Paskyra
Hello, Sign in54.95 €
Suma: 54.95 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
Priekinės grotelės BMW 3 Serijos G20 / G21 (2019-2022) Juodos blizgios
GTI išvaizdos apdailos komplektas VW Golf VI Mk6 (2008-2013)
Full LED galiniai žibintai VW Golf 7 / 7.5 VII (2012-2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
M Sport apdailos komplektas skirtas BMW 3 Serijai F30 (Su PDC ir Žib. apiplovimais)
Suma: 54.95 €
Performance and
Styling parts
Autosportui dalis, bei kitus priedus naršykite paspaude "Katalogas"
Eksterjero dalis naršykite pasirinkę savo automobilį konfigūratoriuje.
Raskite reikalingas išorės dalis greičiau
Nuleidimo vamzdis
Tinka daugeliui modelių su 2.0 TFSI su quattro
- VW PASSAT 3C (sedanas + variantas) 2.0 TSI (200KM / 210KM) 2006+
- VW GOLF V GTI 2.0 Turbo FSi (200 KM) 2005–2008 m.
- VW GOLF V GTI „EDITION 30“ 2.0 Turbo FSi (230 KM) 2007–2008 m.
- VW SCIROCCO 2.0 TSI (200 KM / 211 KM) 2008 m. ir daugiau
- VW SCIROCCO R
- VW JETTA V 2.0 Turbo FSi (200 KM) 2005+
- SEAT LEON 2.0 Turbo FSi (185 KM) 2006+
- SEAT LEON 2.0 Turbo FSi FR (200KM–211KM) 2006+
- SEAT LEON 2.0 Turbo FSi Cupra (240 KM) 2006+
- SEAT LEON 1.8 TFSi (160KM) 2008+
- SEAT LEON Cupra R 2.0 TSi (265 KM) 2010+
- SEAT ALTEA XL 2.0 Turbo FSi (200–211 KM) 2006 m. +
- SKODA OCTAVIA RS 2.0i Turbo FSi (200 KM) 2006+
- AUDI A3 8P 1.8 TFSi (160 KM) 2008–2013 m.
- AUDI A3 8P 2.0 TFSi (200 KM) 2005–2013 m.
- AUDI A3 8P Sportback 1.8 TFSi (160 KM) 2008 +
- AUDI A3 8P Sportback 2.0 TFSi (200 KM) 2005–2013 m.
- AUDI TT Mk2 Coupè / Roadster 2.0 TFSi (200KM / 211KM) 2007 +
- AUDI TT Mk2 Coupè / Roadster 1.8 TFSi (160 KM) 2008+
Vamzdžio skersmuo – 76 mm
Nuleidimo vamzdis visiškai pagamintas iš rūgštims atsparaus plieno.
Kiekvienas gaminio elementas pagamintas naudojant CNC technologiją.
24 mėnesių gamintojo garantija gaminiui.
Universalus nerūdijančio plieno katalizatorius su metaliniu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 3000–5000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliuose su benzininiais varikliais ir 200CPSi dyzeliniuose varikliuose.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 50 mm
- Ilgis: 320–328 mm
- Plotis/Aukštis: 122 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Pristatymo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Universalus aliuminio vamzdis, skirtas įsiurbimo sistemoms statyti.
Matmenys:
- Skersmuo (D): 80 mm,
- Kampas: 90 laipsnių
- Ilgis (L): 30 cm
- Bendras vamzdžio ilgis: 60 cm
Taip pat siūlome didelį silikonų pasirinkimą.
Active TurboWorks išmetimo sistema Cat Back. Produktas skirtas toliau išvardytiems automobiliams.
Iškvėpimas atliekamas itin atsargiai naudojant aukščiausios kokybės nerūdijantį plieną.
Sistema leidžia padidinti automobilio galią optimizuojant variklio išmetamųjų dujų srauto greitis.
