Paskyra
Hello, Sign in3,022.20 €
Suma: 3,022.20 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
Priekinės grotelės BMW 3 Serijos G20 / G21 (2019-2022) Juodos blizgios
GTI išvaizdos apdailos komplektas VW Golf VI Mk6 (2008-2013)
Full LED galiniai žibintai VW Golf 7 / 7.5 VII (2012-2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
M Sport apdailos komplektas skirtas BMW 3 Serijai F30 (Su PDC ir Žib. apiplovimais)
Suma: 3,022.20 €
Performance and
Styling parts
Autosportui dalis, bei kitus priedus naršykite paspaude "Katalogas"
Eksterjero dalis naršykite pasirinkę savo automobilį konfigūratoriuje.
Raskite reikalingas išorės dalis greičiau
Mūsų prekės
Peržiūrėti viskąUniversali alkūnė, skirta įleidimo ir išmetimo sistemų konstrukcijai.
PRO serija pasižymi storesne sienele, apdirbta siūle ir matine apdaila viduje ir išorėje.
p>
Pagaminta iš aukštos kokybės nerūdijančio plieno SS304A2.
Sienos storis 1,5 mm.
Taip pat pasiekiama:
Nerūdijantys vamzdžiai | Išplėsti nerūdijančio plieno vamzdžiai |
![]() |
40 cm ilgio prožektorius fi 50
Jis skirtas standartiniams varikliams, taip pat tiems, kurių sūkių dažnis viršija 7000 aps./min. Galios ir sukimo momento padidinimas iki 5%. Jo naudojimas žymiai padidina išmetamųjų dujų srauto greitį, palyginti su tradicine išmetimo sistema, taip pagerindamas oro ir kuro mišinio pakeitimą cilindruose.
Nuleidimo vamzdis
Tinka daugeliui modelių su 2.0 TFSI su quattro
- VW PASSAT 3C (sedanas + variantas) 2.0 TSI (200KM / 210KM) 2006+
- VW GOLF V GTI 2.0 Turbo FSi (200 KM) 2005–2008 m.
- VW GOLF V GTI „EDITION 30“ 2.0 Turbo FSi (230 KM) 2007–2008 m.
- VW SCIROCCO 2.0 TSI (200 KM / 211 KM) 2008 m. ir daugiau
- VW SCIROCCO R
- VW JETTA V 2.0 Turbo FSi (200 KM) 2005+
- SEAT LEON 2.0 Turbo FSi (185 KM) 2006+
- SEAT LEON 2.0 Turbo FSi FR (200KM–211KM) 2006+
- SEAT LEON 2.0 Turbo FSi Cupra (240 KM) 2006+
- SEAT LEON 1.8 TFSi (160KM) 2008+
- SEAT LEON Cupra R 2.0 TSi (265 KM) 2010+
- SEAT ALTEA XL 2.0 Turbo FSi (200–211 KM) 2006 m. +
- SKODA OCTAVIA RS 2.0i Turbo FSi (200 KM) 2006+
- AUDI A3 8P 1.8 TFSi (160 KM) 2008–2013 m.
- AUDI A3 8P 2.0 TFSi (200 KM) 2005–2013 m.
- AUDI A3 8P Sportback 1.8 TFSi (160 KM) 2008 +
- AUDI A3 8P Sportback 2.0 TFSi (200 KM) 2005–2013 m.
- AUDI TT Mk2 Coupè / Roadster 2.0 TFSi (200KM / 211KM) 2007 +
- AUDI TT Mk2 Coupè / Roadster 1.8 TFSi (160 KM) 2008+
Vamzdžio skersmuo – 76 mm
Nuleidimo vamzdis visiškai pagamintas iš rūgštims atsparaus plieno.
Kiekvienas gaminio elementas pagamintas naudojant CNC technologiją.
24 mėnesių gamintojo garantija gaminiui.
Universalus dyzelinių variklių katalizatorius, pagamintas iš nerūdijančio plieno, skirtas automobiliams, kurių talpa 2000–3000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400 CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliams su benzininiais varikliais ir 200 CPSi dyzeliniais varikliais, o sportiniuose ar tiuninguosiuose automobiliuose geriau naudoti sportinį katalizatorių, kurio tankis yra 100–200 CPSi, kad būtų užtikrintas geriausias įmanomas rezultatas. išmetamųjų dujų srautas.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 55 mm
- Ilgis: 260–268 mm
- Plotis / aukštis: 122 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Įvedimo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Išmetimo sistemos flanšas.
Labai palengvina 4-1 kolektoriaus konstrukciją.
Aukšta kokybė.
- Medžiaga: 304SS nerūdijantis plienas
- Sienelės storis: 3 mm
- Vidinis įleidimo vamzdžių skersmuo: 42 mm
- Tvirtinimo flanšas: T4
Universalus katalizatorius iš nerūdijančio plieno su metaliniu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 2000-3000cm3
Katalizatoriuje galime rinktis iš kelių elementų variantų. 400CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliuose su benzininiais varikliais ir 200CPSi dyzeliniais varikliais.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje – skirtingas ląstelių tankis katalizatoriuje.
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinio ir keraminio įdėklo yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai jį tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo – 60mm
- Ilgis – 260-268mm
- Plotis / Aukštis - 122 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
IŠMETIMAS TANDARDAS |
DATE |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Benzinas | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Nuleidimo vamzdis skirtas:
- Nissan 200SX S13
TurboWorks lietvamzdis pagamintas iš 100 % nerūdijančio plieno.
Nusileidžiantis vamzdis BMW M57N
- E60 E61 525D 530D 177 AG, 218 AG
Automobiliams su EURO3
Vamzdžio skersmuo – 63,5 mm
Nuleidimo vamzdis visiškai pagamintas iš rūgštims atsparaus plieno.
Kiekvienas gaminio elementas pagamintas naudojant CNC technologiją.
24 mėnesių gamintojo garantija gaminiui.
Naujausios prekės
Peržiūrėti viskąVisi statramsčiai pagaminti iš konstrukcinio plieno, kuris užtikrina tinkamą stiprumą ir standumą.
Kiekvienas tarpiklis yra padengtas milteliniu būdu ant juodo kilimėlio, po laku yra cinko gruntas, apsaugantis nuo korozijos.
Skirta:
- „Honda Civic VII“ hečbekas
Pagrindiniai tarpiklių naudojimo pranašumai ir priežastys:
- automobilio kėbulo standinimas
- geriau važiuoti posūkiuose
- rekomenduojama sportinei pakabai
- pagerina vairavimo komfortą
- neleidžia įskilti priekiniam stiklui
- rekomenduojama bet kokiam senesniam automobiliui
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.