Paskyra
Hello, Sign in1,669.54 €
Suma: 1,669.54 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
Priekinės grotelės BMW 3 Serijos G20 / G21 (2019-2022) Juodos blizgios
GTI išvaizdos apdailos komplektas VW Golf VI Mk6 (2008-2013)
Full LED galiniai žibintai VW Golf 7 / 7.5 VII (2012-2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
M Sport apdailos komplektas skirtas BMW 3 Serijai F30 (Su PDC ir Žib. apiplovimais)
Suma: 1,669.54 €
Performance and
Styling parts
Autosportui dalis, bei kitus priedus naršykite paspaude "Katalogas"
Eksterjero dalis naršykite pasirinkę savo automobilį konfigūratoriuje.
Raskite reikalingas išorės dalis greičiau
Mūsų prekės
Peržiūrėti viskąUniversalus dyzelinių variklių katalizatorius, pagamintas iš nerūdijančio plieno, skirtas automobiliams, kurių talpa 3000–5000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400 CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliams su benzininiais varikliais ir 200 CPSi dyzeliniais varikliais, o sportiniuose ar tiuninguosiuose automobiliuose geriau naudoti sportinį katalizatorių, kurio tankis yra 100–200 CPSi, kad būtų užtikrintas geriausias įmanomas rezultatas. išmetamųjų dujų srautas.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 50 mm
- Ilgis: 320–328 mm
- Plotis / aukštis: 122 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Įvedimo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Aukštos kokybės karščiui atsparus lakas.
Lakas turi būti naudojamas termo stiklo arba keraminėms juostoms (titano juostoms jis nenaudojamas).
Ant sauso, susukto juostos paviršiaus reikia užtepti ploną lako sluoksnį (juosta neturi būti permirkusi).
Lako sluoksnis apsaugo nuo atmosferos sąlygų ir fiksuoja juostos spalvą.
Universalus katalizatorius iš nerūdijančio plieno su metaliniu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 2000–3000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliuose su benzininiais varikliais ir 200CPSi dyzeliniuose varikliuose.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 50 mm
- Ilgis: 260–268 mm
- Plotis/Aukštis: 122 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Pristatymo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
TurboWorks lietvamzdis, pagamintas iš 100 % nerūdijančio plieno
Programa:
Padaryti | Serialas | Variklio tipas | Variklio CCM | Variklio AG (KW) | Metai nuo – metai iki |
---|---|---|---|---|---|
AUDI A5/S5 kabrioletas | 8T / 8F | 1,8 TFSI | 1798 | 160 (118) | 2009-09 - 2012-03 |
AUDI A5/S5 Sportback | 8T / 8F | 2.0 TFSI | 1984 m. | 211 (155) | 2009-09 - 2013-11 |
AUDI A5/S5 Sportback | 8T / 8F | 1,8 TFSI | 1798 | 160 (118) | 2009-11 - 2011-09 |
Visureigis „AUDI Q5“ | 8R | 2.0 TFSI quattro | 1984 m. | 180 (132) | 2009-08 - 2017-05 |
AUDI A5/S5 Sportback | 8T / 8F | 2.0 TFSI quattro | 1984 m. | 211 (155) | 2009-09 - 2017-01 |
AUDI A5/S5 Sportback | 8T / 8F | 2.0 TFSI | 1984 m. | 180 (132) | 2009-09 - 2014-06 |
AUDI A5/S5 kupė | 8T / 8F | 1,8 TFSI | 1798 | 160 (118) | 2009-05 - 2011-09 |
AUDI A4/S4 Allroad Avant | B8 | 2.0 TFSI quattro | 1984 m. | 211 (155) | 2009-04 - 2016-05 |
AUDI A5/S5 kabrioletas | 8T / 8F | 2.0 TFSI quattro | 1984 m. | 211 (155) | 2009-03 - 2017-01 |
AUDI A5/S5 kabrioletas | 8T / 8F | 2.0 TFSI | 1984 m. | 211 (155) | 2009-03 - 2014-06 |
AUDI A5/S5 kabrioletas | 8T / 8F | 2.0 TFSI | 1984 m. | 180 (132) | 2009-03 - 2012-03 |
AUDI A4 / S4 Avant | B8 | 1,8 TFSI quattro | 1798 | 160 (118) | 2008-09 - 2012-03 |
