Paskyra
Hello, Sign in130.20 €
Suma: 130.20 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
Priekinės grotelės BMW 3 Serijos G20 / G21 (2019-2022) Juodos blizgios
GTI išvaizdos apdailos komplektas VW Golf VI Mk6 (2008-2013)
Full LED galiniai žibintai VW Golf 7 / 7.5 VII (2012-2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
M Sport apdailos komplektas skirtas BMW 3 Serijai F30 (Su PDC ir Žib. apiplovimais)
Suma: 130.20 €
Performance and
Styling parts
Autosportui dalis, bei kitus priedus naršykite paspaude "Katalogas"
Eksterjero dalis naršykite pasirinkę savo automobilį konfigūratoriuje.
Raskite reikalingas išorės dalis greičiau
Mūsų prekės
Peržiūrėti viskąIšmetimo kolektorius skirtas:
- NISSAN ALTIMA QR25DE 02-06
- NISSAN SENTRA QR25DE 02-06
- NISSAN PRIMIERA P12 QR20DE 01-07
- NISSAN XTRAIL T30 01-07
TurboWorks išmetimo kolektorius pagamintas iš 100 % nerūdijančio plieno.
Garantuotas galios padidėjimas iki 10%.
Atliekant variklio derinimą, išmetimo kolektorius turėtų būti pakeistas pačioje pradžioje, nes išmetamosios dujos iš cilindro patenka į išmetimo kolektorių, kuris yra variklio korpuso dalis, tada nukreipiamas į pirmąją išmetimo vamzdžio sekciją ir tada. prie duslintuvo ar kelių serijinių duslintuvų, o po to į išmetimo vamzdį.
Į komplektą įeina tarpiklių rinkinys.
Prekei suteikiame 24 mėnesių garantiją.
Taip pat siūlome lambda zondo adapterius, kurie pašalina katalizatoriaus klaidą.
Cometic C15038-064 GM LSX Gen-4 Small Block V8 .064" ArmorCore išmetimo kolektoriaus tarpiklių rinkinys, su LSX-CT/LSX-DR galvutėmis
Išsami informacija:
- Medžiaga: AM
- Suspaustas storis: 0,064
- Prievado forma: D forma
- Prievado dydis: 1 800 x 1 592
Programų sąrašas:
Nespecifinis automobilis
  (0)
Per centrinį duslintuvą pagamintas iš 409SS nerūdijančio plieno.
Matmenys:
- bendras ilgis: 450 mm
- skardinės ilgis: 300 mm
- skardinės skersmuo: 115 mm
Aukštos kokybės duslintuvas, pagamintas iš SS409 nerūdijančio plieno naudojant Hi-Flow technologiją.
Jie užtikrina maksimalų išmetamųjų dujų srautą.
Jie yra vieni geriausių slopinimas per duslintuvus rinkoje.
Platus galimų skersmenų, matmenų ir versijų pasirinkimas leis jums sukurti puikią išmetimo sistemą.
Visi duslintuvo matmenys pateikti nuotraukoje galeriją.
Universalus dyzelinių variklių katalizatorius, pagamintas iš nerūdijančio plieno, skirtas automobiliams, kurių talpa 3000–5000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400 CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliams su benzininiais varikliais ir 200 CPSi dyzeliniais varikliais, o sportiniuose ar tiuninguosiuose automobiliuose geriau naudoti sportinį katalizatorių, kurio tankis yra 100–200 CPSi, kad būtų užtikrintas geriausias įmanomas rezultatas. išmetamųjų dujų srautas.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 55 mm
- Ilgis: 320–328 mm
- Plotis / aukštis: 122 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Įvedimo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Vamzdis Opel Astra G, H OPC 2.0 T
2 .0T 2002–2010 m. 192, 200, 240 km FWD
Vamzdžio skersmuo-63,5 mm
Kiekvienas elementas buvo pagamintas CNC technologija.
Buvo pritaikytas nerūdijančiam plienui.
Gaminiui suteikiama gamintojo garantija 24 mėn. laikotarpiui.
OE Nr. 55559192, 55559191
Su vamzdžiu suderinami įrenginiai:
Z20LEH, Z20LET
Universalus dyzelinių variklių katalizatorius, pagamintas iš nerūdijančio plieno, skirtas automobiliams, kurių talpa 1200–2400 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400 CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliams su benzininiais varikliais ir 200 CPSi dyzeliniais varikliais, o sportiniuose ar tiuninguosiuose automobiliuose geriau naudoti sportinį katalizatorių, kurio tankis yra 100–200 CPSi, kad būtų užtikrintas geriausias įmanomas rezultatas. išmetamųjų dujų srautas.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 50 mm
- Ilgis: 375 mm
- Plotis: 147 mm
- Aukštis: 97 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Įvedimo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Universalus dyzelinių variklių katalizatorius, pagamintas iš nerūdijančio plieno, skirtas automobiliams, kurių talpa 3000–5000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400 CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliams su benzininiais varikliais ir 200 CPSi dyzeliniais varikliais, o sportiniuose ar tiuninguosiuose automobiliuose geriau naudoti sportinį katalizatorių, kurio tankis yra 100–200 CPSi, kad būtų užtikrintas geriausias įmanomas rezultatas. išmetamųjų dujų srautas.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 60 mm
- Ilgis: 320–328 mm
- Plotis / aukštis: 122 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Įvedimo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Naujausios prekės
Peržiūrėti viskąVisi statramsčiai pagaminti iš konstrukcinio plieno, kuris užtikrina tinkamą stiprumą ir standumą.
Kiekvienas tarpiklis yra padengtas milteliniu būdu ant juodo kilimėlio, po laku yra cinko gruntas, apsaugantis nuo korozijos.
Skirta:
- „Honda Civic VII“ hečbekas
Pagrindiniai tarpiklių naudojimo pranašumai ir priežastys:
- automobilio kėbulo standinimas
- geriau važiuoti posūkiuose
- rekomenduojama sportinei pakabai
- pagerina vairavimo komfortą
- neleidžia įskilti priekiniam stiklui
- rekomenduojama bet kokiam senesniam automobiliui
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.