLF hečbekas | VIII GOLFAS | 2.0 GTI | 1984 m. | 245 (180) | 2020-08 – iki dabar |
VW GOLF variantas | VIII GOLFAS | 2.0 GTI | 1984 m. | 245 (180) | 2020-09 – iki dabar |
VW GOLF hečbekas | VIII GOLFAS | 2.0 GTI Clubsport | 1984 m. | 300 (221) | 2020–2010 m. – iki dabar |
VW GOLF hečbekas | GOLFAS IV | 1,8 T GTI, 1,8 Turbo GTI | 1781 m. | 180 (132) | 2001-08 - 2005-06 |
VW GOLF hečbekas | GOLFAS I | 1,8 GTI | 1781 m. | 112 (82) | 1982-08 - 1983-12 |
VW GOLF hečbekas | GOLFAS II | 1,8 GTI G60 sinchronizavimas | 1781 m. | 160 (118) | 1988-08 - 1991-12 |
VW GOLF hečbekas | GOLFAS II | 1.8 GTI Cat | 1781 m. | 107 (79) | 1987-01 - 1991-10 |
VW GOLF hečbekas | GOLFAS II | 1,8 GTI | 1781 m. | 112 (82) | 1983-08 - 1991-10 |
VW GOLF hečbekas | GOLFAS II | 1,8 GTI 16 V | 1781 m. | 129 (95) | 1986-02 - 1991-10 |
VW GOLF hečbekas | GOLFAS II | 1,8 GTI 16 V | 1781 m. | 139 (102) | 1986-02 - 1990-06 |
VW GOLF hečbekas | GOLFAS II | 1,8 GTI G60 | 1781 m. | 160 (118) | 1990-04 - 1991-07 |
VW GOLF variantas | GOLFAS IV | 1,8 T | 1781 m. | 150 (110) | 2000-05 - 2006-06 |
VW GOLF hečbekas | GOLFAS V | 2.0 GTI | 1984 m. | 200 (147) | 2004-10 - 2009-02 |
VW GOLF hečbekas | GOLFAS III | 2.0 GTI 16V | 1984 m. | 150 (110) | 1992-08 - 1997-08 |
VW GOLF hečbekas | GOLFAS II | 1,8 GTI | 1781 m. | 105 (77) | 1985-01 - 1985-07 |
VW GOLF hečbekas | GOLFAS V | 2.0 GTI | 1984 m. | 230 (169) | 2006-09 - 2008-12 |
VW GOLF hečbekas | GOLFAS II | 1,8 GTI 16 V | 1781 m. | 136 (100) | 1986-08 - 1988-07 |
VW GOLF hečbekas | GOLFAS VI | 2,0 GTi | 1984 m. | 210 (155) | 2009-04 - 2012-11 |
VW GOLF hečbekas | GOLFAS II | 2.0 GTI | 1984 m. | 136 (100) | 1989-09 - 1992-12 |
VW GOLF hečbekas | VII GOLFAS | 2.0 GTI, 2.0 TSI GTI | 1984 m. | 220 (162) | 2013-04–2020-08 |
VW GOLF hečbekas | VII GOLFAS | 2.0 GTI | 1984 m. | 230 (169) | 2013-04–2020-08 |
VW GOLF hečbekas | GOLFAS II | 1,8 GTI | 1781 m. | 107 (79) | 1985-08 - 1987-10 |
VW GOLF kabrioletas | GOLFAS VI | 2.0 GTI | 1984 m. | 211 (155) | 2012-05 - 2016-05 |
VW GOLF hečbekas | GOLFAS IV | 1,8 T | 1781 m. | 150 (110) | 1997-08 - 2005-06 |
Išėjimo skersmuo (vidinis) – 79 mm
Rezonatorius viršgarsinis fi 50
Jis skirtas standartiniams varikliams, taip pat tiems, kurių sūkių dažnis viršija 7000 aps./min. Galios ir sukimo momento padidinimas iki 5-7%. Jo naudojimas žymiai padidina išmetamųjų dujų srauto greitį, palyginti su tradicine išmetimo sistema, taip pagerindamas oro ir kuro mišinio pakeitimą cilindruose.
Universalus katalizatorius, pagamintas iš nerūdijančio plieno su metaliniu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 1600–3000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliuose su benzininiais varikliais ir 200CPSi dyzeliniuose varikliuose.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 60 mm
- Ilgis: 430 mm
- Plotis: 150 mm
- Aukštis: 138 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Pristatymo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Sport katalizatorius pagamintas iš nerūdijančio plieno su metaliniu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 2000-3000cm3 stiprus>
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400 CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliams su benzininiais varikliais ir 200 CPSi dyzeliniais varikliais, o sportiniuose ar tiuninguosiuose automobiliuose geriau naudoti sportinį katalizatorių, kurio tankis yra 100–200 CPSi, kad būtų užtikrintas geriausias įmanomas rezultatas. išmetamųjų dujų srautas.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 50 mm
- Ilgis: 240–248 mm
- Plotis / aukštis: 122 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Įvedimo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Universalus dyzelinių variklių katalizatorius, pagamintas iš nerūdijančio plieno, skirtas automobiliams, kurių talpa 1200–2400 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400 CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliams su benzininiais varikliais ir 200 CPSi dyzeliniais varikliais, o sportiniuose ar tiuninguosiuose automobiliuose geriau naudoti sportinį katalizatorių, kurio tankis yra 100–200 CPSi, kad būtų užtikrintas geriausias įmanomas rezultatas. išmetamųjų dujų srautas.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 50 mm
- Ilgis: 375 mm
- Plotis: 147 mm
- Aukštis: 97 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Įvedimo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Universalus dyzelinių variklių katalizatorius, pagamintas iš nerūdijančio plieno, skirtas automobiliams, kurių talpa 2000–5000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400 CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliams su benzininiais varikliais ir 200 CPSi dyzeliniais varikliais, o sportiniuose ar tiuninguosiuose automobiliuose geriau naudoti sportinį katalizatorių, kurio tankis yra 100–200 CPSi, kad būtų užtikrintas geriausias įmanomas rezultatas. išmetamųjų dujų srautas.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 55 mm
- Ilgis: 455 mm
- Plotis: 150 mm
- Aukštis: 138 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Įvedimo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Naujausios prekės
Peržiūrėti viskąVisi statramsčiai pagaminti iš konstrukcinio plieno, kuris užtikrina tinkamą stiprumą ir standumą.
Kiekvienas tarpiklis yra padengtas milteliniu būdu ant juodo kilimėlio, po laku yra cinko gruntas, apsaugantis nuo korozijos.
Skirta:
- „Honda Civic VII“ hečbekas
Pagrindiniai tarpiklių naudojimo pranašumai ir priežastys:
- automobilio kėbulo standinimas
- geriau važiuoti posūkiuose
- rekomenduojama sportinei pakabai
- pagerina vairavimo komfortą
- neleidžia įskilti priekiniam stiklui
- rekomenduojama bet kokiam senesniam automobiliui
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.