Paskyra
Hello, Sign in12,035.60 €
Suma: 12,035.60 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
Priekinės grotelės BMW 3 Serijos G20 / G21 (2019-2022) Juodos blizgios
GTI išvaizdos apdailos komplektas VW Golf VI Mk6 (2008-2013)
Full LED galiniai žibintai VW Golf 7 / 7.5 VII (2012-2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
M Sport apdailos komplektas skirtas BMW 3 Serijai F30 (Su PDC ir Žib. apiplovimais)
Suma: 12,035.60 €
Performance and
Styling parts
Autosportui dalis, bei kitus priedus naršykite paspaude "Katalogas"
Eksterjero dalis naršykite pasirinkę savo automobilį konfigūratoriuje.
Raskite reikalingas išorės dalis greičiau
Mūsų prekės
Peržiūrėti viskąTurbo flanšas T06 dvigubas.
Medžiaga: nerūdijantis plienas
Storis: 12 mm
Matmenys: 139x94x13mm
Atstumas tarp varžtų: 69x113mm
Skylės: 2 * 58x39 mm
Aukštos kokybės išmetimo kolektorius „TurboWorks“, pagamintas iš 100 % 304SS nerūdijančio plieno „garų vamzdžio“
3 mm sienelės storis garantuoja patikimumą ir apsaugo nuo įtrūkimų.
Matmenys:
- Išmetimo angų skersmuo: 37 x 46 mm
- Turbo flanšas: T3
- Išmetimo sklendė: 33 mm
24 mėnesių garantija.
>Papildomi priedai:
O2 jutiklių adapteriai | Šiluminės juostos | Vario riešutai |
![]() |
![]() |
![]() |
Universalusis sportinis duslintuvas – KAMEROS
Jis puikiai išlygina, viduje esančios daug didesnės kameros pagreitina išmetamųjų dujų srautą kaip per sklendes, nesukeldamos nepageidaujamo rezonanso.
- montavimo skersmuo: 76 mm
- Skardinės dydis: 355/230 mm
- įvestis / išvestis: centrinė / perkelta
(išvestis / išvestis gali būti naudojamos pakaitomis)
Programa:
Padaryti | Serija | Variklio tipas | Variklio CCM | Variklio AG (KW) | Metai nuo – metai iki |
---|---|---|---|---|---|
AUDI A5/S5 kabrioletas | 8T / 8F | 1,8 TFSI | 1798 | 160 (118) | 2009-09 - 2012-03 |
AUDI A5/S5 Sportback | 8T / 8F | 2.0 TFSI | 1984 m. | 211 (155) | 2009-09 - 2013-11 |
AUDI A5/S5 Sportback | 8T / 8F | 1,8 TFSI | 1798 | 160 (118) | 2009-11 - 2011-09 |
Visureigis „AUDI Q5“ | 8R | 2.0 TFSI quattro | 1984 m. | 180 (132) | 2009-08 - 2017-05 |
AUDI A5/S5 Sportback | 8T / 8F | 2.0 TFSI quattro | 1984 m. | 211 (155) | 2009-09 - 2017-01 |
AUDI A5/S5 Sportback | 8T / 8F | 2.0 TFSI | 1984 m. | 180 (132) | 2009-09 - 2014-06 |
AUDI A5/S5 kupė | 8T / 8F | 1,8 TFSI | 1798 | 160 (118) | 2009-05 - 2011-09 |
AUDI A4/S4 Allroad Avant | B8 | 2.0 TFSI quattro | 1984 m. | 211 (155) | 2009-04 - 2016-05 |
AUDI A5/S5 kabrioletas | 8T / 8F | 2.0 TFSI quattro | 1984 m. | 211 (155) | 2009-03 - 2017-01 |
AUDI A5/S5 kabrioletas | 8T / 8F | 2.0 TFSI | 1984 m. | 211 (155) | 2009-03 - 2014-06 |
AUDI A5/S5 kabrioletas | 8T / 8F | 2.0 TFSI | 1984 m. | 180 (132) | 2009-03 - 2012-03 |
AUDI A4 / S4 Avant | B8 | 1,8 TFSI quattro | 1798 | 160 (118) | 2008-09 - 2012-03 |
AUDI A5/S5 kupė | 8T / 8F | 2.0 TFSI quattro | 1984 m. | 211 (155) | 2008-06 - 2017-01 |
AUDI A5/S5 kupė | 8T / 8F | 2.0 TFSI | 1984 m. | 211 (155) | 2008-06 - 2013-11 |
AUDI A5/S5 kupė | 8T / 8F | 2.0 TFSI | 1984 m. | 180 (132) | 2008-11 - 2012-03 |
AUDI A4 / S4 Avant | B8 | 2.0 TFSI quattro | 1984 m. | 211 (155) | 2008-06 - 2015-12 |
