Paskyra
Hello, Sign in8,120.00 €
Suma: 8,120.00 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
Priekinės grotelės BMW 3 Serijos G20 / G21 (2019-2022) Juodos blizgios
GTI išvaizdos apdailos komplektas VW Golf VI Mk6 (2008-2013)
Full LED galiniai žibintai VW Golf 7 / 7.5 VII (2012-2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
M Sport apdailos komplektas skirtas BMW 3 Serijai F30 (Su PDC ir Žib. apiplovimais)
Suma: 8,120.00 €
Performance and
Styling parts
Autosportui dalis, bei kitus priedus naršykite paspaude "Katalogas"
Eksterjero dalis naršykite pasirinkę savo automobilį konfigūratoriuje.
Raskite reikalingas išorės dalis greičiau
Mūsų prekės
Peržiūrėti viskąTurboWorks lietvamzdis, pagamintas iš nerūdijančio plieno.
Programa:
Padaryti | Serialas | Variklio tipas | Variklio CCM | Variklio AG (KW) | Metai nuo – metai iki |
---|---|---|---|---|---|
AUDI A3/S3 hečbekas | 8 l | 1,9 TDI | 1896 m. | 130 (96) | 2000-08 - 2003-05 |
AUDI A3/S3 hečbekas | 8 l | 1,9 TDI | 1896 m. | 100 (74) | 2000-10 - 2003-05 |
AUDI A3/S3 hečbekas | 8P | 1,9 TDI | 1896 m. | 105 (77) | 2003-05 - 2010-05 |
AUDI A3/S3 Sportback | 8P | 1,9 TDI | 1896 m. | 105 (77) | 2004-09 - 2010-05 |
AUDI A3/S3 kabrioletas | 8P | 1,9 TDI | 1896 m. | 105 (77) | 2008-04 - 2009-10 |
AUDI A3/S3 hečbekas | 8 l | 1,9 TDI | 1896 m. | 90 (66) | 1996-09 - 2001-07 |
AUDI A3/S3 hečbekas | 8 l | 1,9 TDI | 1896 m. | 110 (81) | 1997-08 - 2001-07 |
SEAT TOLEDO | TOLEDO Mk II | 1,9 TDI | 1896 m. | 90 (66) | 1999-03 - 2004-07 |
SEAT TOLEDO | TOLEDO Mk II | 1,9 TDI | 1896 m. | 110 (81) | 1998-10 - 2004-07 |
SEAT LEON / LEON ST hečbekas | LEON Mk I | 1,9 TDI | 1896 m. | 90 (66) | 1999-11 - 2006-06 |
SEAT LEON / LEON ST hečbekas | LEON Mk I | 1,9 TDI | 1896 m. | 110 (81) | 1999-11 - 2006-06 |
SEAT LEON / LEON ST hečbekas | LEON Mk I | 1,9 TDI | 1896 m. | 150 (110) | 2000-09 - 2006-06 |
SEAT TOLEDO | TOLEDO Mk II | 1,9 TDI | 1896 m. | 150 (110) | 2000-10 - 2004-07 |
SEAT TOLEDO | TOLEDO Mk II | 1,9 TDI | 1896 m. | 130 (96) | 2003-05 - 2006-05 |
SEAT LEON / LEON ST hečbekas | LEON Mk I | 1,9 TDI | 1896 m. | 130 (96) | 2003-05 - 2006-06 |
SEAT TOLEDO | TOLEDO Mk III | 1,9 TDI | 1896 m. | 105 (77) | 2004-10 - 2009-05 |
SEAT LEON / LEON ST hečbekas | LEON Mk II | 1,9 TDI | 1896 m. | 105 (77) | 2005-07 - 2010-12 |
SEAT LEON / LEON ST hečbekas | LEON Mk I | 1,9 TDI | 1896 m. | 100 (74) | 2005-10 - 2006-06 |
SEAT TOLEDO | TOLEDO Mk II | 1,9 TDI | 1896 m. | 101 (74) | 2005-08 - 2006-05 |
SEAT LEON / LEON ST hečbekas | LEON Mk II | 1,9 TDI | 1896 m. | 90 (66) | 2007-06 - 2010-12 |
SEAT TOLEDO | TOLEDO Mk I | 1,9 TDI | 1896 m. | 90 (66) | 1995-08 - 1999-03 |
SEAT TOLEDO | TOLEDO Mk I | 1,9 TDI | 1896 m. | 110 (81) | 1996-11 - 1999-03 |
SKODA OCTAVIA universalas | OCTAVIA MK I | 1,9 TDI | 1896 m. | 90 (66) | 2000-08 - 2010-03 |
SKODA OCTAVIA hečbekas | OCTAVIA MK I | 1,9 TDI | 1896 m. | 130 (96) | 2002-09 - 2004-09 |
SKODA OCTAVIA universalas | OCTAVIA MK I | 1,9 TDI | 1896 m. | 130 (96) | 2002-09 - 2004-09 |
SKODA OCTAVIA universalas | OCTAVIA MK II | 1,9 TDI | 1896 m. | 105 (77) | 2004-09 - 2010-12 |
SKODA OCTAVIA universalas | OCTAVIA MK I | 1,9 TDI | 1896 m. | 100 (74) | 2000-08 - 2010-12 |
SKODA OCTAVIA hečbekas | OCTAVIA MK I | 1,9 TDI | 1896 m. | 100 (74) | 2005-10 - 2010-12 |
