Paskyra
Hello, Sign in1,883.44 €
Suma: 1,883.44 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
Priekinės grotelės BMW 3 Serijos G20 / G21 (2019-2022) Juodos blizgios
GTI išvaizdos apdailos komplektas VW Golf VI Mk6 (2008-2013)
Full LED galiniai žibintai VW Golf 7 / 7.5 VII (2012-2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
M Sport apdailos komplektas skirtas BMW 3 Serijai F30 (Su PDC ir Žib. apiplovimais)
Suma: 1,883.44 €
Performance and
Styling parts
Autosportui dalis, bei kitus priedus naršykite paspaude "Katalogas"
Eksterjero dalis naršykite pasirinkę savo automobilį konfigūratoriuje.
Raskite reikalingas išorės dalis greičiau
Mūsų prekės
Peržiūrėti viskąLanksti išmetimo segmento jungtis, pagaminta iš 409SS nerūdijančio plieno.
Dėl unikalaus dizaino jie leidžia atlikti individualius išmetimo sistemos lenkimus ir poslinkius.
Matmenys:
- bendras ilgis: 470 mm
- segmento elemento ilgis: 300 mm
- skersmuo: 89 mm
Universalus katalizatorius iš nerūdijančio plieno su metaliniu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 1600–2000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliuose su benzininiais varikliais ir 200CPSi dyzeliniuose varikliuose.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 60 mm
- Ilgis: 240–248 mm
- Plotis/ Aukštis: 122 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Pristatymo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Nuleidimo vamzdis skirtas:
- BMW 125i F20 2012–2015 m.
- BMW 125i F21 2012–2015 m.
- BMW 220i F22 2014–2016 m.
- BMW 220i F23 2014–2016 m.
- BMW 228i F22 2014–2016 m.
- BMW 228i F23 2014–2016 m.
- BMW 320i F30 2012–2015 m.
- BMW 320i F31 2012–2015 m.
- BMW 320i F34 2012–2015 m.
- BMW 328i F30 2011–2015 m.
- BMW 328i xDrive F30 2012–2015 m.
- BMW 328i F31 2011–2015 m.
- BMW 328i F34 2011–2015 m.
- BMW 420i F32 2014–2016 m.
- BMW 420i xDrive F32 2014–2016 m.
- BMW 420i F33 2014–2016 m.
- BMW 420i xDrive F33 2014–2016 m.
- BMW 420i F36 2014–2016 m.
- BMW 428i F32 2013–2016 m.
- BMW 428i xDrive F32 2013–2016 m.
- BMW 428i F33 2013–2016 m.
- BMW 428i xDrive F33 2013–2016 m.
- BMW 428i F36 2013–2016 m.
TurboWorks siurbimo vamzdis pagamintas iš 100 % nerūdijančio plieno.
Įtraukta su termine juosta.
- Įleidimo skersmuo: 93 mm
- Išėjimo skersmuo: 60 mm
Programa:
Padaryti | Serija | Variklio tipas | Variklio CCM | Variklio AG (KW) | Metai nuo – metai iki |
---|---|---|---|---|---|
AUDI A4/S4 Allroad Avant | B9 | 2.0 TFSI quattro | 1984 m. | 252 (185) | 2016-01 – iki dabar |
AUDI A4/S4 sedanas | B9 | 2.0 TFSI | 1984 m. | 252 (185) | 2015-05 - 2019-11 |
AUDI A4/S4 sedanas | B9 | 2.0 TFSI quattro | 1984 m. | 252 (185) | 2015-05 – iki dabar |
AUDI A5/S5 kupė | F5 | 2.0 TFSI | 1984 m. | 252 (185) | 2016-11–2020-02 |
AUDI A5/S5 kupė | F5 | 2.0 45 TFSI quattro, 2.0 TFSI quattro | 1984 m. | 252 (185) | 2016-06 – iki dabar |
AUDI A5/S5 kabrioletas | F5 | 2.0 TFSI | 1984 m. | 252 (185) | 2017-03 - 2019-12 |
AUDI A5/S5 kabrioletas | F5 | 2.0 45 TFSI quattro, 2.0 TFSI quattro | 1984 m. | 252 (185) | 2016-11 – iki dabar |
AUDI A5/S5 Sportback | F5 | 2.0 45 TFSI, 2.0 TFSI | 1984 m. | 252 (185) | 2016-11–2020-02 |
AUDI A5/S5 Sportback | F5 | 2.0 45 TFSI quattro, 2.0 TFSI quattro | 1984 m. | 252 (185) | 2016-09 – iki dabar |
TurboWorks lietvamzdis pagamintas iš 100 % nerūdijančio plieno.
