Paskyra
Hello, Sign in3,923.47 €
Suma: 3,923.47 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
Priekinės grotelės BMW 3 Serijos G20 / G21 (2019-2022) Juodos blizgios
GTI išvaizdos apdailos komplektas VW Golf VI Mk6 (2008-2013)
Full LED galiniai žibintai VW Golf 7 / 7.5 VII (2012-2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
M Sport apdailos komplektas skirtas BMW 3 Serijai F30 (Su PDC ir Žib. apiplovimais)
Suma: 3,923.47 €
Performance and
Styling parts
Autosportui dalis, bei kitus priedus naršykite paspaude "Katalogas"
Eksterjero dalis naršykite pasirinkę savo automobilį konfigūratoriuje.
Raskite reikalingas išorės dalis greičiau
Mūsų prekės
Peržiūrėti viskąUniversalus dyzelinių variklių katalizatorius, pagamintas iš nerūdijančio plieno, skirtas automobiliams, kurių talpa 3000–5000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400 CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliams su benzininiais varikliais ir 200 CPSi dyzeliniais varikliais, o sportiniuose ar tiuninguosiuose automobiliuose geriau naudoti sportinį katalizatorių, kurio tankis yra 100–200 CPSi, kad būtų užtikrintas geriausias įmanomas rezultatas. išmetamųjų dujų srautas.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 60 mm
- Ilgis: 320–328 mm
- Plotis / aukštis: 122 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Įvedimo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Cometic C5818-030 GM Gen-3/4 Small Block V8 .030" MLS išmetimo kolektoriaus tarpiklių rinkinys
Išsami informacija:
- Medžiaga: nepadengta MLS
- Suspaustas storis: 0,030
- Prievado forma: apvali
- Prievado dydis: 1,820
Programų sąrašas:
Avanti
  II (2001–2004)
Buick
; Allure (2008–2009 m.)
  >Chevrolet
  -2015) 1500 (2003–2014)
2500 (2003–2020) > Impala (2006–2009 m.)
Monte Karlas (2006–2007 m.)
Silverado 1500 (1999–2013 m.)
„Silverado 1500 Classic“ (2007 m.)
Silverado 1500 HD (2001-2003, 2005-2006)
Silverado 2500 (1999–2004 m.)
„Silverado 2500 HD“ (2001–2020 m.)
Silverado 3500 (2001–2006 m.)
„Silverado 3500 HD“ (2007–2019 m.)
SS (2014–2017 m.)
SSR (2003–2006 m.)
Priemiestis 1500 (2000–2014 m.)
Priemiestis 2500 (2000–2013 m.)
Suburban 3500 HD (2016–2019 m.)
Tahoe (2000–2014 m.)
Trailblazer (2006–2009 m.)
Trailblazer EXT (2003–2006 m.)
Pontiac
„Firebird“ (1998–2002 m.)
G8 (2009 m.)
Grand Prix (2005–2008 m.)
GTO (2004–2006)
Cometic C5896-030 Chevrolet Mark-IV; GM Gen-V/VI Big Block V8 .030" MLS išmetimo kolektoriaus tarpiklių rinkinys
Išsami informacija:
- Medžiaga: MLS
- Suspaustas Storis: 0,030
- Prievado forma: apvali
- Prievado dydis: 1,920
Programų sąrašas:
> Bel Air (1965–1972)
1974)   (1969-1972)   Priemiestis (1968–1980) C20 (1975–1986)
priemiestis (1968–1986)
1968–1974 m.   -1976)
Chevelle (1965–1973)
Chevy II (1968 m.)
Corvette (1965–1974)
El Camino (1966–1975)
Turtas (1969–1970)
G10 Van (1973–1974)
G20 (1976)
G20 Van (1973–1974)
G30 (1975-1976, 1988-1996)
G30 furgonas (1973-1974, 1988-1996)
Impala (1965–1976)
K10 (1976–1976, 1979–1980)
K10 pikapas (1968–1974)
K10 priemiestis (1968–1974)
K20 (1976)
K20 pikapas (1968–1974)
K20 priemiestis (1968 m.)
K2500 (1991–1995)
K2500 priemiestis (1992–1992, 1994–1995)
K30 (1977-1977, 1980-1986)
K30 pikapas (1968–1974)
K3500 (1988–1995)
K5 Blazer (1976–1978)
Kingswood (1969–1972)
Laguna (1973–1975)
Malibu (1965-1967, 1973-1975)
Monte Karlas (1970–1975)
Nova (1969–1972)
P10 Van (1973)
P20 (1976)
P20 Van (1970)
P30 (1975–1990)
P30 Van (1970–1974)
R20 (1987–1988)
R20 priemiestis (1987–1988)
R2500 (1989 m.)
R2500 priemiestis (1989–1991)
R30 (1987–1988)
R3500 (1989–1991)
Townsman (1969–1972)
V20 priemiestis (1987–1988)
V2500 priemiestis (1990 m.)
V30 (1987–1988)
V3500 (1989–1991)
GMC
C15 priemiestis (1975–1978)
C15/C1500 priemiestis (1968–1974)
C1500 pikapas (1968–1980)
C1500 Suburban (1979–1980)
C25 priemiestis (1975–1978)
C25/C2500 pikapas (1968–1978)
C25 / C2500 priemiestis (1968–1974)
C2500 pikapas (1979-1986, 1991-1995)
C2500 Suburban (1979–1986, 1992–1995)
C35/C3500 pikapas (1968–1978)
C3500 pikapas (1979-1986, 1988-1995)
G25 / G2500 furgonas (1975–1976)
G35 / G3500 furgonas (1973-1974, 1976-1976, 1988-1996)
Jimmy (1973)
K15 / K1500 pikapas (1968 m.)
