Paskyra
Hello, Sign in4,799.19 €
Suma: 4,799.19 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
Priekinės grotelės BMW 3 Serijos G20 / G21 (2019-2022) Juodos blizgios
GTI išvaizdos apdailos komplektas VW Golf VI Mk6 (2008-2013)
Full LED galiniai žibintai VW Golf 7 / 7.5 VII (2012-2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
M Sport apdailos komplektas skirtas BMW 3 Serijai F30 (Su PDC ir Žib. apiplovimais)
Suma: 4,799.19 €
Performance and
Styling parts
Autosportui dalis, bei kitus priedus naršykite paspaude "Katalogas"
Eksterjero dalis naršykite pasirinkę savo automobilį konfigūratoriuje.
Raskite reikalingas išorės dalis greičiau
Mūsų prekės
Peržiūrėti viskąAukštos kokybės išmetimo kolektorius „TurboWorks“, pagamintas iš 100 % 304SS nerūdijančio plieno „garų vamzdžio“
3 mm sienelės storis garantuoja patikimumą ir apsaugo nuo įtrūkimų.
Matmenys:
- Išmetimo angų skersmuo: 36 x 42 mm
- Turbo flanšas: T3
- Išmetimo sklendė: 43 mm (V-BAND 2,25")
24 mėnesių garantija.
Papildomi priedai:
O2 jutiklių adapteriai | Šiluminės juostos | Vario riešutai |
![]() |
![]() |
![]() |
Aukštos kokybės išmetimo kolektorius „TurboWorks“, pagamintas iš 100 % 304SS nerūdijančio plieno „garų vamzdžio“
3 mm sienelės storis garantuoja patikimumą ir apsaugo nuo įtrūkimų.
Matmenys:
- Išmetimo angų skersmuo: 40 mm
- Išėjimas: 57 mm
24 mėnesių garantija.
Papildomi priedai:
O2 jutiklių adapteriai td> | Šiluminė izoliacija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Į krepšelį
Lanksti išmetimo segmento jungtis, pagaminta iš 409SS nerūdijančio plieno.
Vakuuminio slėgio valdymo rezervuaras
Elemento funkcijos specifika:
1: būtinas pakaitinis komponentas, skirtas atkurti keturių ratų pavaros (4WD), šildytuvo ventiliacijos angų ir kitų priedų valdymą
2: pakeiskite į mažesnį vakuuminį rutulį / sferą, kartu su alyvos aušintuvo komplektu
3: pagamintas iš patvaraus plastiko, kad būtų atsparus vakuuminiam nuotėkiui ir apsaugotų sandariklį nuo pažeidimų
4: galimi įvairūs rezervuarai įvairioms reikmėms
Į krepšelį
Aprašymas: Vakuuminis rezervuaras atkuria tinkamą vakuumą, kad jūsų variklis veiktų sklandžiai. Rezervuaras pagamintas iš aukštos kokybės medžiagų, kad atlaikytų ekstremalias temperatūras po gaubtu ir tarnautų ilgai. Matmenys: Sport katalizatorius pagamintas iš nerūdijančio plieno su metaliniu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 3000-5000cm3 stiprus> Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400 CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliams su benzininiais varikliais ir 200 CPSi dyzeliniais varikliais, o sportiniuose ar tiuninguosiuose automobiliuose geriau naudoti sportinį katalizatorių, kurio tankis yra 100–200 CPSi, kad būtų užtikrintas geriausias įmanomas rezultatas. išmetamųjų dujų srautas. CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje). Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis. Matmenys:
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Aukštos kokybės duslintuvas su viena kamera, pagamintas iš nerūdijančio plieno 304SS. Idealiai tinka naudoti su droseliu, duslintuvas yra padalintas į dvi dalis, viena per kitą, su perforuotu vamzdžiu. Duslintuvas užpildytas stiklo vata, kad būtų maksimali tyla, kai droselis uždarytas. Slopintuvai skirti naudoti automobilį esant maksimaliai apkrovai su uždarytu uodegos dangteliu. Didelis galimų skersmenų, matmenų ir versijų pasirinkimas leis jums sukurti puikią išmetimo sistemą. Matmenys:
nėra išmetimo angos Universalus katalizatorius iš nerūdijančio plieno su metaliniu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 1600–2000 cm3 Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliuose su benzininiais varikliais ir 200CPSi dyzeliniuose varikliuose. CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje). Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis. Matmenys:
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
TurboWorks išmetimo kolektorius pagamintas iš 100% ketaus. Turbinai prisukti reikia ilgesnių varžtų. Naujausios prekėsPeržiūrėti viskąVisi statramsčiai pagaminti iš konstrukcinio plieno, kuris užtikrina tinkamą stiprumą ir standumą. Kiekvienas tarpiklis yra padengtas milteliniu būdu ant juodo kilimėlio, po laku yra cinko gruntas, apsaugantis nuo korozijos.
Pagrindiniai tarpiklių naudojimo pranašumai ir priežastys:
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą. Reikia pagalbos?+370 612 03330
Klientų aptarnavimasUžduokite klausimąReikalinga detalesnė informacija apie prekę ar domina pristatymo terminas jeigu prekės šiuo metu neturime? Dalys bet kokiam automobiliui |