Paskyra
Hello, Sign in3,231.50 €
Suma: 3,231.50 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
Priekinės grotelės BMW 3 Serijos G20 / G21 (2019-2022) Juodos blizgios
GTI išvaizdos apdailos komplektas VW Golf VI Mk6 (2008-2013)
Full LED galiniai žibintai VW Golf 7 / 7.5 VII (2012-2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
M Sport apdailos komplektas skirtas BMW 3 Serijai F30 (Su PDC ir Žib. apiplovimais)
Suma: 3,231.50 €
Performance and
Styling parts
Autosportui dalis, bei kitus priedus naršykite paspaude "Katalogas"
Eksterjero dalis naršykite pasirinkę savo automobilį konfigūratoriuje.
Raskite reikalingas išorės dalis greičiau
Mūsų prekės
Peržiūrėti viskąHidraulinis rankinis stabdys, skirtas „Drift“ / RALIS / KJS
VERSIJA su fiksatoriumi – GALIMA PASTATYMAS
Galimybė nustatyti vertikalią / lygią padėtį.
Plona versija – tik 56 mm pločio korpusas – tai bene siauriausia tokio tipo konstrukcija Lenkijoje. Visas korpusas pagamintas iš geros kokybės plieno. Elementai, vedantys svirtį, pagaminti iš slankiojančios medžiagos !!!
Reguliuojamas svirties ilgis – vairuotojas gali reguliuotis pagal savo skonį.
Šiuo metu tai yra vienintelis tokio reguliavimo stabdys Lenkijoje.
Minkšto putplasčio rankena – puikus patogumas ir sukibimas.
Visa pagaminta iš cinkuoto plieno, padengta milteliniu būdu ir pjaustyta lazeriu – tai užtikrina 100 % darbo pakartojamumą.
Iškirpta iš 3 mm plieno ir 6 mm reguliuojama rankena.
Užrakto detalės pagamintos iš plieno, o tai yra naujiena pasaulinėje rinkoje – dauguma jų yra iš aliuminio.
Įranga. – siurblys (0,625) – siurblio laikiklis – reguliuojama stabdžių svirtis su putplasčiu.
Tvirtinimo „Nissan 200sx“ 1 įvesties, 2 išėjimų pavyzdys
Universalus dyzelinių variklių katalizatorius, pagamintas iš nerūdijančio plieno, skirtas automobiliams, kurių talpa 700–1900 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400 CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliams su benzininiais varikliais ir 200 CPSi dyzeliniais varikliais, o sportiniuose ar tiuninguosiuose automobiliuose geriau naudoti sportinį katalizatorių, kurio tankis yra 100–200 CPSi, kad būtų užtikrintas geriausias įmanomas rezultatas. išmetamųjų dujų srautas.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 55 mm
- Ilgis: 325 mm
- Plotis: 147 mm
- Aukštis: 97 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Įvedimo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Aukštos kokybės duslintuvas, pagamintas iš aukščiausios kokybės 304SS nerūdijančio plieno naudojant Hi-Flow technologiją.
Dėl naujoviškos konstrukcijos duslintuvą galima montuoti keliais variantais.
Didelis galimų skersmenų, matmenų ir versijų pasirinkimas leis jums sukurti tobulą išmetimo sistemą.
Visi duslintuvo išmatavimai pateikti paveikslėlyje galerijoje.
Nuotrauka
- BMW F30,F31,F34 320i 320ix 328i 328ix N20 2011–2015 m.
- BMW F20,F21 125i N20 2010-2016
- BMW F22, F23 220i 228i 228ix N20 2012–2016 m.
- BMW F32, F33, F36 420i 420ix 428i 428ix N20 2012–2016 m.
Vamzdžio skersmuo –76 mm
Nuleidimo vamzdis visiškai pagamintas iš rūgštims atsparaus plieno.
Kiekvienas gaminio elementas pagamintas naudojant CNC technologiją.
24 mėnesių gamintojo garantija gaminiui.
