Paskyra
Hello, Sign in4,949.90 €
Suma: 4,949.90 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
Priekinės grotelės BMW 3 Serijos G20 / G21 (2019-2022) Juodos blizgios
GTI išvaizdos apdailos komplektas VW Golf VI Mk6 (2008-2013)
Full LED galiniai žibintai VW Golf 7 / 7.5 VII (2012-2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
M Sport apdailos komplektas skirtas BMW 3 Serijai F30 (Su PDC ir Žib. apiplovimais)
Suma: 4,949.90 €
Performance and
Styling parts
Autosportui dalis, bei kitus priedus naršykite paspaude "Katalogas"
Eksterjero dalis naršykite pasirinkę savo automobilį konfigūratoriuje.
Raskite reikalingas išorės dalis greičiau
Mūsų prekės
Peržiūrėti viskąHIDRAULINIS RANKINIS STABDŽIS VERTIKALUS 2 LYGIO DRIFT SIURBLYS / RALIS / KJS
Galima reguliuoti į Pion/Level padėtį.
Visas korpusas pagamintas iš geros kokybės plieno. Svirties kreipiamieji elementai pagaminti iš slankiojančios medžiagos !!!
Reguliuojamas svirties ilgis – vairuotojas gali reguliuoti pagal savo skonį.
Šiuo metu tai yra vienintelis tokio reguliavimo stabdys Lenkijoje.
Minkšta putplasčio rankena – užtikrina didelį komfortą ir sukibimą.
Visas korpusas pagamintas iš cinkuoto plieno, padengto milteliniu būdu ir supjaustyto leserio, kuris užtikrina 100% darbo kokybės pakartojamumą.
Pjaukite 3 mm plieną ir rankeną (su reguliuojama) 6 mm.
Pasaulinėje rinkoje naujoviško plieno skląsčio detalės dažniausiai pagamintos iš aliuminio.
Įranga - 2 siurbliai (0,625) - siurblio laikiklis - reguliuojamos stabdžių svirtys su putomis.
Pagrindiniame cilindre yra jungtys:
- įvadas – AN4 – 7/16 "
- išvadas – AN3 – 3/8 "
Universali aliuminio alkūnė, skirta įsiurbimo sistemoms konstruoti.
Alkūnė pagaminta liejimo technologija, todėl idealiai tinka suvirinimui su tarpiniais aušintuvais ar turbinomis.
Taip pat siūlome didelį silikonų pasirinkimą.
T4 turbo flanšas
Medžiaga: nerūdijantis plienas
Storis: 12 mm
Tarpas tarp skylių: 70x82 mm
Skylė: 70x50 mm
Matmenys: 108x92x13mm
Programa:
Padaryti | Serialas | Variklio tipas | Variklio CCM | Variklio AG (KW) | Metai nuo – metai iki |
---|---|---|---|---|---|
AUDI A4 / S4 Avant | B7 | 2.0 TFSI | 1984 m. | 170 (125) | 2006-10 - 2008-06 |
AUDI A4/S4 sedanas | B7 | 2.0 TFSI | 1984 m. | 170 (125) | 2006-10 - 2008-06 |
AUDI A4/S4 kabrioletas | B7 | 2,0 TFSI 16 V | 1984 m. | 200 (147) | 2006-01 - 2009-03 |
AUDI A6 / S6 Avant | C6 | 2.0 TFSI | 1984 m. | 170 (125) | 2005-06 - 2011-08 |
AUDI A6/S6 sedanas | C6 | 2.0 TFSI | 1984 m. | 170 (125) | 2005-06 - 2011-03 |
AUDI A4 / S4 Avant | B7 | 2.0 TFSI quattro | 1984 m. | 200 (147) | 2004-11 - 2008-06 |
AUDI A4 / S4 Avant | B7 | 2.0 TFSI | 1984 m. | 200 (147) | 2004-11 - 2008-06 |
AUDI A4/S4 sedanas | B7 | 2.0 TFSI quattro | 1984 m. | 200 (147) | 2004-11 - 2008-06 |
AUDI A4/S4 sedanas | B7 | 2.0 TFSI | 1984 m. | 200 (147) | 2004-11 - 2008-06 |
SEAT EXEO | Turtas | 2.0 TFSI | 1984 m. | 200 (147) | 2009-06 - 2013-05 |
SEAT EXEO | Saunas | 2.0 TFSI | 1984 m. | 200 (147) | 2009-03 - 2013-05 |
Nuleidimo vamzdžių įmonė TurboWorks yra pagaminta iš 100 % nerūdijančio plieno nerūdijančio plieno.
