Paskyra
Hello, Sign in3,881.58 €
Suma: 3,881.58 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
Priekinės grotelės BMW 3 Serijos G20 / G21 (2019-2022) Juodos blizgios
GTI išvaizdos apdailos komplektas VW Golf VI Mk6 (2008-2013)
Full LED galiniai žibintai VW Golf 7 / 7.5 VII (2012-2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
M Sport apdailos komplektas skirtas BMW 3 Serijai F30 (Su PDC ir Žib. apiplovimais)
Suma: 3,881.58 €
Performance and
Styling parts
Autosportui dalis, bei kitus priedus naršykite paspaude "Katalogas"
Eksterjero dalis naršykite pasirinkę savo automobilį konfigūratoriuje.
Raskite reikalingas išorės dalis greičiau
Mūsų prekės
Peržiūrėti viskąPer centrinį duslintuvą pagamintas iš aukščiausios klasės nerūdijančio plieno su 304SS žymėjimu.
Dėl savo konstrukcijos ir matmenų jis tinka statyti išmetimo sistemas, kuriose nėra vietos standartiniam elipsiniam duslintuvui.
Matmenys:
- bendras ilgis: 600 mm,
- skardinės ilgis: 450 mm,
- skardinės skersmuo: 150 mm
Nuleidimo vamzdis skirtas:
- BMW M2 F87 CAT 200 elementas
- BMW F22 CAT 200 elementas
- BMW F23 CAT 200 elementas
TurboWorks lietvamzdis su 200CPSI cat, pagamintas iš nerūdijančio plieno.
- Įleidimo skersmuo: 118 mm (iš be plombos), 92 (iš vidaus)
- Išėjimo skersmuo: 76 mm (3 coliai)
Universalus katalizatorius iš nerūdijančio plieno su metaliniu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 700–1600 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliuose su benzininiais varikliais ir 200CPSi dyzeliniuose varikliuose.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 50 mm
- Ilgis: 225–233 mm
- Plotis/Aukštis: 122 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Pristatymo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Programa:
Padaryti | Serialas | Variklio tipas | Variklio CCM | Variklio AG (KW) | Metai nuo – metai iki |
---|---|---|---|---|---|
AUDI TT Roadster | FV | 2.0 TTS quattro | 1984 m. | 306 (225) | 2018-08 – iki dabar |
AUDI TT kupė | FV | 2.0 TTS quattro | 1984 m. | 306 (225) | 2018-08 – iki dabar |
AUDI A3/S3 Sportback | 8 V | S3 quattro | 1984 m. | 290 (213) | 2016-07–2020-10 |
AUDI A3/S3 hečbekas | 8 V | S3 quattro | 1984 m. | 290 (213) | 2016-07 - 2017-12 |
AUDI A3/S3 sedanas | 8 V | S3 quattro | 1984 m. | 310 (228) | 2016-06–2020-10 |
AUDI A3/S3 Sportback | 8 V | S3 quattro | 1984 m. | 310 (228) | 2016-06–2020-10 |
AUDI A3/S3 hečbekas | 8 V | S3 quattro | 1984 m. | 310 (228) | 2016-06 - 2017-12 |
AUDI TT Roadster | FV | 2.0 TTS quattro | 1984 m. | 286 (210) | 2015-02 – iki dabar |
AUDI TT kupė | FV | 2.0 TTS quattro | 1984 m. | 286 (210) | 2015-02 – iki dabar |
AUDI TT Roadster | FV | 2.0 TTS quattro | 1984 m. | 310 (228) | 2014-11 – iki dabar |
AUDI TT kupė | FV | 2.0 TTS quattro | 1984 m. | 310 (228) | 2014-11 – iki dabar |
