Paskyra
Hello, Sign in920.74 €
Suma: 920.74 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
Priekinės grotelės BMW 3 Serijos G20 / G21 (2019-2022) Juodos blizgios
GTI išvaizdos apdailos komplektas VW Golf VI Mk6 (2008-2013)
Full LED galiniai žibintai VW Golf 7 / 7.5 VII (2012-2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
M Sport apdailos komplektas skirtas BMW 3 Serijai F30 (Su PDC ir Žib. apiplovimais)
Suma: 920.74 €
Performance and
Styling parts
Autosportui dalis, bei kitus priedus naršykite paspaude "Katalogas"
Eksterjero dalis naršykite pasirinkę savo automobilį konfigūratoriuje.
Raskite reikalingas išorės dalis greičiau
Mūsų prekės
Peržiūrėti viskąŽiūrimo vamzdis AUDI 8E
- A4 2.0 TFSI 2004–2008 m.
Vamzdžio skersmuo – 63,5 mm
Nuleidimo vamzdis visiškai pagamintas iš rūgštims atsparaus plieno.
Kiekvienas gaminio elementas pagamintas naudojant CNC technologiją.
24 mėnesių gamintojo garantija gaminiui.
Universalus dyzelinių variklių katalizatorius, pagamintas iš nerūdijančio plieno, skirtas automobiliams, kurių talpa 3000–5000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400 CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliams su benzininiais varikliais ir 200 CPSi dyzeliniais varikliais, o sportiniuose ar tiuninguosiuose automobiliuose geriau naudoti sportinį katalizatorių, kurio tankis yra 100–200 CPSi, kad būtų užtikrintas geriausias įmanomas rezultatas. išmetamųjų dujų srautas.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 60 mm
- Ilgis: 320–328 mm
- Plotis / aukštis: 122 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Įvedimo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Universalus katalizatorius dyzeliniams varikliams iš nerūdijančio plieno, skirtas 1600–3000 cm3 darbinio tūrio automobiliams
Katalizatoriuje galime pasirinkti keletą ląstelių tankio variantų. Masinės gamybos automobiliams populiariausi yra 400CPSi katalizatoriai benzininiuose ir 200CPSi dyzeliniuose varikliuose, o sportiniuose ar tiuninguose automobiliuose geriau naudoti sportinį katalizatorių, kurio tankis yra 100-200 CPSi, kad būtų užtikrintas geriausias išmetamųjų dujų srautas.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje – skirtingas ląstelių tankis katalizatoriuje.
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinio ir keraminio įdėklo yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai jį tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo – 60mm
- Ilgis – 430mm
- Plotis: 150 mm
- Aukštis: 138 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Išmetimas standartinis |
Data: |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Benzinas | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Universalus katalizatorius dyzeliniams varikliams iš nerūdijančio plieno, skirtas automobiliams, kurių darbinis tūris yra 700–2100 cm3
Katalizatoriuje galime pasirinkti keletą ląstelių tankio variantų. Masinės gamybos automobiliams populiariausi yra 400CPSi katalizatoriai benzininiuose ir 200CPSi dyzeliniuose varikliuose, o sportiniuose ar tiuninguose automobiliuose geriau naudoti sportinį katalizatorių, kurio tankis yra 100-200 CPSi, kad būtų užtikrintas geriausias išmetamųjų dujų srautas.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje – skirtingas ląstelių tankis katalizatoriuje.
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinio ir keraminio įdėklo yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai jį tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo – 50mm
- Ilgis – 360mm
- Plotis: 125 mm
- Aukštis: 110 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Išmetimas standartinis |
Data: |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Benzinas | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Universalus dyzelinių variklių katalizatorius, pagamintas iš nerūdijančio plieno, skirtas automobiliams, kurių talpa 1600–3000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400 CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliams su benzininiais varikliais ir 200 CPSi dyzeliniais varikliais, o sportiniuose ar tiuninguosiuose automobiliuose geriau naudoti sportinį katalizatorių, kurio tankis yra 100–200 CPSi, kad būtų užtikrintas geriausias įmanomas rezultatas. išmetamųjų dujų srautas.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 55 mm
- Ilgis: 430 mm
- Plotis: 150 mm
- Aukštis: 138 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Įvedimo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Išmetimo vamzdžio flanšas F20
Liūto vamzdį su turbina arba likusį išmetimo vamzdį jungiantis flanšas.
