Paskyra
Hello, Sign in8,986.84 €
Suma: 8,986.84 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
Priekinės grotelės BMW 3 Serijos G20 / G21 (2019-2022) Juodos blizgios
GTI išvaizdos apdailos komplektas VW Golf VI Mk6 (2008-2013)
Full LED galiniai žibintai VW Golf 7 / 7.5 VII (2012-2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
M Sport apdailos komplektas skirtas BMW 3 Serijai F30 (Su PDC ir Žib. apiplovimais)
Suma: 8,986.84 €
Performance and
Styling parts
Autosportui dalis, bei kitus priedus naršykite paspaude "Katalogas"
Eksterjero dalis naršykite pasirinkę savo automobilį konfigūratoriuje.
Raskite reikalingas išorės dalis greičiau
Mūsų prekės
Peržiūrėti viskąUniversalus dyzelinių variklių katalizatorius, pagamintas iš nerūdijančio plieno, skirtas automobiliams, kurių talpa 700–2100 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400 CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliams su benzininiais varikliais ir 200 CPSi dyzeliniais varikliais, o sportiniuose ar tiuninguosiuose automobiliuose geriau naudoti sportinį katalizatorių, kurio tankis yra 100–200 CPSi, kad būtų užtikrintas geriausias įmanomas rezultatas. išmetamųjų dujų srautas.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 45 mm
- Ilgis: 360 mm
- Plotis: 125 mm
- Aukštis: 110 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Įvedimo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
TurboWorks išmetimo kolektorius pagamintas iš nerūdijančio plieno.
Atliekant variklio derinimą, išmetimo kolektorius turėtų būti pakeistas pačioje pradžioje, nes išmetamosios dujos iš cilindro patenka į išmetimo kolektorių, kuris yra variklio korpuso dalis, tada nukreipiama į pirmąją išmetimo vamzdžio sekciją, o po to į duslintuvą arba kelis nuoseklius duslintuvus, o po to į išmetimo vamzdį.
Komplekte yra tarpiklių rinkinys.
>
Gaminiui suteikiame 24 mėnesių garantiją.
Taip pat siūlome lambda zondo adapterius, kurie pašalina katalizatoriaus klaidą.
O2 jutiklių adapteriai | Šiluminės juostos | Vario riešutai |
![]() |
![]() |
![]() |
Išmetimo kolektorius skirtas:
- Opel Astra H Z16XER Z18XER 2004+
- Opel Zafira B Z16XER Z18XER 2005+
- Opel Vectra C Z18XER 2002+
- Opel Signum Z18XER 2002+
TurboWorks išmetimo kolektorius pagamintas iš 100 % nerūdijančio plieno.
Garantuojamas galios padidėjimas iki 10 %.
Atliekant darbus derinant variklį, išmetimo kolektorius turėtų būti pakeistas pačioje pradžioje, nes išmetamosios dujos iš cilindro patenka į išmetimo kolektorių, kuris yra variklio korpuso dalis, tada nukreipiamas į pirmą išmetimo vamzdžio sekciją, o tada į duslintuvas arba keli nuoseklūs duslintuvai, o po to į išmetimo vamzdį.
Komplekte yra tarpiklių rinkinys.
- Išleidimo anga: 2,25 colio (57 mm)
- Išmetimo langai: 48x33 mm
Produktui suteikiame 24 mėnesių garantiją.
Taip pat siūlome lambda zondo adapterius, kurie pašalina katalizatoriaus klaidą.
O2 jutiklių adapteriai | Šiluminės juostos | Vario riešutai |
![]() |
![]() |
![]() |
Universalus vamzdis išmetimo sistemoms kurti. Pagaminta iš nerūdijančio plieno.
Pavadinime nurodytas skersmuo matuojamas išorėje vamzdžio sienelės storis: 1,5 mm.
Rankelės ilgis: 20 cm
Bendras ilgis: 40 cm
Vamzdžiams taip pat yra:
Nerūdijančio plieno alkūnės | Nerūdijančio plieno vamzdžių movos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiau
Išmetimo kolektorius skirtas:
Vidinis išėjimo skersmuo: 60 mm TurboWorks išmetimo kolektorius, 100 % nerūdijantis plienas. Tunninguojant variklį, išmetimo kolektorius turėtų būti pakeistas pačioje pradžioje, nes išmetamosios dujos, išspaustos iš cilindro, yra tik išmetimo kolektoriuje, kuris yra variklio korpuso dalis, tada jie nukreipiami į pirmoji išmetimo vamzdžio dalis, tada į duslintuvą arba kelis nuosekliai išdėstytus duslintuvus, o tada į išmetimo vamzdžio išleidimo dalį. Sukurta transporto priemonei : Fiat Punto
Rinkinį sudaro tarpiklių rinkinys. Produktui suteikiame 24 mėnesių garantiją. Savo pasiūlyme taip pat turime lambda zondo adapterius, kurie pašalina katalizatoriaus klaidą. Išmetimo kolektoriams taip pat yra papildomų priedų:
Universalus katalizatorius, pagamintas iš nerūdijančio plieno su keraminiu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 700–1200 cm3 Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliuose su benzininiais varikliais ir 200CPSi dyzeliniuose varikliuose. CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje). Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis. Matmenys:
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Universalus katalizatorius iš nerūdijančio plieno su metaliniu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 2000–5000 cm3 Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliuose su benzininiais varikliais ir 200CPSi dyzeliniuose varikliuose. CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje). Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis. Matmenys:
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Naujausios prekėsPeržiūrėti viskąVisi statramsčiai pagaminti iš konstrukcinio plieno, kuris užtikrina tinkamą stiprumą ir standumą. Kiekvienas tarpiklis yra padengtas milteliniu būdu ant juodo kilimėlio, po laku yra cinko gruntas, apsaugantis nuo korozijos.
Pagrindiniai tarpiklių naudojimo pranašumai ir priežastys:
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą. Reikia pagalbos?+370 612 03330
Klientų aptarnavimasUžduokite klausimąReikalinga detalesnė informacija apie prekę ar domina pristatymo terminas jeigu prekės šiuo metu neturime? Dalys bet kokiam automobiliui |