AUDI A3/S3 sedanas | 8 V | S3 quattro | 1984 m. | 292 (215) | 2014-05 – 2020-10 |
AUDI A3/S3 Sportback | 8 V | S3 quattro | 1984 m. | 286 (210) | 2014-05 - 2016-08 |
AUDI A3/S3 sedanas | 8 V | S3 quattro | 1984 m. | 286 (210) | 2014-05 – iki dabar |
AUDI A3/S3 hečbekas | 8 V | S3 quattro | 1984 m. | 286 (210) | 2014-05 - 2016-08 |
AUDI A3/S3 kabrioletas | 8 V | S3 quattro | 1984 m. | 300 (221) | 2014-04 - 2020-10 |
AUDI A3/S3 Sportback | 8 V | 2.0 quattro, S3 quattro | 1984 m. | 280 (206) | 2013-05 – iki dabar |
AUDI A3/S3 Sportback | 8 V | S3 quattro | 1984 m. | 300 (221) | 2012-11–2020-10 |
AUDI A3/S3 hečbekas | 8 V | S3 quattro | 1984 m. | 300 (221) | 2012-11 - 2016-08 |
AUDI A3/S3 hečbekas | 8 V | S3 quattro | 1984 m. | 280 (206) | 2013-02 - 2014-07 |
AUDI A3/S3 sedanas | 8 V | S3 quattro | 1984 m. | 280 (206) | 2013-10 – iki dabar |
AUDI A3/S3 sedanas | 8 V | S3 quattro | 1984 m. | 300 (221) | 2013-10–2020-10 |
SEAT LEON / LEON ST hečbekas | LEON Mk III | 2.0 Cupra R | 1984 m. | 310 (228) | 2017-11 - 2018-08 |
SEAT LEON / LEON ST universalas | LEON Mk III | 2.0 Cupra 4Drive | 1984 m. | 300 (221) | 2016-11–2020-08 |
SEAT LEON / LEON ST universalas | LEON Mk III | 2.0 Cupra | 1984 m. | 300 (221) | 2016-11 - 2018-08 |
SEAT LEON / LEON ST kupė | LEON Mk III | 2.0 Cupra | 1984 m. | 300 (221) | 2017-01 - 2018-08 |
SEAT LEON / LEON ST hečbekas | LEON Mk III | 2.0 Cupra | 1984 m. | 300 (221) | 2017-01 - 2018-08 |
SEAT LEON / LEON ST universalas | LEON Mk III | 2.0 Cupra | 1984 m. | 290 (213) | 2015-10 – 2020-08 |
SEAT LEON / LEON ST kupė | LEON Mk III | 2.0 Cupra | 1984 m. | 290 (213) | 2015-10 - 2016-11 |
SEAT LEON / LEON ST hečbekas | LEON Mk III | 2.0 Cupra | 1984 m. | 290 (213) | 2015-10 – 2020-08 |
SEAT LEON / LEON ST universalas | LEON Mk III | 2.0 Cupra | 1984 m. | 280 (206) | 2013-10 – 2020-08 |
SEAT LEON / LEON ST universalas | LEON Mk III | 2.0 Cupra | 1984 m. | 265 (195) | 2013-10 – 2020-08 |
SEAT LEON / LEON ST kupė | LEON Mk III | 2.0 Cupra | 1984 m. | 280 (206) | 2013-10 - 2016-11 |
SEAT LEON / LEON ST kupė | LEON Mk III | 2.0 Cupra | 1984 m. | 265 (195) | 2013-10 - 2016-11 |
SEAT LEON / LEON ST hečbekas | LEON Mk III | 2.0 Cupra | 1984 m. | 265 (195) | 2013-10 – 2020-08 |
SEAT LEON / LEON ST hečbekas | LEON Mk III | 2.0 Cupra | 1984 m. | 280 (206) | 2013-10 – 2020-08 |
SKODA SUPERB universalas | SUPERB MK III | 2.0 TSI 4x4 | 1984 m. | 272 (200) | 2015-03 – iki dabar |
SKODA SUPERB hečbekas | SUPERB MK III | 2.0 TSI 4x4 | 1984 m. | 272 (200) | 2015-03 – iki dabar |
SKODA SUPERB universalas | SUPERB MK III | 2.0 TSI 4x4 | 1984 m. | 280 (206) | 2015-03 – iki dabar |
SKODA SUPERB hečbekas | SUPERB MK III | 2.0 TSI 4x4 | 1984 m. | 280 (206) | 2015-03 – iki dabar |
