Paskyra
Hello, Sign in149.20 €
Suma: 149.20 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
Priekinės grotelės BMW 3 Serijos G20 / G21 (2019-2022) Juodos blizgios
GTI išvaizdos apdailos komplektas VW Golf VI Mk6 (2008-2013)
Full LED galiniai žibintai VW Golf 7 / 7.5 VII (2012-2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
M Sport apdailos komplektas skirtas BMW 3 Serijai F30 (Su PDC ir Žib. apiplovimais)
Suma: 149.20 €
Performance and
Styling parts
Autosportui dalis, bei kitus priedus naršykite paspaude "Katalogas"
Eksterjero dalis naršykite pasirinkę savo automobilį konfigūratoriuje.
Raskite reikalingas išorės dalis greičiau
Mūsų prekės
Peržiūrėti viskąUniversali aliuminio alkūnė, skirta įsiurbimo sistemoms konstruoti.
Alkūnė pagaminta liejimo technologija, todėl idealiai tinka suvirinimui su tarpiniais aušintuvais ar turbinomis.
Taip pat siūlome didelį silikonų pasirinkimą.
Profesionalus rankinis hidraulinis stabdys.
Skirtas naudoti sportui.
Stabdys yra itin patvarios konstrukcijos.
Dėl specialiai sukurtos geometrijos ir aukšto našumo siurblys, užtikrina labai didelę stabdymo galią ir greitą reakcijos laiką.
Rinkinį sudaro toliau pateiktose nuotraukose pavaizduoti elementai:
- rankena su tvirtinimu,
- didelio našumo pagrindinis cilindras.
Pagrindiniame cilindre yra jungtys:
- įėjimas - AN4 - 7/16 "
- išėjimas - AN3 - 3/8 "
Movos standžioms (vario / plieno) arba lanksčioms žarnoms ir sportinių stabdžių žarnelių galima įsigyti mūsų parduotuvėje.
Montuojant ant lanksčių vamzdžių nereikia specializuoto troso gniuždymo.
Didelio našumo stabdžių sistemoms standartas yra AN3 – jis taikomas abiem linijoms, kur skersmuo bus 3,2 mm viduje ir 7,5 mm išorėje, taip pat suspaudžiamos jungiamosios detalės ir srieginės jungiamosios detalės, kurių sriegio dydis yra 3/8 colio.
Dėl daugybės jungiamųjų elementų mūsų parduotuvėje galite užbaigti paruoštą surinkimo rinkinys įvairiais būdais:
- Montavimas sistemoje, ant standartinių kabelių.
- Montavimas ant lanksčių žarnų prie nuoseklių gnybtų, prijunkite juos dvigubu bandžo varžtu ant gnybtų.
- Montavimas kaip atskira sistema tiksliems spaustukams su išsiplėtimo baku ant siurblio.
- Tvirtinimas prie standartinių suportų, stabdžio kojinio atsegimas.
- ir daugelis kitų..
Nuleidimo vamzdis AUDI 8E
- A4 2.0 TFSI 2004-2008
Vamzdžio skersmuo – 76 mm
Nuleidimo vamzdis visiškai pagamintas iš rūgštims atsparaus plieno.
Kiekvienas gaminio elementas pagamintas naudojant CNC technologiją.
24 mėnesių gamintojo garantija gaminiui.
