Paskyra
Hello, Sign in2,936.39 €
Suma: 2,936.39 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
Priekinės grotelės BMW 3 Serijos G20 / G21 (2019-2022) Juodos blizgios
GTI išvaizdos apdailos komplektas VW Golf VI Mk6 (2008-2013)
Full LED galiniai žibintai VW Golf 7 / 7.5 VII (2012-2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
M Sport apdailos komplektas skirtas BMW 3 Serijai F30 (Su PDC ir Žib. apiplovimais)
Suma: 2,936.39 €
Performance and
Styling parts
Autosportui dalis, bei kitus priedus naršykite paspaude "Katalogas"
Eksterjero dalis naršykite pasirinkę savo automobilį konfigūratoriuje.
Raskite reikalingas išorės dalis greičiau
Mūsų prekės
Peržiūrėti viskąPrograma:
Padaryti | Serialas | Variklio tipas | Variklio CCM | Variklio AG (KW) | Metai nuo – metai iki |
---|---|---|---|---|---|
AUDI A6/S6 Sedanas A6L | C7 | 50 TFSI quattro | 2995 | 310 (228) | 2014-01 - 2016-12 |
AUDI A6 / S6 Avant | C7 | 3.0 TFSI quattro | 2995 | 300 (220) | 2011-05 - 2012-05 |
AUDI A7/S7 Sportback | C7 | 3.0 50 TFSI quattro, 3.0 TFSI quattro | 2995 | 333 (245) | 2014-05 - 2018-05 |
AUDI A6/S6 sedanas | C7 | 3.0 TFSI quattro | 2995 | 333 (245) | 2014-09 - 2018-09 |
AUDI A6 / S6 Avant | C7 | 3.0 TFSI quattro | 2995 | 333 (245) | 2014-09 - 2018-09 |
AUDI A6/S6 Allroad Avant | C7 | 3.0 TFSI quattro | 2995 | 333 (245) | 2014-09 - 2018-09 |
AUDI A6/S6 Sedanas A6L | C7 | 45 TFSI quattro | 2995 | 272 (200) | 2016-01 - 2018-12 |
AUDI A6/S6 Sedanas A6L | C7 | 50 TFSI quattro | 2995 | 333 (245) | 2016-01 - 2018-12 |
AUDI A8/A8L/S8 sedanas | D4 | 3.0 TFSI quattro | 2995 | 310 (228) | 2011-11 - 2018-01 |
AUDI A6/S6 sedanas | C7 | 3.0 TFSI quattro | 2995 | 310 (228) | 2011-03 - 2018-09 |
AUDI A6 / S6 Avant | C7 | 3.0 TFSI quattro | 2995 | 310 (228) | 2011-11 - 2018-09 |
AUDI A4/S4 sedanas | B9 | S4 quattro | 2995 | 354 (260) | 2016-05 – iki dabar |
AUDI A4 / S4 Avant | B9 | S4 quattro | 2995 | 354 (260) | 2016-05 - 2019-10 |
AUDI A6/S6 sedanas | C7 | 3.0 TFSI quattro | 2995 | 340 (250) | 2016-09 – 2018-09 |
AUDI A7/S7 Sportback | C7 | 3.0 TFSI QUATTRO | 2995 | 340 (250) | 2016-05 - 2018-05 |
AUDI A4/S4 sedanas | B8 | 3.0 TFSI quattro | 2995 | 272 (200) | 2012-02 - 2015-12 |
AUDI A4 / S4 Avant | B8 | 3.0 TFSI quattro | 2995 | 272 (200) | 2012-02 - 2015-12 |
AUDI A6/S6 Allroad Avant | C7 | 3.0 TFSI quattro | 2995 | 310 (228) | 2012-01 - 2014-12 |
AUDI A4/S4 sedanas | B8 | S4 quattro | 2995 | 333 (245) | 2008-11 - 2015-12 |
AUDI A4 / S4 Avant | B8 | S4 quattro | 2995 | 333 (245) | 2008-11 - 2015-12 |
AUDI A8/A8L/S8 sedanas | D4 | 3.0 45 TFSI quattro, 3.0 TFSI quattro | 2995 | 290 (213) | 2010-07 - 2014-04 |
AUDI A7/S7 Sportback | C7 | 3.0 TFSI quattro | 2995 | 300 (220) | 2010-10 - 2012-05 |
AUDI A6/S6 Sedanas A6L | C7 | 50 TFSI quattro | 2995 | 299 (220) | 2012-01 - 2014-01 |
AUDI A4/S4 Sedanas A4L | B8 | 3.0 50 TFSI quattro | 2995 | 272 (200) | 2012-08 - 2016-12 |
AUDI A6/S6 sedanas | C7 | 3.0 TFSI quattro | 2995 | 300 (220) | 2010-11 - 2012-05 |
AUDI A8/A8L/S8 sedanas | D4 | 3.0 50 TSI quattro, 3.0 TFSI quattro | 2995 | 333 (245) | 2010-06 - 2018-01 |
AUDI A7/S7 Sportback | C7 | 3.0 TFSI quattro | 2995 | 310 (228) | 2011-01 - 2015-03 |
Nuleidimo vamzdžių įmonė TurboWorks yra pagaminta iš 100 % nerūdijančio plieno nerūdijančio plieno.