Universalus dyzelinių variklių katalizatorius, pagamintas iš nerūdijančio plieno, skirtas automobiliams, kurių talpa 700–1900 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400 CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliams su benzininiais varikliais ir 200 CPSi dyzeliniais varikliais, o sportiniuose ar tiuninguosiuose automobiliuose geriau naudoti sportinį katalizatorių, kurio tankis yra 100–200 CPSi, kad būtų užtikrintas geriausias įmanomas rezultatas. išmetamųjų dujų srautas.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 50 mm
- Ilgis: 325 mm
- Plotis: 147 mm
- Aukštis: 97 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Įvedimo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Programa:
Padaryti | Serialas | Variklio tipas | Variklio CCM | Variklio AG (KW) | Metai nuo – metai iki |
---|---|---|---|---|---|
AUDI A3/S3 hečbekas | 8P | 2.0 TFSI | 1984 m. | 200 (147) | 2004-09 - 2012-08 |
AUDI A3/S3 Sportback | 8P | 2.0 TFSI | 1984 m. | 200 (147) | 2004-09 - 2013-03 |
AUDI TT kupė | 8 J | 2.0 TFSI | 1984 m. | 200 (147) | 2006-08 - 2010-06 |
AUDI TT Roadster | 8 J | 2.0 TFSI | 1984 m. | 200 (147) | 2007-03 - 2010-06 |
SEAT ALTEA, ALTEA XL | ALTEA | 2.0 TFSI | 1984 m. | 200 (147) | 2006-04 - 2009-05 |
SEAT ALTEA, ALTEA XL | ALTEA XL | 2.0 TFSI | 1984 m. | 200 (147) | 2006-10 - 2009-05 |
SEAT LEON / LEON ST hečbekas | LEON Mk II | 2.0 TFSI | 1984 m. | 185 (136) | 2005-09 - 2006-05 |
SEAT TOLEDO | TOLEDO Mk III | 2.0 TFSI | 1984 m. | 200 (147) | 2005-11 - 2009-05 |
SKODA LAURA, OCTAVIA | 0 | 2.0 TFSI | 1984 m. | 200 (147) | 2005-10 - 2013-02 |
VW EOS | EOS | 2.0 TFSI | 1984 m. | 200 (147) | 2006-03 - 2015-08 |
VW GOLF hečbekas | GOLFAS V | 2.0 GTI | 1984 m. | 200 (147) | 2004-10 - 2009-02 |
VW GOLF variantas | GOLFAS V | 2.0 TFSI | 1984 m. | 200 (147) | 2007-06 - 2009-07 |
VW JETTA, BORA, VENTO | MK III | 2.0 TFSI | 1984 m. | 200 (147) | 2005-10 - 2010-10 |
Downpipe turi šiluminį skydą.
TurboWorks siurbimo vamzdis pagamintas iš 100 % nerūdijančio plieno.
- Įleidimo skersmuo: 76 mm
- Išėjimo skersmuo: 76 mm
Universalus dyzelinių variklių katalizatorius, pagamintas iš nerūdijančio plieno, skirtas automobiliams, kurių talpa 2000–3000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400 CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliams su benzininiais varikliais ir 200 CPSi dyzeliniais varikliais, o sportiniuose ar tiuninguosiuose automobiliuose geriau naudoti sportinį katalizatorių, kurio tankis yra 100–200 CPSi, kad būtų užtikrintas geriausias įmanomas rezultatas. išmetamųjų dujų srautas.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 50 mm
- Ilgis: 260–268 mm
- Plotis / aukštis: 122 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Įvedimo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Naujausios prekės
Peržiūrėti viskąVisi statramsčiai pagaminti iš konstrukcinio plieno, kuris užtikrina tinkamą stiprumą ir standumą.
Kiekvienas tarpiklis yra padengtas milteliniu būdu ant juodo kilimėlio, po laku yra cinko gruntas, apsaugantis nuo korozijos.
Skirta:
- „Honda Civic VII“ hečbekas
Pagrindiniai tarpiklių naudojimo pranašumai ir priežastys:
- automobilio kėbulo standinimas
- geriau važiuoti posūkiuose
- rekomenduojama sportinei pakabai
- pagerina vairavimo komfortą
- neleidžia įskilti priekiniam stiklui
- rekomenduojama bet kokiam senesniam automobiliui
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.