Paskyra
Hello, Sign in151.90 €
Suma: 151.90 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
Priekinės grotelės BMW 3 Serijos G20 / G21 (2019-2022) Juodos blizgios
GTI išvaizdos apdailos komplektas VW Golf VI Mk6 (2008-2013)
Full LED galiniai žibintai VW Golf 7 / 7.5 VII (2012-2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
M Sport apdailos komplektas skirtas BMW 3 Serijai F30 (Su PDC ir Žib. apiplovimais)
Suma: 151.90 €
Performance and
Styling parts
Autosportui dalis, bei kitus priedus naršykite paspaude "Katalogas"
Eksterjero dalis naršykite pasirinkę savo automobilį konfigūratoriuje.
Raskite reikalingas išorės dalis greičiau
Mūsų prekės
Peržiūrėti viskąAukštos kokybės duslintuvas, pagamintas iš aukščiausios kokybės 304SS nerūdijančio plieno pagal Hi-FlowX technologiją.
Hi-FlowX technologijoje pagaminti duslintuvai sujungia Hi-Flow ir X-pipe duslintuvus, taip suteikdami maksimalią galią padidinimas ir geras slopinimas.
Jie užtikrina maksimalų išmetamųjų dujų srautą.
Jie yra vieni geriausių slopinančių duslintuvų rinkoje.
Platus galimų skersmenų, matmenų ir versijų pasirinkimas leis jums sukurti tobulą išmetimo sistemą.
Visi duslintuvo matmenys pateikti paveikslėlyje galerijoje.
Aukštos kokybės išmetimo kolektoriaus įmonė TurboWorks, pagaminta iš 100 % juodo plieno
Sienos storis 3 mm garantuoja didelį patvarumą ir atsparumą įtrūkimams.
Matmenys:
Matmenys:
stiprus>- Išmetimo vamzdžio skersmuo su užspaudimo įtaiso langu: 50x37mm
- Turbo flanšas: atskirtas
- Vidinis skersmuo. išmetimo vožtuvo vamzdžiai: 32 mm
Sandari išmetimo kolektorius yra tolygiai veikiančio variklio su turbokompresoriumi pagrindas. Kai serijinis kolektorius yra Crannog, išmetamųjų dujų energija nėra nukreipiama į kompresorių.
Dėl to sumažėja galia ir transporto priemonės dinamika, sumažėja degimas ir padidėja triukšmas bei pakyla temperatūra variklio skyriuje.
Tai yra reikia pakeisti kolektorių.
24 mėnesių garantija.
Į išmetimo kolektorių taip pat galima įsigyti kaip papildomus priedus:
O2 jutiklių adapteriai | Šiluminės juostos | Vario riešutai |
![]() |
![]() |
![]() |
Nuleidimo vamzdis skirtas:
- Mitsubishi Lancer EVO
Skylučių skersmuo 2x64 mm
TurboWorks lietvamzdis pagamintas iš 100 % nerūdijančio plieno 304SS.
Aukštos kokybės duslintuvas, pagamintas iš nerūdijančio plieno SS409 pagal Hi-FlowY technologiją.
Hi-FlowY technologijos duslintuvai sujungia Hi-Flow ir Y vamzdžio slopintuvus, taip užtikrindami maksimalų galios padidėjimą ir gerą slopinimas.
Jie užtikrina maksimalų išmetamųjų dujų srautą.
Jie yra vieni geriausių slopinančių duslintuvų rinkoje.
Platus galimų skersmenų, matmenų ir versijų pasirinkimas leis jums sukurti tobulą išmetimo sistemą.
Visi duslintuvo matmenys pateikti paveikslėlyje galerijoje.
TurboWorks lietvamzdis, pagamintas iš nerūdijančio plieno.
Lietaus vamzdis skirtas:
- Opel Corsa D OPC Z16LER
Matmenys:
- Išorinis skersmuo – 2,5 colio (63 mm)
- Įleidimo skersmuo – 60 mm
- Išmetimo skersmuo 64 mm (vidinis), 94 mm (išorinis)
Nuleidimo vamzdis
- A3 1.6 2.0 tdi 8P 2009–2013 m. 90 105 140 170 AG 76 mm
- GOLF VI 1,6 2,0 tdi 2009–2013 m. 90 105 110 140 170 AG 76 mm
- PASSAT 1.6 2.0 tdi A3 2008–2013 105 110 140 170 AG 76 mm
- SCIROKAS 2.0 tdi III 2009-2014 63,5 mm 140 170 AG
Vamzdžio skersmuo – 63,5 ir 76 mm
OE Nr.:- 1K0254707NX
- 1K0131723AH
- 1K0131723P
- 5N0131723F
- CBAA
- CBAB
- CBBB
- CBDC
Nuleidimo vamzdis visiškai pagamintas iš rūgštims atsparaus plieno.
Kiekvienas gaminio elementas pagamintas naudojant CNC technologiją.
24 mėnesių gamintojo garantija gaminiui.
Universalus katalizatorius iš nerūdijančio plieno su metaliniu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 1200–2500 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliuose su benzininiais varikliais ir 200CPSi dyzeliniuose varikliuose.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 45 mm
- Ilgis: 385 mm
- Plotis: 170 mm
- Aukštis: 83 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Pristatymo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Universalus dyzelinių variklių katalizatorius, pagamintas iš nerūdijančio plieno, skirtas automobiliams, kurių talpa 2000–5000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400 CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliams su benzininiais varikliais ir 200 CPSi dyzeliniais varikliais, o sportiniuose ar tiuninguosiuose automobiliuose geriau naudoti sportinį katalizatorių, kurio tankis yra 100–200 CPSi, kad būtų užtikrintas geriausias įmanomas rezultatas. išmetamųjų dujų srautas.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 50 mm
- Ilgis: 455 mm
- Plotis: 150 mm
- Aukštis: 138 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Įvedimo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Naujausios prekės
Peržiūrėti viskąVisi statramsčiai pagaminti iš konstrukcinio plieno, kuris užtikrina tinkamą stiprumą ir standumą.
Kiekvienas tarpiklis yra padengtas milteliniu būdu ant juodo kilimėlio, po laku yra cinko gruntas, apsaugantis nuo korozijos.
Skirta:
- „Honda Civic VII“ hečbekas
Pagrindiniai tarpiklių naudojimo pranašumai ir priežastys:
- automobilio kėbulo standinimas
- geriau važiuoti posūkiuose
- rekomenduojama sportinei pakabai
- pagerina vairavimo komfortą
- neleidžia įskilti priekiniam stiklui
- rekomenduojama bet kokiam senesniam automobiliui
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.