Paskyra
Hello, Sign in1,319.30 €
Suma: 1,319.30 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
Priekinės grotelės BMW 3 Serijos G20 / G21 (2019-2022) Juodos blizgios
GTI išvaizdos apdailos komplektas VW Golf VI Mk6 (2008-2013)
Full LED galiniai žibintai VW Golf 7 / 7.5 VII (2012-2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
M Sport apdailos komplektas skirtas BMW 3 Serijai F30 (Su PDC ir Žib. apiplovimais)
Suma: 1,319.30 €
Performance and
Styling parts
Autosportui dalis, bei kitus priedus naršykite paspaude "Katalogas"
Eksterjero dalis naršykite pasirinkę savo automobilį konfigūratoriuje.
Raskite reikalingas išorės dalis greičiau
Mūsų prekės
Peržiūrėti viskąAukšta kokybė per duslintuvą, pagamintą iš aukščiausios kokybės 304SS nerūdijančio plieno pagal Hi-FlowX technologiją.
Duslintuvai, pagaminti naudojant Hi-FlowX technologiją, sujungia Hi-Flow duslintuvą ir X vamzdį, taip maksimaliai padidindami galią ir geras slopinimas.
Jie užtikrina maksimalų išmetamųjų dujų srautą.
Jie yra vienas iš geriausias slopinimas per duslintuvus rinkoje.
Platus galimų skersmenų, matmenų ir versijų asortimentas leis jums sukurti puikią išmetimo sistemą.
Visi duslintuvo matmenys pateikti nuotrauka galerijoje.
Turbo flanšas T06 dvigubas.
Medžiaga: nerūdijantis plienas
Storis: 12 mm
Matmenys: 139x94x13mm
Atstumas tarp varžtų: 69x113mm
Skylės: 2 * 58x39 mm
Nusileidęs BMW
- BMW E84 xdrive X1 35iX N55 2009–2015 306 AG
- BMW E90 E91 E92 xdrive 335ix N55 2008–2013 306 AG
Vamzdžio skersmuo – 63,5 mm
Nuleidimo vamzdis visiškai pagamintas iš rūgštims atsparaus plieno.
Kiekvienas gaminio elementas pagamintas naudojant CNC technologiją.
24 mėnesių gamintojo garantija gaminiui.
Nusileidimo vamzdis BMW MINI N18 Cooper S R56 LCI
2009–2013 m. 175 184 211 km
Vamzdžio skersmuo-63,5 mm
Kiekvienas elementas buvo pagamintas CNC technologija.
Buvo pritaikytas nerūdijančiam plienui.
Gaminiui suteikiama gamintojo garantija 24 mėn. laikotarpiui.
OE Nr.:
18307599436
Universalus dyzelinių variklių katalizatorius, pagamintas iš nerūdijančio plieno, skirtas automobiliams, kurių talpa 700–2100 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400 CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliams su benzininiais varikliais ir 200 CPSi dyzeliniais varikliais, o sportiniuose ar tiuninguosiuose automobiliuose geriau naudoti sportinį katalizatorių, kurio tankis yra 100–200 CPSi, kad būtų užtikrintas geriausias įmanomas rezultatas. išmetamųjų dujų srautas.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 45 mm
- Ilgis: 360 mm
- Plotis: 125 mm
- Aukštis: 110 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Įvedimo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Universalus aliuminio vamzdis, skirtas įsiurbimo sistemoms statyti.
Matmenys:
- Skersmuo (D): 40 mm,
- Kampas: 90 laipsnių
- Ilgis (L): 30 cm
- Bendras vamzdžio ilgis: 60 cm
Taip pat siūlome didelį silikonų pasirinkimą.
Universalus aliuminio vamzdis, skirtas įsiurbimo sistemoms statyti.
Matmenys:
- Skersmuo (D): 38 mm,
- Kampas: 0
- Bendras vamzdžio ilgis: 20 cm
Taip pat siūlome didelį silikonų pasirinkimą.
Universalus katalizatorius iš nerūdijančio plieno su metaliniu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 2000–3000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliuose su benzininiais varikliais ir 200CPSi dyzeliniuose varikliuose.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 50 mm
- Ilgis: 260–268 mm
- Plotis/Aukštis: 122 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Pristatymo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Naujausios prekės
Peržiūrėti viskąVisi statramsčiai pagaminti iš konstrukcinio plieno, kuris užtikrina tinkamą stiprumą ir standumą.
Kiekvienas tarpiklis yra padengtas milteliniu būdu ant juodo kilimėlio, po laku yra cinko gruntas, apsaugantis nuo korozijos.
Skirta:
- „Honda Civic VII“ hečbekas
Pagrindiniai tarpiklių naudojimo pranašumai ir priežastys:
- automobilio kėbulo standinimas
- geriau važiuoti posūkiuose
- rekomenduojama sportinei pakabai
- pagerina vairavimo komfortą
- neleidžia įskilti priekiniam stiklui
- rekomenduojama bet kokiam senesniam automobiliui
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.