Paskyra
Hello, Sign in4,273.45 €
Suma: 4,273.45 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
Priekinės grotelės BMW 3 Serijos G20 / G21 (2019-2022) Juodos blizgios
GTI išvaizdos apdailos komplektas VW Golf VI Mk6 (2008-2013)
Full LED galiniai žibintai VW Golf 7 / 7.5 VII (2012-2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
M Sport apdailos komplektas skirtas BMW 3 Serijai F30 (Su PDC ir Žib. apiplovimais)
Suma: 4,273.45 €
Performance and
Styling parts
Autosportui dalis, bei kitus priedus naršykite paspaude "Katalogas"
Eksterjero dalis naršykite pasirinkę savo automobilį konfigūratoriuje.
Raskite reikalingas išorės dalis greičiau
Mūsų prekės
Peržiūrėti viskąUniversalus nerūdijančio plieno katalizatorius su metaliniu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 3000–5000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliuose su benzininiais varikliais ir 200CPSi dyzeliniuose varikliuose.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 60 mm
- Ilgis: 320–328 mm
- Plotis/Aukštis: 122 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Pristatymo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Universalus katalizatorius iš nerūdijančio plieno su metaliniu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 700–1900 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliuose su benzininiais varikliais ir 200CPSi dyzeliniuose varikliuose.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 60 mm
- Ilgis: 380 mm
- Plotis: 131 mm
- Aukštis: 120 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Pristatymo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Per centrinį duslintuvą pagamintas iš aukščiausios klasės nerūdijančio plieno su 304SS žymėjimu. Dėl savo konstrukcijos ir matmenų jis tinka statyti išmetimo sistemas, kuriose nėra vietos standartiniam elipsiniam duslintuvui.
Matmenys:
- bendras ilgis: 600 mm,
- skardinės ilgis: 450 mm,
- skardinės skersmuo: 125 mm
Universalus vamzdis išmetimo sistemoms kurti. Pagaminta iš nerūdijančio plieno.
Pavadinime nurodytas skersmuo matuojamas išorėje vamzdžio sienelės storis: 1,5 mm.
Rankelės ilgis: 20 cm
Bendras ilgis: 40 cm
Vamzdžiams taip pat yra:
Turbo flanšas Subaru Impreza EJ20 EJ25
Medžiaga: nerūdijantis plienas S304
Storis: 9 mm
Tinka: SUBARU Impreza EJ20 EJ25 TD04 / TD05 / TD06 / IHI VF
(Netinka VF38 VF44 VF45 ... Twin Scroll Turbo)
Nuleidimo vamzdis BMW E81,E87,E82,E88 N47 116D, 118D, 120D, 123D
2006–2013 m. 115 136 143 163 177 204 km
Vamzdžio skersmuo – 63,5 mm
Vamzdžio skersmuo, jungiantis centrinę sekciją – 61 mm
Kiekvienas elementas buvo pagamintas naudojant CNC technologiją.
Taikoma nerūdijančiam plienui.
Gaminiui suteikiama 24 mėnesių gamintojo garantija.
OE Nr.:
18307812279, 18307812281, 18307797591, 18307812283, 18307812285, 18307800704
Programa:
Gamykla | Serija | Variklio tipas | Variklis CCM | Variklis AG (KW) | Metai nuo – metai iki |
---|---|---|---|---|---|
AUDI A7/S7 Sportback | C7 | S7 quattro | 3993 | 450 (331) | 2014-07 - 2018-05 |
AUDI A6/S6 sedanas | C7 | S6 quattro | 3993 | 450 (331) | 2014-10 - 2018-09 |
AUDI A6 / S6 Avant | C7 | S6 quattro | 3993 | 450 (331) | 2014-10 - 2018-09 |
AUDI A6/S6 sedanas | C7 | S6 quattro | 3993 | 420 (309) | 2012-02 - 2018-09 |
AUDI A6 / S6 Avant | C7 | S6 quattro | 3993 | 420 (309) | 2012-02 - 2018-09 |
AUDI A7/S7 Sportback | C7 | RS7 našumas quattro, RS7 quattro | 3993 | 605 (445) | 2015-11 - 2018-04 |
AUDI A6 / S6 Avant | C7 | RS6 našumas quattro | 3993 | 605 (445) | 2015-11 - 2018-09 |
AUDI A7/S7 Sportback | C7 | S7 quattro | 3993 | 420 (309) | 2012-02 - 2015-03 |
AUDI A6 / S6 Avant | C7 | 4.0 TFSI quattro quattro, RS6 quattro | 3993 | 560 (412) | 2013-01 - 2018-09 |
AUDI A7/S7 Sportback | C7 | RS7 quattro | 3993 | 560 (412) | 2013-10 - 2018-04 |
TurboWorks siurbimo vamzdis pagamintas iš 100 % nerūdijančio plieno.
- Išėjimo skersmuo: 63 mm
- Vamzdžio skersmuo – 76 mm
OEM numeriai
4G0254252LX
4G0254202NX
4G0254300K
4G0254350K
4G0254250QX
Aukštos kokybės karščiui atsparus lakas.
Lakas turi būti naudojamas termo stiklo arba keraminėms juostoms (titano juostoms jis nenaudojamas).
Ant sauso, susukto juostos paviršiaus reikia užtepti ploną lako sluoksnį (juosta neturi būti permirkusi).
Lako sluoksnis apsaugo nuo atmosferos sąlygų ir fiksuoja juostos spalvą.
Naujausios prekės
Peržiūrėti viskąVisi statramsčiai pagaminti iš konstrukcinio plieno, kuris užtikrina tinkamą stiprumą ir standumą.
Kiekvienas tarpiklis yra padengtas milteliniu būdu ant juodo kilimėlio, po laku yra cinko gruntas, apsaugantis nuo korozijos.
Skirta:
- „Honda Civic VII“ hečbekas
Pagrindiniai tarpiklių naudojimo pranašumai ir priežastys:
- automobilio kėbulo standinimas
- geriau važiuoti posūkiuose
- rekomenduojama sportinei pakabai
- pagerina vairavimo komfortą
- neleidžia įskilti priekiniam stiklui
- rekomenduojama bet kokiam senesniam automobiliui
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.
Reikia pagalbos?
Klientų aptarnavimas
Užduokite klausimą
Reikalinga detalesnė informacija apie prekę ar domina pristatymo terminas jeigu prekės šiuo metu neturime?