AUDI A5/S5 kupė | 8T / 8F | 2.0 TFSI quattro | 1984 m. | 211 (155) | 2008-06 - 2017-01 |
AUDI A5/S5 kupė | 8T / 8F | 2.0 TFSI | 1984 m. | 211 (155) | 2008-06 - 2013-11 |
AUDI A5/S5 kupė | 8T / 8F | 2.0 TFSI | 1984 m. | 180 (132) | 2008-11 - 2012-03 |
AUDI A4 / S4 Avant | B8 | 2.0 TFSI quattro | 1984 m. | 211 (155) | 2008-06 - 2015-12 |
AUDI A4 / S4 Avant | B8 | 2.0 TFSI | 1984 m. | 180 (132) | 2008-06 - 2015-12 |
Visureigis „AUDI Q5“ | 8R | 2.0 TFSI quattro | 1984 m. | 211 (155) | 2008-11 - 2012-09 |
AUDI A4 / S4 Avant | B8 | 2.0 TFSI | 1984 m. | 211 (155) | 2008-06 - 2013-05 |
AUDI A4/S4 sedanas | B8 | 2.0 TFSI quattro | 1984 m. | 211 (155) | 2008-06 - 2015-12 |
AUDI A4/S4 sedanas | B8 | 2.0 TFSI | 1984 m. | 211 (155) | 2008-06 - 2013-05 |
AUDI A4/S4 sedanas | B8 | 2.0 TFSI | 1984 m. | 180 (132) | 2008-06 - 2015-12 |
AUDI A4 / S4 Avant | B8 | 1,8 TFSI | 1798 | 160 (118) | 2007-11 - 2012-03 |
AUDI A4/S4 sedanas | B8 | 1,8 TFSI | 1798 | 120 (88) | 2008-01 - 2015-12 |
AUDI A4/S4 sedanas | B8 | 1,8 TFSI | 1798 | 160 (118) | 2007-11 - 2012-03 |
AUDI A5/S5 kupė | 8T / 8F | 1,8 TFSI | 1798 | 170 (125) | 2007-10 - 2017-01 |
Visureigis „AUDI Q5“ | 8R | 2.0 TFSI hibridinis quattro | 1984 m. | 211 (155) | 2011-06 - 2016-06 |
Matmenys:
- Išorinis skersmuo: 3 coliai (76 mm)
- Tvirtinimo skersmuo: 2,5 colio (63 mm)
- Originalinės turbinos flanšas
Aukštos kokybės duslintuvas, pagamintas iš SS409 nerūdijančio plieno Hi-FlowX technologija.
Hi-FlowX technologijos duslintuvai sujungia Hi-Flow duslintuvą ir X vamzdį, taip padidindami galią. ir geras slopinimas.
Jie užtikrina maksimalų išmetamųjų dujų srautą.
Jie yra vieni geriausių slopintuvų per duslintuvus rinkoje.
Platus galimų skersmenų, matmenų ir versijų pasirinkimas leis jums sukurti puikią išmetimo sistemą.
Visi duslintuvo matmenys pateikti galerijoje esančioje nuotraukoje.
Active TurboWorks išmetimo sistema Cat Back. Produktas skirtas toliau išvardytiems automobiliams.
Itin atsargiai iškvėpkite naudojant aukščiausios kokybės nerūdijantį plieną.
Sistema leidžia padidinti automobilio galią optimizuojant išmetamųjų dujų srauto greitį iš variklis.
Išmetimo vamzdžio išpjovos naudojimas leidžia patogiai važiuoti maršrutu ir girdėti variklio šulinio garsas.
Yra nuotraukoje rodomų elementų.
Skirta:
- 2014+ BMW(F32/F33/ F36) 420/425/428/430/ 2.0T N20 B48
Vamzdžio skersmuo: 76 mm
Antgalio skersmuo: 76 mm
Prožektorių duslintuvas katalizatoriaus korpuse fi 45
Jis skirtas standartiniams varikliams, taip pat tiems, kurių sūkių dažnis viršija 7000 aps./min. Galios ir sukimo momento padidinimas iki 5%. Jo naudojimas žymiai padidina išmetamųjų dujų srauto greitį, palyginti su tradicine išmetimo sistema, taip pagerindamas oro ir kuro mišinio pakeitimą cilindruose.
Korpuso išvaizda, kaip ir originalus katalizatorius.
Naujausios prekės
Peržiūrėti viskąVisi statramsčiai pagaminti iš konstrukcinio plieno, kuris užtikrina tinkamą stiprumą ir standumą.
Kiekvienas tarpiklis yra padengtas milteliniu būdu ant juodo kilimėlio, po laku yra cinko gruntas, apsaugantis nuo korozijos.
Skirta:
- „Honda Civic VII“ hečbekas
Pagrindiniai tarpiklių naudojimo pranašumai ir priežastys:
- automobilio kėbulo standinimas
- geriau važiuoti posūkiuose
- rekomenduojama sportinei pakabai
- pagerina vairavimo komfortą
- neleidžia įskilti priekiniam stiklui
- rekomenduojama bet kokiam senesniam automobiliui
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.