K15 / K1500 priemiestis (1968–1974)
K1500 pikapas (1968-1974, 1976-1976, 1979-1980)
K25 pikapas (1976–1978)
K25 priemiestis (1976–1977)
K25 / K2500 pikapas (1968–1974)
K25 / K2500 priemiestis (1968–1974)
K2500 pikapas (1991–1995 m.)
K2500 priemiestis (1992–1995)
K35 / K3500 pikapas (1968–1974)
K3500 pikapas (1979-1986, 1988-1995)
P15 / P1500 furgonas (1979 m.)
P25 / P2500 furgonas (1970–1971)
P35 Van (1975–1978)
P35 / P3500 furgonas (1970–1971, 1973–1974)
P3500 furgonas (1979–1990)
R2500 pikapas (1987–1989 m.)
R2500 priemiestis (1987–1991)
R3500 pikapas (1987–1991)
Sprintas (1971–1975)
V3500 pikapas (1987–1991)
Pontiac
Acadian (1968–1971)
Beaumont (1965–1969)
Laurentianas (1966–1970)
Parisienne (1966–1970)
Strato vadovas (1965–1970 m.)
Siūlome hidraulinį rankinį stabdį. Jis naudojamas užpakaliniams ratams užrakinti prijungiant prie stabdžių sistemos. Produktas daugiausia naudojamas automobiliams automobilių sporte, be kita ko, „Drift“, „Rally“, „KJS“ ir kt. Tai labai tvirta ir be gedimų pagaminta konstrukcija, dėmesinga detalėms.
Jis taip pat naudojamas kuriant nepriklausoma, papildoma stabdžių sistema. Kituose mūsų aukcionuose siūlomų adapterių dėka papildomos stabdžių sistemos surinkimas ir konstravimas tampa itin paprastas.
Keletas smulkmenų:
- Tvirta tvirta konstrukcija, dėmesinga detalėms ir apdailai
- siurblys su integruotu OBP baku
- reguliuojamas rankenos pakreipimas (vertikalus-45'-lygis)
- pagamintas iš plieno, pjaustytas Fiber technologija, sulenktas CNC presais ir suvirintas TIG metodu.
Gaminyje yra tvirtinimo skylių.
Mūsų gaminiai buvo išbandyti ekstremaliose srityse. sąlygos įvairiose mūšio aikštėse, įskaitant dreifavimą ir mitingus. Jie niekada nepasisekė!
Aukštos kokybės duslintuvas su viena kamera, pagamintas iš nerūdijančio plieno 304SS.
Idealiai tinka naudoti su droseliu, duslintuvas yra padalintas į dvi dalis, viena per kitą, su perforuotu vamzdžiu. Duslintuvas užpildytas stiklo vata, kad būtų maksimali tyla uždarius droselį. Duslintuvai skirti naudoti automobilį esant maksimaliai apkrovai, kai uždarytas galinis dangtelis.
Didelis galimų skersmenų, matmenų ir versijų pasirinkimas leis jums sukurti puikią išmetimo sistemą.
Matmenys:
- Skardinės ilgis: 355 mm
- Bendras ilgis: 505 mm
- Skersmuo: 2,75 colio (70 mm)
nėra išmetimo angos
Sport katalizatorius pagamintas iš nerūdijančio plieno su metaliniu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 2000-3000cm3 stiprus>
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400 CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliams su benzininiais varikliais ir 200 CPSi dyzeliniais varikliais, o sportiniuose ar tiuninguosiuose automobiliuose geriau naudoti sportinį katalizatorių, kurio tankis yra 100–200 CPSi, kad būtų užtikrintas geriausias įmanomas rezultatas. išmetamųjų dujų srautas.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 60 mm
- Ilgis: 240–248 mm
- Plotis / aukštis: 122 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Įvedimo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Universalus katalizatorius iš nerūdijančio plieno su keraminiu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 700–2000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliuose su benzininiais varikliais ir 200CPSi dyzeliniuose varikliuose.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 60 mm
- Ilgis: 375 mm
- Plotis: 147 mm
- Aukštis: 97 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Pristatymo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Lanksti išmetimo segmento jungtis, pagaminta iš 409SS nerūdijančio plieno.
Dėl unikalaus dizaino jie leidžia atlikti individualius išmetimo sistemos lenkimus ir poslinkius.
Matmenys:
- bendras ilgis: 470 mm
- segmento elemento ilgis: 300 mm
- skersmuo: 77 mm
Naujausios prekės
Peržiūrėti viskąVisi statramsčiai pagaminti iš konstrukcinio plieno, kuris užtikrina tinkamą stiprumą ir standumą.
Kiekvienas tarpiklis yra padengtas milteliniu būdu ant juodo kilimėlio, po laku yra cinko gruntas, apsaugantis nuo korozijos.
Skirta:
- „Honda Civic VII“ hečbekas
Pagrindiniai tarpiklių naudojimo pranašumai ir priežastys:
- automobilio kėbulo standinimas
- geriau važiuoti posūkiuose
- rekomenduojama sportinei pakabai
- pagerina vairavimo komfortą
- neleidžia įskilti priekiniam stiklui
- rekomenduojama bet kokiam senesniam automobiliui
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.