SKODA OCTAVIA hečbekas | OCTAVIA MK I | 1,9 TDI | 1896 m. | 90 (66) | 1996-09 - 2010-03 |
SKODA OCTAVIA hečbekas | OCTAVIA MK I | 1,9 TDI | 1896 m. | 110 (81) | 1997-08 - 2006-01 |
SKODA OCTAVIA universalas | OCTAVIA MK I | 1,9 TDI | 1896 m. | 90 (66) | 1998-07 - 2010-03 |
SKODA OCTAVIA universalas | OCTAVIA MK I | 1,9 TDI | 1896 m. | 110 (81) | 1998-07 - 2006-01 |
VW GOLF kabrioletas | GOLFAS IV | 1,9 TDI | 1896 m. | 90 (66) | 1998-06 - 2002-06 |
VW GOLF kabrioletas | GOLFAS IV | 1,9 TDI | 1896 m. | 110 (81) | 1998-06 - 2002-06 |
VW GOLF variantas | GOLFAS IV | 1,9 TDI | 1896 m. | 90 (66) | 1999-05 - 2006-05 |
VW GOLF variantas | GOLFAS IV | 1,9 TDI | 1896 m. | 110 (81) | 1999-05 - 2001-06 |
VW GOLF variantas | GOLFAS IV | 1,9 TDI | 1896 m. | 115 (85) | 1999-08 - 2001-06 |
VW GOLF hečbeko furgonas | GOLFAS IV | 1,9 TDI | 1896 m. | 90 (66) | 2000-05 - 2002-09 |
VW GOLF hečbeko furgonas | GOLFAS IV | 1,9 TDI | 1896 m. | 130 (96) | 2001-04 - 2004-05 |
VW GOLF hečbekas | GOLFAS IV | 1,9 TDI | 1896 m. | 115 (85) | 1998-12 - 2001-06 |
VW GOLF variantas | GOLFAS IV | 1,9 TDI | 1896 m. | 90 (66) | 1999-05 - 2006-05 |
VW GOLF variantas | GOLFAS IV | 1,9 TDI | 1896 m. | 101 (74) | 2000-02 - 2006-06 |
VW GOLF variantas | GOLFAS IV | 1,9 TDI | 1896 m. | 110 (81) | 1999-05 - 2006-05 |
VW GOLF variantas | GOLFAS IV | 1,9 TDI | 1896 m. | 116 (85) | 1999-05 - 2002-04 |
VW GOLF variantas | GOLFAS IV | 1,9 TDI | 1896 m. | 131 (96) | 2001-04 - 2006-05 |
VW GOLF hečbeko furgonas | GOLFAS IV | 1,9 TDI | 1896 m. | 110 (81) | 1997-10 - 2004-05 |
VW GOLF hečbeko furgonas | GOLFAS III | 1,9 TDI | 1896 m. | 90 (66) | 1991-08 - 1997-09 |
VW GOLF variantas | GOLFAS III | 1,9 TDI | 1896 m. | 90 (66) | 1993-08 - 1999-12 |
VW GOLF variantas | GOLFAS III | 1,9 TDI | 1896 m. | 110 (81) | 1996-05 - 1999-02 |
VW GOLF hečbekas | GOLFAS IV | 1,9 TDI | 1896 m. | 101 (74) | 2000-09 - 2005-06 |
VW GOLF hečbekas | GOLFAS IV | 1,9 TDI | 1896 m. | 150 (110) | 2000-05 - 2005-06 |
VW GOLF variantas | GOLFAS IV | 1,9 TDI | 1896 m. | 101 (74) | 2000-09 - 2006-06 |
VW GOLF hečbekas | GOLFAS IV | 1,9 TDI | 1896 m. | 130 (96) | 2000-11 - 2005-06 |
VW GOLF variantas | GOLFAS IV | 1,9 TDI | 1896 m. | 130 (96) | 2000-11 - 2006-06 |
VW GOLF hečbekas | GOLFAS V | 1,9 TDI | 1896 m. | 105 (77) | 2003-10 - 2008-11 |
VW GOLF hečbekas | GOLFAS V | 1,9 TDI | 1896 m. | 90 (66) | 2004-05 - 2008-11 |
VW GOLF hečbekas | GOLFAS III | 1,9 TDI | 1896 m. | 90 (66) | 1993-08 - 1997-08 |
VW GOLF variantas | GOLFAS IV | 1,9 TDI | 1896 m. | 150 (110) | 2001-06 - 2006-06 |
VW GOLF variantas | GOLFAS V | 1,9 TDI | 1896 m. | 105 (77) | 2007-06 - 2009-07 |
VW GOLF variantas | GOLFAS III | 1,9 TDI | 1896 m. | 90 (66) | 1994-03 - 1999-04 |
VW GOLF kabrioletas | GOLFAS III | 1,9 TDI | 1896 m. | 90 (66) | 1995-08 - 1998-05 |
VW GOLF kabrioletas | GOLFAS III | 1,9 TDI | 1896 m. | 110 (81) | 1996-07 - 1998-05 |
VW GOLF hečbekas | GOLFAS III | 1,9 TDI | 1896 m. | 110 (81) | 1996-04 - 1997-08 |
VW GOLF variantas | GOLFAS III | 1,9 TDI | 1896 m. | 110 (81) | 1996-04 - 1999-04 |
VW GOLF hečbekas | GOLFAS IV | 1,9 TDI | 1896 m. | 90 (66) | 1997-10 - 2004-05 |
VW GOLF hečbekas | GOLFAS IV | 1,9 TDI | 1896 m. | 110 (81) | 1997-08 - 2004-05 |
Matmenys:
- Išorinis skersmuo – 2,25 colio (57 mm)
TurboWorks išmetimo kolektorius pagamintas iš 100% nerūdijančio plieno.
