Paskyra
Hello, Sign in795.90 €
Suma: 795.90 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
Priekinės grotelės BMW 3 Serijos G20 / G21 (2019-2022) Juodos blizgios
GTI išvaizdos apdailos komplektas VW Golf VI Mk6 (2008-2013)
Full LED galiniai žibintai VW Golf 7 / 7.5 VII (2012-2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
M Sport apdailos komplektas skirtas BMW 3 Serijai F30 (Su PDC ir Žib. apiplovimais)
Suma: 795.90 €
Performance and
Styling parts
Autosportui dalis, bei kitus priedus naršykite paspaude "Katalogas"
Eksterjero dalis naršykite pasirinkę savo automobilį konfigūratoriuje.
Raskite reikalingas išorės dalis greičiau
Mūsų prekės
Peržiūrėti viskąUniversalus katalizatorius iš nerūdijančio plieno su keraminiu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 3000–5000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliuose su benzininiais varikliais ir 200CPSi dyzeliniuose varikliuose.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 60 mm
- Ilgis: 320–328 mm
- Plotis/Aukštis: 122 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Pristatymo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
TurboWorks išmetimo kolektorius pagamintas iš nerūdijančio plieno.
Atliekant variklio derinimą, išmetimo kolektorius turėtų būti pakeistas pačioje pradžioje, nes išmetamosios dujos iš cilindro patenka į išmetimo kolektorių, kuris yra variklio korpuso dalis, tada nukreipiama į pirmąją išmetimo vamzdžio sekciją, o po to į duslintuvą arba kelis nuoseklius duslintuvus, o po to į išmetimo vamzdį.
Komplekte yra tarpiklių rinkinys.
>
Gaminiui suteikiame 24 mėnesių garantiją.
Taip pat siūlome lambda zondo adapterius, kurie pašalina katalizatoriaus klaidą.
Downpipe, Audi RS3 8V
2,5 TFSI 2017 + 400 km QUATTRO
Vamzdžio skersmuo-76 mm
Kiekvienas elementas buvo pagamintas CNC technologija.
Buvo pritaikytas nerūdijančiam plienui.
Gaminiui suteikiama gamintojo garantija 24 mėn. laikotarpiui.
#. OE 8S0254499AX
Universalus dyzelinių variklių katalizatorius, pagamintas iš nerūdijančio plieno, skirtas automobiliams, kurių talpa 2000–5000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400 CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliams su benzininiais varikliais ir 200 CPSi dyzeliniais varikliais, o sportiniuose ar tiuninguosiuose automobiliuose geriau naudoti sportinį katalizatorių, kurio tankis yra 100–200 CPSi, kad būtų užtikrintas geriausias įmanomas rezultatas. išmetamųjų dujų srautas.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 55 mm
- Ilgis: 455 mm
- Plotis: 150 mm
- Aukštis: 138 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Įvedimo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Programa:
Padaryti | Serialas | Variklio tipas | Variklio CCM | Variklio AG (KW) | Metai nuo – metai iki |
---|---|---|---|---|---|
AUDI A3/S3 hečbekas | 8 l | 1,8 T quattro | 1781 m. | 180 (132) | 1998-10 - 2003-05 |
AUDI A3/S3 hečbekas | 8 l | 1,8 T quattro | 1781 m. | 150 (110) | 1996-12 - 2003-05 |
AUDI A3/S3 hečbekas | 8 l | 1,8 T | 1781 m. | 180 (132) | 1998-12 - 2003-05 |
AUDI A3/S3 hečbekas | 8P | 1,8 T | 1781 m. | 150 (110) | 2006-08 - 2012-08 |
AUDI A3/S3 hečbekas | 8 l | 1,8 T, 1,8 Turbo | 1781 m. | 150 (110) | 1996-12 - 2003-05 |
SEAT LEON / LEON ST hečbekas | LEON Mk I | 1,8 T Cupra R | 1781 m. | 209 (154) | 2002-02 - 2006-06 |
SEAT LEON / LEON ST hečbekas | LEON Mk I | 1,8 T Cupra R | 1781 m. | 225 (165) | 2003-07 - 2006-06 |
