Paskyra
Hello, Sign in550.00 €
Suma: 550.00 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
Priekinės grotelės BMW 3 Serijos G20 / G21 (2019-2022) Juodos blizgios
GTI išvaizdos apdailos komplektas VW Golf VI Mk6 (2008-2013)
Full LED galiniai žibintai VW Golf 7 / 7.5 VII (2012-2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
M Sport apdailos komplektas skirtas BMW 3 Serijai F30 (Su PDC ir Žib. apiplovimais)
Suma: 550.00 €
Performance and
Styling parts
Autosportui dalis, bei kitus priedus naršykite paspaude "Katalogas"
Eksterjero dalis naršykite pasirinkę savo automobilį konfigūratoriuje.
Raskite reikalingas išorės dalis greičiau
Mūsų prekės
Peržiūrėti viskąPrograma:
Padaryti | Serialas | Variklio tipas | Variklio CCM | Variklio AG (KW) | Metai nuo – metai iki |
---|---|---|---|---|---|
AUDI TT Roadster | FV | 2.0 TTS quattro | 1984 m. | 306 (225) | 2018-08 – iki dabar |
AUDI TT kupė | FV | 2.0 TTS quattro | 1984 m. | 306 (225) | 2018-08 – iki dabar |
AUDI A3/S3 Sportback | 8 V | S3 quattro | 1984 m. | 290 (213) | 2016-07–2020-10 |
AUDI A3/S3 hečbekas | 8 V | S3 quattro | 1984 m. | 290 (213) | 2016-07 - 2017-12 |
AUDI A3/S3 sedanas | 8 V | S3 quattro | 1984 m. | 310 (228) | 2016-06–2020-10 |
AUDI A3/S3 Sportback | 8 V | S3 quattro | 1984 m. | 310 (228) | 2016-06–2020-10 |
AUDI A3/S3 hečbekas | 8 V | S3 quattro | 1984 m. | 310 (228) | 2016-06 - 2017-12 |
AUDI TT Roadster | FV | 2.0 TTS quattro | 1984 m. | 286 (210) | 2015-02 – iki dabar |
AUDI TT kupė | FV | 2.0 TTS quattro | 1984 m. | 286 (210) | 2015-02 – iki dabar |
AUDI TT Roadster | FV | 2.0 TTS quattro | 1984 m. | 310 (228) | 2014-11 – iki dabar |
AUDI TT kupė | FV | 2.0 TTS quattro | 1984 m. | 310 (228) | 2014-11 – iki dabar |
AUDI A3/S3 sedanas | 8 V | S3 quattro | 1984 m. | 292 (215) | 2014-05 – 2020-10 |
AUDI A3/S3 Sportback | 8 V | S3 quattro | 1984 m. | 286 (210) | 2014-05 - 2016-08 |
AUDI A3/S3 sedanas | 8 V | S3 quattro | 1984 m. | 286 (210) | 2014-05 – iki dabar |
AUDI A3/S3 hečbekas | 8 V | S3 quattro | 1984 m. | 286 (210) | 2014-05 - 2016-08 |
AUDI A3/S3 kabrioletas | 8 V | S3 quattro | 1984 m. | 300 (221) | 2014-04 - 2020-10 |
AUDI A3/S3 Sportback | 8 V | 2.0 quattro, S3 quattro | 1984 m. | 280 (206) | 2013-05 – iki dabar |
AUDI A3/S3 Sportback | 8 V | S3 quattro | 1984 m. | 300 (221) | 2012-11–2020-10 |
AUDI A3/S3 hečbekas | 8 V | S3 quattro | 1984 m. | 300 (221) | 2012-11 - 2016-08 |
AUDI A3/S3 hečbekas | 8 V | S3 quattro | 1984 m. | 280 (206) | 2013-02 - 2014-07 |
AUDI A3/S3 sedanas | 8 V | S3 quattro | 1984 m. | 280 (206) | 2013-10 – iki dabar |
AUDI A3/S3 sedanas | 8 V | S3 quattro | 1984 m. | 300 (221) | 2013-10–2020-10 |
SEAT LEON / LEON ST hečbekas | LEON Mk III | 2.0 Cupra R | 1984 m. | 310 (228) | 2017-11 - 2018-08 |
SEAT LEON / LEON ST universalas | LEON Mk III | 2.0 Cupra 4Drive | 1984 m. | 300 (221) | 2016-11–2020-08 |