AUDI A4 / S4 Avant | B8 | 2.0 TFSI | 1984 m. | 180 (132) | 2008-06 - 2015-12 |
Visureigis „AUDI Q5“ | 8R | 2.0 TFSI quattro | 1984 m. | 211 (155) | 2008-11 - 2012-09 |
AUDI A4 / S4 Avant | B8 | 2.0 TFSI | 1984 m. | 211 (155) | 2008-06 - 2013-05 |
AUDI A4/S4 sedanas | B8 | 2.0 TFSI quattro | 1984 m. | 211 (155) | 2008-06 - 2015-12 |
AUDI A4/S4 sedanas | B8 | 2.0 TFSI | 1984 m. | 211 (155) | 2008-06 - 2013-05 |
AUDI A4/S4 sedanas | B8 | 2.0 TFSI | 1984 m. | 180 (132) | 2008-06 - 2015-12 |
AUDI A4 / S4 Avant | B8 | 1,8 TFSI | 1798 | 160 (118) | 2007-11 - 2012-03 |
AUDI A4/S4 sedanas | B8 | 1,8 TFSI | 1798 | 120 (88) | 2008-01 - 2015-12 |
AUDI A4/S4 sedanas | B8 | 1,8 TFSI | 1798 | 160 (118) | 2007-11 - 2012-03 |
AUDI A5/S5 kupė | 8T / 8F | 1,8 TFSI | 1798 | 170 (125) | 2007-10 - 2017-01 |
Visureigis „AUDI Q5“ | 8R | 2.0 TFSI hibridinis quattro | 1984 m. | 211 (155) | 2011-06 - 2016-06 |
Nulietimo vamzdis turi šiluminį ekraną.
Angų skersmuo: 68 ir 80 mm
TurboWorks lietvamzdis pagamintas iš 100 % nerūdijančio plieno.
Universali alkūnė, skirta įleidimo ir išmetimo sistemų konstrukcijai.
PRO serija pasižymi storesne sienele, apdirbta siūle ir matine apdaila viduje ir išorėje.
Pagaminta iš aukštos kokybės nerūdijančio plieno SS304A2.
Sienos storis 2 mm.
Taip pat pasiekiama:
Nerūdijantys vamzdžiai | Išplėsti nerūdijančio plieno vamzdžiai |
![]() |
![]() |
Medžiaga: poliruotas nerūdijantis PLIENAS
Gamintojas: TurboWorks
2 METŲ GARANTIJA!
Matmenys pateikti paveikslėlyje.
Universalus katalizatorius iš nerūdijančio plieno su keraminiu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 700–2000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliuose su benzininiais varikliais ir 200CPSi dyzeliniuose varikliuose.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 55 mm
- Ilgis: 375 mm
- Plotis: 147 mm
- Aukštis: 97 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Pristatymo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Universalus katalizatorius iš nerūdijančio plieno su metaliniu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 700–1600 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliuose su benzininiais varikliais ir 200CPSi dyzeliniuose varikliuose.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 60 mm
- Ilgis: 225–233 mm
- Plotis/Aukštis: 122 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Pristatymo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Naujausios prekės
Peržiūrėti viskąVisi statramsčiai pagaminti iš konstrukcinio plieno, kuris užtikrina tinkamą stiprumą ir standumą.
Kiekvienas tarpiklis yra padengtas milteliniu būdu ant juodo kilimėlio, po laku yra cinko gruntas, apsaugantis nuo korozijos.
Skirta:
- „Honda Civic VII“ hečbekas
Pagrindiniai tarpiklių naudojimo pranašumai ir priežastys:
- automobilio kėbulo standinimas
- geriau važiuoti posūkiuose
- rekomenduojama sportinei pakabai
- pagerina vairavimo komfortą
- neleidžia įskilti priekiniam stiklui
- rekomenduojama bet kokiam senesniam automobiliui
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.