SKODA OCTAVIA universalas | OCTAVIA MK I | 1,8 T | 1781 m. | 150 (110) | 1998-07 - 2010-12 |
SKODA OCTAVIA hečbekas | OCTAVIA MK I | 1,8 T | 1781 m. | 150 (110) | 1997-08 - 2010-12 |
SKODA OCTAVIA hečbekas | OCTAVIA MK I | 1,8 T 4x4 | 1781 m. | 150 (110) | 2001-05 - 2006-05 |
SKODA OCTAVIA universalas | OCTAVIA MK I | 1,8 T 4x4 | 1781 m. | 150 (110) | 2001-05 - 2006-05 |
VW GOLF hečbekas | GOLFAS VI | 2,0 GTi | 1984 m. | 200 (147) | 2009-06 - 2013-11 |
VW GOLF hečbekas | GOLFAS VI | 2,0 GTi | 1984 m. | 235 (173) | 2011-05 - 2012-11 |
VW GOLF variantas | GOLFAS IV | 1,8 T | 1781 m. | 173 (127) | 1999-09 - 2001-12 |
VW GOLF hečbekas | VII GOLFAS | 2.0 GTI | 1984 m. | 210 (155) | 2013-11 - 2017-03 |
VW GOLF hečbekas | VII GOLFAS | 2.0 GTI Clubsport | 1984 m. | 265 (195) | 2016-02 - 2017-03 |
VW GOLF hečbekas | VII GOLFAS | 2.0 GTI Clubsport S | 1984 m. | 310 (228) | 2016-09 - 2017-03 |
VW GOLF variantas | GOLFAS IV | 1,8 T | 1781 m. | 180 (132) | 2002-05 - 2006-06 |
VW GOLF hečbekas | VII GOLFAS | 2.0 GTI | 1984 m. | 245 (180) | 2017-03 – 2020-08 |
VW GOLF hečbekas | GOLFAS IV | 1.8 GTI, 1.8 GTI Turbo | 1781 m. | 193 (142) | 2007-04 - 2009-12 |
VW GOLF hečbeko furgonas | GOLFAS VI | 2,0 GTi | 1984 m. | 211 (155) | 2009-02 - 2012-11 |
VW GOLF hečbeko furgonas | VII GOLFAS | 2,0 GTi | 1984 m. | 220 (162) | 2013-04 - 2017-03 |
VW GOLF hečbeko furgonas | VII GOLFAS | 2,0 GTi | 1984 m. | 230 (169) | 2015-04 - 2017-03 |
VW GOLF hečbekas | VII GOLFAS | 2.0 GTI TCR | 1984 m. | 290 (213) | 2018-11–2020-08 |
VW GOLF hečbekas | GOLFAS IV | 1,8 GTI | 1781 m. | 179 (132) | 2007-01 - 2010-12 |
VW GOLF hečbekas | GOLFAS VI | 2.0 GTI | 1984 m. | 203 (149) | 2010-01 - 2014-02 |
VW GOLF hečbeko furgonas | GOLFAS III | 2.0 GTI | 1984 m. | 150 (110) | 1991-08 - 1997-09 |
VW GOLF hečbekas | VII GOLFAS | 2.0 GTI | 1984 m. | 231 (170) | 2018-09 - 2021-03 |
VW GOLF hečbekas | VIII GOLFAS | 2.0 GTI | 1984 m. | 245 (180) | 2020-08 – iki dabar |
VW GOLF variantas | VIII GOLFAS | 2.0 GTI | 1984 m. | 245 (180) | 2020-09 – iki dabar |
VW GOLF hečbekas | VIII GOLFAS | 2.0 GTI Clubsport | 1984 m. | 300 (221) | 2020–2010 m. – iki dabar |
VW GOLF hečbekas | GOLFAS IV | 1,8 T GTI, 1,8 Turbo GTI | 1781 m. | 180 (132) | 2001-08 - 2005-06 |
VW GOLF hečbekas | GOLFAS I | 1,8 GTI | 1781 m. | 112 (82) | 1982-08 - 1983-12 |
VW GOLF hečbekas | GOLFAS II | 1,8 GTI G60 sinchronizavimas | 1781 m. | 160 (118) | 1988-08 - 1991-12 |
VW GOLF hečbekas | GOLFAS II | 1.8 GTI Cat | 1781 m. | 107 (79) | 1987-01 - 1991-10 |
VW GOLF hečbekas | GOLFAS II | 1,8 GTI | 1781 m. | 112 (82) | 1983-08 - 1991-10 |
VW GOLF hečbekas | GOLFAS II | 1,8 GTI 16 V | 1781 m. | 129 (95) | 1986-02 - 1991-10 |
VW GOLF hečbekas | GOLFAS II | 1,8 GTI 16 V | 1781 m. | 139 (102) | 1986-02 - 1990-06 |
VW GOLF hečbekas | GOLFAS II | 1,8 GTI G60 | 1781 m. | 160 (118) | 1990-04 - 1991-07 |
VW GOLF variantas | GOLFAS IV | 1,8 T | 1781 m. | 150 (110) | 2000-05 - 2006-06 |
VW GOLF hečbekas | GOLFAS V | 2.0 GTI | 1984 m. | 200 (147) | 2004-10 - 2009-02 |
VW GOLF hečbekas | GOLFAS III | 2.0 GTI 16V | 1984 m. | 150 (110) | 1992-08 - 1997-08 |
VW GOLF hečbekas | GOLFAS II | 1,8 GTI | 1781 m. | 105 (77) | 1985-01 - 1985-07 |
VW GOLF hečbekas | GOLFAS V | 2.0 GTI | 1984 m. | 230 (169) | 2006-09 - 2008-12 |
VW GOLF hečbekas | GOLFAS II | 1,8 GTI 16 V | 1781 m. | 136 (100) | 1986-08 - 1988-07 |
VW GOLF hečbekas | GOLFAS VI | 2,0 GTi | 1984 m. | 210 (155) | 2009-04 - 2012-11 |
VW GOLF hečbekas | GOLFAS II | 2.0 GTI | 1984 m. | 136 (100) | 1989-09 - 1992-12 |