- Įleidimo skersmuo: 63 mm
- Išėjimo skersmuo: 63 mm
Universalus nerūdijančio plieno katalizatorius su metaliniu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 3000–5000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliuose su benzininiais varikliais ir 200CPSi dyzeliniuose varikliuose.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 60 mm
- Ilgis: 320–328 mm
- Plotis/Aukštis: 122 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Pristatymo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Flanšas – sumažinimas esant turbinai.
Leidžia pakeisti atstumą tarp varžtų, tvirtinančių turbokompresorių, iš T25 į T4.
Medžiaga: nerūdijantis plienas
Universalus dyzelinių variklių katalizatorius, pagamintas iš nerūdijančio plieno, skirtas automobiliams, kurių talpa 3000–5000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400 CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliams su benzininiais varikliais ir 200 CPSi dyzeliniais varikliais, o sportiniuose ar tiuninguosiuose automobiliuose geriau naudoti sportinį katalizatorių, kurio tankis yra 100–200 CPSi, kad būtų užtikrintas geriausias įmanomas rezultatas. išmetamųjų dujų srautas.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 50 mm
- Ilgis: 320–328 mm
- Plotis / aukštis: 122 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Įvedimo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Išmetimo vamzdis pagamintas iš aukštos kokybės nerūdijančio plieno.
TECHNINIAI PARAMETRAI:
- Kampas: 45,
- Skersmuo: 2,5 ",
- Ilgis: 61 cm,
- Medžiaga: nerūdijantis plienas.
Universalus aliuminio vamzdis, skirtas įsiurbimo sistemoms statyti.
Matmenys:
- Skersmuo (D): 76 mm,
- Kampas: 90
- Ilgis (L): 15 cm
- Bendras vamzdžio ilgis: 30 cm
Taip pat siūlome didelį silikonų pasirinkimą.
Universalus katalizatorius, pagamintas iš nerūdijančio plieno su metaliniu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 700–1200 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliuose su benzininiais varikliais ir 200CPSi dyzeliniuose varikliuose.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 50 mm
- Ilgis: 285 mm
- Plotis: 125 mm
- Aukštis: 110 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Pristatymo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Naujausios prekės
Peržiūrėti viskąVisi statramsčiai pagaminti iš konstrukcinio plieno, kuris užtikrina tinkamą stiprumą ir standumą.
Kiekvienas tarpiklis yra padengtas milteliniu būdu ant juodo kilimėlio, po laku yra cinko gruntas, apsaugantis nuo korozijos.
Skirta:
- „Honda Civic VII“ hečbekas
Pagrindiniai tarpiklių naudojimo pranašumai ir priežastys:
- automobilio kėbulo standinimas
- geriau važiuoti posūkiuose
- rekomenduojama sportinei pakabai
- pagerina vairavimo komfortą
- neleidžia įskilti priekiniam stiklui
- rekomenduojama bet kokiam senesniam automobiliui
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.