Paskyra
Hello, Sign inPrekės kurioms taikomos nuolaidos
Priekinės grotelės BMW 3 Serijos G20 / G21 (2019-2022) Juodos blizgios
GTI išvaizdos apdailos komplektas VW Golf VI Mk6 (2008-2013)
Full LED galiniai žibintai VW Golf 7 / 7.5 VII (2012-2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
M Sport apdailos komplektas skirtas BMW 3 Serijai F30 (Su PDC ir Žib. apiplovimais)
Performance and
Styling parts
Autosportui dalis, bei kitus priedus naršykite paspaude "Katalogas"
Eksterjero dalis naršykite pasirinkę savo automobilį konfigūratoriuje.
Raskite reikalingas išorės dalis greičiau
Mūsų prekės
Peržiūrėti viskąIšmetimo droselio modulis, valdomas atidarant vakuumą.
Išmetimo droselis valdo išmetamųjų dujų garso garsumą.
Įrenginys paprastai montuojamas iškart už katalizatoriaus.
Modulis atsidaro esant maždaug 1 BAR slėgiui.
Medžiaga: SS304 nerūdijantis plienas
Universalus dyzelinių variklių katalizatorius, pagamintas iš nerūdijančio plieno, skirtas automobiliams, kurių talpa 1600–3000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400 CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliams su benzininiais varikliais ir 200 CPSi dyzeliniais varikliais, o sportiniuose ar tiuninguosiuose automobiliuose geriau naudoti sportinį katalizatorių, kurio tankis yra 100–200 CPSi, kad būtų užtikrintas geriausias įmanomas rezultatas. išmetamųjų dujų srautas.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 55 mm
- Ilgis: 430 mm
- Plotis: 150 mm
- Aukštis: 138 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Įvedimo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Nuleidžiamasis AUDI
- A4 A5 1,8T B8 2008–2013 120 160 170 AG
Vamzdžio skersmuo – 76 mm
Nuleidimo vamzdis visiškai pagamintas iš rūgštims atsparaus plieno.
Kiekvienas gaminio elementas pagamintas naudojant CNC technologiją.
24 mėnesių gamintojo garantija gaminiui.
Universalus vamzdis išmetimo sistemoms kurti. Pagaminta iš nerūdijančio plieno.
Pavadinime nurodytas skersmuo matuojamas išorėje vamzdžio sienelės storis: 1,5 mm.
Rankelės ilgis: 20 cm
Bendras ilgis: 40 cm
Vamzdžiams taip pat yra:
Nerūdijančio plieno alkūnės | Nerūdijančio plieno vamzdžių movos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Į krepšelį
Universalus nerūdijančio plieno katalizatorius su metaliniu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 3000–5000 cm3 Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliuose su benzininiais varikliais ir 200CPSi dyzeliniuose varikliuose. CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje). Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis. Matmenys:
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Dussintuvo antgalis, skirtas VW Passat automobiliui. Universalus dyzelinių variklių katalizatorius, pagamintas iš nerūdijančio plieno, skirtas automobiliams, kurių talpa 2000–5000 cm3 Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400 CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliams su benzininiais varikliais ir 200 CPSi dyzeliniais varikliais, o sportiniuose ar tiuninguosiuose automobiliuose geriau naudoti sportinį katalizatorių, kurio tankis yra 100–200 CPSi, kad būtų užtikrintas geriausias įmanomas rezultatas. išmetamųjų dujų srautas. CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje). Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis. Matmenys:
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Išmetimo sistemos flanšas. Naujausios prekėsPeržiūrėti viskąVisi statramsčiai pagaminti iš konstrukcinio plieno, kuris užtikrina tinkamą stiprumą ir standumą. Kiekvienas tarpiklis yra padengtas milteliniu būdu ant juodo kilimėlio, po laku yra cinko gruntas, apsaugantis nuo korozijos.
Pagrindiniai tarpiklių naudojimo pranašumai ir priežastys:
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą. Reikia pagalbos?+370 612 03330
Klientų aptarnavimasUžduokite klausimąReikalinga detalesnė informacija apie prekę ar domina pristatymo terminas jeigu prekės šiuo metu neturime? Dalys bet kokiam automobiliui |