Kumščiai į:
BMW E60, E61 520d M47N2
BMW E60, E61 525d, 530d M57N
BMW E60, E61 525d, 530d M57N
BMW E65, E66 730d M57N
BMW E83 X3 20d M47N2
Cometic C4513 Garrett T4 padalintas 0,010 colių guma dengtas nerūdijančio plieno turbo įleidimo angos flanšo tarpiklis
Išsami informacija:
- Medžiaga: 1/2 kieto nerūdijančio plieno li>
- Suspaustas storis: 0,010
Programų sąrašas:
Nespecifinė transporto priemonė
VISI (0)
TurboWorks lietvamzdis, pagamintas iš 100 % nerūdijančio plieno
Programa:
Padaryti | Serialas | Variklio tipas | Variklio CCM | Variklio AG (KW) | Metai nuo – metai iki |
---|---|---|---|---|---|
AUDI A5/S5 kabrioletas | 8T / 8F | 1,8 TFSI | 1798 | 160 (118) | 2009-09 - 2012-03 |
AUDI A5/S5 Sportback | 8T / 8F | 2.0 TFSI | 1984 m. | 211 (155) | 2009-09 - 2013-11 |
AUDI A5/S5 Sportback | 8T / 8F | 1,8 TFSI | 1798 | 160 (118) | 2009-11 - 2011-09 |
Visureigis „AUDI Q5“ | 8R | 2.0 TFSI quattro | 1984 m. | 180 (132) | 2009-08 - 2017-05 |
AUDI A5/S5 Sportback | 8T / 8F | 2.0 TFSI quattro | 1984 m. | 211 (155) | 2009-09 - 2017-01 |
AUDI A5/S5 Sportback | 8T / 8F | 2.0 TFSI | 1984 m. | 180 (132) | 2009-09 - 2014-06 |
AUDI A5/S5 kupė | 8T / 8F | 1,8 TFSI | 1798 | 160 (118) | 2009-05 - 2011-09 |
AUDI A4/S4 Allroad Avant | B8 | 2.0 TFSI quattro | 1984 m. | 211 (155) | 2009-04 - 2016-05 |
AUDI A5/S5 kabrioletas | 8T / 8F | 2.0 TFSI quattro | 1984 m. | 211 (155) | 2009-03 - 2017-01 |
AUDI A5/S5 kabrioletas | 8T / 8F | 2.0 TFSI | 1984 m. | 211 (155) | 2009-03 - 2014-06 |
AUDI A5/S5 kabrioletas | 8T / 8F | 2.0 TFSI | 1984 m. | 180 (132) | 2009-03 - 2012-03 |
AUDI A4 / S4 Avant | B8 | 1,8 TFSI quattro | 1798 | 160 (118) | 2008-09 - 2012-03 |
AUDI A5/S5 kupė | 8T / 8F | 2.0 TFSI quattro | 1984 m. | 211 (155) | 2008-06 - 2017-01 |
AUDI A5/S5 kupė | 8T / 8F | 2.0 TFSI | 1984 m. | 211 (155) | 2008-06 - 2013-11 |
AUDI A5/S5 kupė | 8T / 8F | 2.0 TFSI | 1984 m. | 180 (132) | 2008-11 - 2012-03 |
AUDI A4 / S4 Avant | B8 | 2.0 TFSI quattro | 1984 m. | 211 (155) | 2008-06 - 2015-12 |
AUDI A4 / S4 Avant | B8 | 2.0 TFSI | 1984 m. | 180 (132) | 2008-06 - 2015-12 |
Visureigis „AUDI Q5“ | 8R | 2.0 TFSI quattro | 1984 m. | 211 (155) | 2008-11 - 2012-09 |
AUDI A4 / S4 Avant | B8 | 2.0 TFSI | 1984 m. | 211 (155) | 2008-06 - 2013-05 |
AUDI A4/S4 sedanas | B8 | 2.0 TFSI quattro | 1984 m. | 211 (155) | 2008-06 - 2015-12 |
AUDI A4/S4 sedanas | B8 | 2.0 TFSI | 1984 m. | 211 (155) | 2008-06 - 2013-05 |
AUDI A4/S4 sedanas | B8 | 2.0 TFSI | 1984 m. | 180 (132) | 2008-06 - 2015-12 |
AUDI A4 / S4 Avant | B8 | 1,8 TFSI | 1798 | 160 (118) | 2007-11 - 2012-03 |
AUDI A4/S4 sedanas | B8 | 1,8 TFSI | 1798 | 120 (88) | 2008-01 - 2015-12 |
AUDI A4/S4 sedanas | B8 | 1,8 TFSI | 1798 | 160 (118) | 2007-11 - 2012-03 |
AUDI A5/S5 kupė | 8T / 8F | 1,8 TFSI | 1798 | 170 (125) | 2007-10 - 2017-01 |
Visureigis „AUDI Q5“ | 8R | 2.0 TFSI hibridinis quattro | 1984 m. | 211 (155) | 2011-06 - 2016-06 |
Matmenys:
- Išorinis skersmuo: 3 coliai (76 mm)
- Tvirtinimo skersmuo: 2,5 colio (63 mm)
- Originalinės turbinos flanšas
Naujausios prekės
Peržiūrėti viskąVisi statramsčiai pagaminti iš konstrukcinio plieno, kuris užtikrina tinkamą stiprumą ir standumą.
Kiekvienas tarpiklis yra padengtas milteliniu būdu ant juodo kilimėlio, po laku yra cinko gruntas, apsaugantis nuo korozijos.
Skirta:
- „Honda Civic VII“ hečbekas
Pagrindiniai tarpiklių naudojimo pranašumai ir priežastys:
- automobilio kėbulo standinimas
- geriau važiuoti posūkiuose
- rekomenduojama sportinei pakabai
- pagerina vairavimo komfortą
- neleidžia įskilti priekiniam stiklui
- rekomenduojama bet kokiam senesniam automobiliui
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.