- Įleidimo skersmuo: 80 mm
- Išėjimo skersmuo: 70 mm
Nuleidimo vamzdis turi šiluminį ekraną
Universalus dyzelinių variklių katalizatorius, pagamintas iš nerūdijančio plieno, skirtas automobiliams, kurių talpa 700–1900 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400 CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliams su benzininiais varikliais ir 200 CPSi dyzeliniais varikliais, o sportiniuose ar tiuninguosiuose automobiliuose geriau naudoti sportinį katalizatorių, kurio tankis yra 100–200 CPSi, kad būtų užtikrintas geriausias įmanomas rezultatas. išmetamųjų dujų srautas.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 45 mm
- Ilgis: 325 mm
- Plotis: 147 mm
- Aukštis: 97 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Įvedimo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Skirta naudoti sporto tikslais. Stabdys yra labai tvirtos konstrukcijos, nudažytas milteliniu būdu su minkšta ir patogia rankena.
Rankeną galima montuoti vertikaliai arba horizontaliai.
Pagrindinio cilindro stūmoklio skersmuo: 0,75 "
Rinkinį sudaro toliau pateiktose nuotraukose pavaizduoti elementai:
- rankena su tvirtinimu,
- /ul>
Pagrindiniame cilindre yra jungtys:
- įvadas - AN4 - 7/16 "
- Išvadas - AN3 - 3/8 "
Mūsų parduotuvėje galite rasti jungčių standžioms (vario / plieno) arba lanksčioms žarnoms ir sportinių stabdžių žarneles.
Montavimas ant lanksčių vamzdžių nereikalauja specialaus troso užspaudimo.
Didelio našumo stabdžių sistemoms standartas yra AN3 – jis taikomas abiem linijoms, kurių skersmuo bus 3,2 mm viduje ir 7,5 mm išorėje, taip pat suspaudimo jungiamosioms detalėms ir srieginėms jungiamosios detalės su 3/8 colio sriegio dydžiu.
Dėl daugybės jungiamųjų elementų mūsų parduotuvėje galite sukomplektuoti paruoštą surinkimo rinkinį įvairiais būdais:- &# 009; Montavimas sistemoje, ant standartinių kabelių.
- Montavimas ant lanksčių žarnų prie nuoseklių gnybtų, prijunkite juos prie gnybtų dvigubu varžtu.
- &#; 009; Montavimas kaip atskira tikslių spaustukų sistema su išsiplėtimo baku ant siurblio.
- ir daugelis kitų..
Naujausios prekės
Peržiūrėti viskąVisi statramsčiai pagaminti iš konstrukcinio plieno, kuris užtikrina tinkamą stiprumą ir standumą.
Kiekvienas tarpiklis yra padengtas milteliniu būdu ant juodo kilimėlio, po laku yra cinko gruntas, apsaugantis nuo korozijos.
Skirta:
- „Honda Civic VII“ hečbekas
Pagrindiniai tarpiklių naudojimo pranašumai ir priežastys:
- automobilio kėbulo standinimas
- geriau važiuoti posūkiuose
- rekomenduojama sportinei pakabai
- pagerina vairavimo komfortą
- neleidžia įskilti priekiniam stiklui
- rekomenduojama bet kokiam senesniam automobiliui
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.