Paskyra
Hello, Sign in4,755.10 €
Suma: 4,755.10 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
Priekinės grotelės BMW 3 Serijos G20 / G21 (2019-2022) Juodos blizgios
GTI išvaizdos apdailos komplektas VW Golf VI Mk6 (2008-2013)
Full LED galiniai žibintai VW Golf 7 / 7.5 VII (2012-2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
M Sport apdailos komplektas skirtas BMW 3 Serijai F30 (Su PDC ir Žib. apiplovimais)
Suma: 4,755.10 €
Performance and
Styling parts
Autosportui dalis, bei kitus priedus naršykite paspaude "Katalogas"
Eksterjero dalis naršykite pasirinkę savo automobilį konfigūratoriuje.
Raskite reikalingas išorės dalis greičiau
Mūsų prekės
Peržiūrėti viskąNuleidimo vamzdis VW GOLF VII R
- VW GOLF VII R 2012 – 300 AG
Vamzdžio skersmuo – 76 mm
Nuleidimo vamzdis visiškai pagamintas iš rūgštims atsparaus plieno.
Kiekvienas gaminio elementas pagamintas naudojant CNC technologiją.
24 mėnesių gamintojo garantija gaminiui.
Universalus katalizatorius, pagamintas iš nerūdijančio plieno su metaliniu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 1600–3000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliuose su benzininiais varikliais ir 200CPSi dyzeliniuose varikliuose.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 60 mm
- Ilgis: 430 mm
- Plotis: 150 mm
- Aukštis: 138 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Pristatymo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Universalus katalizatorius iš nerūdijančio plieno su metaliniu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 2000–3000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliuose su benzininiais varikliais ir 200CPSi dyzeliniuose varikliuose.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 55 mm
- Ilgis: 260–268 mm
- Plotis/Aukštis: 122 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Pristatymo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Universalus katalizatorius iš nerūdijančio plieno su keraminiu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 700–2000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliuose su benzininiais varikliais ir 200CPSi dyzeliniuose varikliuose.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 50 mm
- Ilgis: 375 mm
- Plotis: 147 mm
- Aukštis: 97 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Pristatymo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
TurboWorks išmetimo kolektorius pagamintas iš 100% nerūdijančio plieno.
Atliekant variklio derinimą, išmetimo kolektorius turėtų būti pakeistas pačioje pradžioje, nes išmetamosios dujos iš cilindro patenka į išmetimą kolektorius, kuris yra variklio korpuso dalis, tada nukreipiamas į pirmąją išmetimo vamzdžio sekciją, o tada į duslintuvą arba kelis nuoseklius duslintuvus, o tada į išmetimo vamzdį.
- Atstumas tarp turbinos tvirtinimo varžtų: 80x70 mm.
- Vakarinių vartų angos skersmuo: 45 mm.
Komplektą sudaro tarpiklių rinkinys.
Gaminiui suteikiame 24 mėnesių garantiją.
Taip pat siūlome lambda zondo adapterius, kurie pašalina katalizatoriaus klaidą. p>
O2 jutiklių adapteriai | Šiluminės juostos | Vario riešutai |
![]() |
![]() |
![]() |
Aukštos kokybės duslintuvas, pagamintas iš nerūdijančio plieno SS409 pagal Hi-FlowY technologiją.
Hi-FlowY technologijos duslintuvai sujungia Hi-Flow ir Y vamzdžio slopintuvus, taip užtikrindami maksimalų galios padidėjimą ir gerą slopinimas.
Jie užtikrina maksimalų išmetamųjų dujų srautą.
Jie yra vieni geriausių slopinančių duslintuvų rinkoje.
Platus galimų skersmenų, matmenų ir versijų pasirinkimas leis jums sukurti tobulą išmetimo sistemą.
Visi duslintuvo matmenys pateikti paveikslėlyje galerijoje.
Nuleidimo vamzdis skirtas:
- Nissan 200SX S14
TurboWorks lietvamzdis pagamintas iš 100 % nerūdijančio plieno.
Aukštos kokybės išmetimo kolektoriaus įmonė TurboWorks, pagaminta iš 100 % juodo plieno
Sienos storis 3 mm garantuoja didelį patvarumą ir atsparumą įtrūkimams.
Matmenys:
- Išmetimo vamzdžio ir suspaudimo įtaiso lango skersmuo: 48x38 mm
- Turbo flanšas: T4 Twin Scroll
- Vidinis skersmuo. nutekėjimo vamzdžiai: 38 mm
Sandari išmetimo kolektorius yra tolygiai veikiančio variklio su turbokompresoriumi pagrindas. Kai serijinis kolektorius yra Crannog, išmetamųjų dujų energija nėra nukreipiama į kompresorių.
Dėl to sumažėja galia ir transporto priemonės dinamika, degimas ir padidėja triukšmas bei pakyla temperatūra variklio skyriuje.
Tada reikia pakeisti kolektorių.
24 mėnesių garantija.
Išmetimo kolektorių taip pat galima įsigyti kaip papildomus priedus:
O2 jutiklių adapteriai | Šiluminės juostos | Vario riešutai |
![]() |
![]() |
![]() |
Naujausios prekės
Peržiūrėti viskąVisi statramsčiai pagaminti iš konstrukcinio plieno, kuris užtikrina tinkamą stiprumą ir standumą.
Kiekvienas tarpiklis yra padengtas milteliniu būdu ant juodo kilimėlio, po laku yra cinko gruntas, apsaugantis nuo korozijos.
Skirta:
- „Honda Civic VII“ hečbekas
Pagrindiniai tarpiklių naudojimo pranašumai ir priežastys:
- automobilio kėbulo standinimas
- geriau važiuoti posūkiuose
- rekomenduojama sportinei pakabai
- pagerina vairavimo komfortą
- neleidžia įskilti priekiniam stiklui
- rekomenduojama bet kokiam senesniam automobiliui
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.