Paskyra
Hello, Sign in2,722.14 €
Suma: 2,722.14 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
Priekinės grotelės BMW 3 Serijos G20 / G21 (2019-2022) Juodos blizgios
GTI išvaizdos apdailos komplektas VW Golf VI Mk6 (2008-2013)
Full LED galiniai žibintai VW Golf 7 / 7.5 VII (2012-2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
M Sport apdailos komplektas skirtas BMW 3 Serijai F30 (Su PDC ir Žib. apiplovimais)
Suma: 2,722.14 €
Performance and
Styling parts
Autosportui dalis, bei kitus priedus naršykite paspaude "Katalogas"
Eksterjero dalis naršykite pasirinkę savo automobilį konfigūratoriuje.
Raskite reikalingas išorės dalis greičiau
Mūsų prekės
Peržiūrėti viskąK03 lietvamzdžio flanšas
Medžiaga: nerūdijantis plienas
Storis: 10 mm
Pagamintas iš aukštos kokybės plieno, aukštos temperatūros atsparus, visiškai pagamintas Lenkijoje!
Universalus katalizatorius, pagamintas iš nerūdijančio plieno su metaliniu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 700–1200 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliuose su benzininiais varikliais ir 200CPSi dyzeliniuose varikliuose.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 50 mm
- Ilgis: 285 mm
- Plotis: 125 mm
- Aukštis: 110 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Pristatymo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Varinis dangtelis, kurio dydis nurodytas prekės pavadinime.
Kietumas 10,9
Idealiai tinka montuoti:
- turbo
- išmetimo kolektoriai
- išmetimo sistemos
Dėl variu dengto sluoksnio jis nerūdija ir nekepa net esant labai aukštai temperatūrai.
Metalinė Y-PIPE išmetimo jungtis.
Jungtis skirta išmetimo sistemos konstrukcijai su V tipo varikliais.
Pagreitina išmetimo angą, subalansuodama slėgį tarp eilučių cilindrų.
Garantuoja galios ir sukimo momento padidėjimą.
Elementas gali būti naudojamas sujungti du išmetimo vamzdžius į vieną (V varikliai, Boxer), arba padalyti išmetamąsias dujas į 2 duslintuvai.
Matmenys pateikti paveikslėlyje galerijoje.
JUODOS SPALVOS
SIURBLYS: Lanos
Siūlome hidraulinį rankinį stabdį. Jis naudojamas užpakaliniams ratams užrakinti prijungiant prie stabdžių sistemos. Produktas daugiausia naudojamas automobiliams automobilių sporte, be kita ko, „Drift“, „Rally“, „KJS“ ir kt. Tai labai tvirta ir be gedimų konstrukcija, išbaigta atkreipiant dėmesį į detales.
Jis daugiausia naudojamas kuriant nepriklausoma, papildoma stabdžių sistema. Kituose mūsų aukcionuose siūlomų adapterių dėka papildomos stabdžių sistemos surinkimas ir konstrukcija tampa itin paprasta.
Stabdžiai taip pat turi galimybę užsiblokuoti ir stovint.
Pagaminta iš plieno , sulenktas ant CNC presų ir suvirintas TIG metodu.
Gaminyje yra tvirtinimo skylių.
Mūsų gaminiai buvo išbandyti ekstremaliomis sąlygomis įvairiose mūšio aikštėse – įskaitant driftą ir mitingus. Jiems niekada nepavyko!
Išmetimo vamzdžio flanšas F22
Franšas, jungiantis lietvamzdį su likusia išmetimo sistema.
Kumščiai į:
BMW E90, E91, E92, E93 335i, 335ix M54
BMW E82, E88 135i M54
BMW E90, E91, E92 335i, 335ix N55
BMW E84 X1 35ix N55
BMW E82, E88 135i N55
Universalus katalizatorius iš nerūdijančio plieno su metaliniu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 1600–2000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliuose su benzininiais varikliais ir 200CPSi dyzeliniuose varikliuose.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 50 mm
- Ilgis: 240–248 mm
- Plotis/ Aukštis: 122 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Pristatymo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Naujausios prekės
Peržiūrėti viskąVisi statramsčiai pagaminti iš konstrukcinio plieno, kuris užtikrina tinkamą stiprumą ir standumą.
Kiekvienas tarpiklis yra padengtas milteliniu būdu ant juodo kilimėlio, po laku yra cinko gruntas, apsaugantis nuo korozijos.
Skirta:
- „Honda Civic VII“ hečbekas
Pagrindiniai tarpiklių naudojimo pranašumai ir priežastys:
- automobilio kėbulo standinimas
- geriau važiuoti posūkiuose
- rekomenduojama sportinei pakabai
- pagerina vairavimo komfortą
- neleidžia įskilti priekiniam stiklui
- rekomenduojama bet kokiam senesniam automobiliui
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.