Išmetimo vamzdžio išjungimo naudojimas leidžia patogiai važiuoti maršrutu ir gerai girdėti variklio garsą.
Sudėtyje yra nuotraukoje parodyti elementai.
Skirta:
- BMW G38 525/528/530/540 2.0T/3.0T 17+
Dussintuvo antgalis, skirtas VW Passat automobiliui.
Pagamintas iš nerūdijančio plieno.
Padidinus išleidimo angos skersmenį, tonas sumažėja, o žemųjų dažnių garsas yra stipresnis.
Universalus nerūdijančio plieno katalizatorius su metaliniu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 3000–5000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliuose su benzininiais varikliais ir 200CPSi dyzeliniuose varikliuose.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 55 mm
- Ilgis: 320–328 mm
- Plotis/Aukštis: 122 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Pristatymo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Universalus nerūdijančio plieno katalizatorius su metaliniu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 3000–5000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliuose su benzininiais varikliais ir 200CPSi dyzeliniuose varikliuose.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 55 mm
- Ilgis: 320–328 mm
- Plotis/Aukštis: 122 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Pristatymo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Programa:
Padaryti | Serialas | Variklio tipas | Variklio CCM | Variklio AG (KW) | Metai nuo – metai iki |
---|---|---|---|---|---|
AUDI A4 / S4 Avant | B7 | 2.0 TFSI | 1984 m. | 170 (125) | 2006-10 - 2008-06 |
AUDI A4/S4 sedanas | B7 | 2.0 TFSI | 1984 m. | 170 (125) | 2006-10 - 2008-06 |
AUDI A4/S4 kabrioletas | B7 | 2,0 TFSI 16 V | 1984 m. | 200 (147) | 2006-01 - 2009-03 |
AUDI A6 / S6 Avant | C6 | 2.0 TFSI | 1984 m. | 170 (125) | 2005-06 - 2011-08 |
AUDI A6/S6 sedanas | C6 | 2.0 TFSI | 1984 m. | 170 (125) | 2005-06 - 2011-03 |
AUDI A4 / S4 Avant | B7 | 2.0 TFSI quattro | 1984 m. | 200 (147) | 2004-11 - 2008-06 |
AUDI A4 / S4 Avant | B7 | 2.0 TFSI | 1984 m. | 200 (147) | 2004-11 - 2008-06 |
AUDI A4/S4 sedanas | B7 | 2.0 TFSI quattro | 1984 m. | 200 (147) | 2004-11 - 2008-06 |
AUDI A4/S4 sedanas | B7 | 2.0 TFSI | 1984 m. | 200 (147) | 2004-11 - 2008-06 |
SEAT EXEO | Turtas | 2.0 TFSI | 1984 m. | 200 (147) | 2009-06 - 2013-05 |
SEAT EXEO | Saunas | 2.0 TFSI | 1984 m. | 200 (147) | 2009-03 - 2013-05 |
Nuleidimo vamzdžių įmonė TurboWorks yra pagaminta iš 100 % nerūdijančio plieno nerūdijančio plieno.
- išorinis skersmuo – 76 mm li>
- įleidimo angos skersmuo – 73 mm li>
- išėjimo skersmuo – 73 mm
Naujausios prekės
Peržiūrėti viskąVisi statramsčiai pagaminti iš konstrukcinio plieno, kuris užtikrina tinkamą stiprumą ir standumą.
Kiekvienas tarpiklis yra padengtas milteliniu būdu ant juodo kilimėlio, po laku yra cinko gruntas, apsaugantis nuo korozijos.
Skirta:
- „Honda Civic VII“ hečbekas
Pagrindiniai tarpiklių naudojimo pranašumai ir priežastys:
- automobilio kėbulo standinimas
- geriau važiuoti posūkiuose
- rekomenduojama sportinei pakabai
- pagerina vairavimo komfortą
- neleidžia įskilti priekiniam stiklui
- rekomenduojama bet kokiam senesniam automobiliui
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.