Cometic C4160-030 Honda K20A3 .030" MLS išmetimo kolektoriaus tarpiklis
Išsami informacija:
- medžiaga: MLS
- suspaustas storis : .030
- Prievado forma: ovali
- Prievado dydis: 1,821 x 1,545
Programų sąrašas:
Acura
RSX (2002–2004)
Honda
)
Sport katalizatorius pagamintas iš nerūdijančio plieno su metaliniu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 2000-3000cm3 stiprus>
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400 CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliams su benzininiais varikliais ir 200 CPSi dyzeliniais varikliais, o sportiniuose ar tiuninguosiuose automobiliuose geriau naudoti sportinį katalizatorių, kurio tankis yra 100–200 CPSi, kad būtų užtikrintas geriausias įmanomas rezultatas. išmetamųjų dujų srautas.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 55 mm
- Ilgis: 240–248 mm
- Plotis / aukštis: 122 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Įvedimo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Universalus katalizatorius iš nerūdijančio plieno su metaliniu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 2000–5000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliuose su benzininiais varikliais ir 200CPSi dyzeliniuose varikliuose.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 55 mm
- Ilgis: 400 mm
- Plotis: 175 mm
- Aukštis: 100 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Pristatymo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Metalinis išmetimo marškinėliai
Tee lengva sukurti naują išmetimo sistemą
Jo dėka jums nereikia gaišti laiko virinant sunkius kampus
Elementas gali būti naudojamas 2 išmetimo vamzdžiams sujungti į vieną (V tipo varikliai, Boxer) arba išmetimo vamzdžius atskirti į 2 duslintuvus.
Matmenys pateikti nuotraukoje galerijoje.
Programa:
Padaryti | Serialas | Variklio tipas | Variklio CCM | Variklio AG (KW) | Metai nuo – metai iki |
---|---|---|---|---|---|
AUDI A3/S3 hečbekas | 8 l | 1,8 T, 1,8 Turbo | 1781 m. | 150 (110) | 1996-12 - 2003-05 |
AUDI TT kupė | 8N | 1,8 T | 1781 m. | 150 (110) | 2002-09 - 2006-06 |
AUDI TT kupė | 8N | 1,8 T | 1781 m. | 163 (120) | 2005-09 - 2006-06 |
AUDI TT kupė | 8N | 1,8 T | 1781 m. | 180 (132) | 1998-10 - 2006-06 |
AUDI TT kupė | 8N | 1,8 T | 1781 m. | 190 (140) | 2005-09 - 2006-06 |
SEAT LEON / LEON ST hečbekas | LEON Mk I | 1,8 20 V T | 1781 m. | 180 (132) | 1999-11 - 2006-06 |
SEAT LEON / LEON ST hečbekas | LEON Mk I | 1,8 T Cupra R | 1781 m. | 209 (154) | 2002-02 - 2006-06 |
SEAT LEON / LEON ST hečbekas | LEON Mk I | 1,8 T Cupra R | 1781 m. | 225 (165) | 2003-07 - 2006-06 |
SKODA OCTAVIA hečbekas | OCTAVIA MK I | RS 1,8 T | 1781 m. | 180 (132) | 2001-05 - 2006-01 |
SKODA OCTAVIA hečbekas | OCTAVIA MK I | 1,8 | 1781 m. | 125 (92) | 1996-09 - 2000-07 |
VW GOLF hečbekas | GOLFAS IV | 1,8 T | 1781 m. | 150 (110) | 1997-08 - 2005-06 |
išorinis skersmuo – 63 mm
įėjimo skersmuo – 90 mm
išėjimo skersmuo – 57 mm
Flanšas: originalus 4 varžtų
TurboWorks lietvamzdis su 100 CPSI kačiuku, pagamintas iš 100 % nerūdijančio plieno.
Naujausios prekės
Peržiūrėti viskąVisi statramsčiai pagaminti iš konstrukcinio plieno, kuris užtikrina tinkamą stiprumą ir standumą.
Kiekvienas tarpiklis yra padengtas milteliniu būdu ant juodo kilimėlio, po laku yra cinko gruntas, apsaugantis nuo korozijos.
Skirta:
- „Honda Civic VII“ hečbekas
Pagrindiniai tarpiklių naudojimo pranašumai ir priežastys:
- automobilio kėbulo standinimas
- geriau važiuoti posūkiuose
- rekomenduojama sportinei pakabai
- pagerina vairavimo komfortą
- neleidžia įskilti priekiniam stiklui
- rekomenduojama bet kokiam senesniam automobiliui
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.