- išorinis skersmuo – 76 mm li>
- įleidimo angos skersmuo – 73 mm li>
- išėjimo skersmuo – 73 mm
Metalinis išmetimo marškinėliai
Tee lengva sukurti naują išmetimo sistemą
Jo dėka jums nereikia gaišti laiko virinant sunkius kampus
Elementas gali būti naudojamas 2 išmetimo vamzdžiams sujungti į vieną (V tipo varikliai, Boxer) arba išmetimo vamzdžius atskirti į 2 duslintuvus.
Matmenys pateikti nuotraukoje galerijoje.
TurboWorks išmetimo kolektorius pagamintas iš 100% nerūdijančio plieno.
Atliekant variklio derinimą, išmetimo kolektorius turėtų būti pakeistas pačioje pradžioje, nes išmetamosios dujos iš cilindro patenka į išmetimo kolektorių, kuri yra variklio korpuso dalis, tada nukreipiama į pirmąją išmetimo vamzdžio dalį, o po to į duslintuvą arba kelis nuoseklius duslintuvus, o tada į išmetimo vamzdį.
- Turbinos tvirtinimo tarpai. varžtai: 85x45 mm.
- Vakarinių vartų tvirtinimo varžtų atstumas: 70 mm.
- Vakarinių vartų angos skersmuo: 30 mm.
Į komplektą įeina rinkinys tarpinės.
Prekei suteikiame 24 mėnesių garantiją.
Taip pat siūlome lambda zondo adapterius, kurie pašalina katalizatoriaus klaidą.
O2 jutiklių adapteriai | Šiluminės juostos | Vario riešutai |
![]() |
![]() |
![]() |
Aukštos kokybės duslintuvas, pagamintas iš SS409 nerūdijančio plieno naudojant Hi-Flow technologiją.
Jie užtikrina maksimalų išmetamųjų dujų srautą.
Jie yra vieni geriausių slopinimas per duslintuvus rinkoje.
Platus galimų skersmenų, matmenų ir versijų pasirinkimas leis jums sukurti puikią išmetimo sistemą.
Visi duslintuvo matmenys pateikti nuotraukoje galeriją.
Universalus katalizatorius iš nerūdijančio plieno su metaliniu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 700–1600 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliuose su benzininiais varikliais ir 200CPSi dyzeliniuose varikliuose.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 60 mm
- Ilgis: 225–233 mm
- Plotis/Aukštis: 122 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Pristatymo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Naujausios prekės
Peržiūrėti viskąVisi statramsčiai pagaminti iš konstrukcinio plieno, kuris užtikrina tinkamą stiprumą ir standumą.
Kiekvienas tarpiklis yra padengtas milteliniu būdu ant juodo kilimėlio, po laku yra cinko gruntas, apsaugantis nuo korozijos.
Skirta:
- „Honda Civic VII“ hečbekas
Pagrindiniai tarpiklių naudojimo pranašumai ir priežastys:
- automobilio kėbulo standinimas
- geriau važiuoti posūkiuose
- rekomenduojama sportinei pakabai
- pagerina vairavimo komfortą
- neleidžia įskilti priekiniam stiklui
- rekomenduojama bet kokiam senesniam automobiliui
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.