VW GOLF variantas | VII GOLFAS | 2.0 R 4motion | 1984 m. | 290 (213) | 2016-12–2020-08 |
VW GOLF hečbekas | VII GOLFAS | 2.0 R 4motion | 1984 m. | 290 (213) | 2016-12–2020-08 |
VW GOLF variantas | VII GOLFAS | 2.0 R 4motion | 1984 m. | 310 (228) | 2016-12–2020-08 |
VW GOLF hečbekas | VII GOLFAS | 2.0 R 4motion | 1984 m. | 310 (228) | 2016-12–2020-08 |
VW GOLF hečbekas | VII GOLFAS | 2.0 GTI Clubsport S | 1984 m. | 310 (228) | 2016-09 - 2017-03 |
VW GOLF hečbekas | VII GOLFAS | 2.0 GTI Clubsport | 1984 m. | 265 (195) | 2016-02 - 2017-03 |
VW PASSAT variantas | B8 | 2.0 TSI 4motion | 1984 m. | 280 (206) | 2015-05 – iki dabar |
VW PASSAT sedanas | B8 | 2.0 TSI 4motion | 1984 m. | 280 (206) | 2015-05 – iki dabar |
VW GOLF variantas | VII GOLFAS | 2.0 R 4motion | 1984 m. | 280 (206) | 2015-03 - 2017-03 |
VW GOLF variantas | VII GOLFAS | 2.0 R 4motion | 1984 m. | 300 (221) | 2015-03 – 2020-08 |
VW GOLF hečbekas | VII GOLFAS | 2.0 R 4motion | 1984 m. | 300 (221) | 2013-11–2020-08 |
VW GOLF hečbekas | VII GOLFAS | 2.0 R 4motion, 2.0 TSI R 4motion | 1984 m. | 280 (206) | 2013-11 - 2017-03 |
Nuleidimo vamzdžio skersmuo: 3 coliai (76 mm)
Įleidimo skersmuo (vidinis): 77 mm
Išleidimo skersmuo (vidinis): 73 mm
Flanšas: originalus 4 varžtų
TurboWorks lietvamzdis su 200 CPSI kačiuku, pagamintas iš 100 % nerūdijančio plieno.
Autorius: POLIRUOTAS NERŪDijantis PLIENAS
Gamintojas: TurboWorks.
Įleidimo skersmuo: 3"
2 metų garantija!
Visi matmenys parodyti brėžinyje.
Lanksti išmetimo segmento jungtis, pagaminta iš 409SS nerūdijančio plieno.
Dėl unikalaus dizaino jie leidžia atlikti individualius išmetimo sistemos lenkimus ir poslinkius.
Matmenys:
- bendras ilgis: 500 mm
- segmento elemento ilgis: 300 mm
- skersmuo: 57 mm
Universalus katalizatorius iš nerūdijančio plieno su metaliniu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 1600–2000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliuose su benzininiais varikliais ir 200CPSi dyzeliniuose varikliuose.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 50 mm
- Ilgis: 240–248 mm
- Plotis/ Aukštis: 122 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Pristatymo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Naujausios prekės
Peržiūrėti viskąVisi statramsčiai pagaminti iš konstrukcinio plieno, kuris užtikrina tinkamą stiprumą ir standumą.
Kiekvienas tarpiklis yra padengtas milteliniu būdu ant juodo kilimėlio, po laku yra cinko gruntas, apsaugantis nuo korozijos.
Skirta:
- „Honda Civic VII“ hečbekas
Pagrindiniai tarpiklių naudojimo pranašumai ir priežastys:
- automobilio kėbulo standinimas
- geriau važiuoti posūkiuose
- rekomenduojama sportinei pakabai
- pagerina vairavimo komfortą
- neleidžia įskilti priekiniam stiklui
- rekomenduojama bet kokiam senesniam automobiliui
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.