Atliekant variklio derinimą, išmetimo kolektorius turėtų būti pakeistas pačioje pradžioje, nes išmetamosios dujos iš cilindro patenka į išmetimą kolektorius, kuris yra variklio korpuso dalis, tada nukreipiamas į pirmąją išmetimo vamzdžio sekciją, o tada į duslintuvą arba kelis nuoseklius duslintuvus, o tada į išmetimo vamzdį.
- Atstumas tarp turbinos tvirtinimo varžtų: 80x70 mm.
- Vakarinių vartų angos skersmuo: 45 mm.
Komplektą sudaro tarpiklių rinkinys.
Gaminiui suteikiame 24 mėnesių garantiją.
Taip pat siūlome lambda zondo adapterius, kurie pašalina katalizatoriaus klaidą. p>
O2 jutiklių adapteriai | Šiluminės juostos | Vario riešutai |
![]() |
![]() |
![]() |
Universalus katalizatorius, pagamintas iš nerūdijančio plieno su keraminiu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 700–1200 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliuose su benzininiais varikliais ir 200CPSi dyzeliniuose varikliuose.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 45 mm
- Ilgis: 285 mm
- Plotis: 125 mm
- Aukštis: 110 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Pristatymo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Gaminys pagamintas iš nerūdijančio plieno.
Tai taikoma, kai pertvarkome išmetimo sistemą ir norime prijungti nereikalingus Sony lambda lizdus.
Montavimas susideda iš kištuko įsukimo į lizdą po to senas zondas.
Naudodami nerūdijantį plieną, esame tikri, kad mūsų galinis dangtelis niekada nerūdys ir ateityje neturėsime problemų jį nuimant. Be to, komplekte esanti žalvarinė poveržlė užtikrina puikų sistemos sandarumą. Galinis dangtelis tinkamas priveržti 24 veržliarakčiu
Galinis dangtelis yra universalus, tinka beveik visiems lambda zondams. Jis turi M18x1,5 sriegį
Universalus katalizatorius, pagamintas iš nerūdijančio plieno su keramikiniu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 2000–5000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliuose su benzininiais varikliais ir 200CPSi dyzeliniuose varikliuose.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 60 mm
- Ilgis: 400 mm
- Plotis: 175 mm
- Aukštis: 100 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Pristatymo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Flanšas – skirtas T3 turbinai.
Leidžia 38 mm skersmens vožtuvą T3 turbinos įleidimo angoje.
Medžiaga: SS304 nerūdijantis plienas
Universalus aliuminio vamzdis, skirtas įsiurbimo sistemoms statyti.
Matmenys:
- Skersmuo (D): 10 mm,
- Tiesiai
- Ilgis (L): 10 cm
Taip pat siūlome didelį silikonų pasirinkimą.
Universalus katalizatorius, pagamintas iš nerūdijančio plieno su keraminiu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 700–1200 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliuose su benzininiais varikliais ir 200CPSi dyzeliniuose varikliuose.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 45 mm
- Ilgis: 285 mm
- Plotis: 125 mm
- Aukštis: 110 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Pristatymo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Naujausios prekės
Peržiūrėti viskąVisi statramsčiai pagaminti iš konstrukcinio plieno, kuris užtikrina tinkamą stiprumą ir standumą.
Kiekvienas tarpiklis yra padengtas milteliniu būdu ant juodo kilimėlio, po laku yra cinko gruntas, apsaugantis nuo korozijos.
Skirta:
- „Honda Civic VII“ hečbekas
Pagrindiniai tarpiklių naudojimo pranašumai ir priežastys:
- automobilio kėbulo standinimas
- geriau važiuoti posūkiuose
- rekomenduojama sportinei pakabai
- pagerina vairavimo komfortą
- neleidžia įskilti priekiniam stiklui
- rekomenduojama bet kokiam senesniam automobiliui
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.