SEAT LEON / LEON ST universalas | LEON Mk III | 2.0 Cupra | 1984 m. | 300 (221) | 2016-11 - 2018-08 |
SEAT LEON / LEON ST kupė | LEON Mk III | 2.0 Cupra | 1984 m. | 300 (221) | 2017-01 - 2018-08 |
SEAT LEON / LEON ST hečbekas | LEON Mk III | 2.0 Cupra | 1984 m. | 300 (221) | 2017-01 - 2018-08 |
SEAT LEON / LEON ST universalas | LEON Mk III | 2.0 Cupra | 1984 m. | 290 (213) | 2015-10 – 2020-08 |
SEAT LEON / LEON ST kupė | LEON Mk III | 2.0 Cupra | 1984 m. | 290 (213) | 2015-10 - 2016-11 |
SEAT LEON / LEON ST hečbekas | LEON Mk III | 2.0 Cupra | 1984 m. | 290 (213) | 2015-10 – 2020-08 |
SEAT LEON / LEON ST universalas | LEON Mk III | 2.0 Cupra | 1984 m. | 280 (206) | 2013-10 – 2020-08 |
SEAT LEON / LEON ST universalas | LEON Mk III | 2.0 Cupra | 1984 m. | 265 (195) | 2013-10 – 2020-08 |
SEAT LEON / LEON ST kupė | LEON Mk III | 2.0 Cupra | 1984 m. | 280 (206) | 2013-10 - 2016-11 |
SEAT LEON / LEON ST kupė | LEON Mk III | 2.0 Cupra | 1984 m. | 265 (195) | 2013-10 - 2016-11 |
SEAT LEON / LEON ST hečbekas | LEON Mk III | 2.0 Cupra | 1984 m. | 265 (195) | 2013-10 – 2020-08 |
SEAT LEON / LEON ST hečbekas | LEON Mk III | 2.0 Cupra | 1984 m. | 280 (206) | 2013-10 – 2020-08 |
SKODA SUPERB universalas | SUPERB MK III | 2.0 TSI 4x4 | 1984 m. | 272 (200) | 2015-03 – iki dabar |
SKODA SUPERB hečbekas | SUPERB MK III | 2.0 TSI 4x4 | 1984 m. | 272 (200) | 2015-03 – iki dabar |
SKODA SUPERB universalas | SUPERB MK III | 2.0 TSI 4x4 | 1984 m. | 280 (206) | 2015-03 – iki dabar |
SKODA SUPERB hečbekas | SUPERB MK III | 2.0 TSI 4x4 | 1984 m. | 280 (206) | 2015-03 – iki dabar |
VW GOLF variantas | VII GOLFAS | 2.0 R 4motion | 1984 m. | 290 (213) | 2016-12–2020-08 |
VW GOLF hečbekas | VII GOLFAS | 2.0 R 4motion | 1984 m. | 290 (213) | 2016-12–2020-08 |
VW GOLF variantas | VII GOLFAS | 2.0 R 4motion | 1984 m. | 310 (228) | 2016-12–2020-08 |
VW GOLF hečbekas | VII GOLFAS | 2.0 R 4motion | 1984 m. | 310 (228) | 2016-12–2020-08 |
VW GOLF hečbekas | VII GOLFAS | 2.0 GTI Clubsport S | 1984 m. | 310 (228) | 2016-09 - 2017-03 |
VW GOLF hečbekas | VII GOLFAS | 2.0 GTI Clubsport | 1984 m. | 265 (195) | 2016-02 - 2017-03 |
VW PASSAT variantas | B8 | 2.0 TSI 4motion | 1984 m. | 280 (206) | 2015-05 – iki dabar |
VW PASSAT sedanas | B8 | 2.0 TSI 4motion | 1984 m. | 280 (206) | 2015-05 – iki dabar |
VW GOLF variantas | VII GOLFAS | 2.0 R 4motion | 1984 m. | 280 (206) | 2015-03 - 2017-03 |
VW GOLF variantas | VII GOLFAS | 2.0 R 4motion | 1984 m. | 300 (221) | 2015-03 – 2020-08 |
VW GOLF hečbekas | VII GOLFAS | 2.0 R 4motion | 1984 m. | 300 (221) | 2013-11–2020-08 |
VW GOLF hečbekas | VII GOLFAS | 2.0 R 4motion, 2.0 TSI R 4motion | 1984 m. | 280 (206) | 2013-11 - 2017-03 |
Nuleidimo vamzdžio skersmuo: 3 coliai (76 mm)
Įleidimo skersmuo (vidinis): 77 mm
Išleidimo skersmuo (vidinis): 73 mm
Flanšas: originalus 4 varžtų
TurboWorks lietvamzdis su 200 CPSI kačiuku, pagamintas iš 100 % nerūdijančio plieno.