VW GOLF hečbekas | VII GOLFAS | 2.0 GTI, 2.0 TSI GTI | 1984 m. | 220 (162) | 2013-04–2020-08 |
VW GOLF hečbekas | VII GOLFAS | 2.0 GTI | 1984 m. | 230 (169) | 2013-04–2020-08 |
VW GOLF hečbekas | GOLFAS II | 1,8 GTI | 1781 m. | 107 (79) | 1985-08 - 1987-10 |
VW GOLF kabrioletas | GOLFAS VI | 2.0 GTI | 1984 m. | 211 (155) | 2012-05 - 2016-05 |
VW GOLF hečbekas | GOLFAS IV | 1,8 T | 1781 m. | 150 (110) | 1997-08 - 2005-06 |
Išėjimo skersmuo (vidinis) – 79 mm
Cometic C4841-064 Ford 2003-2011 Duratec 20/23, Mazda 2003-2015 MZR LF/L3 .064" ArmorCore išmetimo kolektoriaus tarpiklis, be EGR prievado išpjovos
Išsami informacija: p>
- Medžiaga: AM
- suspaustas storis: 0,064
- Port forma: apvali
- Priešgalio dydis: 1750
Programų sąrašas:
Ford
  (2005–2008)
„Focus“ (2003–2011 m.)   Mazda 3 (2007–2008)
B2300 (2003 m.) Miata (2006–2011 m.)
2006–2008)
Universalus dyzelinių variklių katalizatorius, pagamintas iš nerūdijančio plieno, skirtas automobiliams, kurių talpa 2000–3000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400 CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliams su benzininiais varikliais ir 200 CPSi dyzeliniais varikliais, o sportiniuose ar tiuninguosiuose automobiliuose geriau naudoti sportinį katalizatorių, kurio tankis yra 100–200 CPSi, kad būtų užtikrintas geriausias įmanomas rezultatas. išmetamųjų dujų srautas.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 50 mm
- Ilgis: 260–268 mm
- Plotis / aukštis: 122 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Įvedimo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Programa:
Padaryti | Serialas | Variklio tipas | Variklio CCM | Variklio AG (KW) | Metai nuo – metai iki |
---|---|---|---|---|---|
AUDI A3/S3 hečbekas | 8 l | 1,8 T, 1,8 Turbo | 1781 m. | 150 (110) | 1996-12 - 2003-05 |
AUDI TT kupė | 8N | 1,8 T | 1781 m. | 150 (110) | 2002-09 - 2006-06 |
AUDI TT kupė | 8N | 1,8 T | 1781 m. | 163 (120) | 2005-09 - 2006-06 |
AUDI TT kupė | 8N | 1,8 T | 1781 m. | 180 (132) | 1998-10 - 2006-06 |
AUDI TT kupė | 8N | 1,8 T | 1781 m. | 190 (140) | 2005-09 - 2006-06 |
SEAT LEON / LEON ST hečbekas | LEON Mk I | 1,8 20 V T | 1781 m. | 180 (132) | 1999-11 - 2006-06 |
SEAT LEON / LEON ST hečbekas | LEON Mk I | 1,8 T Cupra R | 1781 m. | 209 (154) | 2002-02 - 2006-06 |
SEAT LEON / LEON ST hečbekas | LEON Mk I | 1,8 T Cupra R | 1781 m. | 225 (165) | 2003-07 - 2006-06 |
SKODA OCTAVIA hečbekas | OCTAVIA MK I | RS 1,8 T | 1781 m. | 180 (132) | 2001-05 - 2006-01 |
SKODA OCTAVIA hečbekas | OCTAVIA MK I | 1,8 | 1781 m. | 125 (92) | 1996-09 - 2000-07 |
VW GOLF hečbekas | GOLFAS IV | 1,8 T | 1781 m. | 150 (110) | 1997-08 - 2005-06 |
išorinis skersmuo – 63 mm
įėjimo skersmuo – 90 mm
išėjimo skersmuo – 57 mm
Flanšas: originalus 4 varžtų
TurboWorks lietvamzdis su 100 CPSI kačiuku, pagamintas iš 100 % nerūdijančio plieno.
Naujausios prekės
Peržiūrėti viskąVisi statramsčiai pagaminti iš konstrukcinio plieno, kuris užtikrina tinkamą stiprumą ir standumą.
Kiekvienas tarpiklis yra padengtas milteliniu būdu ant juodo kilimėlio, po laku yra cinko gruntas, apsaugantis nuo korozijos.
Skirta:
- „Honda Civic VII“ hečbekas
Pagrindiniai tarpiklių naudojimo pranašumai ir priežastys:
- automobilio kėbulo standinimas
- geriau važiuoti posūkiuose
- rekomenduojama sportinei pakabai
- pagerina vairavimo komfortą
- neleidžia įskilti priekiniam stiklui
- rekomenduojama bet kokiam senesniam automobiliui
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.