Aukštos kokybės duslintuvas, pagamintas iš nerūdijančio plieno naudojant Hi-Flow technologiją.
Surinkimo schema:
Daugelis galimų skersmenų, matmenų ir versijų Jūs galite sukurti puikią išmetimo sistemą.
Visi duslintuvo matmenys pateikti galerijoje esančioje nuotraukoje.
Universalus katalizatorius iš nerūdijančio plieno su metaliniu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 2000–5000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliuose su benzininiais varikliais ir 200CPSi dyzeliniuose varikliuose.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 60 mm
- Ilgis: 400 mm
- Plotis: 175 mm
- Aukštis: 100 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Pristatymo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Per centrinį duslintuvą pagamintas iš aukščiausios klasės nerūdijančio plieno su 304SS žymėjimu. Dėl savo konstrukcijos ir matmenų jis tinka statyti išmetimo sistemas, kuriose nėra vietos standartiniam elipsiniam duslintuvui.
Matmenys:
- bendras ilgis: 450 mm,
- skardinės ilgis: 300 mm,
- skardinės skersmuo: 115 mm
Metalinis išmetimo marškinėliai
Tee lengva sukurti naują išmetimo sistemą
Jo dėka jums nereikia gaišti laiko virinant sunkius kampus
Elementas gali būti naudojamas 2 išmetimo vamzdžiams sujungti į vieną (V tipo varikliai, Boxer) arba išmetimo vamzdžius atskirti į 2 duslintuvus.
Matmenys pateikti galerijoje esančioje nuotraukoje.
Universalus katalizatorius iš nerūdijančio plieno su metaliniu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 700–1900 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliuose su benzininiais varikliais ir 200CPSi dyzeliniuose varikliuose.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 55 mm
- Ilgis: 380 mm
- Plotis: 131 mm
- Aukštis: 120 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Pristatymo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Išmetimo droselio modulis, valdomas atidarant vakuumą.
Išmetimo droselis valdo išmetamųjų dujų garso garsumą.
Įrenginys paprastai montuojamas iškart už katalizatoriaus.
Modulis atsidaro esant maždaug 1 BAR slėgiui.
Medžiaga: SS304 nerūdijantis plienas
Aukštos kokybės duslintuvas, pagamintas iš SS409 nerūdijančio plieno naudojant Hi-Flow technologiją.
Jie užtikrina maksimalų išmetamųjų dujų srautą.
Jie yra vieni geriausių slopinimas per duslintuvus rinkoje.
Platus galimų skersmenų, matmenų ir versijų pasirinkimas leis jums sukurti puikią išmetimo sistemą.
Visi duslintuvo matmenys pateikti nuotraukoje galeriją.
Naujausios prekės
Peržiūrėti viskąVisi statramsčiai pagaminti iš konstrukcinio plieno, kuris užtikrina tinkamą stiprumą ir standumą.
Kiekvienas tarpiklis yra padengtas milteliniu būdu ant juodo kilimėlio, po laku yra cinko gruntas, apsaugantis nuo korozijos.
Skirta:
- „Honda Civic VII“ hečbekas
Pagrindiniai tarpiklių naudojimo pranašumai ir priežastys:
- automobilio kėbulo standinimas
- geriau važiuoti posūkiuose
- rekomenduojama sportinei pakabai
- pagerina vairavimo komfortą
- neleidžia įskilti priekiniam stiklui
- rekomenduojama bet kokiam senesniam automobiliui
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.